• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

При наданні пропозицій необхідно обов'язково дотримуватись вимог, викладених у в Оголошенні про проведення закупівлі та у Додатках 1, 2, 3, 4, 5

Завершена

22 905.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 114.53 UAH
Період оскарження: 29.10.2018 07:32 - 31.10.2018 17:00
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 91108a4c92ec48f59855f0f8e5f87d61
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-29-000005-c.a4
Назва: Вимога!
Вимога:
Посадових осіб цього корупціонера треба саджати в тюрму, бо після таких аргументів ці "діячі" не заслуговують на інше. Стосовно ствердження, що вимога докумнетації по засобу №2 4500 літрів робочого розчину з 1кг, а ми запропонували "Саніліт", з якого можна приготувати лише 3000 літрів. А нічого, хабарнику, що в нашій пропозиції 23 кг. Засобу "Саніліт" замість 15 кг, як того вимагала документація!!! Тобто ми покрили потребу Замовника в 67500 літрів робочого розчину. Далі, в протоколі зазначено, що в засобі немає адипінової кислоти, яка щось там у цього замовника зв"язує. По-перше, адипінова кислота нічого не зв"язує, як за вас написав улюблений постачальник. По-друге, в нашому засобі дійсно чого тут немає так корупційної складової, яка для вас так необхідна! Адипінова кислота ніякої функціонального навантаження для споживача не несе. Тобто це додатковий компонент, наявність чи відсутність котрого Замовник не визначить по споживчим якостям. Замовник навмисно прописав цю вимогу, щоб скоротити коло учасників! Далі, хабарнику не сподобався термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію. Термін дії свідоцтва про державну реєстрацію спливає в кінці 2019 року, коли замовник робить закупівлю на потребу 2018 року. Питання навіщо така вимога? Відповідь: так рекомендував "свій" постачальник, щоб не заважали інші уасники дерібанити бюджетні кошти! При цьому ми не порушуємо Закон. Прийде час і виробник проведе перереєстрацію засобу! Далі, шановний зазначив, що йому не подобається спектр антимікробної дії, який від переписав в медико-технічне завдання з засобу "Госпісепт", і вважає, що буква-в букву у всіх виробників повинно так бути зазначено. Ні, хабарнику, не повинно! Профіль вашого закладу не передбачає використання дезінфектанів за режимом ОНІ, -у вас не лабораторія по іспиту біологічної зброї, тим паче, що дезінфікуючий засіб не призначений для боротьби з оцистами. Це вже питання дезінсекції, а не дезінфекції. Ви же використовуєте інший код закупівлі. Засіб "Саніліт" має таку антибактеріальну активність, яка необхідна для використання в 100% закладах України. Теж саме стосується і вмісту спиртів в антисептиках, де Замовник бажав два компонента, бо так в засобі "свого"постачальника прописано. Жоден Наказ МОЗ не вимагає, щоб антисептичний засіб для шкіри рук чи засіб для швидкої дезінфекції поверхонь був на основі двох спиртів. Такі ж наші аргументи будуть і до всіх інших аргументів відхилення, бо Замовник переписав методичні вказівки засобів "свого" постачальника, вимоги ці не обгрунтовані, а тепер намагається дискваліфікувати пропозиції учасників, які не пропонують відкат. . Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пане Учаснику! Не може не викликати здивування Ваша неуважність при ознайомленні як з нашими відповідями на попередні Ваші вимоги, так і з протоколом засідання комітету з допорогових закупівель КЗ "ДНІПРОВСЬКА МДКЛ № 5". В іншому випадку ви б помітили що питання щодо невідповідності об’єму робочого розчину засобу «Саніліт» вимогам лікарні було розглянуто, та, зважаючи на добавлені в ціновій пропозиції 8 кг засобу, було визнано вирішеним. Відповідальним фахівцем на засіданні комітету були викладені всі висновки щодо аналізу Вашої пропозиції, яка, до речі, містила багато інформації, що невідповідала дійсності або не була підтверджена наданими Вами документами. Тому, якщо вже Ви згадуєте про тюрму, хотілось би і нам звернути Вашу увагу на Статтю 366 «Службове підроблення» Кримінального Кодексу України: «Складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів - караються штрафом до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.». Навіть у своїй скарзі Ви продовжуєте наполягати на завідомо неправдивій інформації, стверджуючи «Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші!», хоча в нашому протоколі наведена аргументована інформація про інше (яка підтверджується вашими ж методичними вказівками). Не всі моменти невідповідностей Вашої пропозиції вимогам лікарні, розглянуті на засіданні комітету з допорогових закупівель, були однаково значимі, але й таких (стосовно ефективності та економічності), які неможливо проігнорувати, було цілком достатньо, щоб цю пропозицію відхилити. КЗ "ДНІПРОВСЬКА МДКЛ № 5" не має жодної можливості задовольнити вимогу повернути Вашу пропозицію до розгляду, оскільки вона вже дуже уважно розглянута та цілковито обґрунтовано визнана невідповідною до вимог лікарні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 7cb61a92da54414f866d315e7b6627a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-29-000005-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Вами прописана дискримінаційна вимога щодо терміну дії свідоцтва про Державну реєстрацію протягом 2 років. Яка законна підстава для цього? Чому не 5 років? Так рекомендують "свої" постачальники? По-прше, Ви закуповуєте засоби для використання до кінця цього року. По-друге, якщо на дезінфікуючий засіб у виробника закінчується термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію він має законне право провести перереєстрацію на новий строк! Ви штучно, під певного виробника прописуєте вимогу, яка дискримінаційна для інших учасників ринку. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу. В іншому, ми звернемося до контролюючих органів!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Наша вимога щодо того, що термін дії Свідоцтва про Державну реєстрацію повинен бути не менше 2 років законна та абсолютно обґрунтована. Згідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» ст. 34: «Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.». Отже з нашої сторони було б цілком закономірним написати у вимогах, що термін дії Свідоцтва про державну реєстрацію повинен дорівнювати терміну придатності, оскільки ніхто не може гарантувати, що перереєстрація на новий строк буде проведена. Зважаючи на те, що термін придатності цієї групи товарів у більшості випадків складає 5 років та на момент поставки повинен бути не менш ніж 80% від терміну придатності, визначеного виробником, те, що нами наведені у вимогах лише 2 роки – це крок назустріч Учасникам закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді корупціонера

Номер: 3e89fd9e40664ec79ddd0b0ef1b2c37f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-29-000005-c.a3
Назва: Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Це треба ж так цинічно писати таку нісенітницю! Антимікробна активність підтверджується висновками ваших "фахівців", а іспитами в державній лабораторії при реєстрації. Ваші "фахівці" розумніші за фахівців Державної профільної лабораторії??? В якому Наказі МОЗ вказано, що в антисептику повинно бути саме не менше 70% спирту та 0,2%ЧАС? В жодному! А саме цим вимогам разом з пролонгованою дією 4 години та експозицією 0,5 хв при всіх етіологіях відповідає тільки одна торгова марка засобу зареєстрована в Україні, інші засоби не відповідають цим вимогам! Ми вирішили більше не намагатися переконувати вас, тому що впевнилися, що ви не зацікавлені в проведенні закупівлі згідно чинного Законодавства. Ми звертаємось до контролюючих органів, та привертаємо їх увагу до цієї закупівлі!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно до попередньої Вашої вимоги нами відкориговані вимоги до предмету закупівлі стосовно складу засобу та внесені зміни до Додатку 1. Про це Вам було повідомлено у нашій відповіді, де, до речі, не було жодного посилання на висновки наших фахівців. Тому Ваші бурхливі звинувачення, викладені у вимозі «щодо відповіді корупціонера» викликають здивування. Наші вимоги до дезінфекційного засобу ми обґрунтували. Вважаємо, що і Ви, заявляючи про те, що нашим вимогам відповідає лише одна торгова марка зареєстрована в Україні, мали б обґрунтувати це ствердження та надати перелік зареєстрованих дезінфекційних засобів з їх характеристиками, щоб була можливість переконатися в тому, що це дійсно так. Вимогу вважаємо недійсною, оскільки вона взагалі не містить ні конкретних вимог, ні їх обґрунтування.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 3d7978602d69435988e26fb9363c6bf2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-29-000005-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Вами сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції. Медико-технічне завдання, за допомогою "свого" улюбленого постачальника прописані таким чином, що йому одночасно відповідають лише торгові марки одного виробника, а подання еквівалентів від інших виробників є неможливим. Прописані обмеження по складу (спирт не менше 70%, ЧАС -не менше 0,2%!!! Чому?), виписані режими використання з виходом кількості робочого розчину, виписана норма витрат, прописана антимікробна активність притаманна тільки однієї торгової марці, прописані скорочені експозиції - це штучні обмеженя. Пояснемо чому. Улюблений постачальник, який заздалегідь обраний у переможці, який після оплати занесе хабар не менше 40% від вартості закупівлі керівництву прописав таке медико-технічне завдання для Замовника для того, щоб у останнєго були аргументи для відхилення небажаних пропозиій. Замовник навіть не читаючи, публікує його. Жодним Наказом МОЗ не регламентується, які діючі речовини повинні бути в засобі! Річ у тім, що медико-технічне завдання на зазначену в документації продукцію "гуляє" від замовника-до замовника літера- в -літеру по всій Україні. Ми можемо надати безліч таких варіантів. Це прямісенько вказує на корупційний зговір між керівництвом Замовника та заздалегідь обраним у переможці Учасником, пропозицію якого "за вуха" будуть тягнути до перемоги, вигадуючи "беззаперечні" аргументи відхилення інших небажаних пропозицій. Нагадуємо корупціонеру, що головним завданням замовника при здійсненні державної закупівлі є економія бюджетних коштів, а не отримання хабаря. Якщо з документації не будуть прибрані дискримінаційні вимоги, ми направимо листи до Державної аудиторської служби України, Депаратаменту охорони здоров"я, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним оборуткам посадових осіб Замовника та притягнення їх до відповідальності!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Пане Учаснику! Вимоги наші вимоги до складу засобу мають обґрунтування. Саме те, що масова доля спиртів складає не менш ніж 70%, сприяє досягненню потрібних лікарні антимікробних властивостей. Те, що у комбінації зі спиртами є ЧАС, сприяє тому, щоб засіб не фіксував органічні забруднення, а навпаки очищував поверхні, а також підсилював активність по відношенню до вегетативних форм бактерій, збудників кишкових і краплинних інфекцій бактеріальної етіології, грибів. Кількісне обмеження ЧАС до 0,2% обґрунтоване піклуванням зберігання оброблюваних поверхонь та захисту здоров’я людей. Оскільки засіб може безпосередньо контактувати зі шкірними покривами, цілком доцільна наявність у його складі комплексу догляду за шкірою. Але, приймаючи до уваги те, що вищеозначених властивостей засобу, інші виробники, можливо, досягають за допомогою інших співвідношень діючих речовин, ми готові внести зміни до вимог щодо складу засобу. Але кінцевий результат дезінфекційної дії засобу має бути незмінний. Цілком обґрунтованою, на наш погляд, є вимога, щодо пролонгованої у часі дії засобу, адже це дає суттєву економію засобу, а значить і бюджетних коштів. Наша лікарня має дві лабораторії, маніпуляційні кабінети, та діагностичні та терапевтичні кабінети зі щільним потоком пацієнтів. При таких обставинах наша вимога «Скорочений час експозиції (не більше 0,5 хв.) при інфекціях всіх етіологій» цілком обґрунтована та відповідає нагальним потребам лікарні. Чим більше буде час експозиції, тим більше часу проведуть в черзі хворі діти та їх батьки. Головним завданням замовника при здійсненні державної закупівлі є економія бюджетних коштів ПРИ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРУ НЕОБХІДНОЇ ЯКОСТІ. Адже можна, заощадивши кошти при закупівлі, придбати товар, норми витрат якого на досягнення потрібної мети при дезінфекції, зведуть на ні цю економію. Отже норма витрат – це важливий показник економічності засобу. Невже бажання отримати найбільш ефективний та економічно вигідний засіб можна вважати незаконним? Запевняємо Вас у тому, що нашим «Улюбленим постачальником» може стати будь який з Учасників, якщо запропонує нам засіб з необхідною дезінфекційною дією. Ми залюбки приймемо таку пропозицію абсолютно без будь яких хабарів. Хотілось би зауважити на тому, що, як раніше, так і на протязі всього часу електронних закупівель , керівництво лікарні ніколи не отримувало хабарів. Скажемо більше - навіть ситуації, коли б хабар був запропонованим кимось з учасників закупівель, не було ніколи. Про те, що таки речі можуть траплятися та про розміри вірогідних хабарів, ми дізналися саме з таких вимог, яку отримали від Вас та яких можна безліч найти у інших закупівлях, описання предмету закупівлі у котрих не відповідає побажанням деяких Учасників. Такі безпідставні, необґрунтовані та обурливі звинувачення не роблять честі їх авторам. Повідомляємо про те, що згідно до Вашої вимоги були внесені зміни до Додатку 1.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні