• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення невідкладних консерваційних робіт з відновлення металевих вікон адміністративної будівлі (літ А) Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 - 45450000-6

Місце надання послуг: м. Київ, вул. Інститутська, будинок 9, корп. 1. Обсяг надання послуг відображений у Додатку 8 “Дефектний акт” до тендерної документації, кошторисні моделі завантажено окремими файлами до закупівлі (файл «25.ibs» та файл 25.ims»). Строк надання послуг – послуги повинні бути надані Контрагентом у повному обсязі у термін до 15.12.2025 року. Контактні особи: - з технічних питань: Андрій МАТВІЄНКО, заступник начальника управління - начальник відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, тел. (050) 969-20-20; (050) 358-68-42, електронна адреса: Andrii.Matviienko@bank.gov.ua; Тарас МАРЧУК, старший фахівець відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, телефон: (095) 273-58-55, електронна адреса: Taras.Marchuk@bank.gov.ua - з організаційних питань: Катерина СПІВАК, старший менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (050) 313-45-94, електронна адреса: Kateryna.Spivak@bank.gov.ua

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 38 робочих днів

15 460 603.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 000.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2025 17:39 - 21.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 2301b0a75cde4cecbcf9f8484c9d2450
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-30-009664-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2025 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.08.2025 11:10
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2025 19:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Національний банк України, керуючись частиною 17 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 67 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), повідомляє, що на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13193 -р/пк-пз від 27.08.2025 року (скарга від 15.08.2025 № UA-2025-06-30-009664-a.c1 Товариства з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (код за ЄДРПОУ: 41802758) стосовно закупівлі “Проведення невідкладних консерваційних робіт з відновлення металевих вікон адміністративної будівлі (літ А) Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 - 45450000-6”, код ДК 021:2015: 45450000-6 - “Інші завершальні будівельні роботи”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-30-009664-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 30.06.2025 року, Уповноваженою особою 01.09.2025 року прийнято: - скасувати рішення Уповноваженої особи про визначення переможця Закупівлі - СТ "КООПЕРАТОР" (код ЄДРПОУ: 25845497); - скасувати рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (код ЄДРПОУ:41802758).
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ", Роман Латковський +380955574820 ukrprommontazh@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a83f789275994d1fa3607c6cc2436db6
Заголовок пункту скарги: НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: І. ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ
Відповідно до протоколу №B/65-0001/99772 від 12.08.2025, опублікованого в електронній системі закупівель 12.08.2025 підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало:
«6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно з Постановою про особливості закупівель:
тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (код за ЄДРПОУ: 41802758) відхилена на підставі підпункту 3 пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі – Особливості), пункту 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу V. “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації, оскільки керівника учасника процедури закупівлі, директора ТОВ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “УКРПРОММОНТАЖ” Латковського Романа Миколайовича було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, а саме:
згідно з наказом ТОВ "Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ" від 12.12.2017 №1-тр Латковський Роман Миколайович з 12 грудня 2017 року є директором ТОВ "Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ".
Згідно з даними Єдиного державного реєстру судових рішень директору ТОВ " Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ" 27 грудня 2023 року в ході досудового розслідування у кримінальному провадженні № 2023170000000590 від 03.08.2023 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 369, ч. 1 ст. 366 і ч. 5 ст. 191 КК України.
Згідно з даними офіційного ресурсу “Судова влада” директор ТОВ "Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ" має статус обвинуваченого у справі № 527/922/24, відкритій по кримінальному провадженні за №12023170000000590 від 03.08.2023.
Згідно з приміткою до статті 45 Кримінального кодексу України кримінальні правопорушення, передбачені статтею 191 (у випадку їх вчинення шляхом зловживання службовим становищем), статтею 369 цього Кодексу, є корупційними кримінальними правопорушеннями. Тобто, директору ТОВ "Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ" повідомлено про підозру та він має статус обвинуваченого у вчиненні корупційних кримінальних правопорушень.
Згідно з пунктом 14 статті 3 Кримінального процесуального кодексу України притягнення до кримінальної відповідальності – це стадія кримінального провадження, яка починається з моменту повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Згідно з пунктом 13 статті 3 Кримінального процесуального кодексу України обвинувачення – твердження про вчинення певною особою діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність, висунуте в порядку, встановленому цим Кодексом.
Таким чином, директор ТОВ "Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ" є таким, що притягнутий до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення, що підтверджується офіційними джерелами (зокрема, Єдиним державним реєстром судових рішень, офіційним ресурсом “Судова влада”).
Враховуючи вищезазначене, відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.»

Проте Скаржник не погоджується з підставою відхилення з огляду на наступне:

По-перше:
Відповідно до ст. 62 Конституції України:
«Стаття 62. Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.
Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.»

Відповідно до ч. 1,2 статті 2 Кримінального кодексу України:
«1. Підставою кримінальної відповідальності є вчинення особою суспільно небезпечного діяння, яке містить склад кримінального правопорушення, передбаченого цим Кодексом.
2. Особа вважається невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.»

Таким чином, для того, щоб вважати особу винуватою у вчиненні кримінального правопорушення має бути наявний обвинувальний вирок суду, проте директор ТОВ "Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ" Латковський Роман Миколайович до кримінальної відповідальності не притягався, а тому обвинувальний вирок суду, який би набрав законної сили – ВІДСУТНІЙ.

По-друге, окрім цього, важливо розрізняти процедуру притягНЕННЯ до кримінальної відповідальності та факт, коли особа вважається притягнЕНОЮ до кримінальної відповідальності, оскільки:

Відповідно до п. 13 ч. 1 статті 3 Кримінально-процесуального кодексу України (КПК) притягнеННЯ до кримінальної відповідальності - стадія кримінального провадження, яка починається з моменту повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Водночас Конституційний суд визначив, що особа вважається притягненОЮ до кримінальної відповідальності після постановлення судом обвинувального вироку, який набрав законної сили (Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням Міністерства внутрішніх справ України щодо офіційного тлумачення положень частини третьої статті 80 Конституції України (справа про депутатську недоторканність) від 27.10.1999 № 9-рп/1999).

З цього випливає, що будь-які процесуальні дії, що передують притягненню особи до кримінальної відповідальності, починаючи від повідомлення про злочин та внесення відомостей до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань (далі - ЄРДР), а також оголошення особі підозри у вчиненні кримінального правопорушення, не є доказом вини особи у вчиненні злочину чи будь-яких інших протиправних дій, а тому не можуть спричиняти жодні обмеження у правах чи обов’язках такої особи, якщо інше прямо не передбачено Кримінальним процесуальним кодексом.

Таким чином, Замовник обґрунтовуючи підставу відхилення посилається на факт притягнення до кримінальної відповідальності, що є ХИБНИМ, тому, що підпунктом 3 пункту 47 Особливостей визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, БУЛО ПРИТЯГНУТО до відповідальності.

По-третє, Кримінально-процесуальний кодекс України розділяє три статуси особи з моменту повідомлення їй про підозру у вчиненні кримінального правопорушення. Відтак:

На стадії досудового розслідування - відповідно до ч. 1 ст. 42 Кримінально-процесуального кодексу України:
«1. Підозрюваним є особа, якій у порядку, передбаченому статтями 276-279 цього Кодексу, повідомлено про підозру, особа, яка затримана за підозрою у вчиненні кримінального правопорушення, або особа, щодо якої складено повідомлення про підозру, однак його не вручено їй внаслідок невстановлення місцезнаходження особи, проте вжито заходів для вручення у спосіб, передбачений цим Кодексом для вручення повідомлень.»

На стадії судового розгляду - відповідно до ч. 2 ст. 42 Кримінально-процесуального кодексу України:
«2. Обвинуваченим (підсудним) є особа, обвинувальний акт щодо якої переданий до суду в порядку, передбаченому статтею 291 цього Кодексу.»

За результатами судового розгляду, у випадку визнання особи винуватою, - відповідно до ч. 2 ст. 43 Кримінально-процесуального кодексу України:
«2. Засудженим у кримінальному провадженні є обвинувачений, обвинувальний вирок суду щодо якого набрав законної сили.»

Таким чином, Замовник зазначає, що директор ТОВ "Будівельна компанія "УКРПРОММОНТАЖ" має статус обвинуваченого, що свідчить про відсутність обвинувального вироку щодо Латковського Романа Миколайовича, а відтак ще незакінчення судового розгляду справи є підтвердження факту, що Латковський Роман Миколайович НЕ є притягнутим до кримінальної відповідальності.

Тому Замовник, маючи лише інформацію про наявність справи № 527/922/24, відкритій по кримінальному провадженні за №12023170000000590 від 03.08.2023 щодо директора Скаржника, не має жодного права та жодної підстави стверджувати, що керівником Учасника було вчинене корупційне правопорушення.

Отже, з огляду на вище наведене, перебування особи у статусі обвинуваченого не є підставою для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, оскільки для такої відмови обов’язковою умовою, як уже зазначали, є набрання законної сили обвинувального вироку суду щодо такої особи.

По-четверте:
Твердження Замовника про скоєння учасником корупційного правопорушення є безпідставним ще й тому, що підтвердженням того, що учасником або посадовими особами учасника було скоєне корупційне правопорушення, може слугувати інформація у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

Згідно з пунктом 1 розділу І Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженим рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення":
Це Положення визначає порядок формування, ведення Національним агентством з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), та надання відомостей з нього.

Згідно з пунктом 2 розділу І Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженим рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення":
Реєстр - електронна база даних, яка містить відомості про осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення.

Згідно з пунктом 3 розділу І Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженим рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення":
Реєстр ведеться з метою:
1) забезпечення єдиного обліку осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, та юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення;
2) забезпечення в установленому порядку проведення спеціальної перевірки відомостей стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком;
3) аналізу відомостей про осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, з метою визначення сфер державної політики та посад, пов'язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, з найбільш корупційними ризиками, а також формування та реалізації державної антикорупційної політики;
4) аналізу відомостей про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення.

Згідно з пунктом 7 розділу І Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженим рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення":
Реєстратором Реєстру (далі - Реєстратор) є самостійний структурний підрозділ апарату Національного агентства, що вносить або вилучає відомості про:
1) фізичних осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної та цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень;
2) юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення.
Реєстратор також виконує інші функції, передбачені цим Положенням.

Згідно з пунктом 1 розділу ІІ Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, затвердженим рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 № 166 "Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення":
Внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, та про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення.

Нормами законодавства встановлено, що під час подання Пропозицій достатнім є підтвердження учасниками відсутності підстав, перелічених у пункті 47 Особливостей (у тому числі і тих підстав, що стосуються корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Будь-яких інших документів подавати не треба. Скаржник при поданні Пропозиції виконав вимогу Особливостей, що можна перевірити у електронній системі закупівель.

Відтак, на підтвердження відсутності інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" Латковського Романа Миколайовича та самого Учасника юридичної особи ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" Скаржник надає Інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення № 1916553 від 13.08.2025 та № 1916560 від 13.08.2025 відповідно.

Таким чином, у Замовника відсутня зазначена підстава для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а відтак рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є не законним та таким, що підлягає скасуванню.

Окрім цього, звертаємо увагу Замовника, що Законодавство України передбачає цивільно-правову відповідальність за наклеп (зокрема, відшкодування шкоди, завданої діловій репутації), а також кримінально-правову відповідальність за завідомо неправдиве повідомлення про злочин (ст. 383 Кримінального кодексу України).

ІІ. ЩОДО ПІДСТАВИ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ПЕРЕДБАЧЕНОЇ НОРМАМИ ЗАКОНОДАВСТВА

Відповідно до п. 44 Особливостей зазначений перелік підстав, коли Замовник відхиляє тендерну пропозицію:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.»

Відповідно до п. 46 Особливостей:
«46. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»

Замовником у протоколі №B/65-0001/99772 від 12.08.2025 зазначено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" (код за ЄДРПОУ: 41802758) відхилена на підставі підпункту 3 пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами) (далі – Особливості), пункту 3 “Відхилення тендерних пропозицій” розділу V. “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації.

Враховуючи вищезазначене, відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією»

Таким чином, у Протоколі №B/65-0001/99772 від 12.08.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРПРОММОНТАЖ" ВІДСУТНЄ посилання на відповідну підставу для відхилення тендерної пропозиції, яка передбачена п. 44 Особливостей.

Отже, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника