-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
90510000-5 (ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами)
січень-червень 2019 року
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2018 14:45 - 30.09.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Про відхилення тендерної пропозиції КП «Дорога» з предмету закупівлі 90510000-5(ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способом) (січень-червень).
Номер:
800bc6d3882f4301be0d6c4cb11ecfef
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-18-000453-a.b1
Назва:
Про відхилення тендерної пропозиції КП «Дорога» з предмету закупівлі 90510000-5(ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способом) (січень-червень).
Скарга:
18.09.2018 року адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (надалі - Замовник) було опубліковано оголошення про закупівлю 90510000-5 (ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами),
ідентифікатор закупівлі UA-2018-09-18-000453-a шляхом проведення відкритих торгів. КП «Дорога» (Скаржник) вирішив взяти участь у вищевказаних торгах через електронну систему закупівель.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» скаржник підготував та подав необхідний пакет документів передбачений документацією конкурсних торгів по предмету закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Однак, протоколом засідання тендерного комітету від 12.10.2018 року № 115 було визнано переможцем учасника ТОВ "КАРС КЛІНІНГ", а пропозицію Учасника такою,
що не відповідає умовам тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ознайомившись з вказаним протоколом, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу 12.10.2018 року, відхилено пропозицію КП «Дорога» з причини того,що у складі пропозиції не подано документ(копія документу),виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, Скаржник не погоджується з вказаним рішенням Замовника, оскільки воно є незаконним, необгрунтованим та таким, що порушує права Скаржника.
Банківська гарантія, надана в якості забезпечення тендерної пропозиції оформлена відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 та є безумовною та безвідкличною, тобто містить обов'язок Банку безвідклично впродовж трьох банківських днів виплатити Бенефіціару повну суму гарантії згідно абзацу першого частини першої ст. 566 Цивільного кодексу України, за першою письмовою вимогою Бенефіціара до Банку, незважаючи на будь-які опротестування з боку Принципала або третьої сторони.
Оплата вимоги Бенефіціара по гарантії регламентується розділом "V. Порядок сплати банком-гарантом (резидентом) коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку" постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, відповідно до якого, оплата по гарантії здійснюється безпосередньо Банком Бенефіціару незалежно від наявності покриття або будь-якого іншого забезпечення Принципала по гарантії.
Згідно п. 7 постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 "Банк-гарант/банк-контргарант приймає рішення про умови видачі гарантії/контргарантії відповідно до своїх внутрішніх положень з урахуванням вимог частин першої-третьої статті 10 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Тобто, питання забезпечення гарантії грошовими коштами або майном, а також визначення платоспроможності Принципала в частині оплати суми гарантії є виключною компетенцією Банку і регламентується відносинами між Банком та Принципалом, що відображено у відповідних правочинах між ними, та жодним чином не впливає на інтереси Бенефіціара в частині оплати суми гарантії.
Таким чином, вимога Бенефіціара про надання підтвердження наявності покриття по банківській гарантії у складі тендерної пропозиції є нікчемною.
На підставі вищенаведеного, просимо скасувати відмову у розгляді тендерної пропозиції виключно на підставі відсутності підтвердження покриття по банківській гарантії.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України “Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1.Скасувати рішення адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради від 12.10.2018 року № 114 про відхилення пропозиції Учасника КП «Дорога» за предметом закупівлі 90510000-5 (ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами)
2.Визнати рішення адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради від 12.10.2018 року № 115 про визнання переможцем учасника ТОВ "КАРС КЛІНІНГ", ЄДРПОУ: 37758876, за предметом закупівлі 90510000-5 (ліквідація несанкціонованих звалищ ручним та механізованим способами) незаконним та скасувати його.
3.Зобов’язати Замовника переглянути результати процедури закупівлі із врахуванням обставин, що викладені у скарзі та дотриманням чинного законодавства України.
Додатки:
- Підтвердження сплати за подання скарги (Платіжне доручення № 553 від 19.10.2018 р.)
- Скарга
- Протокол № 114 від 12.10.2018 р. засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради.
Директор КП «Дорога» Янков В.С.
_______________ _______________
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення до подання скарги.PDF 19.10.2018 13:30
- Скарга на дії Замовника.PDF 19.10.2018 13:31
- Протокол № 114 засідання тендерного комітету адміністрації Інгульського району ММР.PDF 19.10.2018 13:33
- Рішення від 23.10.2018 № 10806 + лист Замовнику.pdf 23.10.2018 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2018 № 11458.pdf 09.11.2018 12:42
- Рішення від 08.11.2018 № 11458.pdf 13.11.2018 17:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.10.2018 13:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.11.2018 17:47