• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ФБМЕС-25Т_352_ВО. Замки врізні для металевих дверей

Код ДК 021:2015: 44520000-1: Замки, ключі та петлі

Завершена

160 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2025 08:41 - 01.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 33a76fbb2f9843c5956fc31dd5d7476b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-26-000270-a.c2
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.08.2025 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.08.2025 15:26
Дата виконання рішення Замовником: 20.08.2025 08:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "СІСТЕМ ЮА", Людмила Аносова +380663277533 sistemua@proton.me

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cee2d3cdf4d44e20ba6709f8454615bc
Заголовок пункту скарги: Незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сістем ЮА"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 26.06.2025 року замовник Акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» (далі – замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Код за ДК 021:2015: 44520000-1: Замки, ключі та петлі (Замки врізні для металевих дверей) (далі – відкриті торги за Особливостями), ідентифікатор закупівлі - UA-2025-06-26-000270-a
.
ТОВ «СІСТЕМ ЮА» (далі - Скаржник) є учасником вищевказаної закупівлі.
04.07.2025 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУКТРЕЙДІНГ» зайняв перше місце. Скаржник посів друге місце.
23.07.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було дискваліфіковано учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУКТРЕЙДІНГ», тому розгляд перейшов до нашої тендерної пропозиції.
31.07.2025 року Замовником було опубліковано протокол № ФБМЕС-25Т_416_ВО від 31.07.2025 року відповідно до якого нашу тендерну пропозицію було дискваліфіковано з наступної підстави:
«Цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації, яка вимагає від учасника: «УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП». Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками.
Надати цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації з накладеним КЕП/УЕП.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником не було надано документів, які вимагались для виправлення.»

Проаналізувавши протокол відхилення, Скаржник дійшов висновку, що тендерна пропозиція була відхилена неправомірно з нижченаведених підстав.

Наше товариство взяло участь у зазначеній закупівлі, дотримуючись усіх вимог тендерної документації, у тому числі п. 3.1 розділу 3 та вимог Додатку №4 щодо надання цінової пропозиції окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП (Вих. №0307-01 від 03.07.2025 року).
Наша початкова тендерна пропозиція відповідала цим вимогам:
- цінову пропозицію було надано окремим файлом;
- документ було підписано УЕП.
Водночас, 30.07.2025 року Замовником було опубліковано вимогу про усунення порушень, у якій серед невідповідностей було зазначено наступне:
«1. Цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації, яка вимагає від учасника: «УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП». Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками. Надати цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації з накладеним КЕП/УЕП.
2. Довідка з відомостями про учасника надана не по формі відповідно Додатку №2 до тендерної документації. Та, крім цього ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, за формою: Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками. Надати довідку з відомостями про учасника відповідно форми викладеної у Додатку №2 та інших вимог тендерної документації з накладеним КЕП/УЕП.
3. Відповідно Додатку №2 до тендерної документації учасник надає: «Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за встановленою формою». Надати для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель….»
Таким чином, Замовником було ініційовано звернення до нас із проханням виправити нібито порушення. Хоча ми вважаємо, що таке порушення відсутнє, так як на момент подачі тендерної пропозиції ми вже завантажили цінову пропозицію, підписану УЕП.
Проте, з метою уникнення спірних ситуацій та з повагою до процедури, 31.07.2025 року ми додатково надали виправлену цінову пропозицію з ціною до (Вих. №3107-06 від 31.07.2025 року) та після аукціону (Вих. №3107-01 від 31.07.2025 року) у відповідному форматі, знову ж таки з УЕП.
Повторно поданий документ повністю відповідав вимогам, однак це не було враховано Замовником при оцінюванні тендерної пропозиції.
Незважаючи на це, Замовник прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, мотивуючи це невиконанням вимог Додатку №4 ТД.
Слід зазначити, що аналогічна ситуація була в іншій тендерній закупівлі Замовника (№UA-2025-06-25-006118-a), де наше товариство брало участь. Ми так само для виправлення прикріпили підписану УЕП цінову пропозицію і наше товариство було визнано переможцем.

Вважаємо таке рішення необґрунтованим, формальним та таким, що порушує принцип добросовісної конкуренції та норми Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема:
- ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно з якою замовник має забезпечувати об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій;
- ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка передбачає право учасника на усунення невідповідностей протягом 24 годин.

Із вищевказаного вбачається, що тендерна пропозиції ТОВ «СІСТЕМ ЮА» повністю відповідає вимогам тендерної документації замовника і відсутні будь-які підстави для дискваліфікації даного учасника закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІСТЕМ ЮА"

Номер: b204023c77294a85aebfb762bf4a7e53
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-26-000270-a.a1
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІСТЕМ ЮА"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СІСТЕМ ЮА" звертається з даною вимогою на рішення уповноваженої особи філії "Центр будівельно-монтажний робіт та експлуатації будівель і споруд" АТ "Українська залізниця", оформлене у протоколі №ФБМЕС-25Т_416_ВО від 31 липня 2025 року. Відповідно до нього, наше товариство було відхилено з наступної підстави: "Під час розгляду тендерної пропозиції, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації, яка вимагає від учасника: «УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП». Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками. Надати цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації з накладеним КЕП/УЕП. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником не було надано документів, які вимагались для виправлення." Ми не погоджуємось з рішенням Замовника з нижченаведених підстав. Наше товариство взяло участь у зазначеній закупівлі, дотримуючись усіх вимог тендерної документації, у тому числі п. 3.1 розділу 3 та вимог Додатку №4 щодо надання цінової пропозиції окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Наша початкова тендерна пропозиція відповідала цим вимогам: - цінову пропозицію було надано окремим файлом; - документ було підписано УЕП. Водночас, Замовником було ініційовано звернення до нас із проханням виправити нібито порушення. Хоча ми вважаємо, що таке порушення відсутнє. З метою уникнення спірних ситуацій та з повагою до процедури, ми додатково надали виправлену цінову пропозицію з ціною до (Вих. №3107-06 від 31.07.2025 року) та після аукціону (Вих. №3107-01 від 31.07.2025 року) у відповідному форматі, знову ж таки з УЕП. Слід зазначити, що аналогічна ситуація була в іншій тендерній закупівлі Замовника (№UA-2025-06-25-006118-a), де наше товариство брало участь. Ми так само для виправлення прикріпили підписану УЕП цінову пропозицію і наше товариство було визнано переможцем. Незважаючи на це, Замовник прийняв рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, мотивуючи це невиконанням вимог Додатку №4 ТД. Вважаємо таке рішення необґрунтованим, формальним та таким, що порушує принцип добросовісної конкуренції та норми Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема: - ч. 1 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно з якою замовник має забезпечувати об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; - ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", яка передбачає право учасника на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Просимо Вас переглянути прийняте рішення та усунути порушення, а саме – скасувати рішення про наше відхилення та визнати тендерну пропозицію ТОВ "СІСТЕМ ЮА" переможцем даної закупівлі. У разі ігнорування нашої вимоги будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України як органу оскарження, з метою захисту наших прав та законних інтересів.
Вирішення: 30.07.2025 під час розгляду тендерної пропозиції, згідно пункту 43 Особливостей учаснику ТОВ "СІСТЕМ ЮА" (ЄДРПОУ 45329947) надано 24 години на виправлення невідповідностей виявлених замовником: 1. Цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації, яка вимагає від учасника: «УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП». Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками. Надати цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації з накладеним КЕП/УЕП. 2. Довідка з відомостями про учасника надана не по формі відповідно Додатку №2 до тендерної документації. Та, крім цього ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, за формою: Відповідно вимог п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, форми довідок, які визначені тендерною документацією є обов’язковими при подачі тендерних пропозицій учасниками. Надати довідку з відомостями про учасника відповідно форми викладеної у Додатку №2 та інших вимог тендерної документації з накладеним КЕП/УЕП. 3. Відповідно Додатку №2 до тендерної документації учасник надає: «Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за встановленою формою». Надати для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за встановленою формою». 31.07.2025 на вимогу замовника ТОВ "СІСТЕМ ЮА" (ЄДРПОУ 45329947) було завантажено на електронному майданчику документи. За допомогою електронної системи закупівель та «вікна» завантаження документів було завантажено документи, які були надані ТОВ "СІСТЕМ ЮА" (ЄДРПОУ 45329947) щодо виправлення невідповідностей виявлених замовником. При розгляді завантажених документів цінова пропозиція, а саме «Цінова замки» не відповідала цінової пропозиції наданої ТОВ "СІСТЕМ ЮА" (ЄДРПОУ 45329947) як тендерна пропозиція при участі у аукціоні. Для підтвердження даної невідповідності 31.07.2025 файл додатково було завантажено у електронну систему закупівель разом з протоколом про відхилення тендерної пропозиції. На даний час, технічно неможливо на торгівельному майданчику приймати якісь рішення замовником стосовно ТОВ "СІСТЕМ ЮА" (ЄДРПОУ 45329947). Можливість з’явиться після прийняття рішення ТОВ "СІСТЕМ ЮА" (ЄДРПОУ 45329947) звернутися до Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Тобто можливість прийняття рішень замовником можливе лише при поданні скарги.
Статус вимоги: Задоволено