-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
шлак доменний відвальний (фракція 0-60 мм)
Завершена
342 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 714.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 714.55 UAH
Період оскарження:
30.06.2025 15:34 - 05.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
e00d6bfc90f14106b2f246a5d7df803c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-30-007451-a.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2025-06-30-007451-a повторно.doc 05.08.2025 11:56
- скарга UA-2025-06-30-007451-a повторно.pdf 05.08.2025 11:56
- sign.p7s 05.08.2025 11:57
- рішення від 07.08.2025 №12192.pdf 07.08.2025 15:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2025 №12645.pdf 18.08.2025 14:31
- рішення від 15.08.2025 №12645.pdf 20.08.2025 10:27
- Пояснення щодо закупівлі UA-2025-06-30-007451-a.pdf 08.08.2025 13:47
- ДСТУ.pdf 08.08.2025 13:47
- Пояснення щодо закупівлі UA-2025-06-30-007451-a.doc 08.08.2025 13:47
- Додаток 3.DOCX 08.08.2025 13:47
- Протокол №164 про скасування рішення за рішенням АМКУ шлак 0-60.docx 20.08.2025 14:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 15:01
Дата розгляду скарги:
15.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.08.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2025 10:27
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2025 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.08.2025р. № 12645-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ «КРЛ УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі №UA-2025-06-30-007451-a за предметом шлак доменний відвальний (фракція 0-60 мм) за кодом ДК 021:2015: 14630000-6 «Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів» скасовано. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
02f9026e87f94a278bb913bc051f21a3
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
31.07.2025 року Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 150 від 31.07.2025 року, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «КРЛ УКРАЇНА» та оприлюднено рішення про намір укласти договір з зазначеним учасником.
ТОВ Меркуріко не погоджується з рішенням замовника про визначення переможця процедури закупівлі та вважає таке рішення незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
ТОВ Меркуріко не погоджується з рішенням замовника про визначення переможця процедури закупівлі та вважає таке рішення незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника: I. Тендерна пропозиція ТОВ «КРЛ УКРАЇНА» повинна була відхилена Замовником з наступних підстав: Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме, зокрема: • інформацією та/або документами про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги), - згідно з Додатком 1 до тендерної документації; • інформація про учасника. лист-згода за формою згідно з Додатком 6 до тендерної документації. • лист-згода з технічними та іншими умовами тендерної документації за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації. • інші документи за необхідності • іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. В додатку № 3 до тендерної документації Замовником була вказана наступна вимога: В складі тендерної пропозиції ТОВ «КРЛ УКРАЇНА» відсутній радіаційний сертифікат ( та/або протокол випробовувань ). За таких обставин тендерна пропозиція даного учасника не відповідала вимогам технічної специфікації та повинна була бути відхилена Замовником. За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Номер:
3697f461723c4711b8843a2be2020a3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-30-007451-a.c1
Назва:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2025-06-30-007451-a.doc 11.07.2025 15:22
- скарга UA-2025-06-30-007451-a.pdf 11.07.2025 15:22
- sign.p7s 11.07.2025 15:23
- рішення від 15.07.2025 № 11051.pdf 15.07.2025 16:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2025 № 11435.pdf 23.07.2025 17:03
- рішення від 22.07.2025 № 11435.pdf 25.07.2025 17:24
- Пояснення щодо закупівлі UA-2025-06-30-007451-a.doc 17.07.2025 15:58
- Пояснення щодо закупівлі UA-2025-06-30-007451-a.pdf 17.07.2025 15:58
- Протокол №145 про скасування рішення за рішенням АМКУшлак 0-60.docx 28.07.2025 14:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.07.2025 16:57
Дата розгляду скарги:
22.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2025 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2025 17:24
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2025 14:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.07.2025р. № 11435-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ «ВЛАСТ-2015» переможцем процедури закупівлі №UA-2025-06-30-007451-a за предметом шлак доменний відвальний (фракція 0-60 мм) за кодом ДК 021:2015: 14630000-6 «Шлак, окалина, відходи та скрап чорних металів» скасовано. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d30838a577e145b29e9b852e5d346a92
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства про публічні закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАСТ -2015» відсутній радіаційний сертифікат ( та/або протокол випробовувань ). За таких обставин тендерна пропозиція даного учасника не відповідала вимогам технічної специфікації та повинна була бути відхилена Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
09.07.2025 року Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 130 від 09.07.2025 року, згідно якого переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «ВЛАСТ-2015» та оприлюднено рішення про намір укласти договір з зазначеним учасником. ТОВ «МЕРКУРІКО» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника: I. Тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАСТ-2015» повинна була відхилена Замовником з наступних підстав: Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме, зокрема: • інформацією та/або документами про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги), - згідно з Додатком 1 до тендерної документації; • інформація про учасника. лист-згода за формою згідно з Додатком 6 до тендерної документації. • лист-згода з технічними та іншими умовами тендерної документації за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації. • інші документи за необхідності • іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. В додатку № 3 до тендерної документації Замовником була вказана наступна вимога: В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАСТ -2015» відсутній радіаційний сертифікат ( та/або протокол випробовувань ). За таких обставин тендерна пропозиція даного учасника не відповідала вимогам технічної специфікації та повинна була бути відхилена Замовником. За таких обставин, не відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про визначення переможцяем процежури закупівлі ТОВ «ВЛАСТ-2015». 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.