• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)

Торги не відбулися

296 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2025 10:16 - 01.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 9a5ae13330404b2398ff042e02f3066e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-26-001999-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.07.2025 12:53
Дата виконання рішення Замовником: 30.07.2025 17:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 09.07.2025 р. №135 (далі – Рішення), згідно яким визначено Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 36112159; 43006, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця І. Франка, 44) переможцем процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» (ідентифікатор - № UA-2025-06-26-001999-a) за предметом закупівлі Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні). Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11507-р/пк-пз від 23.07.2025 року зобов’язано Комунальне підприємство «Ковельводоканал» Ковельської міської ради скасувати рішення про визначення приватного підприємства «ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ:36112159) переможцем за процедурою закупівлі – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-26-001999-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 09.07.2025 р. №135 відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Автор: ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП", Александр Казаров +380930855267 smartclimate@ukr.net http://smartclimate.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2f091df163b647c383fe14293776be86
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 26.06.2025 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44160000-9 (Хомути ремонтні)» з очікуваною вартістю 296 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ".
• ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" (далі – Скаржник).
07.07.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ".
09.07.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ №135 від 09.07.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ".

Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам технічної специфікації. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.

1) У розділі 2 Додатку 2 до тендерної документації викладені ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.

Відповідно до п. 1.7. Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація) відповідність запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, викладеним у даному додатку до тендерної документації, повинна бути підтверджена Учасником шляхом зазначення відповідності вимогам Замовника (конкретні характеристики запропонованого товару). Підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у даному додатку до ТД, надається Учасником у формі заповненої порівняльної таблиці, вказаній нижче (відповідно до кожного лоту)

У складі тендерної пропозиції Переможець надав ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 22/24 від 02.07.2025р.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав щодо товару таку технічну характеристику: Робочий тиск хомута: 10 Bar. Переможець у заповненій технічній специфікації щодо товару, який він пропонує зазначає: Робочий тиск хомута: від 56-315 мм - 16 Bar, від 315- 842 мм - 10 Bar. Що не відповідає технічній специфікації і технічним вимогам Замовника щодо товару. Замовник не передбачав можливості пропонування товару із робочим тиском більшим чи меншим, ніж 10 Bar для хомутів від 56-315 мм. Вимагався робочий тиск хомута саме 10 Bar для всіх хомутів, які ж предметом закупівлі.

Крім цього, Замовник вимагав: Стандарт виробництва: відповідно до діючого ДСТУ / ГОСТ; ТУ У 24.2- 36112159-001:2022. Переможець у заповненій технічній специфікації щодо товару, який він пропонує зазначає: Стандарт виробництва: відповідно до діючого ТУ У 24.2-36112159-001:2022. Таким чином, запропонований Переможцем товару не передбачає відповідність діючим ДСТУ / ГОСТ, а лише ТУ У 24.2- 36112159-001:2022. Що не відповідає технічній специфікації і технічним вимогам Замовника щодо товару.

Таким чином, технічна специфікація Переможця та технічні характеристики товару, який ним пропонується не відповідають технічній специфікації Замовника та технічним вимогам до товару, який вимагається Замовником.

2) Відповідно до розділу 2.1. Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація) вимагається надати Діючий сертифікат відповідності відповідно діючого стандарту ДСТУ/ГОСТ. У складі тендерної пропозиції Переможець надав сертифікат відповідності, але у ньому не зазначено про відповідність товару ДСТУ/ГОСТ, а зазначено про відповідність ТУ. Що не відповідає технічній специфікації і технічним вимогам Замовника.
Таким чином, документи, які повинні бути надані на підтвердження відповідності технічній специфікації Переможця не відповідають вимогам технічної специфікації Замовника.

3) Відповідно до розділу 2.1. Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація) вимагається надати Копію протоколу сертифікаційних випробувань виробу.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав ПРОТОКОЛ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ №23ПС-090401. Але цей протокол стосується такого товару як: Хомут аварійно-ремонтний обтискний сталевий для систем водопостачання, водовідведення, тепломереж та каналізації - довжиною 300 мм, обтискним діаметром - від 132 мм до 145 мм.. В той час як Замовником вимагається, а Переможцем пропонуються хомути ремонтні нерж. з різними показниками мм обтискного діаметру та L (довжина). Таким чином, ПРОТОКОЛ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ стосується Хомута аварійно-ремонтного обтискного сталевого, хоча відповідно до технічної специфікації Переможець зазначає, що пропонує такий товару як хомути ремонтні нерж. І крім цього, ПРОТОКОЛ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ стосується хомута лише довжиною 300 мм, хоча у технічній специфікації Переможець пропонує і хомути довжиною 200 мм (що вимагається Замовником). Також ПРОТОКОЛ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ стосується хомута лише з обтискним діаметром від 132 мм до 145 мм, хоча у технічній специфікації Переможець пропонує і хомути обтискним діаметром і від 56 до 123 мм, і від 151 до 540 мм (що вимагається Замовником).
Таким чином, ПРОТОКОЛ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ №23ПС-090401 наданий по-перше взагалі не стосовно товару, який пропонується Переможцем. І крім цього, ПРОТОКОЛ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ №23ПС-090401 не наданий стосовно хомутів довжиною 200 мм, та обтискним діаметром від 56 до 123 мм та від 151 до 540 мм. Що не відповідає технічній специфікації і технічним вимогам Замовника.
Таким чином, документи, які повинні бути надані на підтвердження відповідності технічній специфікації Переможця не відповідають вимогам технічної специфікації Замовника.

4) Відповідно до розділу 2.1. Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація) вимагається надати Технічний паспорт на запропонований товар.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав паспорт на такий товар як ХОМУТ АВАРІЙНО-РЕМОНТНИЙ (РЕМОНТНО-З'ЄДНУВАЛЬНИЙ) З НЕРЖАВІЮЧОЇ СТАЛІ. В той час як Замовником вимагається, а Переможцем пропонуються хомути ремонтні нерж. з різними показниками мм обтискного діаметру та L (довжина). У цьому паспорті не зазначена жодна із позицій товару, який пропонується Переможцем у технічній специфікації. Тому взагалі незрозуміло, стосується наданий паспорт запропонованого товару чи ні. Крі цього, у ПРОТОКОЛ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ВИПРОБУВАНЬ №23ПС-090401 стосується такого товару як: Хомут аварійно-ремонтний обтискний сталевий для систем водопостачання, водовідведення, тепломереж та каналізації. З огляду на що взагалі незрозуміло, який товар пропонує Переможець.
Разом з цим .як можна зробити висновок, наданий пакет документів, який вимагається технічною специфікації не стосується одного і того ж товару, оскільки кожен з документів стосується різних товарів. Що не відповідає технічній специфікації і технічним вимогам Замовника.
Таким чином, документи, які повинні бути надані на підтвердження відповідності технічній специфікації Переможця не відповідають вимогам технічної специфікації Замовника.

Відповідно до п. 1.5. Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація) Учасник при заповненні форми технічного завдання зазначає фактичні дані запропонованого товару, які повинні збігатися з даними паспортів (сертифікатів) тощо. У разі якщо товар виготовляється за окремим замовленням та дані технічного завдання не збігаються із даними паспорту (сертифікату), Учасник додатково надає лист про пояснення причин невідповідності завірений заводом-виробником.
Але такого листа з поясненням причин Переможець не надає, що додатково свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації.

5) Відповідно до розділу 2.1. Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація) вимагається надати Документ про якість, яким підтверджується характеристики гумового ущільнення, від виробника.
У складі тендерної пропозиції Переможець надав ДОКУМЕНТ ПРО ЯКІСТЬ № 282 від 13 липня 2023 р. При цьому із цього документа чітко не вбачається, що він наданий стосовно гумового ущільнювача, оскільки у ньому така інформація відсутня. Можна лише зробити здогадку, що цей документ стосується гумового ущільнювача через зазначення такої характеристики як марка гумової суміші.
Відповідно до технічної специфікації Замовником вимагається, а Переможцем зазначається така характеристика: Гумове ущільнення – EPDM. Разом з цим, у ДОКУМЕНТ ПРО ЯКІСТЬ № 282 від 13 липня 2023 р. не зазначено такої характеристики щодо гумового ущільнення як EPDM. Таким чином, ДОКУМЕНТ ПРО ЯКІСТЬ № 282 від 13 липня 2023 р. не підтверджує характеристики гумового ущільнення. Що не відповідає технічній специфікації і технічним вимогам Замовника.
Крім цього, відповідно до технічної специфікації Замовником вимагається, а Переможець піжтвреджує, що запропонований товар є новим 2024 - 2025 року випуску. Але у ДОКУМЕНТІ ПРО ЯКІСТЬ № 282 від 13 липня 2023 р. зазначено, що гумовий ущільнювач виготовлений у 2023 році. Що не відповідає технічній специфікації і технічним вимогам Замовника.

Таким чином, документи, які повинні бути надані на підтвердження відповідності технічній специфікації Переможця не відповідають вимогам технічної специфікації Замовника.

Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а саме технічній специфікації.

Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.2 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.


З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ПП "ГІДРОГАЗКОМПЛЕКТ" та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір