-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір
технічне забезпечення науки у 2025 році
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2025 18:32 - 03.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 9 липня 2025 року, щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Номер:
f051da17ee4f46ea853545624a75bedc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-27-010285-a.b1
Назва:
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 9 липня 2025 року, щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 069 ВТ розгляд 30190000-7 Офісне устаткування_1_800_000.pdf 14.07.2025 13:38
- Лист від виробника щодо Сетифікату якості Aphrodite A4_80gsm .pdf 14.07.2025 13:38
- Документи до пункту Скарги 2.pdf 14.07.2025 13:38
- Гр-36041 Скарга.pdf 14.07.2025 13:38
- Гр-36041 Скарга.docx 14.07.2025 13:38
- Довідка про Обґрунтування_аномально_низької_ціни_Вилайн_Груп.pdf 14.07.2025 13:38
- Сертифікат якості №TDS 3530U від 08_03_2025 (ориг+зав коп).pdf 14.07.2025 13:38
- 3_Технічні характеристики(із змінами)_30190000-7 Офісне устаткування_1_800_000.docx 14.07.2025 13:38
- Наказ на призначення.pdf 14.07.2025 13:38
- Документи до пункту Скарги 1.pdf 14.07.2025 13:38
- Лист від виробника щодо статусу дисрибютора Вилайн Груп.pdf 14.07.2025 13:38
- рішення від 10.09.2024 №15088 .pdf 14.07.2025 13:38
- 070 ВТ розгляд_2 30190000-7 Офісне устаткування_1_800_000.pdf 14.07.2025 13:38
- sign.p7s 14.07.2025 13:40
- рішення від 16.07.2025 №11119.pdf 16.07.2025 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2025 №11510.pdf 24.07.2025 15:34
- рішення від 23.07.2025 №11510.pdf 28.07.2025 15:00
- ТП UA-2025-06-23-011477-a.pdf 18.07.2025 15:25
- Пояснення для АМКУ щодо скарги-UA-2025-06-27-010285-a.b1.pdf 18.07.2025 15:25
- Характеристики паперу АФРОДИТЕ з ПрозорроМаркета.pdf 18.07.2025 15:25
- Довідка про Обґрунтування_аномально_низької_ціни_Вилайн_Груп.pdf 18.07.2025 15:25
- Сертифікат якості №TDS 3530U від 08_03_2025 (ориг+зав коп).pdf 18.07.2025 15:25
- Prozorro Market _ ProZorro.pdf 18.07.2025 15:25
- Перелік акредитованих торгівельних майданчиків (частково).pdf 18.07.2025 15:25
- 4_Сертифікат якості №TDS 3530U від 11_02_2025 (ориг+зав коп).pdf 18.07.2025 15:25
- Пояснення для АМКУ щодо скарги-UA-2025-06-27-010285-a.b1.doc 18.07.2025 15:25
- Наказ від 07.04.2020 № 648( про веб-портал Уповноваженого органу).pdf 18.07.2025 15:25
- 069 ВТ розгляд 30190000-7 Офісне устаткування_1_800_000.pdf 18.07.2025 15:25
- prozorro.gov.ua_about_system-stakeholders.pdf 18.07.2025 15:25
- Електронна пропозиція ТОВ ВИЛАЙН ГРУП.pdf 18.07.2025 15:25
- Пояснення для АМКУ щодо скарги-UA-2025-06-27-010285-a.b1.pdf.p7s 18.07.2025 15:25
- 074 ВТ 30190000-7 Скасування результатів кваліфікації за рішенням АМКУ.pdf 28.07.2025 17:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 13:55
Дата розгляду скарги:
23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2025 15:00
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2025 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ Замовником прийняте рішення щодо скасування визначення ТОВ "НВП Хімпродукт" переможцем закупівлі Папір (код за ДК 021 : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) (далі — Закупівля) та дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" на підставі ч.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
52c37abc14d5406186453f84409421a5
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 69 від 9 липня 2025 року, щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Суть оскаржуваного рішення:
Скаржник не погоджується з вказаним ріщенням Замовника з наступних причин.
Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника згідно з Протоколом №69 від 09.07.2025 р. на підставі пункту 44 Особливостей, посилаючись на те, що у складі пропозиції начебто міститься недостовірна інформація ,щодо технічних характеристик паперу зазначених у Сертифікаті якості №TDS 3530U від 07.03.25 р(у вигляді файлу « Сертифікаті якості №TDS 3530U від 08_03_2025 (ориг+зав коп).pdf») на папір А4 «APHRODITE» ,за позицією 2, та на папір А3 «APHRODITE», за позицією 3, запропонованого Скаржником у пропозиції .
Позиція Скаржника:
По перше, Скаржник не погоджується з вказаним ріщенням Замовника , оскільки, :
Ствердженння Замовника , щодо зазначення недостовірної інформації у Сертифікаті якості №TDS 3530U від 07.03.25 р(у вигляді файлу « Сертифікаті якості №TDS 3530U від 08_03_2025 (ориг+зав коп).pdf»(Далі –Сертифікат якості на папір APHRODITE) на папір А4 «APHRODITE» ,за позицією 2, та на папір А3 «APHRODITE», за позицією 3, є необґрунтованим та суперечить дійсним документам, які надані безпосередньо виробником паперу "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД)(далі-Виробник).
Особливо звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на те, що наданий у складі тендерної пропозиції Сертифікат якості на папір APHRODITE є абсолютно легітимним, дійсним документом, складеним Виробником на основі випробувальних тестів після виробництва продукції. На підтвердження вищезазначених стверджень, щодо цього Сертифікату якості на папір APHRODITE , Скаржник надає два офіційні листи від Виробника: — Лист від Виробника від 10.07.2025 р.( у вигляді файлу «Лист від виробника щодо Сетифікату якості Aphrodite A4_80gsm .pdf») щодо факту видачі саме цього Сертифікату якості на папір APHRODITE в якому міститься :
Лист виробника щодо факту видачі
Сертифікату якості на папір APHRODITE
№TDS 3530 U дата складання сертифікату 07.03.2025р
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД) повідомляє усіх зацікавлених осіб, що ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925) є дистриб’ютором (офіційним партнером,офіційним представником) GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD у сфері реалізації продукції паперу формату А4(210*297мм ),паперу формату А3(297*420мм) ,щільністю(масою) від 70г/м2 до 300 г/м2 , торгівельної марки APHRODITE в Україні, та цим підтверджуємо повноваження ТОВ «Вилайн Груп» зокрема — щодо видачі, розповсюдженню, обігу та подання сертифікатів якості,подання копії сертифікатів якості виданих виробником GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (Китай) на папір торговельної марки APHRODITE, на основі результатів випробувальних тестів, проведених після виробництва паперу, у тому числі в межах процедур публічних закупівель.
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД) повідомляємо усіх зацікавлених осіб, про факт видачі Сертифікату якості на папір APHRODITE
№TDS 3530 U дата складання сертифікату 07.03.2025р ( у вигляді файлу «Сертифікат якості №TDS 3530U від 08_03_2025. pdf») дистриб’ютору в Україні ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925), який складений за результатами випробувальних тестів, проведених після виробництва конкретної партії виготовленої продукції . Підтверджуємо цілком усю інформацію зазначену у вищезгаданому сертифікаті якості.
Дата видачі листа 10 липня 2025 року;печатка
— Лист від Виробника щодо статусу ТОВ « Вилайн Груп» від 03.03.2025 р., (у вигляді файлу «Лист від виробника щодо статусу дисрибютора Вилайн Груп.pdf») , яким Виробник підтверджує, що ТОВ «Вилайн Груп» є офіційним імпортером , дистриб’ютором (офіційним партнером,офіційним представником) Виробника в Україні з правом обігу та подання сертифікатів якості в межах публічних закупівель,в якому міститься :
Лист виробника щодо статусу ТОВ «Вилайн Груп»
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД), що знаходиться в Китаї, виробник паперу формату А4(210*297мм ),паперу формату А3(297*420мм) ,щільністю(масою) від 70г/м2 до 300 г/м2торгівельної марки APHRODITE, повідомляє усіх зацікавлених осіб, що ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925) є офіційним імпортером паперу виробника паперу GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (Китай) ,відповідно до контракту № 15/03/24 від 15 березня 2024 року.
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД) повідомляє усіх зацікавлених осіб, що ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925) є дистриб’ютором (офіційним партнером,офіційним представником) GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD у сфері реалізації продукції паперу формату А4(210*297мм ),паперу формату А3(297*420мм) ,щільністю(масою) від 70г/м2 до 300 г/м2 , торгівельної марки APHRODITE в Україні, та цим підтверджуємо повноваження ТОВ «Вилайн Груп» зокрема — щодо видачі, розповсюдженню, обігу та подання сертифікатів якості,подання копії сертифікатів якості виданих виробником GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (Китай) на папір торговельної марки APHRODITE, на основі результатів випробувальних тестів, проведених після виробництва паперу, у тому числі в межах процедур публічних закупівель.
Дата видачі листа 03 березня 2025 року;Дійсний до 31 грудня 2025 року; печатка
Висновок Скаржника з огляду вищенаведеного :
Норми законодавства, які були порушен Замовникомі: -ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — принцип недискримінації учасників; - п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 — застосований Замовником без врахування наданих пояснень та легітимного підтвердження від Виробника,або імпортера ,або дистриб’ютора ; - ч. 14 ст. 29 Закону — передбачає право учасника обґрунтувати та підтвердити технічні характеристики товару; - порушення принципу добросовісної практики перевірки, адже Замовник, не звернувшись до виробника ,або дистриб’ютора, або імпортера за роз’ясненням, зробив висновок лише на підставі відкритих джерел, що не є законною і достовірною підставою для дискваліфікації Скаржника.
По друге , Скаржник не погоджується з вказаним ріщенням Замовника , оскільки :
У Протоколі, Замовник посилається на п.42 Особливостей, відповідно до якого: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
Для належного розуміння цього положення, слід проаналізувати, кого охоплює кожна з перелічених категорій:
Органи державної влади -Це органи, що здійснюють публічно-владні функції від імені держави: - Верховна Рада України - Кабінет Міністрів України - Міністерства, служби, агентства (наприклад, Мінекономіки, МОЗ, ДПС, Держпродспоживслужба тощо) - Місцеві державні адміністрації
Підприємства- Це юридичні особи, що здійснюють господарську діяльність, включаючи: - Державні підприємства - Комунальні підприємства - Інші суб’єкти господарювання, якщо вони мають відповідну компетенцію для підтвердження інформації
Установи -Це неприбуткові організації, створені для виконання адміністративних, освітніх, наукових функцій, наприклад: - Навчальні заклади - Науково-дослідні інститути - Архіви, лікарні, заклади культури
Організації-Це найширше поняття, яке включає як юридичних осіб публічного, так і приватного права, зокрема: - Торгово-промислові палати - Професійні об'єднання - Сертифікаційні органи - Акредитовані лабораторії
Ключове обмеження – це фраза «відповідно до їх компетенції». Компетентність у цьому контексті передбачає :
- наявність повноважень підтверджувати технічні показники продукції які зазначені у документах якості,у данному випадку, у Сертифікаті якості на папір APHRODITE; - функціонування у межах офіційно визнаної структури (виробник, представництво, сертифікаційний орган, держустанова тощо); - надання даних з гарантією достовірності та відповідальності, за точність технічних показників у документах якості у данному випадку у Сертифікаті якості на папір APHRODITE ; Це означає, що Замовник має право звертатися лише до тих суб’єктів, які мають офіційні повноваження або можливість підтверджувати ту чи іншу інформацію, а у нашому випадку підтверджувати технічні показники на папір APHRODITE або спростовувати їх, та які зазначені у сертифікаті якості на папір А3 та А4 «APHRODITE» № TDS 3530 U від 11.02.25 р виданий виробником ,та наданий ТОВ «ВИАЛАЙН ГРУП» у складі своєї Пропозиції у закупівлі UA-2025-06-23- 011477-a .
Використання неперевірених чи довільних джерел (таких як онлайн-маркетплейси, рекламні сайти, сторонні агрегатори даних) не відповідає вимогам п.42 і є порушенням принципів об’єктивності та неупередженості.
Висновок Скаржника з огляду вищенаведеного :
Замовник має право звертатися лише до офіційних органів або організацій, які мають відповідну компетенцію. Використання даних з відкритих вебресурсів без офіційного підтвердження їх достовірності не відповідає вимогам законодавства та не може бути підставою для правомірної оцінки пропозиції Учасника.
Однак у Протоколі відсутні будь-які докази, що Замовник звертався саме до офіційних органів, підприємств, установ або організацій відповідно до їх компетенції.
Натомість як підставу для відхилення наводиться посилання на сайти: - Newtend Market: https://market.newtend.com/products/7a35430414bf43b7aedce8dc23ecd4c8 - Prozorro: https://prozorro.gov.ua/uk/product/7a35430414bf43b7aedce8dc23ecd4c8
Зазначаємо, що відповідно до вимог п. 42 Особливостей, зазначені сайти не є органами державної влади, підприємствами, установами чи організаціями, які мають офіційну компетенцію перевіряти достовірність технічної інформації про продукцію.
Компетентність у цьому контексті передбачає: - наявність повноважень підтверджувати технічні показники продукції , які зазначені у документах якості,у данному випадку, у Сертифікаті якості на папір APHRODITE; - функціонування у межах офіційно визнаної структури (виробник, представництво, сертифікаційний орган, держустанова тощо); - надання даних з гарантією достовірності та відповідальності за точність технічних показників у документах якості у данному випадку у Сертифікаті якості на папір APHRODITE.
Жоден з вищевказаних вебресурсів не підтверджений як джерело з відповідною компетенцією, тому використання даних із них — порушення принципу офіційності джерел, передбаченого п. 42 Особливостей.
Більше того, Замовник не скористався правом звернутися до самого Учасника — ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», щоб отримати пояснення чи підтвердження технічних характеристик. Слід зауважити,що пропозиція ТОВ «Вилайн Груп» у розмірі 989 626,80 грн з ПДВ була визнана системою як аномально низька. Як сдід , Скаржником було подано(опубліковано) обґрунтування аномально низької ціни Лист вих. № Гр-0036041/50 від 07.07.2025 ( у вигляді файлу «Довідка про обґрунтування_аномально_низької_ціни_Вилайн_Груп.pdf») в якому міститься :
вих. № Гр-0036041/50 від 07.07.2025
Довідка
щодо обґрунтування аномально низької ціни
У відповідь на повідомлення в електронній системі закупівель щодо надання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції у процедурі закупівлі: UA-2025-06-27-010285-a, повідомляємо наступне: Ціна тендерної пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» є результатом виваженого формування вартості з урахуванням ринкової ситуації, ділової репутації Постачальника, довгострокових партнерських відносин із виробниками продукції, а також оптимізації логістичних процесів та витрат. ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» має прямі договори з офіційними дистриб’юторами та виробниками товарів, що є предметом закупівлі, а також налагоджені канали постачання, що дозволяє формувати найнижчу конкурентну ціну без шкоди для якості продукції. Окрім того, ми володіємо власними складськими потужностями та використовуємо власний транспорт для доставки, що додатково зменшує витрати. Таким чином, запропонована вартість є обґрунтованою, економічно виваженою та такою, що забезпечує виконання зобов’язань за договором у повному обсязі та у встановлені строки. Просимо вважати цю відповідь належним обґрунтуванням аномально низької ціни згідно з вимогами ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».З повагою,директор
ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»; О.В. Чернишев; Тел.+38 053902755;печатка;
, тобто в якому чітко міститься і визначена інформацію про те, що ТОВ «Вилайн Груп» має прямі договори з офіційними дистриб’юторами та виробниками товару, включаючи виробника GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД). Таким чином, навіть із тексту цього обґрунтування Замовник мав змогу переконатися в наявності повноважень і репутації ТОВ «Вилайн Груп» як компетентного постачальника.
Попри це, Замовник не скористався правом звернутися до самого Участника,Скаржника — ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», щоб отримати пояснення чи підтвердження технічних характеристик у Сертифікаті якості на папір APHRODITE , що підтверджує упереджене та дискримінаційне ставлення до Скаржника.
Таким чином,відверта відмова Замовника звернутися до Учасника ,Скаржника -ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», як джерела компетентної інформації, при одночасному використанні вебресурсів, які не підтверджені, як джерела з відповідною компетенцією, і використання інформації о технічних даних з вищезазначених джерел , як підстави для відхилення — свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до Скаржника.
Більше того, інша тендерна пропозиція — ТОВ "НВП Хімпродукт" — становила 1 497 000,00 грн з ПДВ. Таким чином, різниця у вартості становила понад пів мільйона гривень. На нашу думку, за наявності такої значної різниці в ціні Замовник мав би більш ретельно розглянути тендерну пропозицію Скаржника з урахуванням потенціалу суттєвої економії бюджетних коштів.
Слід додати, що аналогічне порушення , розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 15088-р/п к -пз від 10.09.2024, та розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від 30 серпня 2024 року по закупівлі № UA-2024-08-14-006839-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила: «Слід зазначити, що реєстраційна картка за Скаргою створена 30 серпня 2024 року та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-14-006839-a, відповідно, Скарга розміщена в оголошенні, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-14-006839-a. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги. Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. Замовник не зазначає, яку умову Документації порушено Скаржником у цій частині. Замовник не довів та документально не підтвердив надання Скаржником недостовірної інформації. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 26.08.2024.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі
від 26.08.2024, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей»
Висновок Скаржника з огляду вищенаведеного :
Скаржник вважає,що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником, а дії Замовника такими, що: - порушують вимоги п. 42 Особливостей; - базуються на недостовірних джерелах; - є проявом упередженого та дискримінаційного ставлення до Скаржника, під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей
Скаржник не погоджується з вказаним ріщенням Замовника з наступних причин.
Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника згідно з Протоколом №69 від 09.07.2025 р. на підставі пункту 44 Особливостей, посилаючись на те, що у складі пропозиції начебто міститься недостовірна інформація ,щодо технічних характеристик паперу зазначених у Сертифікаті якості №TDS 3530U від 07.03.25 р(у вигляді файлу « Сертифікаті якості №TDS 3530U від 08_03_2025 (ориг+зав коп).pdf») на папір А4 «APHRODITE» ,за позицією 2, та на папір А3 «APHRODITE», за позицією 3, запропонованого Скаржником у пропозиції .
Позиція Скаржника:
По перше, Скаржник не погоджується з вказаним ріщенням Замовника , оскільки, :
Ствердженння Замовника , щодо зазначення недостовірної інформації у Сертифікаті якості №TDS 3530U від 07.03.25 р(у вигляді файлу « Сертифікаті якості №TDS 3530U від 08_03_2025 (ориг+зав коп).pdf»(Далі –Сертифікат якості на папір APHRODITE) на папір А4 «APHRODITE» ,за позицією 2, та на папір А3 «APHRODITE», за позицією 3, є необґрунтованим та суперечить дійсним документам, які надані безпосередньо виробником паперу "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД)(далі-Виробник).
Особливо звертаємо увагу Антимонопольного комітету України на те, що наданий у складі тендерної пропозиції Сертифікат якості на папір APHRODITE є абсолютно легітимним, дійсним документом, складеним Виробником на основі випробувальних тестів після виробництва продукції. На підтвердження вищезазначених стверджень, щодо цього Сертифікату якості на папір APHRODITE , Скаржник надає два офіційні листи від Виробника: — Лист від Виробника від 10.07.2025 р.( у вигляді файлу «Лист від виробника щодо Сетифікату якості Aphrodite A4_80gsm .pdf») щодо факту видачі саме цього Сертифікату якості на папір APHRODITE в якому міститься :
Лист виробника щодо факту видачі
Сертифікату якості на папір APHRODITE
№TDS 3530 U дата складання сертифікату 07.03.2025р
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД) повідомляє усіх зацікавлених осіб, що ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925) є дистриб’ютором (офіційним партнером,офіційним представником) GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD у сфері реалізації продукції паперу формату А4(210*297мм ),паперу формату А3(297*420мм) ,щільністю(масою) від 70г/м2 до 300 г/м2 , торгівельної марки APHRODITE в Україні, та цим підтверджуємо повноваження ТОВ «Вилайн Груп» зокрема — щодо видачі, розповсюдженню, обігу та подання сертифікатів якості,подання копії сертифікатів якості виданих виробником GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (Китай) на папір торговельної марки APHRODITE, на основі результатів випробувальних тестів, проведених після виробництва паперу, у тому числі в межах процедур публічних закупівель.
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД) повідомляємо усіх зацікавлених осіб, про факт видачі Сертифікату якості на папір APHRODITE
№TDS 3530 U дата складання сертифікату 07.03.2025р ( у вигляді файлу «Сертифікат якості №TDS 3530U від 08_03_2025. pdf») дистриб’ютору в Україні ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925), який складений за результатами випробувальних тестів, проведених після виробництва конкретної партії виготовленої продукції . Підтверджуємо цілком усю інформацію зазначену у вищезгаданому сертифікаті якості.
Дата видачі листа 10 липня 2025 року;печатка
— Лист від Виробника щодо статусу ТОВ « Вилайн Груп» від 03.03.2025 р., (у вигляді файлу «Лист від виробника щодо статусу дисрибютора Вилайн Груп.pdf») , яким Виробник підтверджує, що ТОВ «Вилайн Груп» є офіційним імпортером , дистриб’ютором (офіційним партнером,офіційним представником) Виробника в Україні з правом обігу та подання сертифікатів якості в межах публічних закупівель,в якому міститься :
Лист виробника щодо статусу ТОВ «Вилайн Груп»
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД), що знаходиться в Китаї, виробник паперу формату А4(210*297мм ),паперу формату А3(297*420мм) ,щільністю(масою) від 70г/м2 до 300 г/м2торгівельної марки APHRODITE, повідомляє усіх зацікавлених осіб, що ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925) є офіційним імпортером паперу виробника паперу GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (Китай) ,відповідно до контракту № 15/03/24 від 15 березня 2024 року.
Ми, "GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД) повідомляє усіх зацікавлених осіб, що ТОВ «Вилайн Груп» (ЄДРПОУ 38295925) є дистриб’ютором (офіційним партнером,офіційним представником) GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD у сфері реалізації продукції паперу формату А4(210*297мм ),паперу формату А3(297*420мм) ,щільністю(масою) від 70г/м2 до 300 г/м2 , торгівельної марки APHRODITE в Україні, та цим підтверджуємо повноваження ТОВ «Вилайн Груп» зокрема — щодо видачі, розповсюдженню, обігу та подання сертифікатів якості,подання копії сертифікатів якості виданих виробником GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD (Китай) на папір торговельної марки APHRODITE, на основі результатів випробувальних тестів, проведених після виробництва паперу, у тому числі в межах процедур публічних закупівель.
Дата видачі листа 03 березня 2025 року;Дійсний до 31 грудня 2025 року; печатка
Висновок Скаржника з огляду вищенаведеного :
Норми законодавства, які були порушен Замовникомі: -ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — принцип недискримінації учасників; - п. 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 — застосований Замовником без врахування наданих пояснень та легітимного підтвердження від Виробника,або імпортера ,або дистриб’ютора ; - ч. 14 ст. 29 Закону — передбачає право учасника обґрунтувати та підтвердити технічні характеристики товару; - порушення принципу добросовісної практики перевірки, адже Замовник, не звернувшись до виробника ,або дистриб’ютора, або імпортера за роз’ясненням, зробив висновок лише на підставі відкритих джерел, що не є законною і достовірною підставою для дискваліфікації Скаржника.
По друге , Скаржник не погоджується з вказаним ріщенням Замовника , оскільки :
У Протоколі, Замовник посилається на п.42 Особливостей, відповідно до якого: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції».
Для належного розуміння цього положення, слід проаналізувати, кого охоплює кожна з перелічених категорій:
Органи державної влади -Це органи, що здійснюють публічно-владні функції від імені держави: - Верховна Рада України - Кабінет Міністрів України - Міністерства, служби, агентства (наприклад, Мінекономіки, МОЗ, ДПС, Держпродспоживслужба тощо) - Місцеві державні адміністрації
Підприємства- Це юридичні особи, що здійснюють господарську діяльність, включаючи: - Державні підприємства - Комунальні підприємства - Інші суб’єкти господарювання, якщо вони мають відповідну компетенцію для підтвердження інформації
Установи -Це неприбуткові організації, створені для виконання адміністративних, освітніх, наукових функцій, наприклад: - Навчальні заклади - Науково-дослідні інститути - Архіви, лікарні, заклади культури
Організації-Це найширше поняття, яке включає як юридичних осіб публічного, так і приватного права, зокрема: - Торгово-промислові палати - Професійні об'єднання - Сертифікаційні органи - Акредитовані лабораторії
Ключове обмеження – це фраза «відповідно до їх компетенції». Компетентність у цьому контексті передбачає :
- наявність повноважень підтверджувати технічні показники продукції які зазначені у документах якості,у данному випадку, у Сертифікаті якості на папір APHRODITE; - функціонування у межах офіційно визнаної структури (виробник, представництво, сертифікаційний орган, держустанова тощо); - надання даних з гарантією достовірності та відповідальності, за точність технічних показників у документах якості у данному випадку у Сертифікаті якості на папір APHRODITE ; Це означає, що Замовник має право звертатися лише до тих суб’єктів, які мають офіційні повноваження або можливість підтверджувати ту чи іншу інформацію, а у нашому випадку підтверджувати технічні показники на папір APHRODITE або спростовувати їх, та які зазначені у сертифікаті якості на папір А3 та А4 «APHRODITE» № TDS 3530 U від 11.02.25 р виданий виробником ,та наданий ТОВ «ВИАЛАЙН ГРУП» у складі своєї Пропозиції у закупівлі UA-2025-06-23- 011477-a .
Використання неперевірених чи довільних джерел (таких як онлайн-маркетплейси, рекламні сайти, сторонні агрегатори даних) не відповідає вимогам п.42 і є порушенням принципів об’єктивності та неупередженості.
Висновок Скаржника з огляду вищенаведеного :
Замовник має право звертатися лише до офіційних органів або організацій, які мають відповідну компетенцію. Використання даних з відкритих вебресурсів без офіційного підтвердження їх достовірності не відповідає вимогам законодавства та не може бути підставою для правомірної оцінки пропозиції Учасника.
Однак у Протоколі відсутні будь-які докази, що Замовник звертався саме до офіційних органів, підприємств, установ або організацій відповідно до їх компетенції.
Натомість як підставу для відхилення наводиться посилання на сайти: - Newtend Market: https://market.newtend.com/products/7a35430414bf43b7aedce8dc23ecd4c8 - Prozorro: https://prozorro.gov.ua/uk/product/7a35430414bf43b7aedce8dc23ecd4c8
Зазначаємо, що відповідно до вимог п. 42 Особливостей, зазначені сайти не є органами державної влади, підприємствами, установами чи організаціями, які мають офіційну компетенцію перевіряти достовірність технічної інформації про продукцію.
Компетентність у цьому контексті передбачає: - наявність повноважень підтверджувати технічні показники продукції , які зазначені у документах якості,у данному випадку, у Сертифікаті якості на папір APHRODITE; - функціонування у межах офіційно визнаної структури (виробник, представництво, сертифікаційний орган, держустанова тощо); - надання даних з гарантією достовірності та відповідальності за точність технічних показників у документах якості у данному випадку у Сертифікаті якості на папір APHRODITE.
Жоден з вищевказаних вебресурсів не підтверджений як джерело з відповідною компетенцією, тому використання даних із них — порушення принципу офіційності джерел, передбаченого п. 42 Особливостей.
Більше того, Замовник не скористався правом звернутися до самого Учасника — ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», щоб отримати пояснення чи підтвердження технічних характеристик. Слід зауважити,що пропозиція ТОВ «Вилайн Груп» у розмірі 989 626,80 грн з ПДВ була визнана системою як аномально низька. Як сдід , Скаржником було подано(опубліковано) обґрунтування аномально низької ціни Лист вих. № Гр-0036041/50 від 07.07.2025 ( у вигляді файлу «Довідка про обґрунтування_аномально_низької_ціни_Вилайн_Груп.pdf») в якому міститься :
вих. № Гр-0036041/50 від 07.07.2025
Довідка
щодо обґрунтування аномально низької ціни
У відповідь на повідомлення в електронній системі закупівель щодо надання обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції у процедурі закупівлі: UA-2025-06-27-010285-a, повідомляємо наступне: Ціна тендерної пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» є результатом виваженого формування вартості з урахуванням ринкової ситуації, ділової репутації Постачальника, довгострокових партнерських відносин із виробниками продукції, а також оптимізації логістичних процесів та витрат. ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» має прямі договори з офіційними дистриб’юторами та виробниками товарів, що є предметом закупівлі, а також налагоджені канали постачання, що дозволяє формувати найнижчу конкурентну ціну без шкоди для якості продукції. Окрім того, ми володіємо власними складськими потужностями та використовуємо власний транспорт для доставки, що додатково зменшує витрати. Таким чином, запропонована вартість є обґрунтованою, економічно виваженою та такою, що забезпечує виконання зобов’язань за договором у повному обсязі та у встановлені строки. Просимо вважати цю відповідь належним обґрунтуванням аномально низької ціни згідно з вимогами ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».З повагою,директор
ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП»; О.В. Чернишев; Тел.+38 053902755;печатка;
, тобто в якому чітко міститься і визначена інформацію про те, що ТОВ «Вилайн Груп» має прямі договори з офіційними дистриб’юторами та виробниками товару, включаючи виробника GOLD EAST PAPER (JIANGSU) CO., LTD"( ГОЛД ИСТ ПЕЙПА,КО.,ЛТД). Таким чином, навіть із тексту цього обґрунтування Замовник мав змогу переконатися в наявності повноважень і репутації ТОВ «Вилайн Груп» як компетентного постачальника.
Попри це, Замовник не скористався правом звернутися до самого Участника,Скаржника — ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», щоб отримати пояснення чи підтвердження технічних характеристик у Сертифікаті якості на папір APHRODITE , що підтверджує упереджене та дискримінаційне ставлення до Скаржника.
Таким чином,відверта відмова Замовника звернутися до Учасника ,Скаржника -ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», як джерела компетентної інформації, при одночасному використанні вебресурсів, які не підтверджені, як джерела з відповідною компетенцією, і використання інформації о технічних даних з вищезазначених джерел , як підстави для відхилення — свідчить про упереджене та дискримінаційне ставлення до Скаржника.
Більше того, інша тендерна пропозиція — ТОВ "НВП Хімпродукт" — становила 1 497 000,00 грн з ПДВ. Таким чином, різниця у вартості становила понад пів мільйона гривень. На нашу думку, за наявності такої значної різниці в ціні Замовник мав би більш ретельно розглянути тендерну пропозицію Скаржника з урахуванням потенціалу суттєвої економії бюджетних коштів.
Слід додати, що аналогічне порушення , розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 15088-р/п к -пз від 10.09.2024, та розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від 30 серпня 2024 року по закупівлі № UA-2024-08-14-006839-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила: «Слід зазначити, що реєстраційна картка за Скаргою створена 30 серпня 2024 року та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-14-006839-a, відповідно, Скарга розміщена в оголошенні, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-14-006839-a. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної Скарги. Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження характеристик запропонованого товару з мережі Інтернет, сайтів виробника тощо. Замовник не зазначає, яку умову Документації порушено Скаржником у цій частині. Замовник не довів та документально не підтвердив надання Скаржником недостовірної інформації. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 26.08.2024.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі
від 26.08.2024, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей»
Висновок Скаржника з огляду вищенаведеного :
Скаржник вважає,що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником, а дії Замовника такими, що: - порушують вимоги п. 42 Особливостей; - базуються на недостовірних джерелах; - є проявом упередженого та дискримінаційного ставлення до Скаржника, під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей
×
-
Назва доказу:
Документи до пункту 2 Скарги
-
Повʼязаний документ:
Документи до пункту Скарги 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи до пункту 1 Скарги
-
Повʼязаний документ:
Документи до пункту Скарги 1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1)Прийняти Скаргу до розгляду; 2)Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою; 3)Зобов'язати Замовника скасувати рішення Протоколу №69 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 9 липня 2025 року щодо відхилення пропозиції Скаржника. 4)Зобов'язати Замовника скасувати Протокол №70 від 11 липня 2025 року ,рішення щодо визнання переможцем ТОВ "НВП Хімпродукт" .