-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Системи баз даних - код ДК 021:2015 – 48610000-7 (Програмно-апаратний комплекс Національної освітньої електронної платформи)
Завершена
47 974 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
05.09.2018 18:13 - 01.10.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо надання відповідей
Номер:
530a32341a85477c84d91c1d205756c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-001518-b.c3
Назва:
Вимога щодо надання відповідей
Вимога:
Шановний Замовнику!. Детально вивчивши умови тендерної документації та керуючись нормами статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII звертаємось за роз’ясненнями до умов тендерної документації з наступних питань:
1. Просимо роз’яснити питання стосовно модулів «Конструктор уроку» та «Користувачі з вадами зору». Модуль «Конструктор уроку» передбачає можливість для вчителя створювати власний урок чи робочу програму. Вимогами до функціональності модулю «Користувачі з вадами зору» передбачене автоматичне приховування другорядних елементів інтерфейсу, які можуть відвернути учнів від основної інформації. Відтак, яким чином вчитель при розробці власного уроку чи робочої програми визначатиме основні та другорядні елементи інтерфейсу у разі ведення навчального процесу із учнями з вадами зору?
2. Просимо роз’яснити, яким чином відбувається взаємодія модуля «Конструктор уроку» з модулем «Користувачі з вадами зору»?
3. Просимо роз’яснити, на підставі яких нормативних документів функціонуватиме експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників, яка передбачається у модулі «Експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників»?
4. Просимо надати пояснення, яка система захисту від несанкціонованого копіювання електронних версій оригінал-макетів електронних підручників передбачається в межах функціонування модулю «Експертиза електронних версій видавничих оригінал-макетів електронних підручників»?
Чекаємо на обґрунтовану відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2018 17:31
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо надання відповідей
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2018 17:01
Підтвердження вирішення:
Щодо питання 1: Склад елементів інтерфейсу, вимоги до них та інтерфейсу в цілому описані в п. 4.6 Додатку №7 до Тендерної документації. Модифікація способів відображення будь-яких таких елементів для покращення їх сприйняття особами з вадами зору може здійснюватися на рівні програмного забезпечення НОЕП, на рівні програмного застосунку для відтворення і взаємодії з інтерфейсом НОЕП, на рівні операційної системи термінального пристрою користувача тощо. Забезпечення можливості налаштування такої модифікації у частині приховування окремих елементів інтерфейсу програмного забезпечення НОЕП у спеціальних випадках передбачено п. 4.4.13 Додатку №7 до Тендерної документації. Модифікація способів відображення здійснюється стосовно і на рівні визначених типів елементів, які використовуються в інтерфейсі програмного забезпечення НОЕП. Так, в п. 4.4.13 Додатку №7 до Тендерної документації визначено такий спосіб для елементів типу «шрифт» (елементи шрифтів). При конструюванні власних уроків в рамках функціональності модуля «Конструктор уроку» учителем використовуються лише запропоновані в рамках програмного забезпечення НОЕП елементи інтерфейсу, відображення (у тому числі, приховування) яких має модифікуватися автоматично, згідно з п. 4.4.13 Додатку №7 до Тендерної документації, відповідно до налаштувань програмного забезпечення НОЕП, здійснених його адміністратором, а також обраного режиму відображення (звичайного чи для осіб із вадами зору). Функціональність ручного налаштування альтернативних способів відображення на рівні змісту окремих уроків зі спеціальною метою в Додатку №7 до Тендерної документації як обов’язкова не вимагається.
Щодо питання 2:
Способи взаємодії між модулями системи визначаються архітектурою програмного забезпечення НОЕП, запропонованою учасником торгів. Згідно з п. 4.2 Додатку №7 до Тендерної документації, НОЕП повинна бути заснована на багаторівневій модульній архітектурі, в основі якої лежать СКБД, сервер додатків, програмні модулі, розроблені з використанням Web-технологій, з можливістю розширення програмного забезпечення, побудованого на засадах архітектури мережевих сервісів.
Щодо питання 3:
Згідно з п. 5 розділу I Положення про електронний підручник, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 травня 2018 р. № 440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2018 р. за № 621/32073, після проведення експертизи е-підручнику надається гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п. 5 розділу I цього ж Положення, електронний підручник визначений як навчальне видання. Систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України визначає Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319. Поряд з цим звертаємо увагу на те, що Тендерна документація не містить опису модуля із зазначеною у запитанні назвою.
Щодо питання 4:
Тендерна документація не містить опису модуля із зазначеною у запитанні назвою. Поряд з цим повідомляємо, що у частині організації експертизи, програмне забезпечення НОЕП не передбачає санкціонування анонімного чи відкритого доступу засобами системи до електронних версій видавничих оригінал-макетів підручників, а лише їх адресну передачу експертам для експертизи, згідно з п. 4.4.16 Додатку №7 до Тендерної документації. Згідно з п. 2.1 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 р. № 537, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 р. за № 628/15319, організація проведення експертизи підручників, навчальних посібників, які їх замінюють, інших навчальних видань та засобів навчання і навчального обладнання для загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів покладається на Інститут інноваційних технологій і змісту освіти (пізніше реорганізований як Інститут модернізації змісту освіти, відповідно до постанови КМУ від 26 листопада 2014 р. № 687). Згідно з частиною 1 розділу III Положення про Національну освітню електронну платформу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2018 р. № 523, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 червня 2018 р. за № 702/32154, адміністратором е-платформи є Інститут модернізації змісту освіти, який, згідно з ч. 2 цього ж розділу, зобов’язаний забезпечувати збереження та захист інформації, розміщеної на е-платформі, а згідно з ч. 3 цього розділу – надавати користувачам доступ до інформації, що міститься на е-платформі. Відповідно до п. 4.1 Додатку №7 до Тендерної документації НОЕП є інтегрованою сервісно-орієнтованою інформаційно-телекомунікаційною системою. Таким чином, питання режиму використання програмного забезпечення НОЕП, ідентифікації користувачів, інших конкретних (у тому числі, технічних) заходів з обмеження доступу до об’єктів інтелектуальної власності, профілактики їх несанкціонованого копіювання відносяться до компетенції адміністратора е-платформи й організатора проведення відповідних експертиз.
Вимога
Вирішена
Просимо надати роз`яснення умов тендерної документації
Номер:
593d7eaff4ae427f87c421ad62ca6761
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-001518-b.c2
Назва:
Просимо надати роз`яснення умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!. Детально вивчивши умови тендерної документації та керуючись нормами статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII звертаємось за роз’ясненнями до тендерної документації з наступних питань:
1. Просимо роз’яснити, чи будуть пов’язані між собою електронні журнали та існуючі на сьогоднішній день паперові журнали? Чи буде відбуватися синхронізація відомостей між електронними та паперовими журналами?
2. Також просимо роз’яснити, якими нормативно-правовими актами України або локальними нормативними документами органів системи освіти регламентована діяльність вчителя по системі електронного навчання?
3. Просимо роз’яснити який порядок розрахунку оплати праці вчителя в межах виконання функції по системі електронного навчання?
4. Тендерною документацією передбачено, що система електронного навчання передбачає тривалий часовий діапазон навчання учнів при безпосередньому контакті із електронними пристроями (контакт зору із рідкокристалічним дисплеєм). Просимо роз’яснити, якими нормативними документами визначена можливість проводити навчальний процес в умовах довготривалого та безпосереднього контакту учнів із електронними пристроями?
Чекаємо на обґрунтовану відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2018 17:22
Вирішення:
Відповідь щодо надання роз"яснення умов тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2018 16:58
Підтвердження вирішення:
Щодо питання 1:
Електронні журнали визначені в п. 4.4.9 Додатку №7 до Тендерної документації як різновид зовнішніх автоматизованих систем закладів освіти, інших організацій та установ, із якими програмне забезпечення ПАК НОЕП має на меті перспективну інтеграцію на рівні імпорту-експорту даних. Питання використання як електронних, так і паперових журналів, не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 2:
Питання професійної діяльності педагогічних працівників, в тому числі її нормативно-правового, науково-методичного, інструктивного, розпорядчого регулювання, не стосується предмету цієї закупівлі.
Щодо питання 3:
Питання розрахунку оплати праці педагогічних працівників не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 4: У Тендерній документації, включно з усіма її додатками, часовий режим використання електронних пристроїв користувачів НОЕП не описується і не регламентується. Питання часових рамок використання електронних пристроїв користувачами НОЕП не стосується предмету цієї закупівлі.
Вимога
Вирішена
Роз'яснення умов тендерної документації
Номер:
a5181aee98b745f5b73b5513b0c08a3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-001518-b.a1
Назва:
Роз'яснення умов тендерної документації
Вимога:
Користуючись правом, передбаченим частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
1. В пункті 4.2 Додатку 7 до тендерної документації встановлено, що Платформа повинна бути заснована на багаторівневій модульній архітектурі. У свою чергу, пунктом 4.4.4 цього додатку встановлено вимоги до модуля «Премодерація та розміщення навчальних матеріалів», яким має забезпечувати імпорт та публікацію навчальних матеріалів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що навчальні матеріали згідно з чинним законодавством є об’єктами права інтелектуальної власності. Однак, умови тендерної документації не містять інформації стосовно заходів, які повинні вживатись з метою захисту цих прав. У зв’язку з цим просимо надати відповідь, чи передбачається в роботі модуля «Премодерація та розміщення навчальних матеріалів» система захисту (заходи по захисту) майнових прав на об’єкти інтелектуальної власності (авторських прав) авторів та/або правовласників? Якщо така система не передбачена, просимо повідомити, яким чином планується забезпечувати захист авторських прав?
Також просимо надати відповідь щодо правових підстав використання об’єктів прав інтелектуальної власності, що будуть імпортуватись та опубліковуватись в рамках роботи даного модулю – чи передбачено укладання угод / ліцензійних договорів з суб’єктами авторських прав ?
2. Пунктом 4.4.4 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимоги до модулю «Бібліотека електронних матеріалів». Просимо Вас навести перелік нормативно-правових актів, якими регламентується спосіб та/або порядок передачі Міністерству освіти і науки України електронних підручників, посібників, та інших об’єктів прав інтелектуальної власності для розміщення на Платформі ?
Також просимо Вас надати відповідь, які заходи захисту від несанкціонованого копіювання об’єктів прав інтелектуальної власності передбачається використовувати в межах функціонування модулю «Бібліотека електронних матеріалів?
3. Пунктом 4.4.6 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимоги до функціонування модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників», однією з яких є «Система електронної сертифікації вчителів».
Звертаємо Вашу увагу на те, що поняття «сертифікація» має законодавче визначення, встановлене статтею 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Так, сертифікацією є підтвердження відповідності, в тому числі персоналу, що здійснюється органом оцінки відповідності (орган з сертифікації). За результатами сертифікації видається документ про відповідність (висновок, свідоцтво, сертифікат, тощо). Тобто, правові відносини у сфері сертифікації на сьогоднішній день регулюються спеціальними нормами законодавства. Враховуючи зазначене, просимо роз’яснити, якими нормативними-правовими актами регулюється робота блоку «Система електронної сертифікації вчителів?
Також цим пунктом встановлено вимогу, згідно з якою даний модуль повинен забезпечувати «Автоматичні критерії сертифікації», вичерпний перелік яких умовами тендерної документації не передбачено. Враховуючи зазначене, просимо вказати офіційний документ (методичні рекомендації або ін.), яким необхідно керуватися при розробці функціоналу «Автоматичні критерії сертифікації».
Окрім цього, вимогами до наповнення модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників» передбачено, що у модулі повинні міститися електронні курси підвищення кваліфікації. У свою чергу, вимогами до функціонування модулю «Навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників» передбачається «Створення курсів (до складу модуля входить базовий редактор електронних курсів)». Просимо роз’яснити, хто саме (які категорії користувачів) має право забезпечувати та виконувати процес створення/зміни таких електронних курсів?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2018 17:35
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо роз"яснення умов тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.09.2018 18:28
Підтвердження вирішення:
Щодо питання 1:
В п. 4.4.4 Додатку №7 до Тендерної документації визначено, що публікація матеріалів здійснюється з попередньою перевіркою. Визначення способу проведення такої перевірки, метою якої, зокрема, є забезпечення дотримання прав інтелектуальної власності щодо можливих дій, пов’язаних з тим чи іншим матеріалом, не визначено Додатком №7 до Тендерної документації, оскільки не є предметом цієї закупівлі. Функція згаданого у цьому пункті модуля якраз і полягає у недопущенні неправомірного опублікування чи іншого використання творів шляхом проведення відповідної перевірки у спосіб і на умовах, визначених для цього уповноваженим органом. Автоматизація процесу самої перевірки, який має вести до законного рішення у зв’язку з цим, не є предметом цієї закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що в п. 4.4.3 Додатку №7 до Тендерної документації визначені ролі «Автори» та «Експерти», надання яких, після належної перевірки, відповідним особам у зв’язку з деяким обсягом матеріалів і супровідної інформації до них має на меті забезпечити належним чином обмежений доступ до законних копій творів, виготовлених їх правовласниками із відповідною метою. Договірні питання використання об’єктів інтелектуальної власності як змістовного наповнення НОЕП не є предметом цієї закупівлі.
Щодо питання 2:
Вимоги до модуля «Бібліотека електронних матеріалів» визначені в п. 4.4.5 Додатку №7 до Тендерної документації. Серед функцій згаданого модуля підтримка процесів передачі Міністерству освіти і науки України електронних підручників, посібників, та інших об’єктів прав інтелектуальної власності для розміщення на Платформі у будь-який спосіб та/або згідно з будь-яким порядком не передбачена. Перелік нормативно-правових актів (документів), на основі яких створюється НОЕП, наведений в п. 1.5 Додатку №7 до Тендерної документації. Як зазначено в п. 4.4.5 Додатку №7 до Тендерної документації, зміст бібліотеки – це навчальні матеріали у структурованому (каталогізованому, доступному для пошуку) вигляді. За необхідності, конкретні (у тому числі, технічні) заходи з обмеження доступу до об’єктів інтелектуальної власності, профілактики їх несанкціонованого копіювання реалізовуватимуться в обумовленому у кожному конкретному випадку вигляді й за допомогою узгоджених інструментів. Реалізація таких заходів в рамках цієї закупівлі не передбачена.
Щодо питання 3:
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» технічне регулювання – це правове регулювання відносин у сфері визначення та виконання обов’язкових вимог до характеристик продукції або пов’язаних з ними процесів та методів виробництва. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону, цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію в Україні. Знання, уміння і навички, набуті в процесі навчання і підвищення кваліфікації педагогічними працівниками, не можуть бути класифіковані як продукція і технічному регулюванню не підлягають. Натомість, згідно з підпунктом 47-2 пункту 4 Положення про Міністерство освіти і науки України, МОН, відповідно до покладених на нього завдань, формує та забезпечує функціонування системи сертифікації педагогічних працівників, забезпечує створення умов для підвищення їх кваліфікації, затверджує положення про акредитацію центрів сертифікації педагогічних працівників. Під «автоматичними критеріями сертифікації» (з роз’ясненнями у дужках) слід розуміти автоматичну перевірку відповідей на сформовані для відповідного курсу тестові завдання, із розрахунком відносного рівня засвоєння цього курсу і функцією автоматичного надання електронного сертифікату (спеціального статусу користувача) при досягненні деякого налаштованого для цього курсу порогового значення такого, оціненого за результатами усіх тестувань в його рамках, рівня його засвоєння. Зміст таких тестів є складовою частиною відповідного курсу, який має формуватися і змінюватися його автором (чи іншим актуальним правовласником), а оцінюватися – експертами (див. відповідні ролі в п. 4.4.3 Додатку №7 до Тендерної документації), в порядку премодерації розміщення та внесення наступних змін до будь-яких змістовних матеріалів. Функціональність для підтримки створення тестових завдань, із автоматичною перевіркою відповідей, є частиною функціональності для підтримки створення згаданих курсів, а також аналогічної функціональності для уроків (див. п. 4.4.11 Додатку №7 до Тендерної документації).
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
824c9dbfd630427fbcf3b0fd6ed80322
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-001518-b.c4
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації, згідно з відомостями, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу в сфері публічних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-09-05-001518-b. Документи, що підтверджують здійснення оплати за подання скарги додаються.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 30.09.2018 17:24
- Платіжне доручення.jpg 30.09.2018 17:24
- Довідка банку про зарахування коштів.jpg 30.09.2018 17:24
- sign.p7s 30.09.2018 17:30
- Статут від 06.09.2018.pdf 05.10.2018 16:55
- Рішення від 03.10.2018 № 10147+лист Замовнику.pdf 03.10.2018 19:11
- Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги UA-2018-09-05-001518-b.c4.pdf 09.10.2018 19:03
- Рішення від 12.10.2018 № 10539.pdf 12.10.2018 16:21
- Відповідь Інфоресурс до АМКУ щодо скарги тендер НОЕП.pdf 05.10.2018 14:35
- Лист МОН до АМКУ скарга НОЕП.pdf 05.10.2018 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2018 17:24
Опис причини скасування:
Відкликання скарги здійснено на підставі абзацу 3, п.5, статті 18, Закону "Про публічні закупівлі" із змінами №922 - VIII від 25.12.2015 р.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.10.2018 15:49
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.10.2018 16:21