-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини. Код ДК 021:2015:34330000-9 – Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інші вимоги зазначено в тендерній документації. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями. Запасні частини закуповуються до сміттєвоза Renault Midlum
мін. крок: 0.5% або 805.00 UAH
Скарга щодо рішення Замовника
- 24 Оригінал декларації постачальника про відповідність згідно ДСТУ ISOIEC 17050-12006.pdf 16.07.2025 23:32
- 180 Протокол УО про відхилення.pdf 16.07.2025 23:32
- 25 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 16.07.2025 23:32
- Скарга.pdf.p7s.zip 16.07.2025 23:32
- sign.p7s 16.07.2025 23:33
- рішення від 18.07.2025 № 11260.pdf 18.07.2025 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2025 № 11597.pdf 28.07.2025 14:32
- рішення від 25.07.2025 № 11597.pdf 30.07.2025 10:54
- 01 Відповідь на скаргу 22.07.2025 14:29
- 01 Відповідь на скаргу 22.07.2025 14:29
- 1 Тендерна документація 22.07.2025 14:29
- 3 Протокол про відхилення 22.07.2025 14:29
- 2 Оголошення до ТД 22.07.2025 14:29
- 3 Протокол про відхилення 22.07.2025 14:29
- 3 Додаток 1 до протоколу 22.07.2025 14:29
- 3 Додаток 1 до протоколу 22.07.2025 14:29
- 4 Документ Учасника 1 про техвимоги 22.07.2025 14:29
Пункт скарги
У Протокольному рішенні №180 від 11.07.2025 року, Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради вказує, що тендерна пропозиція ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» нібито не відповідає технічним вимогам тендерної документації, а саме у частині позиції "фільтр гідравлічний сміттєвої установки", каталожний номер 35911000 NTM. При цьому зазначено, що учасником запропоновано фільтр HY13558-V, SF, який, на думку замовника, не відповідає характеристикам оригінального товару.
Однак, зазначене твердження є безпідставним та таким, що не підтверджене об’єктивними даними, з огляду на наступне:
1. Дотримання вимог Тендерної документації Учасником
Пункт 6 Розділу 3 передбачає надання еквіваленту:
Також пункт 1.4 Додатку 2 також передбачає надання еквіваленту: 1.4. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
У додатку 2 до Тендерної документації, в частині, що стосується технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, передбачена примітка, яка прямо зазначає:
"З метою підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, учасник готує та надає замовнику інформацію за змістом та по формі, що наведена вище. Інформація подається учасником на власному бланку (у разі наявності такого бланку)".
Таким чином, учаснику надано право формувати технічну частину пропозиції із врахуванням можливості пропонувати еквівалент, за умови дотримання зазначеного змісту.
Учасником такі дані були надані у вигляді довідки з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Довідка містить усі позиції, що вимагались у тендерній документації, з зазначенням артикулів, характеристик та призначення товару як еквівалент та зазначає відповідність пропозиції по кожній позиції. Отже, вимога замовника виконана в повному обсязі.
Також пункт 1.4 Додатку 2 також передбачає надання еквіваленту: 1.4. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
У додатку 2 до Тендерної документації, в частині, що стосується технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, передбачена примітка, яка прямо зазначає:
"З метою підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, учасник готує та надає замовнику інформацію за змістом та по формі, що наведена вище. Інформація подається учасником на власному бланку (у разі наявності такого бланку)".
Таким чином, учаснику надано право формувати технічну частину пропозиції із врахуванням можливості пропонувати еквівалент, за умови дотримання зазначеного змісту.
Учасником такі дані були надані у вигляді довідки з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Довідка містить усі позиції, що вимагались у тендерній документації, з зазначенням артикулів, характеристик та призначення товару як еквівалент та зазначає відповідність пропозиції по кожній позиції. Отже, вимога замовника виконана в повному обсязі.
2. Відсутність об’єктивного обґрунтування "невідповідності" товару
У Протоколі №180 замовник не наводить жодного доказу, яке би підтверджувало, що запропонований фільтр HY13558-V, SF не відповідає позиції 35911000 NTM.
Більше того, учасник у складі тендерної пропозиції надав декларацію постачальника, у якій зазначено призначення запчастини саме як фільтра гідравлічного сміттєвої установки, що повністю відповідає функціональному призначенню вимоги замовника. Відсутність будь-яких контрдоказів від замовника (наприклад, довідки, що ця запчастина є двигунним фільтром або використовується в іншій системі) свідчить про суб’єктивність та необґрунтованість рішення.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" по першому питанню є необґрунтованим, оскільки:
• не надано жодного офіційного підтвердження технічної невідповідності запропонованого товару;
• твердження ґрунтуються виключно на суб’єктивних припущеннях;
• тендерна пропозиція Учасника містить всі документи згідно з тендерною документацією, включно з підтвердженням технічних характеристик;
Щодо другого та третього питання відхилення: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Вказані невідповідності стосовно проекту договору та інформації про учасника не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо і тому Замовником мало бути надано можливість усунути невідповідності протягом 24 годин. Всі технічні вимоги було надано та умови ТД виконано!
Замовник не довів та документально не підтвердив технічну невідповідність пропозиції Скаржника.
Щодо четвертого пункту, то враховуючи надане вище, зазначена інформація в протоколі щодо неможливості усунення невідповідностей не відповідає дійсності та не потребує додаткового роз’яснення.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №180 від 11.07.2025 року.