-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 48820000-2 «Сервери» (Сервер для високопродуктивних обчислень з ДБЖ) .
Торги відмінено
695 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2025 09:52 - 06.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
fb94411664b542acb3a22da30d60bcff
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-27-001143-a.a4
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Надані у складні тендерної пропозиції документи повністю відповідають вимогам тендерної документації і порушення відсутні.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 30.07.2025 16:05
- СКАРГА.docx 30.07.2025 16:05
- sign.p7s 30.07.2025 16:05
- Ответ.docx 01.08.2025 10:43
- Відповідь.docx 04.08.2025 10:59
- рішення від 01.08.2025 № 11920.pdf 01.08.2025 15:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2025 №12440.pdf 13.08.2025 13:50
- Рішення від 12.08.2025 №12440.pdf 14.08.2025 12:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2025 16:24
Дата розгляду скарги:
12.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2025 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2025 12:47
Дата виконання рішення Замовником:
18.08.2025 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Белялетдінова Тимура Равильовича (код ЄДРПОУ: 3165610857) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" (код ЄДРПОУ:05837085) переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 48820000-2 "Сервери" (Сервер для високопродуктивних обчислень з ДБЖ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-27-001143-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
00c27fcfc94b4d6093dcaa427f83d5d3
Заголовок пункту скарги:
Протоколи визначення переможцем Скаржника, а саме протокол розгляду тендерної пропозиції № 1-15.07 від 15.07.2025р та протокол розгляду тендерної пропозиції № 1-22.07 від 22.07.2025р були скасовані Замовником у спосіб не передбачений Законом
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Протоколи визначення переможцем Скаржника, а саме протокол розгляду тендерної пропозиції № 1-15.07 від 15.07.2025р та протокол розгляду тендерної пропозиції № 1-22.07 від 22.07.2025р були скасовані Замовником у спосіб не передбачений Законом.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, незважаючи на технічну можливість на електронних майданчиках, не встановлено можливості замовниками самостійно скасовувати власні рішення про визначення учасника процедури закупівлі переможцем.
Позиція ДАСУ по темі:
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-05-02-005779-a
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2023-08-06-000238-a
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-07-11-009792-a
Виходячи із позиції ДАСУ можемо зробити висновок, що скасування замовником своїх рішень про визначення переможцем є неправомірним, оскільки публічне законодавство не містить підстав для скасування замовником своїх рішень. Замовник може правомірно змінити своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника або визначення переможцем учасника лише у випадку виконання рішення АМКУ (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону), але рішень АМКУ не було.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, незважаючи на технічну можливість на електронних майданчиках, не встановлено можливості замовниками самостійно скасовувати власні рішення про визначення учасника процедури закупівлі переможцем.
Позиція ДАСУ по темі:
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-05-02-005779-a
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2023-08-06-000238-a
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-07-11-009792-a
Виходячи із позиції ДАСУ можемо зробити висновок, що скасування замовником своїх рішень про визначення переможцем є неправомірним, оскільки публічне законодавство не містить підстав для скасування замовником своїх рішень. Замовник може правомірно змінити своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника або визначення переможцем учасника лише у випадку виконання рішення АМКУ (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону), але рішень АМКУ не було.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
458a5cfb733647a3be2bc947c34c87c1
Заголовок пункту скарги:
Формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник 17.07.2025р. скасував рішення про обрання переможцем Скаржника та зробив вимогу про усунення невідповідностей пропозиції Скаржника, щодо помилки в видатковій накладній, а саме в даті договору, яка вказана у видатковій накладній. Дата укладання договору - 12.07.2022 р. В накладній вказано договір від 14.07.2022 р.
Вважаємо, що це формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином № договору та дата договору не є обов'язковим реквізитом видаткової накладної. Надана Скаржником у складі пропозиції видаткова накладна повністю підтверджує достовірність наданих документів і містить всі обов'язкові реквізити, які вказані вірно.
Крім цього, звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог до оформлення видаткових накладних, а саме наявності в видатковій накладній № та дати договору.
Таким чином вважаємо, що Скаржник документально підтвердив досвід виконання аналогічних договорів і надана у складі тендерної пропозиції видаткова накладна повністю відповідає вимогам тендерної документації і порушення відсутні.
Ця інформація також підтверджується рішенням АМКУ від 29.10.2021 № 24527, оголошення UA-2021-09-21-010427-b , щодо відсутності номера та дати договору в видатковій накладній, в якому АМКУ вказав, що тендерна документація не містила окремих вимог до оформлення актів приймання-передачі / видаткових накладних на товар.
Вважаємо, що це формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином № договору та дата договору не є обов'язковим реквізитом видаткової накладної. Надана Скаржником у складі пропозиції видаткова накладна повністю підтверджує достовірність наданих документів і містить всі обов'язкові реквізити, які вказані вірно.
Крім цього, звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містить окремих вимог до оформлення видаткових накладних, а саме наявності в видатковій накладній № та дати договору.
Таким чином вважаємо, що Скаржник документально підтвердив досвід виконання аналогічних договорів і надана у складі тендерної пропозиції видаткова накладна повністю відповідає вимогам тендерної документації і порушення відсутні.
Ця інформація також підтверджується рішенням АМКУ від 29.10.2021 № 24527, оголошення UA-2021-09-21-010427-b , щодо відсутності номера та дати договору в видатковій накладній, в якому АМКУ вказав, що тендерна документація не містила окремих вимог до оформлення актів приймання-передачі / видаткових накладних на товар.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА".
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
1c4099fac13a46049379cb3afbecaaa9
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Надані у складні тендерної пропозиції документи повністю відповідають вимогам тендерної документації і порушення відсутні.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У відповідності до закону після повідомлення невідповідності його необхідно усунути і Скаржник завантажив 18.07.2025 в 09:35 в систему нову видаткову накладну (накладна.pdf) з вірною датою договору. Після вимоги учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 1-25.07 від 25.07.2025р.).
В протоколі № 1-25.07 Замовник вказав, що мало місце порушення вимог щодо виправлення первинних документів, а саме наказу Мінфіну України від 24.05.1995 № 88 (п. 4.4, п. 4.7).
Крім цього в рішенні Замовник вказує, що Скаржник надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В протоколі № 1-25.07 від 25.07.2025р. відсутня інформація, до яких саме органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у відповідності до Закону звертався Замовник і отримав факти зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Ми категорично не погоджуємось з рішенням Замовника. Рішення про відхилення тендерної пропозиції може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації.
По-перше як ми вказували вище, № договору та дата договору не є обов'язковим реквізитом видаткової накладної і тендерна документація не містить окремих вимог до оформлення видаткових накладних, а саме наявності в видатковій накладній № та дати договору.
По-друге наказ Мінфіну України від 24.05.1995 № 88 регулює саме виправлення видаткової накладної. Законом не забороняється заміна документу (наприклад, документ пошкоджено, накладна 2022р.), яка регулюється Податковим кодексом України.
Таким чином, надані у складні тендерної пропозиції документи повністю відповідають вимогам тендерної документації і порушення відсутні.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей, статтями 5, 18 Закону та Конституцією України
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА".
В протоколі № 1-25.07 Замовник вказав, що мало місце порушення вимог щодо виправлення первинних документів, а саме наказу Мінфіну України від 24.05.1995 № 88 (п. 4.4, п. 4.7).
Крім цього в рішенні Замовник вказує, що Скаржник надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В протоколі № 1-25.07 від 25.07.2025р. відсутня інформація, до яких саме органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у відповідності до Закону звертався Замовник і отримав факти зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Ми категорично не погоджуємось з рішенням Замовника. Рішення про відхилення тендерної пропозиції може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в тендерній документації.
По-перше як ми вказували вище, № договору та дата договору не є обов'язковим реквізитом видаткової накладної і тендерна документація не містить окремих вимог до оформлення видаткових накладних, а саме наявності в видатковій накладній № та дати договору.
По-друге наказ Мінфіну України від 24.05.1995 № 88 регулює саме виправлення видаткової накладної. Законом не забороняється заміна документу (наприклад, документ пошкоджено, накладна 2022р.), яка регулюється Податковим кодексом України.
Таким чином, надані у складні тендерної пропозиції документи повністю відповідають вимогам тендерної документації і порушення відсутні.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей, статтями 5, 18 Закону та Конституцією України
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА".
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНА-ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЛЯЛЕТДІНОВ ТИМУР РАВИЛЬОВИЧ та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА".
Вимога
Є відповідь
порушення
Номер:
b74c9644dd0f4670875e1fee9db9fadd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-27-001143-a.a3
Назва:
порушення
Вимога:
Шановний Замовник!
Ми приймали участь в сотнях тендерів, вивчали тисячі, але такої кількості порушень в одному тендері не пам'ятаємо.
По-перше, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями, незважаючи на технічну можливість на електронних майданчиках, не встановлено можливості замовниками самостійно скасовувати власні рішення про визначення учасника процедури закупівлі переможцем або відхилення тендерної пропозиції учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення, за винятком виконання рішення АМКУ (пункт 2 частини вісімнадцятої статті 18 Закону).
Було 2 протоколи визначення переможця, а саме Протокол 1-15.07 та Протокол 1-22.07 і вони були скасовані у спосіб не передбачений Законом (не було рішення АМКУ).
Більш детально можете прочитату тут https://tndr.com.ua/article/chi-mozhe-zamovnik-skasuvati-svoe-rishennya-pro-vidhilennya-tendernoi-propoziczii-uchasnika-abo-viznachennya-peremozhczem-uchasnika/
По-друге, вимога учаника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", щодо порушення в видатковій накладній, а саме, як вони вважають, формальна помилка в даті договору по суті не може вважатися помилкою відповідно до закону. Навіть відсутність № договору та дати договору в видатковій накладній не є помилкою.
Стаття 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначає, що первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Відповідно до цього закону № договору та дата договору не є обов'язковим реквізитом видаткової накладної.
Надана нами видаткова накладна містить всі обов'язкові реквізити і повністю підтверджує достовірність наданих документів.
Крім цього звертаємо вашу увагу, що документація не містить окремих вимог до оформлення видаткових накладних, що є дуже важливим у випадках оскарження аналогічних питань в АМКУ.
Більш детально можете прочитату тут https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/tenderna_dokumentatsiya/vydatkova-nakladna-ne-mistyt-nomera-dohovoru-chy-bude-v-takomu-razi-dosvid-vykonannia-analohichnoho-dohovoru-pidtverdzhenym/
По-третє, у відповідності до закону після повідомлення ми зробили усунення невідповідності. Хоча і не повинні були цього робити, тому що помилки по суті не було. І знову вимога учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", в якій вказано, що мало місце порушення вимог щодо виправлення первинних документів, а саме наказу Мінфіну України від 24.05.1995 № 88 (п. 4.4, п. 4.7). Звертаємо вашу увагу, що це не закон України, це наказ Мінфіну.
Зазначені пункти Наказу регулюють саме виправлення помилок. Вони не стосуються ситуації заміни документа, яка є абсолютно законною (наприклад, документ пошкоджено, накладна 2022р.), особливо з урахуванням того, що неточність в даті договору, яка не є обов'язковим реквізитом видаткової накладної.
Тому заміна видаткової накладної не порушує жодного закону.
Зараз у відповідності до Закону ми готуємо скаргу АМКУ, до 31.07 ми її подамо і ми впевнені, що переможемо в даному тендері. А вам рекомендуємо все ж таки прочитати вказані нами статті і не робити таких помилок в майбутньому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2025 09:47
Вирішення:
По-перше - в чому вимога - не зрозуміло!
По-друге - з сотні договорів, Ви вибрали один який містить помилку. Не зрозуміло чому!
По-третє - дискваліфікація відбулась ні за дати, ні за заміну, а за надання завідомо невірної інфомації!
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо порушення порядку усунення невідповідностей — вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Белялетдінова Т.Р.
Номер:
469c31152f8a42089e4764a1a115f7a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-27-001143-a.a2
Назва:
Щодо порушення порядку усунення невідповідностей — вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Белялетдінова Т.Р.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у разі виявлення невідповідностей у пропозиції учасника, Замовник надає строк для їх усунення, за винятком випадків, коли така невідповідність не може бути усунена.
Раніше, на підставі виявленої невідповідності у даті договору в документах, поданих ФОП Белялетдіновим Т.Р., ми зверталися до Замовника з вимогою надати учаснику строк для усунення порушення, що і було зроблено.
Однак ФОП Белялетдінов Т.Р., з метою усунення розбіжності в датах аналогічного договору, завантажив нову видаткову накладну до того самого договору, яка має іншу дату укладення договору.
Такі дії не відповідають вимогам законодавства, а саме мало місце порушення вимог щодо виправлення первинних документів:
Згідно з п. 4.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну України від 24.05.1995 № 88:
«Виправлення помилок у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, з використанням коректурного способу здійснюється шляхом закреслення неправильного тексту або цифри і над закресленим надписується правильний текст або цифри. Закреслення здійснюється однією рискою так, щоб можна було прочитати виправлене.».
Також згідно з п. 4.7 цього Положення:
«Виправлення помилки у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку, що складені у паперовій формі, повинно бути обумовлено надписом «виправлено» та підтверджено підписами осіб, що підписали цей документ, із зазначенням дати виправлення.».
Натомість ФОП Белялетдінов Т.Р. не здійснив належного виправлення відповідно до встановленої процедури, а фактично подав нову версію видаткової накладної, з іншою датою договору, що є підміною первинного документа, а не його виправленням.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовник має право надати строк на усунення невідповідностей лише один раз, і лише у межах передбачених п. 43. Повторне надання строку чи прийняття нових, по суті «змінних» документів, не передбачено чинним законодавством.
Невідповідність у датах договору та фактична заміна первинного документа без дотримання вимог до виправлення (згідно з Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку) свідчить про недостовірність наданих документів. Така ситуація унеможливлює об'єктивну перевірку кваліфікації учасника та відповідності його тендерної пропозиції вимогам замовника, що згідно з п. 44 Особливостей є підставою для її відхилення.
У зв’язку з викладеним, відповідно до п. 43, 44 Особливостей, а також положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про документальне забезпечення бухгалтерського обліку:
Вимагаємо:
1. Визнати невідповідність, яка не може бути усунена згідно з чинним законодавством.
2. Відхилити пропозицію ФОП Белялетдінова Т.Р. на підставі порушення вимог до виправлення первинних документів.
3. У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2025 09:14
Вирішення:
Вимога задоволена. Рішення про переможця скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо скасування рішення про визначення переможця та надання учаснику строку для усунення невідповідностей
Номер:
75cec17422474409811aed05a0a95e1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-27-001143-a.b1
Назва:
щодо скасування рішення про визначення переможця та надання учаснику строку для усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, замовник зобов’язаний у разі виявлення невідповідностей у пропозиції учасника надати йому строк для їх усунення, крім випадків, коли така невідповідність не може бути усунена.
За результатами аналізу документів, оприлюднених учасником закупівлі — ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕМ БЕЛЯЛЕТДІНОВИМ ТИМУРОМ РАВИЛЬОВИЧЕМ, виявлено невідповідність у поданих документах щодо підтвердження аналогічного договору, що безпосередньо впливає на кваліфікаційні критерії.
Зокрема, у видатковій накладній №1407/22 від 14.07.2022 р., що була надана ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЕМ БЕЛЯЛЕТДІНОВИМ ТИМУРОМ РАВИЛЬОВИЧЕМ, зазначено номер та дату договору: «договір № 90/2-01.0-р від 14.07.2022 р.»
Натомість у довідці про виконання аналогічних договорів, № 130 від 08.07.2025р. «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі», а також у Договорі поставки товарів № 90/2-01.0-р зазначена інша дата укладання договору - 12.07.2022 р.
Таким чином, у документах міститься розбіжність у датах одного й того самого договору, що ставить під сумнів автентичність документів; свідчить про порушення вимог п. 44 Особливостей, щодо необхідності подання достовірної інформації; не дає можливості замовнику об’єктивно перевірити факт виконання аналогічного договору, як доказу кваліфікації.
Оскільки така невідповідність несе ризик визнання закупівлі недійсною в майбутньому, а згідно з чинним законодавством вона підлягає усуненню учасником у встановлений строк, вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визначення ФОП Белялетдінова Т.Р. переможцем.
2. Надати вказаному учаснику строк для усунення виявлених невідповідностей, як того вимагає чинне законодавство.
У разі невиконання цих вимог залишаємо за собою право звернутись до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2025 18:05
Вирішення:
Рішення скасовано. Дан час на усунення невідповідності.
Статус вимоги:
Задоволено