• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт зовнішніх електромереж з встановленням сонячної електростанції потужністю 30 кВт навчального корпусу №2 Київського столичного університету імені Бориса Грінченка за адресою: місто Київ, Дніпровський район, бульвар Ігоря Шамо, 18/2»

Завершена

135 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 679.50 UAH
Період оскарження: 25.06.2025 15:24 - 06.07.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 3df38ade6e9446a2a3cfd5248291ebeb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-25-009827-a.a1
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
вих. №189 від 27.06.2025 р. Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ЄДРПОУ: 00032767 вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ – 35 ,03680 тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» ідентифікаційний код ЄДРПОУ 34892518 04210, місто Київ, проспект Івасюка Володимира, 12 Г, оф. 1, +380679837889, тел/факс: +38 066 286 43 65/ 044 537 28 38 е-мейл: saf-inmed@ukr.net Замовник торгів: Київський столичний університет імені Бориса Гринченка, код ЄДРПОУ 45307965 місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., вул. Бульварно-Кудрявська, будинок 18/2; тел.: 380955886629 е-mail: etender@kubg.edu.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-25-009827-a СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 25 червня 2025 року замовником Київський столичний університет імені Бориса Гринченка в електронній системі закупівель «prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення закупівлі: ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-25-009827-a, предмет закупівлі: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт зовнішніх електромереж з встановленням сонячної електростанції потужністю 30 кВт навчального корпусу №2 Київського столичного університету імені Бориса Грінченка за адресою: місто Київ, Дніпровський район, бульвар Ігоря Шамо, 18/2». Тендерна документація зазначеної закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушує права та законні інтереси скаржника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ» (далі-Скаржник), а відтак потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених замовником у тендерній документації. Окремі умови тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Аналогічно, відповідно до положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Відповідно до ч. 15 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: За попереднім письмовим бажанням однієї із сторін, зазначеним у скарзі (для скаржника) або поясненні (для замовника), на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель запрошуються сторони (суб’єкт оскарження та замовник) для надання додаткових пояснень тощо, при цьому, суб’єкт оскарження, замовник та інший учасник процедури закупівлі (якщо оскаржується рішення замовника, прийняте щодо його тендерної пропозиції) мають право брати участь в такому розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу і такий розгляд скарги є відкритим, усі бажаючі можуть бути присутніми на її розгляді. Особи, присутні на розгляді, можуть використовувати засоби фото-, відео- та звукозапису. Резолютивна частина рішення, прийнятого органом оскарження, за результатами відкритого розгляду скарги, проголошується прилюдно. І. ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ 1) Підпунктом 3.1. п. 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці № 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» додатку №3 до тендерної документації «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності вимогам визначеним Законом, та іншим вимогам відповідно до законодавства» «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» встановлено вимогу про надання учасником довідки за формою Таблиці №1 Додатку №5 до ТД щодо підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних договорів, документально підтвердженого копіями договорів, актів виконаних робіт та позитивними звітами експертизи (не менш 4 обєктів за період 2024-2025 р.). Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно положень ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». З наведеного вбачається, що вищезазначена вимога безпідставно та штучно обмежує коло учасників закупівлі, а відтак є дискримінаційною умовою щодо учасників, що мають менший, але достатній досвід виконання робіт (надання послуг), аналогічних предмету закупівлі, а відтак підлягає зміні в тендерній документації замовника. На підставі викладеного вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання копіями договорів, актів виконаних робіт та позитивними звітами експертизи (не менш 4 обєктів за період 2024-2025 р.). Замовником не доведено та не обґрунтовано наявність законодавчих засад для встановлення такої вимоги, а відтак скаржник вважає, що зазначена вимога повинна бути замінена на: «надання копії договору, актів виконаних робіт та позитивного звіту експертизи».. Документи, що підтверджують вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з участю у закупівлі, тощо. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію. Повідомляємо, що Скаржник бажає скористатися зазначеним правом та письмово заявляє про необхідність запрошення Скаржника на засідання, під час якого відбуватиметься розгляд скарги, зокрема, для надання додаткових пояснень. У зв’язку з вищевикладеним, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2.Встановити наявність порушення законодавства з боку Замовника: Київський столичний університет імені Бориса Гринченка, процедура закупівлі - UA-2025-06-25-009827-a, предмет закупівлі: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт зовнішніх електромереж з встановленням сонячної електростанції потужністю 30 кВт навчального корпусу №2 Київського столичного університету імені Бориса Грінченка за адресою: місто Київ, Дніпровський район, бульвар Ігоря Шамо, 18/2». 3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути незаконні дискримінаційні вимоги. Додаток: Витяг з ЄДР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ". Директор Евген СКОБЧЕНКО
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.07.2025 17:13
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ", Скобченко Є.В. 380445372838 SAF-INMED@UKR.NET

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 28259a9f3a084228b1fac98e7f5def30
Заголовок пункту скарги: дискримінаційні умови
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: скасування дискримінаційної умови кваліфікаційного критерію
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації