-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування генераторів
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
мін. крок: 1% або 13 185.90 UAH
Скарга на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
- скарга.pdf 21.07.2025 11:44
- sign.p7s 21.07.2025 11:46
- рішення від 23.07.2025 №11478.pdf 23.07.2025 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2025 №11883.pdf 01.08.2025 14:15
- рішення від 31.07.2025 № 11883.pdf 05.08.2025 12:23
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.pdf 24.07.2025 15:48
- Пояснення по суті скарги на запит АМКУ.docx 24.07.2025 15:48
- Протокол № 104-3 про усунення невідповідностей.pdf 24.07.2025 15:48
- Протокол № 104-3 про усунення невідповідностей.docx 24.07.2025 15:48
- Протокол №104-9 від 05.08.25 про намір укласти договір згідно рішення АМКУ.pdf 05.08.2025 13:39
Пункт скарги
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника Комунальне підприємство «Міськводоканал» Сумської міської ради під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015 код: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування генераторів), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-24-008917-a; 3) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Міськводоканал» Сумської міської ради – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «МІСЬКВОДОКАНАЛ» Сумської міської ради №104/4 від 18 липня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТЕПЛО УКРАЇНА».
На умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
- Скарга UA-2025-06-24-008917-a.pdf 27.06.2025 09:32
- Закон України.pdf 27.06.2025 09:32
- ТД_Послуги_з_технічного_обслуговування_генераторів_2025.doc 27.06.2025 09:32
- Додаток_1_Перелік_документів_та_інформації,_які_подаються_Учасником.docx 27.06.2025 09:32
- Договір оренди ГКТУ.pdf 27.06.2025 09:32
- ДУ до договору оренди ГКТУ 2025.pdf 27.06.2025 09:32
- Про_затвердження_особливостей_з_від_12_10_2022_№_1178_Текст_для.pdf 27.06.2025 09:32
- sign.p7s 27.06.2025 09:33
- рішення від 30.06.2025 №10261.pdf 30.06.2025 15:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2025 №10626.pdf 08.07.2025 10:30
- рішення від 07.07.2025 №10626.pdf 10.07.2025 10:49
- Протокол № 104-2.pdf 10.07.2025 15:24
Пункт скарги
Однак, тендерна документація, затверджена Протокольним рішенням Уповноваженої особи КП «Міськводоканал» СМР Фурдило Я.С. № 104/1 від 24.06.2025 року містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Відповідно до пункту 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №1 до Тендерної документації встановлена вимога:
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (подається Учасником у відповідності до Таблиці). Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в Учасника власного складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортних засобів.
На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення) Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або свідоцтво про право на спадщину, або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності).
Скаржник вважає, що вказана умова Документації жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі.
1) Замовник вимагає надання лише власного складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), та не допускає надання орендованого/суборендованого приміщення, чи приміщення, що належить на іншому праві користування. Скаржник зазначає, що вимагання надання документів саме на право власності приміщення ставить його в дискримінаційне положення порівняно з тими компаніями, які мають такі приміщення у власності, та унеможливлює участь Скаржника у зазначеній закупівлі, що є недопустимим з огляду на положення ст. 5 Закону.
Скаржник має укладений договір оренди нежитлових приміщень (копія надається). Проте, за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності саме власне приміщення.
Тому, Скаржник просить зобов'язати Замовника вилучити із Документації обмеження щодо використання лише власного приміщення та надати можливість учасникам використовувати при наданні послуг приміщення, які належать на праві власності або оренди, або іншому праві користування. Для підтвердження надати документи, які підтверджують право власності або право оренди, чи інше право користування зазначеним у довідці приміщенням (у т.ч. допустити надання договорів оренди нежитлового приміщення та інших документів, що підтверджують право користування).
Таким чином, вважаємо, що вказана вимога є надмірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію. Крім того, вважаємо, що Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції.
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника Комунальне підприємство «Міськводоканал» Сумської міської ради під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015 код: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування генераторів), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-24-008917-a. 3) Зобов’язати Замовника – Комунальне підприємство «Міськводоканал» Сумської міської ради – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.