• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування генераторів

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Завершена

1 318 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 185.90 UAH
Період оскарження: 24.06.2025 14:38 - 12.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 76ec655ee1984e3fb4151915ea973689
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-008917-a.c2
Назва: Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Дата розгляду скарги: 31.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2025 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.08.2025 12:23
Дата виконання рішення Замовником: 05.08.2025 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.07.2025 року №11883-р/пк-пз Замовником скасовано Рішення від 18.07.2025 року №104/4 та визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА", ЄДРПОУ 44677817 переможцем Закупівлі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛО УКРАЇНА", Сергій Піщугін 380503101899 teplo.ukr@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fdcf81192456466dbdd89928e4cb7186
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

На умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: ba2e6072ec0b4794bd751c797181a28a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-008917-a.b1
Назва: На умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація, затверджена Протокольним рішенням Уповноваженої особи КП «Міськводоканал» СМР Фурдило Я.С. № 104/1 від 24.06.2025 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Дата розгляду скарги: 07.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2025 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.07.2025 10:49
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2025 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.07.2025 р. № 10626 Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГКТУ", Роман Самарський 380503101899 servicegen@teploukraina.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 96b281e2be254203990261aeb472efeb
Заголовок пункту скарги: На умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, тендерна документація, затверджена Протокольним рішенням Уповноваженої особи КП «Міськводоканал» СМР Фурдило Я.С. № 104/1 від 24.06.2025 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до пункту 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога:
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці). Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в Учасника власного складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів.
На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення) Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або свідоцтво про право на спадщину, або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності).
Скаржник вважає, що вказана умова Документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
1) Замовник вимагає надання лише власного складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), та не допускає надання орендованого/суборендованого приміщення, чи приміщення, що належить на іншому праві користування. Скаржник зазначає, що вимагання надання документів саме на право власності приміщення ставить його в дискримінаційне положення порівняно з тими компаніями, які мають такі приміщення у власності, та унеможливлює участь Скаржника у зазначеній закупівлі, що є недопустимим з огляду на положення ст. 5 Закону.
Скаржник має укладений договір оренди нежитлових приміщень (копія надається). Проте, за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності саме власне приміщення.
Тому, Скаржник просить зобов'язати Замовника вилучити із Документації обмеження щодо використання лише власного приміщення та надати можливість учасникам використовувати при наданні послуг приміщення, які належать на праві власності або оренди, або іншому праві користування. Для підтвердження надати документи, які підтверджують право власності або право оренди, чи інше право користування зазначеним у довідці приміщенням (у т.ч. допустити надання договорів оренди нежитлового приміщення та інших документів, що підтверджують право користування).
Таким чином, вважаємо, що вказана вимога є надмірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію. Крім того, вважаємо, що Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації