-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Повітряні фільтри ФПУ-200 код ДК-021:2015-42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Завершена
1 412 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 061.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 061.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2025 17:01 - 29.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
d43f748aa2c7406189eb26fb60f7eaa9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-30-009298-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Деріс Груп. docx.docx 12.08.2025 14:16
- Скарга Деріс Груп. docx.pdf 12.08.2025 14:16
- ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx 12.08.2025 14:16
- sign.p7s 12.08.2025 14:17
- рішення від 14.08.2025 № 12540.pdf 14.08.2025 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2025 № 12982.pdf 25.08.2025 15:39
- рішення від 22.08.2025 № 12982.pdf 26.08.2025 18:14
- Заперечення фільтри.doc 15.08.2025 13:54
- Заперечення фільтри.pdf 15.08.2025 13:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2025 14:29
Дата розгляду скарги:
22.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2025 15:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.08.2025 18:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b753b6432ceb44a2961cf0266d67756d
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників)
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Замовником прийнято рішення про ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» яке порушує умови тендерної документації та принципи добросовісної конкуренції.
1. Згідно вимог ТД а саме Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ товар має відповідати наступним вимогам:
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 5 років від дати введення в експлуатацію.
Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 10 років від дати виготовлення, за умови зберігання у заводській упаковці.
Проте учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав цінову пропозицію 01 серпня 2025 06:20 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx.asice.zip в якому вказує що:
Гарантійний термін експлуатації фільтра-поглинача ФПУ-200 (UA) в заводській упаковці становить 60 місяців від дати введення продукції в експлуатацію.
Вказана інформація не відповідає вимогам щодо гарантійного терміну експлуатації, оскільки виріб, який знаходиться у заводській упаковці, зберігається, але не експлуатується.
Також як підтвердження того що фільтр не може експлуатуватися в заводській упаковці, учасником ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП надана Інструкція з експлуатації 01 серпня 2025 06:20 ФПУ-200 (ІЕ).pdf в який вказано:
5. Підготовка виробу до роботи
5.1. Розпакуйте фільтр-поглинач
Вказана вимога в інструкції чітко підтверджує, що виріб у заводській упаковці перебуває у стані зберігання і не може експлуатуватися до моменту його розпакування та введення в роботу. Таким чином, зазначений у пропозиції учасника «гарантійний термін експлуатації в заводській упаковці» є суперечливим та не відповідає вимогам ТД.
Слід зазначити, що вказані недоліки у ціновій пропозиції учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» стосуються інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть бути усунені учасником протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення про виявлені невідповідності, оскільки стосуються зміни змісту тендерної пропозиції.
2. Згідно вимог ТД, а саме Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Найменування фільтра-поглинача містить:
- найменування виробу: Фільтр-поглинач;
- умовну марку: ФПУ-200;
- номінальну витрату повітря: 100 м3/год;
- наявність комплектуючих при постачанні: без комплектуючих або з комплектуючими.
Приклад найменування:
Фільтр-поглинач ФПУ-200 (100 м3/год) без комплектуючих
Учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав цінову пропозицію 01 серпня 2025 06:20 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx.asice.zip в який пропонує : Фільтр-поглинач ФПУ-200 (UA)
Згідно з Інструкцією (роз’ясненням) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції, учасник у п.4 мав вказати:
«У колонці 4 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вид тощо) відповідно до нормативно-технічної документації».
Не вказавши повне найменування товару, учасник порушив вимоги тендерної документації.
Слід зазначити, що вказані недоліки призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (найменування товару, марки, моделі тощо), тобто стосуються інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не можуть бути усунені протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення про виявлені невідповідності, оскільки їх виправлення призведе до зміни змісту тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник не має права вносити зміни, що впливають на зміст його тендерної пропозиції під час усунення невідповідностей.
3. Згідно Додаток 4 Інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції учасник У колонці 10 мав вказати найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються розділом ІІ Додатку 2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації.
Розділом ІІ Додатку 2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації містить такий перелік документів:
ІІ. Документи з якості та оцінки відповідності товару
1. Документи виробника ТОВАРУ, що підтверджують його якість (принаймні один з перелічених):
- паспорт якості;
- сертифікат якості;
- паспорт товару або технічний паспорт товару;
- інший документ виробника, який засвідчує якість ТОВАРУ.
Надані в сукупності документи з якості повинні підтверджувати відповідність всім вимогам до ТОВАРУ згідно з умовами Договору, в тому числі в частині гарантійних строків.
Натомість учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав цінову пропозицію 01 серпня 2025 06:20 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx.asice.zip в який в п.10 вказує лише частину документів.
Додаток 2 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 3. Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Додаток 4 Документації містить форму "Цінова пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми. Додаток 4 Документації містить таблицю з колонками, зокрема:
У колонці 10 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються розділом ІІ Додатку 2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації.
Не вказавши інформацію яку вимагала ТД Розділом ІІ Додатку 2 проекту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації замовника, учасник порушив умови ТД.
Слід зазначити, що вказані недоліки відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не можуть бути усунення протягом 24 годин.
4. Згідно вимог ТД а саме Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Умови транспортування мають бути:
Відповідно до нормативного документу виробника, з урахуванням вимог ДСТУ 9077:2021.
Згідно ДСТУ 9077:2021 п12 ЗБЕРІГАННЯ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ
пп.12.3 Конструкція засобів очищення повітря повинна забезпечувати можливість їхнього транспортування всіма видами транспорту без обмеження відстані зі збереженням експлуатаційних і захисних властивостей за умови виключення механічних пошкоджень, забруднення і потрапляння вологи згідно з правилами перевезення вантажу на відповідному виді транспорту.
На що, учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав Паспорт на виріб 01 серпня 2025 06:20
Паспорт Фільтр-поглинач ФПУ-200 (UA).pdf, в якому обмежено можливості перевезення, що не відповідає умовам транспортування ТД та не відповідає вимогам ДСТУ 9077:2021.
5 Згідно з вимогами ТД, а саме Додаток 2, Таблиця 1 – Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик, пропозиція учасника має містити:
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно з якою виготовляється продукція, та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).
На підтвердження відповідності товару умовам пакування, тарування (відповідно до нормативного документа виробника з урахуванням вимог ДСТУ 9077:2021) учасник мав надати документальне підтвердження.
Учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надав жодного документального підтвердження відповідності товару умовам пакування та тарування відповідно до нормативного документа виробника з урахуванням вимог ДСТУ 9077:2021.
Не відхиливши пропозицію учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним тендерною документацією.
Виявлені порушення, допущені учасником ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (у тому числі невідповідність гарантійних термінів вимогам ТД, відсутність документального підтвердження умов пакування і тарування відповідно до ДСТУ 9077:2021, невиконання вимог щодо повного найменування товару, відсутність передбаченої ТД інформації у проєкті договору тощо).
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник не має права під час усунення невідповідностей вносити зміни, що впливають на зміст його тендерної пропозиції. Зазначені недоліки не можуть бути усунені протягом 24 годин, оскільки вони змінюють зміст пропозиції та підтверджують її невідповідність умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації.
Таким чином, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» на підставі пункту 44 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає технічним вимогам та іншим умовам тендерної документації. Невиконання цього обов’язку призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону, зокрема принципів добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» як такого, що подало тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників)
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Замовником прийнято рішення про ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» яке порушує умови тендерної документації та принципи добросовісної конкуренції.
1. Згідно вимог ТД а саме Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ товар має відповідати наступним вимогам:
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 5 років від дати введення в експлуатацію.
Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 10 років від дати виготовлення, за умови зберігання у заводській упаковці.
Проте учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав цінову пропозицію 01 серпня 2025 06:20 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx.asice.zip в якому вказує що:
Гарантійний термін експлуатації фільтра-поглинача ФПУ-200 (UA) в заводській упаковці становить 60 місяців від дати введення продукції в експлуатацію.
Вказана інформація не відповідає вимогам щодо гарантійного терміну експлуатації, оскільки виріб, який знаходиться у заводській упаковці, зберігається, але не експлуатується.
Також як підтвердження того що фільтр не може експлуатуватися в заводській упаковці, учасником ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП надана Інструкція з експлуатації 01 серпня 2025 06:20 ФПУ-200 (ІЕ).pdf в який вказано:
5. Підготовка виробу до роботи
5.1. Розпакуйте фільтр-поглинач
Вказана вимога в інструкції чітко підтверджує, що виріб у заводській упаковці перебуває у стані зберігання і не може експлуатуватися до моменту його розпакування та введення в роботу. Таким чином, зазначений у пропозиції учасника «гарантійний термін експлуатації в заводській упаковці» є суперечливим та не відповідає вимогам ТД.
Слід зазначити, що вказані недоліки у ціновій пропозиції учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» стосуються інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть бути усунені учасником протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення про виявлені невідповідності, оскільки стосуються зміни змісту тендерної пропозиції.
2. Згідно вимог ТД, а саме Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Найменування фільтра-поглинача містить:
- найменування виробу: Фільтр-поглинач;
- умовну марку: ФПУ-200;
- номінальну витрату повітря: 100 м3/год;
- наявність комплектуючих при постачанні: без комплектуючих або з комплектуючими.
Приклад найменування:
Фільтр-поглинач ФПУ-200 (100 м3/год) без комплектуючих
Учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав цінову пропозицію 01 серпня 2025 06:20 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx.asice.zip в який пропонує : Фільтр-поглинач ФПУ-200 (UA)
Згідно з Інструкцією (роз’ясненням) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції, учасник у п.4 мав вказати:
«У колонці 4 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вид тощо) відповідно до нормативно-технічної документації».
Не вказавши повне найменування товару, учасник порушив вимоги тендерної документації.
Слід зазначити, що вказані недоліки призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (найменування товару, марки, моделі тощо), тобто стосуються інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не можуть бути усунені протягом 24 годин з моменту отримання повідомлення про виявлені невідповідності, оскільки їх виправлення призведе до зміни змісту тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник не має права вносити зміни, що впливають на зміст його тендерної пропозиції під час усунення невідповідностей.
3. Згідно Додаток 4 Інструкції (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції учасник У колонці 10 мав вказати найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються розділом ІІ Додатку 2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації.
Розділом ІІ Додатку 2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації містить такий перелік документів:
ІІ. Документи з якості та оцінки відповідності товару
1. Документи виробника ТОВАРУ, що підтверджують його якість (принаймні один з перелічених):
- паспорт якості;
- сертифікат якості;
- паспорт товару або технічний паспорт товару;
- інший документ виробника, який засвідчує якість ТОВАРУ.
Надані в сукупності документи з якості повинні підтверджувати відповідність всім вимогам до ТОВАРУ згідно з умовами Договору, в тому числі в частині гарантійних строків.
Натомість учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав цінову пропозицію 01 серпня 2025 06:20 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx.asice.zip в який в п.10 вказує лише частину документів.
Додаток 2 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 3. Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Додаток 4 Документації містить форму "Цінова пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми. Додаток 4 Документації містить таблицю з колонками, зокрема:
У колонці 10 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів) та що надаються при поставці товару. Перелічені документи повинні відповідати документам, що вимагаються розділом ІІ Додатку 2 проєкту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації.
Не вказавши інформацію яку вимагала ТД Розділом ІІ Додатку 2 проекту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 6 тендерної документації замовника, учасник порушив умови ТД.
Слід зазначити, що вказані недоліки відносяться до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не можуть бути усунення протягом 24 годин.
4. Згідно вимог ТД а саме Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Умови транспортування мають бути:
Відповідно до нормативного документу виробника, з урахуванням вимог ДСТУ 9077:2021.
Згідно ДСТУ 9077:2021 п12 ЗБЕРІГАННЯ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ
пп.12.3 Конструкція засобів очищення повітря повинна забезпечувати можливість їхнього транспортування всіма видами транспорту без обмеження відстані зі збереженням експлуатаційних і захисних властивостей за умови виключення механічних пошкоджень, забруднення і потрапляння вологи згідно з правилами перевезення вантажу на відповідному виді транспорту.
На що, учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі ТП подав Паспорт на виріб 01 серпня 2025 06:20
Паспорт Фільтр-поглинач ФПУ-200 (UA).pdf, в якому обмежено можливості перевезення, що не відповідає умовам транспортування ТД та не відповідає вимогам ДСТУ 9077:2021.
5 Згідно з вимогами ТД, а саме Додаток 2, Таблиця 1 – Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик, пропозиція учасника має містити:
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно з якою виготовляється продукція, та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).
На підтвердження відповідності товару умовам пакування, тарування (відповідно до нормативного документа виробника з урахуванням вимог ДСТУ 9077:2021) учасник мав надати документальне підтвердження.
Учасник ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надав жодного документального підтвердження відповідності товару умовам пакування та тарування відповідно до нормативного документа виробника з урахуванням вимог ДСТУ 9077:2021.
Не відхиливши пропозицію учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним тендерною документацією.
Виявлені порушення, допущені учасником ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (у тому числі невідповідність гарантійних термінів вимогам ТД, відсутність документального підтвердження умов пакування і тарування відповідно до ДСТУ 9077:2021, невиконання вимог щодо повного найменування товару, відсутність передбаченої ТД інформації у проєкті договору тощо).
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник не має права під час усунення невідповідностей вносити зміни, що впливають на зміст його тендерної пропозиції. Зазначені недоліки не можуть бути усунені протягом 24 годин, оскільки вони змінюють зміст пропозиції та підтверджують її невідповідність умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації.
Таким чином, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» на підставі пункту 44 Особливостей та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не відповідає технічним вимогам та іншим умовам тендерної документації. Невиконання цього обов’язку призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону, зокрема принципів добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
З огляду на вищезазначене, просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» як такого, що подало тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція ТОВ "Деріс-Груп"
-
Повʼязаний документ:
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "Деріс-груп"
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
4b17c58eba8b455c883b48d7e81384ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-30-009298-a.c1
Назва:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ СЕЛТОН.pdf 04.07.2025 17:02
- Листа ДСНС.pdf 04.07.2025 17:02
- Лист Укрметртестстандарт.pdf 04.07.2025 17:02
- sign.p7s 04.07.2025 17:04
- рішення від 08.07.2025 № 10709.pdf 08.07.2025 15:50
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.07.2025 № 1565-пз.pdf 15.07.2025 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2025 № 11520.pdf 24.07.2025 15:55
- рішення від 23.07.2025 № 11520.pdf 28.07.2025 13:30
- Заперечення на скаргу по фільтрам.pdf 09.07.2025 14:54
- заперечення фільтри.doc 09.07.2025 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2025 17:16
Дата розгляду скарги:
15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 15:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.07.2025 13:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5b292d067da140308c7857a1223a87c7
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «СЕЛТОН» (надалі – Скаржник) звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів РЕГІОНАЛЬНОЮ ФІЛІЄЮ «ОДЕСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) у закупівлі Повітряні фільтри ФПУ-200 код ДК-021:2015-42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за ідентифікатором UA-2025-06-30-009298-a.
Замовником на веб-сайті Уповноваженого органу Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю Повітряні фільтри ФПУ-200 код ДК-021:2015-42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за ідентифікатором UA-2025-06-30-009298-a.
Скаржником виявлено вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, які виражаються у наступному.
У додатку А Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога «До кожного фільтра-поглинача повинні додаватися сертифікат випробування виробника відповідно вимогам ДСТУ 9077:2021 та експлуатаційна документація.».
Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне:
Станом на сьогодні в Україні відсутні будь-які акредитовані органи (лабораторії), які мають дозвіл на виконання робіт з бойовими отруйними речовинами (деметилметилфосфонат та хлорціан), що підтверджується листами ДСНС України № 176-301 від 26.06.2025 та ДП «Укрметртестстандарт» № 15-09-02/96 від 02.07.2025, які додаються.
Відповідно до відомостей на офіційному веб-сайті Міндовкілля відсутні відомості про видані (переоформлені, анульовані) дозволи на використання отруйних хімічних речовин, що видані вітчизняним суб’єктам господарювання.
Подання сертифікату випробування виробника відповідно до вимог ДСТУ 9077:2021 на здатність моделі до абсорбації диметилметилфосфонату та хлорціану є підробкою документу та є кримінальнокараним діянням. Станом на дату подання скарги правоохоронними органами здійснюється досудове розслідування за аналогічними справами щодо виробників фільтрів-поглиначів.
Таким чином, вимога «До кожного фільтра-поглинача повинні додаватися сертифікат випробування виробника відповідно вимогам ДСТУ 9077:2021 та експлуатаційна документація.» є обмежуючою та дискримінаційною, не дозволяє Скаржнику взяти участь у даній закупівлі і порушує принципи закупівлі, визначені Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути доповнена та змінена згідно з вимогами ДСТУ 9077:2021, а саме: пунктами 6.3. Здатність до адсорбції моделюванням із тестовою колоною не перевіряється у випадку проведення випробування із визначення здатності до адсорбції активованим вугіллям ДММФ і хлорціану у фільтрі. та 7.1. Усі матеріали та покупні вироби, що використовуються для виготовлення засобів очищення повітря, повинні відповідати вимогам державних стандартів, технічних умов та іншій норматив- ній документації на них, що має бути підтверджено паспортами (сертифікатами якості) підприємств- постачальників і позитивними результатами перевірки якості.
Тому, для усунення обмежень та дискримінації потрібно надати сертифікат виробника на вугілля на здатність поглинати диметилметилфосфонат та хлорціан замість сертифікату виробника на поглинання вищевказаних бойових отруйних речовин.
Замовником на веб-сайті Уповноваженого органу Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю Повітряні фільтри ФПУ-200 код ДК-021:2015-42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої за ідентифікатором UA-2025-06-30-009298-a.
Скаржником виявлено вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, які виражаються у наступному.
У додатку А Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога «До кожного фільтра-поглинача повинні додаватися сертифікат випробування виробника відповідно вимогам ДСТУ 9077:2021 та експлуатаційна документація.».
Звертаємо увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне:
Станом на сьогодні в Україні відсутні будь-які акредитовані органи (лабораторії), які мають дозвіл на виконання робіт з бойовими отруйними речовинами (деметилметилфосфонат та хлорціан), що підтверджується листами ДСНС України № 176-301 від 26.06.2025 та ДП «Укрметртестстандарт» № 15-09-02/96 від 02.07.2025, які додаються.
Відповідно до відомостей на офіційному веб-сайті Міндовкілля відсутні відомості про видані (переоформлені, анульовані) дозволи на використання отруйних хімічних речовин, що видані вітчизняним суб’єктам господарювання.
Подання сертифікату випробування виробника відповідно до вимог ДСТУ 9077:2021 на здатність моделі до абсорбації диметилметилфосфонату та хлорціану є підробкою документу та є кримінальнокараним діянням. Станом на дату подання скарги правоохоронними органами здійснюється досудове розслідування за аналогічними справами щодо виробників фільтрів-поглиначів.
Таким чином, вимога «До кожного фільтра-поглинача повинні додаватися сертифікат випробування виробника відповідно вимогам ДСТУ 9077:2021 та експлуатаційна документація.» є обмежуючою та дискримінаційною, не дозволяє Скаржнику взяти участь у даній закупівлі і порушує принципи закупівлі, визначені Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути доповнена та змінена згідно з вимогами ДСТУ 9077:2021, а саме: пунктами 6.3. Здатність до адсорбції моделюванням із тестовою колоною не перевіряється у випадку проведення випробування із визначення здатності до адсорбції активованим вугіллям ДММФ і хлорціану у фільтрі. та 7.1. Усі матеріали та покупні вироби, що використовуються для виготовлення засобів очищення повітря, повинні відповідати вимогам державних стандартів, технічних умов та іншій норматив- ній документації на них, що має бути підтверджено паспортами (сертифікатами якості) підприємств- постачальників і позитивними результатами перевірки якості.
Тому, для усунення обмежень та дискримінації потрібно надати сертифікат виробника на вугілля на здатність поглинати диметилметилфосфонат та хлорціан замість сертифікату виробника на поглинання вищевказаних бойових отруйних речовин.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені у даній скарзі та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.