• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини. Код ДК 021:2015:34330000-9 – Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інші вимоги зазначено в тендерній документації. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями. Запасні частини закуповуються до сміттєвоза Renault Midlum

Завершена

161 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 805.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2025 11:56 - 05.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: a6a776031d0a4593a95bbe7884e5c0a2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-30-003292-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2025 14:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.07.2025 10:55
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ba7a0ddf5a8b497cac06901b9efc27d6
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
У Протокольному рішенні №180 від 11.07.2025 року, Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради вказує, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» нібито не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме у частині позиції "фільтр гідравлічний сміттєвої установки", каталожний номер 35911000 NTM. При цьому зазначено, що учасником запропоновано фільтр HY13558-V, SF, який, на думку замовника, не відповідає характеристикам оригінального товару.
Однак, зазначене твердження є безпідставним та таким, що не підтверджене об’єктивними даними, з огляду на наступне:
1. Дотримання вимог Тендерної документації Учасником
Пункт 6 Розділу 3 передбачає надання еквіваленту:
Також пункт 1.4 Додатку 2 також передбачає надання еквіваленту: 1.4. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
У додатку 2 до Тендерної документації, в частині, що стосується технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, передбачена примітка, яка прямо зазначає:
"З метою підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, учасник готує та надає замовнику інформацію за змістом та по формі, що наведена вище. Інформація подається учасником на власному бланку (у разі наявності такого бланку)".
Таким чином, учаснику надано право формувати технічну частину пропозиції із врахуванням можливості пропонувати еквівалент, за умови дотримання зазначеного змісту.
Учасником такі дані були надані у вигляді довідки з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Довідка містить усі позиції, що вимагались у тендерній документації, з зазначенням артикулів, характеристик та призначення товару як еквівалент та зазначає відповідність пропозиції по кожній позиції. Отже, вимога замовника виконана в повному обсязі.
Також пункт 1.4 Додатку 2 також передбачає надання еквіваленту: 1.4. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
У додатку 2 до Тендерної документації, в частині, що стосується технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, передбачена примітка, яка прямо зазначає:
"З метою підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, учасник готує та надає замовнику інформацію за змістом та по формі, що наведена вище. Інформація подається учасником на власному бланку (у разі наявності такого бланку)".
Таким чином, учаснику надано право формувати технічну частину пропозиції із врахуванням можливості пропонувати еквівалент, за умови дотримання зазначеного змісту.
Учасником такі дані були надані у вигляді довідки з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Довідка містить усі позиції, що вимагались у тендерній документації, з зазначенням артикулів, характеристик та призначення товару як еквівалент та зазначає відповідність пропозиції по кожній позиції. Отже, вимога замовника виконана в повному обсязі.
2. Відсутність об’єктивного обґрунтування "невідповідності" товару
У Протоколі №180 замовник не наводить жодного доказу, яке би підтверджувало, що запропонований фільтр HY13558-V, SF не відповідає позиції 35911000 NTM.
Більше того, учасник у складі тендерної пропозиції надав декларацію постачальника, у якій зазначено призначення запчастини саме як фільтра гідравлічного сміттєвої установки, що повністю відповідає функціональному призначенню вимоги замовника. Відсутність будь-яких контрдоказів від замовника (наприклад, довідки, що ця запчастина є двигунним фільтром або використовується в іншій системі) свідчить про суб’єктивність та необґрунтованість рішення.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" по першому питанню є необґрунтованим, оскільки:
• не надано жодного офіційного підтвердження технічної невідповідності запропонованого товару;
• твердження ґрунтуються виключно на суб’єктивних припущеннях;
• тендерна пропозиція Учасника містить всі документи згідно з тендерною документацією, включно з підтвердженням технічних характеристик;

Щодо другого та третього питання відхилення: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Вказані невідповідності стосовно проекту договору та інформації про учасника не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо і тому Замовником мало бути надано можливість усунути невідповідності протягом 24 годин. Всі технічні вимоги було надано та умови ТД виконано!
Замовник не довів та документально не підтвердив технічну невідповідність пропозиції Скаржника.
Щодо четвертого пункту, то враховуючи надане вище, зазначена інформація в протоколі щодо неможливості усунення невідповідностей не відповідає дійсності та не потребує додаткового роз’яснення.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)