-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Плівка рентгенівська, код ДК 021:2015 (CPV) : 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
26.06.2025 11:00 - 01.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ
Номер:
a194dbb6f5fd4d29ab8f21c7de60ddb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-26-003012-a.b1
Назва:
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ
Вимога:
Шановна Анастасія Вікторівна!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
11 липня 2025 р. Вами було складено ПРОТОКОЛ № 144 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Згідно цього протоколу Ви відхиляєте пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», через те, що «…Учасник у складі тендерної пропозиції не надав додатково до гарантійного листа документи, що підтверджують учасника, як представника надавача гарантійного листа (в даній закупівлі - Виробника).».
Згідно з ДОДАТОК 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на предмет закупівлі: Плівка рентгенівська, код ДК 021:2015 – код 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання:
«…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен також надати:
1. Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником (надати підтверджуючі документи), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені документацією торгів та пропозицією учасника торгів (надається у складі тендерної пропозиції).»
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», згідно з вимогами вашої Тендерної документації, у складі нашої тендерної пропозиції надаємо Оригінал гарантійного листа виробника (файл 2.Інформація про технічні, якісні та кількісні хар-ки, сторінка 7, ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА (Вих. № 30-06/25-1 від 30 червня 2025 р.) від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКІЛЛВОРК» - виробника рентгенівської та флюорографічної плівки), в якому прописано, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» має право представляти продукцію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКІЛЛВОРК» на торгах, які проводить Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради», назва предмета закупівлі: Плівка рентгенівська, код ДК 021:2015 (CPV) : 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-26-003012-a, оприлюднене від 26.06.2025 р. на Веб-порталі Уповноваженого органу, а саме:
- Плівки пласкі на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для мамографії 18х24см.№100 Кровлекс-МГР – 20 паков;
Плівки пласкі на поліестеровій основі з однобічним емульсійним покриттям для мамографії 24х30см. №100 Кровлекс-МГР – 2 паков.
Ніде у вашої тендерної документації не було прописано, що потрібно додатково до гарантійного листа надати документи, що підтверджують учасника, як представника надавача гарантійного листа.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКІЛЛВОРК» є Українським виробником рентгенівської та флюорографічної плівки, рентгенівських фотохімікатів для їх обробки, обладнання та інших товарів (продукції) під торгівельною маркою «Кровлекс», а не представник чи дилер дистриб’ютора, тому йому не потрібно додатково надавати будь які документи, які потрібні для представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником.
Таким чином, Протокольне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» не є правомірною.
Ми вимушені звертатись до Вас з вимогою повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку та все ж таки дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, ми маємо щире сподівання, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто помилково-«технічний» характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор з Вашого боку. В протилежному випадку, вищезгадане рішення можна розцінювати не лише як повне ігнорування загально прийнятих принципів здійснення державних закупівель, а й як зневага до загально прийнятих цінностей та засад здорового глузду.
Направляючи Вам цього листа, будемо вдячні, якщо він не буде розглянутий упереджено, а підняті у ньому питання не стануть на заваді завершення цієї процедури закупівлі все ж таки у відповідності до загальних принципів здійснення публічних закупівель, та й дозволить здійснити закупівлю потрібного закладу товару на засадах максимальної економії, прозорості та відкритості.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
З повагою та надією на порозуміння та подальшу співпрацю,
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ.pdf 14.07.2025 09:20
Дата подачі:
14.07.2025 09:20
Вирішення:
Добрий день. У відповідь на вашу скаргу/вимогу можемо повідомити наступне.
ТОВ "Кровлекс Плюс" на виконання вимог тендерної документації Замовника не було надано доказ/докази того, що підтверджують учасника, як представника надавача гарантійного листа.
Проаналізувавши практику АМКУ, замовник пересвідчився в тому, що не подання документів, які зазначені в протоколі відхилення тендерної пропозиції №144 від 11.07.2025р. є підставою для відхилення такого учасника.
У той же час, під час можливого моніторингу даної закупівлі органом державного фінансового контролю, уповноважена особа замовника не має жодного бажання понести відповідальність у вигляді штрафу за «невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню» та отримати штраф в розмірі щонайменше 3 мінімальних заробітних плат.
Тому уповноважена особа замовника діяла виключно в межах та спосіб, передбачених чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено