• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами (код за ЕЗС ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

134 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2025 16:12 - 01.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: a2c821d9bfa3467581d7dc568b747829
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-26-010473-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
СКАРГА на рішення Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a871c2432b124984835ec8e32c55ec16 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-26-010473-a Послуги у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами (код за ЕЗС ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено:26.06.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник. 11.07.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 275 було відхилено найбільщ економічно вигідну пропозицію Скаржника. (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до Рішення, підставою для відхилення пропозиції Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції Скаржника наступних документів: - Атестат виробництва, копія технічного паспорту та технологічний регламент на сміттєспалювальну піч/інсинераторний комплекс (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С); - Чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати копію дозволу). - Чинний Дозвіл на експлуатацію обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи). Відповідно до п. 3 Розділу 5 до тендерної документації, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, Замовник повинен був дати можливість усунути виявлені невідповідності. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, та ненадання йому можливості усунути виявлені невідповідності, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-06-26-010473-a ID у PROZORRO a871c2432b124984835ec8e32c55ec16 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-26-010473-a) Замовником Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області". 3) Зобов’язати Замовником Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" скасувати Протокольне рішення № 275 від 11.07.2025 р.; Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення № 275 від 11.07.2025 р.
Дата розгляду скарги: 23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2025 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.07.2025 12:42
Дата виконання рішення Замовником: 28.07.2025 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольне рішення УО від 28.07.2025 № 308
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5e868215746d481d97c03b3de974030e
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області"
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a871c2432b124984835ec8e32c55ec16 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-26-010473-a Послуги у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами (код за ЕЗС ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено:26.06.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник.
11.07.2025 р. відповідно до протоколу уповноваженої особи № 275 було відхилено найбільщ економічно вигідну пропозицію Скаржника. (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.

1. Відповідно до Рішення, підставою для відхилення пропозиції Замовник зазначив відсутність у складі пропозиції Скаржника наступних документів:
- Атестат виробництва, копія технічного паспорту та технологічний регламент на сміттєспалювальну піч/інсинераторний комплекс (температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С);
- Чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати копію дозволу).
- Чинний Дозвіл на експлуатацію обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Відповідно до п. 3 Розділу 5 до тендерної документації, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен був дати можливість усунути виявлені невідповідності.



Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, та ненадання йому можливості усунути виявлені невідповідності, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-06-26-010473-a ID у PROZORRO a871c2432b124984835ec8e32c55ec16 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-26-010473-a) Замовником Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області".
3) Зобов’язати Замовником Комунальне некомерційне підприємство Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області" скасувати Протокольне рішення № 275 від 11.07.2025 р.;

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 275 від 11.07.2025 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника