-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Активоване вугілля з кокосової сировини
Завершена
755 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 556.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 556.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2025 15:48 - 30.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 25.06.2025 року було оголошено процедуру Відкритих торги з Особливостями, ідентифікатор № UA-2025-06-25-010627-a, (надалі-Закупівля/Торги). Предметом процедури Відкритих торгів з Особливостями є: активоване вугілля з кокосової сировини, за кодом ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція, замовник торгів - Вінницяоблводоканал, (надалі -Замовник). Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» (далі – Скаржник), має намір взяти участь у Закупівлі. Проаналізувавши вимоги та умови Тендерної документації, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від «25» червня 2025 року, протокол № 483, вважає, що містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Номер:
09b4322f76c74d34a961409514673457
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-25-010627-a.c1
Назва:
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 25.06.2025 року було оголошено процедуру Відкритих торги з Особливостями, ідентифікатор № UA-2025-06-25-010627-a, (надалі-Закупівля/Торги). Предметом процедури Відкритих торгів з Особливостями є: активоване вугілля з кокосової сировини, за кодом ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція, замовник торгів - Вінницяоблводоканал, (надалі -Замовник).
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» (далі – Скаржник), має намір взяти участь у Закупівлі. Проаналізувавши вимоги та умови Тендерної документації, що затверджена Рішенням уповноваженої особи від «25» червня 2025 року, протокол № 483, вважає, що містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- KDB_HydraffinP800_A60050_EN_01_.en.uk.pdf 29.06.2025 16:22
- Договір флокулянт Житомирводоканал.pdf 29.06.2025 16:22
- Скарга_АМКУ,_активоване_вугілля.pdf 29.06.2025 16:22
- Скарга_АМКУ,_активоване_вугілля.docx 29.06.2025 16:22
- sign.p7s 29.06.2025 16:25
- Заперечення_на_пояснення.docx 04.07.2025 21:29
- Заперечення_на_пояснення.pdf 04.07.2025 21:29
- рішення від 01.07.2025 № 10319.pdf 01.07.2025 17:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2025 № 10625.pdf 08.07.2025 10:38
- рішення від 07.07.2025 № 10625.pdf 09.07.2025 18:22
- Додаток 2 Лист МОЗ України від 05.07.2024.pdf 03.07.2025 14:55
- Додаток 1 Рішення від 08.07.2021 № 15509.pdf 03.07.2025 14:55
- Пояснення по суті скарги ТОВ Капітал-Рост.docx 03.07.2025 14:55
- Пояснення по суті скарги ТОВ Капітал- Рост.pdf 03.07.2025 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2025 17:46
Дата розгляду скарги:
07.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2025 17:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.07.2025 18:23
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0f663c5df62b4ad2b0852bdd7ed15be5
Заголовок пункту скарги:
Щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Щодо аналогічного договору
Відповідно Додаток 1 Документації затверджено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно Розділу 1 цього Додатку для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, в складі тендерної пропозиції необхідно надати
«Лист в довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору), з підтверджуючими документами (копією договору; копією видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному договору). Інформація може надаватися про договір, який виконується.».
Відповідно Додаток 1 Документації затверджено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно Розділу 1 цього Додатку для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріпленим ч. 2 ст. 16 Закону, в складі тендерної пропозиції необхідно надати
«Лист в довільній формі на фірмовому бланку ( у разі наявності таких бланків), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі (не менше одного договору), з підтверджуючими документами (копією договору; копією видаткової накладної або листа-відгуку контрагента по вказаному договору). Інформація може надаватися про договір, який виконується.».
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Договір флокулянт Житомирводоканал.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Вінницяоблводоканал усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
21c65d9fbe5d4c7bb05c0584c433b600
Заголовок пункту скарги:
. Щодо документу, що виданий органом, який реалізує державну політику у галузях санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення, або будь-який інший документ, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Щодо документу, що виданий органом, який реалізує державну політику у галузях санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення, або будь-який інший документ, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Відповідно Додаток 1 Документації затверджено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно Розділу 3 цього Додатку, в складі тендерної пропозиції необхідно надати документ, виданий органом, що реалізує державну політику у галузях санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення, або будь-який інший документ, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Скаржник вважає вищевказану вимогу Документації такою, що суперечить положенням чинного законодавства, з огляду на наступне.
Відповідно пункту 1 Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, затверджено, що Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Пунктом 4 Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, затверджені завдання Держпродспоживслужби. Перелік завдань поширюється на визначені галузі/сфери:
- у галузі ветеринарної медицини;
- у сфері насінництва та розсадництва;
- у сфері охорони прав на сорти рослин;
- у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за дотримання законодавства про захист прав споживачів;
- у сфері здійснення державного ринкового нагляду;
- у сфері здійснення метрологічного нагляду;
- здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу в частині захисту прав споживачів реклами, приймає рішення про визнання реклами недобросовісною, прихованою, про визнання порівняння в рекламі неправомірним з одночасним зупиненням її розповсюдження;
- застосовує фінансові санкції до суб’єктів господарювання за порушення законодавства про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення;
- у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;
- у сфері нагляду (контролю) у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу;
- організовує та здійснює державний нагляд (контроль) в частині експлуатації та технічного стану машин;
- здійснює у межах повноважень, передбачених законом, державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства з питань туристичної діяльності;
- у сфері контролю за якістю зерна та продуктів його переробки;
- організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованих організмів у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності;
- здійснює радіаційний контроль за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування;
- у сфері виробництва та обігу органічної продукції (сировини);
- приймає у передбачених законом випадках рішення про знищення продукції або інше рішення щодо подальшого поводження з нею;
- веде та користується реєстрами (базами даних) відповідно до закону;
- забезпечує відкритий та безоплатний доступ до реєстрів, ведення яких відповідно до законодавства покладено на Держпродспоживслужбу;
- у випадках, встановлених законом, видає документи дозвільного характеру, передбачені Законом України “Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”;
- проводить ліцензування господарської діяльності відповідно до закону та здійснює державний контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов;
- розробляє у межах повноважень, передбачених законом, галузеві та міжгалузеві програми науково-дослідних робіт;
- у межах повноважень, передбачених законом, складає протоколи та розглядає справи про правопорушення;
- організовує в межах компетенції науково-технічне та інше інформування міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, навчальних закладів та науково-дослідних установ Держпродспоживслужби;
- здійснює представництво інтересів України у міжнародних організаціях відповідно до своєї компетенції, зокрема Міжнародній асоціації з контролю за якістю насіння (ІСТА), в Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), у Міжнародній раді по зерну, а також бере участь у роботі відповідних комітетів Світової організації торгівлі, Міжнародного епізоотичного бюро, Міжнародної конвенції захисту рослин, Європейської та Середземноморської організації захисту рослин, Комісії з Кодексу Аліментаріус, інших міжнародних організацій з питань, що належать до компетенції Держпродспоживслужби;
- у межах повноважень, передбачених законом, укладає міжнародні договори;
- здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держпродспоживслужби, її територіальних органів, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;
- здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління;
- організовує наукову, науково-технічну, інформаційну, видавничу діяльність, пропагування досягнень і передового досвіду, сприяє створенню і впровадженню сучасних технологій у сферах, віднесених до компетенції Держпродспоживслужби;
- подає в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення форм державної статистичної звітності;
- проводить дослідження (випробування) у сферах, що належать до компетенції Держпродспоживслужби;
- здійснює інші повноваження, визначені законом.
Зауважуємо на тому, що серед всього переліку завдань, що покладаються на даний орган, лише п.п 3 Постанови №667 передбачає, що у галузі ветеринарної медицини можливе проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи за результатами якої видаються відповідні висновки. Разом з тим, предметом закупівлі є хімічна продукція і Постановою № 667 дану сферу не віднесено до компетенції Держпродспоживслужби, а тому відсутні будь-які законодавчі підстави щодо видачі документу, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Отже, з врахуванням вищевикладеної інформації вбачається, що Держпродспоживслужби, може видати висновок за результатами дослідження у сфері ветеринарної медецини, а у випадках, встановлених законом, може видати документи дозвільного характеру, передбачені Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Звертаємо увагу на те, що згідно цього переліку відсутні документи, що можуть підтвердити відповідність товару вимогам санітарного законодавства.
Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі не зможе жоден учасник, в тому числі Скаржник, який не має вищевказаних документів на запропонований товар.
З огляду на викладене, дана вимога Замовника, що міститься в тендерній документації є дискримінаційною та такою, що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена з тендерної документації.
Відповідно Додаток 1 Документації затверджено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно Розділу 3 цього Додатку, в складі тендерної пропозиції необхідно надати документ, виданий органом, що реалізує державну політику у галузях санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення, або будь-який інший документ, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Скаржник вважає вищевказану вимогу Документації такою, що суперечить положенням чинного законодавства, з огляду на наступне.
Відповідно пункту 1 Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, затверджено, що Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Пунктом 4 Постанови КМУ від 2 вересня 2015 р. № 667, затверджені завдання Держпродспоживслужби. Перелік завдань поширюється на визначені галузі/сфери:
- у галузі ветеринарної медицини;
- у сфері насінництва та розсадництва;
- у сфері охорони прав на сорти рослин;
- у сфері здійснення державного нагляду (контролю) за дотримання законодавства про захист прав споживачів;
- у сфері здійснення державного ринкового нагляду;
- у сфері здійснення метрологічного нагляду;
- здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу в частині захисту прав споживачів реклами, приймає рішення про визнання реклами недобросовісною, прихованою, про визнання порівняння в рекламі неправомірним з одночасним зупиненням її розповсюдження;
- застосовує фінансові санкції до суб’єктів господарювання за порушення законодавства про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення;
- у сфері дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін;
- у сфері нагляду (контролю) у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу;
- організовує та здійснює державний нагляд (контроль) в частині експлуатації та технічного стану машин;
- здійснює у межах повноважень, передбачених законом, державний нагляд (контроль) за дотриманням вимог законодавства з питань туристичної діяльності;
- у сфері контролю за якістю зерна та продуктів його переробки;
- організовує та здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованих організмів у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності;
- здійснює радіаційний контроль за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування;
- у сфері виробництва та обігу органічної продукції (сировини);
- приймає у передбачених законом випадках рішення про знищення продукції або інше рішення щодо подальшого поводження з нею;
- веде та користується реєстрами (базами даних) відповідно до закону;
- забезпечує відкритий та безоплатний доступ до реєстрів, ведення яких відповідно до законодавства покладено на Держпродспоживслужбу;
- у випадках, встановлених законом, видає документи дозвільного характеру, передбачені Законом України “Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”;
- проводить ліцензування господарської діяльності відповідно до закону та здійснює державний контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов;
- розробляє у межах повноважень, передбачених законом, галузеві та міжгалузеві програми науково-дослідних робіт;
- у межах повноважень, передбачених законом, складає протоколи та розглядає справи про правопорушення;
- організовує в межах компетенції науково-технічне та інше інформування міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, навчальних закладів та науково-дослідних установ Держпродспоживслужби;
- здійснює представництво інтересів України у міжнародних організаціях відповідно до своєї компетенції, зокрема Міжнародній асоціації з контролю за якістю насіння (ІСТА), в Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), у Міжнародній раді по зерну, а також бере участь у роботі відповідних комітетів Світової організації торгівлі, Міжнародного епізоотичного бюро, Міжнародної конвенції захисту рослин, Європейської та Середземноморської організації захисту рослин, Комісії з Кодексу Аліментаріус, інших міжнародних організацій з питань, що належать до компетенції Держпродспоживслужби;
- у межах повноважень, передбачених законом, укладає міжнародні договори;
- здійснює розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держпродспоживслужби, її територіальних органів, а також підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;
- здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління;
- організовує наукову, науково-технічну, інформаційну, видавничу діяльність, пропагування досягнень і передового досвіду, сприяє створенню і впровадженню сучасних технологій у сферах, віднесених до компетенції Держпродспоживслужби;
- подає в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення форм державної статистичної звітності;
- проводить дослідження (випробування) у сферах, що належать до компетенції Держпродспоживслужби;
- здійснює інші повноваження, визначені законом.
Зауважуємо на тому, що серед всього переліку завдань, що покладаються на даний орган, лише п.п 3 Постанови №667 передбачає, що у галузі ветеринарної медицини можливе проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи за результатами якої видаються відповідні висновки. Разом з тим, предметом закупівлі є хімічна продукція і Постановою № 667 дану сферу не віднесено до компетенції Держпродспоживслужби, а тому відсутні будь-які законодавчі підстави щодо видачі документу, що підтверджує, чи відповідає активоване вугілля вимогам санітарного законодавства.
Отже, з врахуванням вищевикладеної інформації вбачається, що Держпродспоживслужби, може видати висновок за результатами дослідження у сфері ветеринарної медецини, а у випадках, встановлених законом, може видати документи дозвільного характеру, передбачені Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Звертаємо увагу на те, що згідно цього переліку відсутні документи, що можуть підтвердити відповідність товару вимогам санітарного законодавства.
Частиною другої статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі не зможе жоден учасник, в тому числі Скаржник, який не має вищевказаних документів на запропонований товар.
З огляду на викладене, дана вимога Замовника, що міститься в тендерній документації є дискримінаційною та такою, що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена з тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
1. Документ якості на пропоновану продукцію
-
Повʼязаний документ:
KDB_HydraffinP800_A60050_EN_01_.en.uk.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Вінницяоблводоканал усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом виключення з тендерної документації зазначених в даній Скарзі вимог.