-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 66510000-8 — Страхові послуги (Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті)
Завершена
500 112.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.56 UAH
Період оскарження:
24.06.2025 16:32 - 29.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Номер:
59c096409fab4b19b853ecee0a88b2c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-24-012502-a.b1
Назва:
Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР. відхилення.pdf.p7s 09.07.2025 17:03
- Протокол відхилення учасник 1.docx 09.07.2025 17:03
- Вимога про усунення порушення.pdf 09.07.2025 17:03
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР. відхилення.docx 09.07.2025 17:03
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР. відхилення.pdf 09.07.2025 17:03
- sign.p7s 09.07.2025 17:06
- Додаткові пояснення - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР.pdf.p7s 16.07.2025 12:18
- Додаткові пояснення - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР.docx 16.07.2025 12:18
- Додаткові пояснення - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР.pdf 16.07.2025 12:18
- Рішення від 11.07.2025 №10887.pdf 11.07.2025 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2025 №11345.pdf 22.07.2025 18:33
- Рішення від 21.07.2025 №11345.pdf 24.07.2025 17:24
- скан Відповідь АМКУ 2.pdf 15.07.2025 16:50
- Відповідь АМКУ 2.docx 15.07.2025 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2025 17:31
Дата розгляду скарги:
21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2025 16:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.07.2025 17:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ec7bbd6acb01436f815714de2ff7bd1f
Заголовок пункту скарги:
07.07.2025 року Замовник Протоколом № 26 від 07.07.2025 р. незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі пп. 1 п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
07.07.2025 року Замовник Протоколом № 26 від 07.07.2025 р. незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі пп. 1 п. 44 Особливостей, а саме з тих підстав, що Скаржник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено у Протоколі № 26 від 07.07.2025 р. уповноваженої особи Замовника (далі – Рішення), який 07.07.2025 р. о 17:08 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
В оскаржуваному Рішенні Замовником вказано, що строк дії наданого Скаржником на усунення невідповідностей, - аналогічний договір особистого страхування від нещасних випадків на транспорті № 92-010-01-24-01953 від 07.10.2024 р., укладений з АТ «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» має період страхування менше 12 календарних місяців.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця, який запропонував найвигіднішу для Замовника цінову пропозицію.
Згідно пп. 1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п.п. 1, 2, 3 абз. 3 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У вимозі про усунення невідповідностей (копія додається) Замовником було зазначено, що у інформації, поданій Скаржником на виконання пп. 3.1.2 та 3.1.3 п. 3 додатку № 1 до Тендерної документації виявлено невідповідність між інформацією у довідці про виконання аналогічних договорів та поданими копіями договорів та документів на підтвердження. Також, Замовником було регламентовано Скаржнику надати документи, які підтверджують відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Отже, в повідомленні про усунення порушення Замовником вказано про невідповідність між інформацією у довідці про виконання аналогічних договорів та поданими Скаржником копіями договорів та документів, але не вказано які саме виявлені невідповідності (в чому саме не відповідність) їх перелік та, відповідно не зазначено яку саме невідповідну інформацію необхідно усунути та/або замінити!
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Тому, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення Замовника є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству і порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як потенційного переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено у Протоколі № 26 від 07.07.2025 р. уповноваженої особи Замовника (далі – Рішення), який 07.07.2025 р. о 17:08 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
В оскаржуваному Рішенні Замовником вказано, що строк дії наданого Скаржником на усунення невідповідностей, - аналогічний договір особистого страхування від нещасних випадків на транспорті № 92-010-01-24-01953 від 07.10.2024 р., укладений з АТ «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» має період страхування менше 12 календарних місяців.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як потенційного переможця, який запропонував найвигіднішу для Замовника цінову пропозицію.
Згідно пп. 1 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п.п. 1, 2, 3 абз. 3 ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У вимозі про усунення невідповідностей (копія додається) Замовником було зазначено, що у інформації, поданій Скаржником на виконання пп. 3.1.2 та 3.1.3 п. 3 додатку № 1 до Тендерної документації виявлено невідповідність між інформацією у довідці про виконання аналогічних договорів та поданими копіями договорів та документів на підтвердження. Також, Замовником було регламентовано Скаржнику надати документи, які підтверджують відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Отже, в повідомленні про усунення порушення Замовником вказано про невідповідність між інформацією у довідці про виконання аналогічних договорів та поданими Скаржником копіями договорів та документів, але не вказано які саме виявлені невідповідності (в чому саме не відповідність) їх перелік та, відповідно не зазначено яку саме невідповідну інформацію необхідно усунути та/або замінити!
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Тому, на переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення Замовника є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству і порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як потенційного переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
2) Вимога про усунення порушення від 04.07.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Вимога про усунення порушення.pdf
-
-
Назва доказу:
1) Протокол № 26 від 07.07.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення учасник 1.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» скасувати протокол уповноваженої особи Замовника № 26 від 07.07.2025 р. про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.