-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_199_ВО: Запасні частини до гасника коливань – Запасні частини до пасажирських вагонів (Лот 1 - 34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху; Лот 2 - 34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
16 254 194.06
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 4 194.38 UAH
мін. крок: 0% або 4 194.38 UAH
Період оскарження:
25.06.2025 16:54 - 30.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
18289dd8c386476d884a3a5ce803b8f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-25-012382-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик(1).docx 28.07.2025 14:04
- 2 Договір ЕЛТРА-УТД ДКМ-007 від 05.02.2024 на виготовлення запчастин-2.pdf 28.07.2025 14:04
- Цінова пропозиція ЛОТ 1.pdf 28.07.2025 14:04
- 3 АВР до Договору ДКМ-007 УТД.pdf 28.07.2025 14:04
- Скарга382.pdf 28.07.2025 14:04
- sign.p7s 28.07.2025 14:05
- рішення від 30.07.2025 №11797.pdf 30.07.2025 17:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2025 №12227.pdf 08.08.2025 13:12
- рішення від 07.08.2025 №12227.pdf 11.08.2025 18:08
- 199_25_ВО - Заперечення на скаргу ТОВ ТЕХНІКОН.docx 06.08.2025 22:29
- 199_25_ВО - Заперечення на скаргу ТОВ ТЕХНІКОН.pdf 06.08.2025 22:29
- 199_25_ВО Протокол УО (виконання АМКУ).docx 12.08.2025 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2025 14:25
Дата розгляду скарги:
07.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2025 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.08.2025 18:08
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2025 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ від 07.08.2025р. №12227-р/пк-пз замовником скасовано рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРА УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі - ЦЗВ-25Т_199_ВО: Запасні частини до гасника коливань – Запасні частини до пасажирських вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-25-012382-a, за лотом № 1.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8e633c6dbeb64d43aa6255c1e0bcf2f2
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
«25» червня 2025 року Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (надалі – Замовник), на веб-порталі уповноваженого органу, опублікувало оголошення про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, номер оголошення UA-2025-06-25-012382-a (надалі – закупівля). Закупівля розділена на окремі частини закупівлі – Лот № 1 та лот № 2.
Кваліфікаційні вимоги до учасників, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в тендерній документації від 25.06.2025 «199_зч до гасника коливань» (надалі – Документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНІКОН ПЛЮС» (надалі – Скаржник) прийняло участь у закупівлі за лотом № 1.
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником ухвалено рішення про визначення переможцем закупівлі за лотом № 1 - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА УКРАЇНА». Ознайомившись з тендерною пропозицію учасника, Скаржником виявлено недоліки та невідповідності, які є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості).
Недоліки тендерної пропозиції переможця полягають у наступному:
По-перше, розділом 2 Додатку 2 до Документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
1) Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного); Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр.
2) Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься договір № ДКМ/007 від 05.02.2024, специфікація № 1 до договору та акт виконаних робіт № 204/ДКМ/007 від 14.03.2024.
Предметом договору № ДКМ/007 від 05.02.2024 є обов’язок виконавця (прим. ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА») виконати роботи чи виготовити продукцію.
Відповідно до пункту 4.6. договору № ДКМ/007 від 05.02.2024 по закінченню виконання робіт чи виготовлення продукції виконавець надає замовнику наступні документи: акт виконаних робіт або видаткову накладну; акт приймання-передачі продукції; товарно-транспортну накладну на отримання продукції; рахунок-фактуру; акт приймання-передачі залишків (відходів).
Згідно з актом виконаних робіт № 204/ДКМ/007 від 14.03.2024, він складений про те, що в умовах Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА Україна» (Виконавець) проведено приймання запасних частин згідно з переліком. Загальна вартість послуг складає один мільйон сто дев’ятнадцять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 копійок. Запасні частини пройшли приймання представниками обох сторін, визнанні придатними до застосування, упаковані відповідно до договору.
Відповідно до частини другої статті 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: 1) назву документа (форми); 2) дату складання; 3) назву підприємства, від імені якого складено документ; 3) зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; 4) посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; 5) особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
З наданого учасником акту виконаних робіт вбачається, що зміст господарської операції полягає саме в виконанні певних робіт щодо продукції, які були прийнятті в умовах ТОВ «ЕЛТРА Україна». Інші первинні документи (прим. акт приймання-передачі чи видаткова накладна), які б могли підтвердити саме постачання товарів учасником не надано.
Таким чином наданий учасником первинний документ не відповідає умовам закупівлі оскільки є підтвердженням виконання певних робіт, а не досвіду постачання товарів, як це передбачено розділом 2 Додатку 2 до Документації та проектом договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів, предметом якого є саме постачання та передача у власність товару.
Відтак Замовник був зобов’язаний звернутися до учасника з вимогою надати належний первинний документ, що підтверджує наявність досвіду виконання саме аналогічних договорів, а не будь-яких договорів щодо запасних частин для залізничного транспорту.
По-друге, розділом 1 Додатку 2 до Документації передбачено обов’язок учасника надати порівняльну таблицю відповідно до Додатку А в якості підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам.
Відповідно до Додатку А Замовник вимагає щоб гарантійний строк зберігання товару був не менше 1 року з дати постачання кінцевому споживачу, а гарантійний термін експлуатації не менші 3 років від дати введення в експлуатацію.
Учасником надано порівняльну таблицю від 02.07.2025 № 31-4.4/945 згідно якості гарантійні зобов’язання на предмет закупівлі складають: гарантійний строк зберігання - 1 рік від дати отримання продукції кінцевим споживачем; гарантійний термін експлуатації - 3 роки від дати введення в експлуатацію.
Відповідно до пункту 3 розділу 2 Додатку 2 до Документації учасник надає цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Стовпчик 9 форми «цінова пропозиція» містить обов’язкову інформацію щодо гарантійних строків товару.
Учасником надана цінова пропозиція від 23.07.2025 № 31-4.4/1162 в якій гарантійний строк експлуатації на весь товар складає 24 місяці від дати встановлення, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника та є порушенням Документації.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції останнього.
Відповідно до абз. 3 п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Кваліфікаційні вимоги до учасників, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в тендерній документації від 25.06.2025 «199_зч до гасника коливань» (надалі – Документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНІКОН ПЛЮС» (надалі – Скаржник) прийняло участь у закупівлі за лотом № 1.
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником ухвалено рішення про визначення переможцем закупівлі за лотом № 1 - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА УКРАЇНА». Ознайомившись з тендерною пропозицію учасника, Скаржником виявлено недоліки та невідповідності, які є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості).
Недоліки тендерної пропозиції переможця полягають у наступному:
По-перше, розділом 2 Додатку 2 до Документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
1) Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного); Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір поставки продукції, яка наділена подібною до предмета закупівлі ознакою (призначення, вид, спосіб використання тощо) за будь який рік у період 2021-2025рр.
2) Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) та/або звіт про виконання договору про закупівлю з електронної системи публічних закупівель Prozorro.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься договір № ДКМ/007 від 05.02.2024, специфікація № 1 до договору та акт виконаних робіт № 204/ДКМ/007 від 14.03.2024.
Предметом договору № ДКМ/007 від 05.02.2024 є обов’язок виконавця (прим. ТОВ «ЕЛТРА УКРАЇНА») виконати роботи чи виготовити продукцію.
Відповідно до пункту 4.6. договору № ДКМ/007 від 05.02.2024 по закінченню виконання робіт чи виготовлення продукції виконавець надає замовнику наступні документи: акт виконаних робіт або видаткову накладну; акт приймання-передачі продукції; товарно-транспортну накладну на отримання продукції; рахунок-фактуру; акт приймання-передачі залишків (відходів).
Згідно з актом виконаних робіт № 204/ДКМ/007 від 14.03.2024, він складений про те, що в умовах Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРА Україна» (Виконавець) проведено приймання запасних частин згідно з переліком. Загальна вартість послуг складає один мільйон сто дев’ятнадцять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 копійок. Запасні частини пройшли приймання представниками обох сторін, визнанні придатними до застосування, упаковані відповідно до договору.
Відповідно до частини другої статті 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: 1) назву документа (форми); 2) дату складання; 3) назву підприємства, від імені якого складено документ; 3) зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; 4) посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; 5) особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
З наданого учасником акту виконаних робіт вбачається, що зміст господарської операції полягає саме в виконанні певних робіт щодо продукції, які були прийнятті в умовах ТОВ «ЕЛТРА Україна». Інші первинні документи (прим. акт приймання-передачі чи видаткова накладна), які б могли підтвердити саме постачання товарів учасником не надано.
Таким чином наданий учасником первинний документ не відповідає умовам закупівлі оскільки є підтвердженням виконання певних робіт, а не досвіду постачання товарів, як це передбачено розділом 2 Додатку 2 до Документації та проектом договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів, предметом якого є саме постачання та передача у власність товару.
Відтак Замовник був зобов’язаний звернутися до учасника з вимогою надати належний первинний документ, що підтверджує наявність досвіду виконання саме аналогічних договорів, а не будь-яких договорів щодо запасних частин для залізничного транспорту.
По-друге, розділом 1 Додатку 2 до Документації передбачено обов’язок учасника надати порівняльну таблицю відповідно до Додатку А в якості підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним та якісним вимогам.
Відповідно до Додатку А Замовник вимагає щоб гарантійний строк зберігання товару був не менше 1 року з дати постачання кінцевому споживачу, а гарантійний термін експлуатації не менші 3 років від дати введення в експлуатацію.
Учасником надано порівняльну таблицю від 02.07.2025 № 31-4.4/945 згідно якості гарантійні зобов’язання на предмет закупівлі складають: гарантійний строк зберігання - 1 рік від дати отримання продукції кінцевим споживачем; гарантійний термін експлуатації - 3 роки від дати введення в експлуатацію.
Відповідно до пункту 3 розділу 2 Додатку 2 до Документації учасник надає цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Стовпчик 9 форми «цінова пропозиція» містить обов’язкову інформацію щодо гарантійних строків товару.
Учасником надана цінова пропозиція від 23.07.2025 № 31-4.4/1162 в якій гарантійний строк експлуатації на весь товар складає 24 місяці від дати встановлення, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника та є порушенням Документації.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам технічної специфікації Замовника, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції останнього.
Відповідно до абз. 3 п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
×
-
Назва доказу:
Акт
-
Повʼязаний документ:
3 АВР до Договору ДКМ-007 УТД.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
2 Договір ЕЛТРА-УТД ДКМ-007 від 05.02.2024 на виготовлення запчастин-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
1 Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик(1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛТРА УКРАЇНА" переможцем в процедурі закупівлі ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем № UA-2025-06-25-012382-a за лотом № 1.