-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери (з монтажем)
Завершена
1 018 232.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 182.32 UAH
мін. крок: 1% або 10 182.32 UAH
Період оскарження:
01.07.2025 12:46 - 31.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
e443e2f418c74705b33906d32b335cc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-01-005744-a.a2
Назва:
на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Департамент поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-07-01-005744-a.
ПП «СПЕЦСЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП «СПЕЦСЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по процедурі закупівлі UA-2025-07-01-005744-a та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір від 11 серпня 2025 року.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
11 серпня 2025 року було оприлюднено ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти з ТОВ НЕКСОРА ТЕХ.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Звертаємо увагу Комісії, скарга на рішення Замовника подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльна таблиця (30).pdf 12.08.2025 14:25
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-07-01-005744-a.docx 12.08.2025 14:25
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-07-01-005744-a.pdf 12.08.2025 14:25
- sign.p7s 12.08.2025 14:25
- рішення від 14.08.2025 № 12529.pdf 14.08.2025 15:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2025 № 12979.pdf 25.08.2025 16:28
- рішення від 22.08.2025 № 12979.pdf 26.08.2025 15:14
- пояснення АМКУ.doc 18.08.2025 11:36
- пояснення АМКУ.pdf 18.08.2025 11:36
- passport_canion09.pdf 18.08.2025 11:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 15:50
Дата розгляду скарги:
22.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2025 15:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.08.2025 15:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
510ba0bf4c2545ac9a66e866b9b55db1
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ НЕКСОРА ТЕХ та прийняття рішення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ НЕКСОРА ТЕХ та прийняття рішення про намір укласти договір
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та ПОВІДОМЛЕННІ про намір укласти договір від 11 серпня 2025 року (ілюстрація додається) було визначено переможця процедури закупівлі ТОВ НЕКСОРА ТЕХ:
У відповідності до Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)», а саме п.п. 1.2. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (2. Перелік документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам) вимагається надання: «2) Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, року виготовлення, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації)».
Так, у відповідності до п. 6 Розділу 3 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку № 2 до цієї тендерної документації.»
В свою чергу, Додаток 2 до тендерної документації (зі змінами) «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» містить відомості щодо: моделей кондиціонерів, кількості штук та технічних характеристик.
Зокрема у вищевказаному додатку, Замовником чітко зазначена продуктивність обігріву (кВт) – не менше 2.6 (ілюстрація додається) для Кондиціонера 9000 BTU.
В свою чергу, ТОВ НЕКСОРА ТЕХ у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог вищезгаданих пунктів було надано документ «Порівняльна таблиця (30).pdf» в якому відображена інформація про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, року виготовлення, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації).
ТОВ НЕКСОРА ТЕХ було запропоновано Товар (Кондиціонер Kanion KWSM-09IR410AHF) з показником продуктивності обігріву (кВт) не менше 2.67, що не відповідає вимогам Замовникам (ілюстрація додається):
Отже, Замовник у своїй тендерній документації встановив значення продуктивності обігріву (кВт) не менше 2.6, натомість ТОВ НЕКСОРА ТЕХ у своїй тендерній пропозиції було запропоновано товар з іншим показником, ніж зазначив Замовник, а саме продуктивність обігріву (кВт) не менше 2.67. Вважаємо, що цей показник є одним з ключових для Замовника, оскільки був зазначений в тендерній документації.
Таким чином, ТОВ НЕКСОРА ТЕХ у складі своєї тендерної пропозиції було подано товар з технічними характеристиками, що відрізняються від тих, що були потрібні Замовнику, в частині продуктивності обігріву.
Враховуючи викладене, вбачається невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ НЕКСОРА ТЕХ вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та ПОВІДОМЛЕННІ про намір укласти договір від 11 серпня 2025 року (ілюстрація додається) було визначено переможця процедури закупівлі ТОВ НЕКСОРА ТЕХ:
У відповідності до Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)», а саме п.п. 1.2. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (2. Перелік документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам) вимагається надання: «2) Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, року виготовлення, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації)».
Так, у відповідності до п. 6 Розділу 3 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку № 2 до цієї тендерної документації.»
В свою чергу, Додаток 2 до тендерної документації (зі змінами) «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» містить відомості щодо: моделей кондиціонерів, кількості штук та технічних характеристик.
Зокрема у вищевказаному додатку, Замовником чітко зазначена продуктивність обігріву (кВт) – не менше 2.6 (ілюстрація додається) для Кондиціонера 9000 BTU.
В свою чергу, ТОВ НЕКСОРА ТЕХ у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимог вищезгаданих пунктів було надано документ «Порівняльна таблиця (30).pdf» в якому відображена інформація про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, року виготовлення, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації).
ТОВ НЕКСОРА ТЕХ було запропоновано Товар (Кондиціонер Kanion KWSM-09IR410AHF) з показником продуктивності обігріву (кВт) не менше 2.67, що не відповідає вимогам Замовникам (ілюстрація додається):
Отже, Замовник у своїй тендерній документації встановив значення продуктивності обігріву (кВт) не менше 2.6, натомість ТОВ НЕКСОРА ТЕХ у своїй тендерній пропозиції було запропоновано товар з іншим показником, ніж зазначив Замовник, а саме продуктивність обігріву (кВт) не менше 2.67. Вважаємо, що цей показник є одним з ключових для Замовника, оскільки був зазначений в тендерній документації.
Таким чином, ТОВ НЕКСОРА ТЕХ у складі своєї тендерної пропозиції було подано товар з технічними характеристиками, що відрізняються від тих, що були потрібні Замовнику, в частині продуктивності обігріву.
Враховуючи викладене, вбачається невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ НЕКСОРА ТЕХ вимогам тендерної документації Замовника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ НЕКСОРА ТЕХ не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ НЕКСОРА ТЕХ на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ НЕКСОРА ТЕХ переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ НЕКСОРА ТЕХ, а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ НЕКСОРА ТЕХ. Натомість, Замовником було визначено ТОВ НЕКСОРА ТЕХ переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ НЕКСОРА ТЕХ було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір від 11 серпня 2025 року є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню. На виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-01-005744-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
b2147feb2f434aeeb0dd41c84b7dffb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-01-005744-a.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
Внесення змін то технічної специфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна специфікація_Kanion_INV_R410 .pdf 05.07.2025 18:32
- Скарга до АМКУ .pdf 05.07.2025 18:32
- Запропонований Додаток 2 зі змінами.docx 05.07.2025 18:32
- Скарга до АМКУ .docx 05.07.2025 18:32
- sign.p7s 05.07.2025 18:35
- рішення від 08.07.2025 № 10701.pdf 08.07.2025 15:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2025 № 11105.pdf 16.07.2025 14:12
- рішення від 15.07.2025 № 11105.pdf 17.07.2025 17:28
- пояснення АМКУ скан.pdf 10.07.2025 15:44
- пояснення АМКУ.doc 10.07.2025 15:44
- Протокол №76 від 24.07.2025 виконання рішення АМКУ.docx 24.07.2025 14:58
- Протокол №76 від 24.07.2025 виконання рішення АМКУ.docx 29.07.2025 09:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2025 19:56
Дата розгляду скарги:
15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.07.2025 17:28
Дата виконання рішення Замовником:
29.07.2025 09:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), прийнято рішення № 11105-р/пк-пз від 15.07.2025 згідно з яким, Комісія зобов'язала ДПОП «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють»:
-внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Кондиціонери (з монтажем)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-01-005744-a.
У відповідності до норм частини 22 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи наведені вище вимоги законодавства необхідно:
1) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "Кондиціонери (з монтажем)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-01-005744-a.
2) проінформувати Комісію про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Кондиціонери (з монтажем)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-01-005744-a, шляхом оприлюднення цього протоколу в електронній системі закупівель.
ВИРІШИВ:
1) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Кондиціонери (з монтажем)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-01-005744-a.
2) проінформувати Комісію про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Кондиціонери (з монтажем)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2025-07-01-005744-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bba140127eae4024817f7a4407429e0e
Заголовок пункту скарги:
Внесення змін то технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Усунення дискримінаційних вимог щодо збільшення потенційного кола учасників в державній закупівлі
×
-
Назва доказу:
Запропонований Kanion
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація_Kanion_INV_R410 .pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації