-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд одноразовий)
Завершена
99 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2025 15:35 - 04.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
8330672994ad4f589cd620c57eeb380c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-27-008601-a.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-06-27-008601-a.pdf 14.07.2025 17:21
- sign.p7s 14.07.2025 17:21
- Лист-пояснення 15.07.2025 12:12
- Лист пояснення 17.07.2025 15:48
- Лист пояснення 17.07.2025 15:49
- рішення від 16.07.2025 № 11110.pdf 16.07.2025 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2025 № 11489.pdf 24.07.2025 15:13
- рішення від 23.07.2025 № 11489.pdf 28.07.2025 12:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 17:25
Дата розгляду скарги:
23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2025 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2025 12:34
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2025 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ Замовник виконав
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d7832c16cf004a08a533ceb2553c8813
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Комунальним некомерційним підприємством «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради (далі - Замовник), оголошено відкриті торги (з особливостями) за предметом: «ДК 021:2015-39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд одноразовий)», оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-27-008601-a Фізична особа підприємець Бєлова Ганна Максимівна ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь пропозиції наступних учасників:
09.07.2025 року Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 213 від 09.07.2025 року, згідно якого тендерну пропозицію ФОП Бєлова Ганна Максимівна було відхилено Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ФОП Бєлова Ганна Максимівна не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ФОП Бєлова Ганна Максимівна була відхилена Замовником з наступних підстав:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
У відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
08.07.2025 року Замовником в електронній системі було створено повідмолення про усунення невідповідностей за наступною підставою:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку (складена в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) в період 2023-2024 років (із зазначенням предмета договору, номеру, дати укладання, адреси, контактного телефону, найменування замовника). 1.2. Аналогічний договір(и)* або витяг(и) з договору(ів)** - не менше 1 договору, зазначеного у довідці (п.1.1. цього розділу).
На виконання даної вимоги Замовника скаржником було завантажено наступні документи:
- Довідка про наявність досвіду у 2023-2024 роках;
- Договір 32 2024;
- Договір 56 2023;
Дані документи у повному обсязі та належним чином підтверджують вимогу Замовника у цій частині.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, всупереч наявності всіх документів в складі тендерної пропозиції Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
У аукціоні взяли участь пропозиції наступних учасників:
09.07.2025 року Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 213 від 09.07.2025 року, згідно якого тендерну пропозицію ФОП Бєлова Ганна Максимівна було відхилено Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ФОП Бєлова Ганна Максимівна не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ФОП Бєлова Ганна Максимівна була відхилена Замовником з наступних підстав:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
У відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
08.07.2025 року Замовником в електронній системі було створено повідмолення про усунення невідповідностей за наступною підставою:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку (складена в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) в період 2023-2024 років (із зазначенням предмета договору, номеру, дати укладання, адреси, контактного телефону, найменування замовника). 1.2. Аналогічний договір(и)* або витяг(и) з договору(ів)** - не менше 1 договору, зазначеного у довідці (п.1.1. цього розділу).
На виконання даної вимоги Замовника скаржником було завантажено наступні документи:
- Довідка про наявність досвіду у 2023-2024 роках;
- Договір 32 2024;
- Договір 56 2023;
Дані документи у повному обсязі та належним чином підтверджують вимогу Замовника у цій частині.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, всупереч наявності всіх документів в складі тендерної пропозиції Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бєлова Ганна Максимівна. 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
eb0a674dbaf74812aafb19b2fa388920
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-27-008601-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2025-06-07-008601-a.pdf 14.07.2025 17:10
- sign.p7s 14.07.2025 17:11
- Скарга UA-2025-06-07-008601-a.pdf 14.07.2025 17:17
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.07.2025 17:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
584e454810234a6a9dcea86b8eea250b
Заголовок пункту скарги:
неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Комунальним некомерційним підприємством «Бердичівська міська лікарня» Бердичівської міської ради (далі - Замовник), оголошено відкриті торги (з особливостями) за предметом: «ДК 021:2015-39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Посуд одноразовий)», оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-27-008601-a Фізична особа підприємець Бєлова Ганна Максимівна ( далі по тексту також – скаржник) підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін.
У аукціоні взяли участь пропозиції наступних учасників:
09.07.2025 року Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 213 від 09.07.2025 року, згідно якого тендерну пропозицію ФОП Бєлова Ганна Максимівна було відхилено Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ФОП Бєлова Ганна Максимівна не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ФОП Бєлова Ганна Максимівна була відхилена Замовником з наступних підстав:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
У відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
08.07.2025 року Замовником в електронній системі було створено повідмолення про усунення невідповідностей за наступною підставою:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку (складена в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) в період 2023-2024 років (із зазначенням предмета договору, номеру, дати укладання, адреси, контактного телефону, найменування замовника). 1.2. Аналогічний договір(и)* або витяг(и) з договору(ів)** - не менше 1 договору, зазначеного у довідці (п.1.1. цього розділу).
На виконання даної вимоги Замовника скаржником було завантажено наступні документи:
- Довідка про наявність досвіду у 2023-2024 роках;
- Договір 32 2024;
- Договір 56 2023;
Дані документи у повному обсязі та належним чином підтверджують вимогу Замовника у цій частині.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, всупереч наявності всіх документів в складі тендерної пропозиції Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
У аукціоні взяли участь пропозиції наступних учасників:
09.07.2025 року Замовником було оприлюднене протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 213 від 09.07.2025 року, згідно якого тендерну пропозицію ФОП Бєлова Ганна Максимівна було відхилено Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ФОП Бєлова Ганна Максимівна не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, та вважає таке рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерної пропозиції, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
I. Тендерна пропозиція ФОП Бєлова Ганна Максимівна була відхилена Замовником з наступних підстав:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації
У відповідності до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
08.07.2025 року Замовником в електронній системі було створено повідмолення про усунення невідповідностей за наступною підставою:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку (складена в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) в період 2023-2024 років (із зазначенням предмета договору, номеру, дати укладання, адреси, контактного телефону, найменування замовника). 1.2. Аналогічний договір(и)* або витяг(и) з договору(ів)** - не менше 1 договору, зазначеного у довідці (п.1.1. цього розділу).
На виконання даної вимоги Замовника скаржником було завантажено наступні документи:
- Довідка про наявність досвіду у 2023-2024 роках;
- Договір 32 2024;
- Договір 56 2023;
Дані документи у повному обсязі та належним чином підтверджують вимогу Замовника у цій частині.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, всупереч наявності всіх документів в складі тендерної пропозиції Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до скаржника та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 44, 52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бєлова Ганна Максимівна. 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.