-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 49 днів назад
78 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 392.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 392.50 UAH
Період оскарження:
24.06.2025 14:27 - 29.06.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
9208bb70d1094a8e87209d75083a93c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-24-008611-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Криворізька міська лікарня №1 визначення переможця.doc 31.07.2025 13:25
- скарга Криворізька міська лікарня №1 визначення переможця.pdf 31.07.2025 13:25
- dozvil_na_zdiysnennya_operaciy_z_obroblennya_vidhodiv-2.pdf 31.07.2025 13:25
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів_2.pdf 31.07.2025 13:25
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (1).pdf 31.07.2025 13:25
- рішення від 24.07.2025 № 11574.pdf 31.07.2025 13:25
- Декларація оброблення.pdf 31.07.2025 13:25
- dozvil_na_zdiysnennya_operaciy_z_obroblennya_vidhodiv-2 (1).pdf 31.07.2025 13:25
- Довідка згода технічні Додаток № 3.pdf 31.07.2025 13:25
- скарга Криворізька міська лікарня №1 визначення переможця.pdf.xml 31.07.2025 13:25
- скарга Криворізька міська лікарня №1 визначення переможця.pdf.p7s 31.07.2025 13:28
- sign.p7s 31.07.2025 13:29
- рішення від 04.08.2025 № 11954.pdf 04.08.2025 17:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2025 № 12328.pdf 12.08.2025 11:41
- рішення від 11.08.2025 № 12328.pdf 13.08.2025 17:16
- Лист гарантія.pdf 06.08.2025 12:32
- Додаток 3 Технічна специфікація.docx 06.08.2025 12:32
- Дозвіл 2.pdf 06.08.2025 12:32
- Дозвіл 1.pdf 06.08.2025 12:32
- Ліцензія.pdf 06.08.2025 12:32
- Додаток 3 Технічна специфікація.rtf 06.08.2025 12:32
- Пояснення (скарга) АМКУ.docx 06.08.2025 12:32
- Пояснення.pdf 06.08.2025 12:32
- Протокол 611.pdf 13.08.2025 10:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2025 14:02
Дата розгляду скарги:
11.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 17:38
Дата прийняття рішення по скарзі:
13.08.2025 17:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b2758400c59141bfac32da52500c7408
Заголовок пункту скарги:
Скаржник як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
На неправомірне визначення переможця
24.06.2025 року Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) з очікуваною вартістю 78 500 грн з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-24-008611-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "А-ЕНЕРГО" з ціною 46 545,00 грн. з ПДВ ( далі – Скаржник)
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 51 984,00 грн. з ПДВ (далі – Переможець)
Згідно інформації опублікованої на сайті уповноваженого органу, Протоколом № 569 від 31.07.2025 року переможцем визначено ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
Скаржник як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ДІЇ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ.
Замовник передбачив в пункті 7 частини II додатку 3 Документації вимогу надати у складі Пропозиції копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмета закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу 6 Документації проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 3 Документації містить технічну специфікацію. Відповідно до додатку 3 Документації Замовником встановлені види та коди відходів відповідно до Національного переліку відходів:
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров).
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні).
3 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04.
Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору.
Надати у складі пропозиції:
7. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів".
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 11.09.2024 року № 3913/24 (Додаток 3 до Порядку Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України) та Дозвіл від 31.12.2024 року №8417 (Додаток 3 до Порядку Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України) відповідно до якого дозволяється ТОВ " ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ " здійснювати операції з оброблення відходів, зокрема:
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. D10 Спалювання на суші. D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка.
18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій D10 Спалювання на суші. D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03) D10 Спалювання на суші. D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
Національний перелік відходів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102 містить наступні коди та найменування групи, підгрупи, виду відходів, зокрема: 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03).
Слід зазначити, що Національний перелік відходів не містить коду відходів саме "18 01 02*".
Відповідно до умов Документації предметом закупівлі є наступні види та коди відходів відповідно до Національного переліку відходів: "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)", "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні)" та "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04".
Документацією передбачено надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документа, що має такий статус) саме з предмету закупівлі.
Разом з тим, в наданих у складі Пропозиції Переможця дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів від 11.09.2024 № 3913/24 та від 31.12.2024 №8417/24 відсутній вид та код відходу "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)".
Таким чином, у наданих у складі Пропозиції Переможця дозволах на здійснення операцій з оброблення відходів від 11.09.2024 № 3913/24 та від 31.12.2024 №8417/24 в яких відсутні вид та код відходу "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)" у зв'язку з чим у складі Пропозиції Переможця відсутня копія дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (інший документ, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг за предметом закупівлі та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 3 до тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» , пропозиція якого не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі визначених у тендерній документації, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 11574-р/пк-пз від 24.07.2025 року, що надається як доказ до скарги.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
СКАРГА
На неправомірне визначення переможця
24.06.2025 року Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) з очікуваною вартістю 78 500 грн з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-24-008611-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "А-ЕНЕРГО" з ціною 46 545,00 грн. з ПДВ ( далі – Скаржник)
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 51 984,00 грн. з ПДВ (далі – Переможець)
Згідно інформації опублікованої на сайті уповноваженого органу, Протоколом № 569 від 31.07.2025 року переможцем визначено ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
Скаржник як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ДІЇ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ.
Замовник передбачив в пункті 7 частини II додатку 3 Документації вимогу надати у складі Пропозиції копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмета закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу 6 Документації проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 3 Документації містить технічну специфікацію. Відповідно до додатку 3 Документації Замовником встановлені види та коди відходів відповідно до Національного переліку відходів:
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров).
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні).
3 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04.
Вимоги до учасника на підтвердження у складі пропозиції відповідності учасника для можливості виконання договору.
Надати у складі пропозиції:
7. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів".
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 11.09.2024 року № 3913/24 (Додаток 3 до Порядку Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України) та Дозвіл від 31.12.2024 року №8417 (Додаток 3 до Порядку Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України) відповідно до якого дозволяється ТОВ " ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ " здійснювати операції з оброблення відходів, зокрема:
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції. D10 Спалювання на суші. D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка.
18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій D10 Спалювання на суші. D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03) D10 Спалювання на суші. D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення. D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка
Національний перелік відходів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102 містить наступні коди та найменування групи, підгрупи, виду відходів, зокрема: 18 01 02 Частини тіла та органи, включаючи посудини з кров’ю та консервовану кров (крім зазначених за кодом 18 01 03).
Слід зазначити, що Національний перелік відходів не містить коду відходів саме "18 01 02*".
Відповідно до умов Документації предметом закупівлі є наступні види та коди відходів відповідно до Національного переліку відходів: "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)", "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні)" та "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04".
Документацією передбачено надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документа, що має такий статус) саме з предмету закупівлі.
Разом з тим, в наданих у складі Пропозиції Переможця дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів від 11.09.2024 № 3913/24 та від 31.12.2024 №8417/24 відсутній вид та код відходу "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)".
Таким чином, у наданих у складі Пропозиції Переможця дозволах на здійснення операцій з оброблення відходів від 11.09.2024 № 3913/24 та від 31.12.2024 №8417/24 в яких відсутні вид та код відходу "Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)" у зв'язку з чим у складі Пропозиції Переможця відсутня копія дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (інший документ, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг за предметом закупівлі та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 3 до тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» , пропозиція якого не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі визначених у тендерній документації, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 11574-р/пк-пз від 24.07.2025 року, що надається як доказ до скарги.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
рішення від 24.07.2025 № 11574.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовольнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунального підприємства «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради 3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2f38030b9b8c475c992e46a5abe08cad
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-24-008611-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf 15.07.2025 10:39
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.pdf.p7s 15.07.2025 10:39
- Продовження додатку 3 Дозволу з реєстру.pdf 15.07.2025 10:39
- Тендерна документація.docx 15.07.2025 10:39
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.pdf 15.07.2025 10:39
- Протокол 479.pdf 15.07.2025 10:39
- Додаток 3 Технічна специфікація.docx 15.07.2025 10:39
- Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 15.07.2025 10:39
- Скарга на рішення Замовника про визначення переможця.doc 15.07.2025 10:39
- sign.p7s 15.07.2025 10:44
- рішення від 17.07.2025 № 11194.pdf 17.07.2025 14:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2025 № 11574.pdf 25.07.2025 16:08
- рішення від 24.07.2025 № 11574.pdf 29.07.2025 10:35
- Витяг Укртрансбезпека.docx 21.07.2025 08:51
- Додаток до наказу.docx 21.07.2025 08:51
- Витяг Укртрансбезпека.pdf 21.07.2025 08:51
- Сертифікат ISO14001.pdf 21.07.2025 08:51
- Наказ про видачу ліцензії.docx 21.07.2025 08:51
- Сертифікат ISO 45001.docx 21.07.2025 08:51
- Додаток 2 Проєкт договору відходи.docx 21.07.2025 08:51
- Пояснення (скарга) АМКУ.docx 21.07.2025 08:51
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення в .docx 21.07.2025 08:51
- Сертифікат ISO14001.docx 21.07.2025 08:51
- Декларація про провадження господарської дія .docx 21.07.2025 08:52
- Додаток до наказу.pdf 21.07.2025 08:52
- Сертифікат ISO 45001.pdf 21.07.2025 08:52
- Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 21.07.2025 08:52
- Сертифікат ISO 9001.docx 21.07.2025 08:52
- Наказ про видачу ліцензії.pdf 21.07.2025 08:52
- Сертифікат ISO 9001.pdf 21.07.2025 08:52
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.pdf 21.07.2025 08:52
- Рішення.pdf 30.07.2025 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2025 15:36
Дата розгляду скарги:
24.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.07.2025 14:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.07.2025 10:35
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2025 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО
« КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1 »
КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КП «Криворізька МЛ №1» КМР)
вул. Святогеоргіївська,8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50074,
тел/факс 8(0564)94-82-60, ЄДРПОУ 01986546, E-mail: 1doktor @ ukr. net
№ б/н від «30» липня 2025р.
КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита В.Липківського,45
Замовник торгів:
Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня № 1» Криворізької міської ради
код ЄДРПОУ: 01986546
Адреса: 50074, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська,8а електронна пошта: 1doktor@ukr.net
телефон: +380972146944
Інформація про закупівлю
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-24-008611-a
Предмет закупівлі: «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)»
Рішення
Згідно рішення №11574-р/пк-пз від 24.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель КП «Криворізька міська лікарня №1» КМР (Код ЄДРПОУ: 01986546) скасовує рішення про визначення ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ 40277858) переможцем процедури закупівлі-«Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)».
Протокол відхилення буде розміщено на авторизованому електронному майданчику Zakupivli.pro.
Фахівець з публічних закупівель Наталя ОРЛЕНКО
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
727f6d13fadb4c40869c9ba258eb3223
Заголовок пункту скарги:
Скарга на протокольне рішення замовника від 10.07.2025 № № 479 щодо прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-24-008611-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "А-ЕНЕРГО" з ціною 46 545,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 51 984,00 грн. з ПДВ;
10.07.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 479 було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
I
Замовник передбачив у пункті 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації вимогу:
Надати у складі пропозиції:
7. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів».
Відповідно до інформації про предмет закупівлі передбаченої у пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації строк надання послуги визначений Замовником до 31.12.2025 року.
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» було визначено:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1.
У преамбулі зазначеної постанови зазначено:
{Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року. У строк до 9 квітня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”, згідно з Постановою КМ № 1137 від 31.10.2023, з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 637 від 04.06.2024, № 1262 від 01.11.2024}.
Постановою КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024) постановляє:
1. Внести у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1399) зміни, що додаються.
2. Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 637 від 04.06.2024; в редакції Постанов КМ № 1262 від 01.11.2024, № 1431 від 13.12.2024}
Враховуючи зазначені вище нормативно правові документи у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності є дозвільним документом, що має статус Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, яка була дійсна до 15 червня 2025 року.
На вимогу пункту 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року (додаток 3 до порядку).
Зазначений дозвіл не наданий з повною інформацією.
При перевірці інформації, яка містяться саме у реєстрі Дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів по учаснику ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ: 40277858) міститься продовження Дозволу (додаток 3 до порядку). Посилання на реєстр https://eco.gov.ua/registers
В останньому абзаці сторінки 7 продовження Дозволу (додаток 3 до порядку) визначено, що дозвіл за ініціативою підприємства ТОВ «А-ЕНЕРГО» видано за спрощеною процедурою експериментального проекту (Постанова від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»).
СТРОК ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ визначено постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 визначено:
4. Доповнити Порядок пунктом 11-1 такого змісту:
“11.-1 Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).
Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
Тобто наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року закінчується 1 вересня 2025 року, який не буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі до 31.12.2025.
Також вимогу пункту 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Декларація про провадження господарської діяльності № 057800/24, яка втратила свою чинність 15 червня 2025 р. на підставі Постанови КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024).
У пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутні документи передбачені пунктом 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації.
II
Замовник передбачив у пункті 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації вимогу:
Надати у складі пропозиції:
7. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів».
Відповідно до інформації про предмет закупівлі передбаченої у пункті 4.1 розділу 1 тендерної документації Замовник визначив предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Перелік відходів відповідно предмету закупівлі був передбачений у Додатку 3 до тендерної документації:
Додаток №3
до тендерної документації
Технічна специфікація
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
№ п/п Вид та код відходів відповідно до Національного переліку відходів Одиниця виміру Орієнтовна кількість
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров) кг 100
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні) кг 1100
3 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04 кг 350
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Звертаємо увагу комісії, що це загальна норма, яка застосовується до всіх відходів відповідно до порядку затвердженого Постановою КМУ від 20.10.2023 р. № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів»
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 4 ст. 42 Закону України «Про управління відходами»
4. До заяви про отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів для об’єктів, які здійснюють такі операції, додаються:
1) відомості про назву та код відходів згідно з Національним переліком відходів, відомості про їх склад та властивості, обсяги, для яких передбачається здійснення операції з оброблення.
У вище зазначеному додатку Замовник визначив перелік видів відходів відповідно до Національного переліку відходів, який затверджений Постановою КМУ від 20.10.2023 р. № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» ( далі – Національний перелік відходів):
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02 (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)
18 01 02* - зазначений код з * є помилкою. Відповідно у Національному переліку відходів передбачено ко, найменування, вид відходу:
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні).
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04.
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року наданий ТОВ «А-ЕНЕРГО» (дозвільний документ) не містить право на оброблення відходів, що є предметом закупівлі відповідно до Національному переліку відходів в частині:
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02 (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 3 до тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО» , пропозиція якого не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі визначених у тендерній документації, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-24-008611-a Замовником Комунальним підприємством «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради.
3) Зобов'язати Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради скасувати Протокольне рішення від 10.07.2025 № 479 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "А-ЕНЕРГО" з ціною 46 545,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 51 984,00 грн. з ПДВ;
10.07.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 479 було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.
ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
I
Замовник передбачив у пункті 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації вимогу:
Надати у складі пропозиції:
7. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів».
Відповідно до інформації про предмет закупівлі передбаченої у пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації строк надання послуги визначений Замовником до 31.12.2025 року.
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» було визначено:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1.
У преамбулі зазначеної постанови зазначено:
{Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів (крім господарської діяльності з управління небезпечними відходами) є дійсними до 9 квітня 2025 року. У строк до 9 квітня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”, згідно з Постановою КМ № 1137 від 31.10.2023, з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 637 від 04.06.2024, № 1262 від 01.11.2024}.
Постановою КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024) постановляє:
1. Внести у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 “Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 26, ст. 1399) зміни, що додаються.
2. Установити, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України “Про управління відходами”.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 637 від 04.06.2024; в редакції Постанов КМ № 1262 від 01.11.2024, № 1431 від 13.12.2024}
Враховуючи зазначені вище нормативно правові документи у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності є дозвільним документом, що має статус Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, яка була дійсна до 15 червня 2025 року.
На вимогу пункту 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року (додаток 3 до порядку).
Зазначений дозвіл не наданий з повною інформацією.
При перевірці інформації, яка містяться саме у реєстрі Дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів по учаснику ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Код ЄДРПОУ: 40277858) міститься продовження Дозволу (додаток 3 до порядку). Посилання на реєстр https://eco.gov.ua/registers
В останньому абзаці сторінки 7 продовження Дозволу (додаток 3 до порядку) визначено, що дозвіл за ініціативою підприємства ТОВ «А-ЕНЕРГО» видано за спрощеною процедурою експериментального проекту (Постанова від 30 серпня 2024 р. № 1003 «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів»).
СТРОК ДІЇ ДОЗВОЛУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ОБРОБЛЕННЯ ВІДХОДІВ визначено постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 «Про внесення змін до Порядку реалізації експериментального проекту щодо спрощеного порядку отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів».
Постановою КМУ від 25 березня 2025 р. № 340 визначено:
4. Доповнити Порядок пунктом 11-1 такого змісту:
“11.-1 Для отримання дозволу на діючі об’єкти оброблення відходів суб’єкти господарювання, визначені абзацами сьомим - одинадцятим пункту 3 цього Порядку, діяльність яких не зазнала розширень та змін, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, подають документи, визначені Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 р. № 1328 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 8, ст. 391).
Строк дії дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів, отриманих відповідно до цього пункту, закінчується 1 вересня 2025 року.”
Тобто наданий учасником Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року закінчується 1 вересня 2025 року, який не буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі до 31.12.2025.
Також вимогу пункту 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» надано:
Декларація про провадження господарської діяльності № 057800/24, яка втратила свою чинність 15 червня 2025 р. на підставі Постанови КМУ № 1137 від 31.10.2023 (з урахуванням змін, внесених Постановами КМ № 1431 від 13.12.2024).
У пропозиції учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутні документи передбачені пунктом 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації.
II
Замовник передбачив у пункті 7 частини II додатку 3 (технічної специфікації) до тендерної документації вимогу:
Надати у складі пропозиції:
7. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (іншого документу, що має такий статус), який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. Відходів, та/або декларація про провадження господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів».
Відповідно до інформації про предмет закупівлі передбаченої у пункті 4.1 розділу 1 тендерної документації Замовник визначив предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Перелік відходів відповідно предмету закупівлі був передбачений у Додатку 3 до тендерної документації:
Додаток №3
до тендерної документації
Технічна специфікація
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
№ п/п Вид та код відходів відповідно до Національного переліку відходів Одиниця виміру Орієнтовна кількість
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02* (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров) кг 100
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні) кг 1100
3 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04 кг 350
Відповідно до пункту 9 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Звертаємо увагу комісії, що це загальна норма, яка застосовується до всіх відходів відповідно до порядку затвердженого Постановою КМУ від 20.10.2023 р. № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів»
Відповідно до пункту 1,2 частини 3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 4 ст. 42 Закону України «Про управління відходами»
4. До заяви про отримання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів для об’єктів, які здійснюють такі операції, додаються:
1) відомості про назву та код відходів згідно з Національним переліком відходів, відомості про їх склад та властивості, обсяги, для яких передбачається здійснення операції з оброблення.
У вище зазначеному додатку Замовник визначив перелік видів відходів відповідно до Національного переліку відходів, який затверджений Постановою КМУ від 20.10.2023 р. № 1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів» ( далі – Національний перелік відходів):
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02 (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)
18 01 02* - зазначений код з * є помилкою. Відповідно у Національному переліку відходів передбачено ко, найменування, вид відходу:
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 03* (які не пройшли оброблення/знешкодження, гострі предмети, особливо небезпечні).
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04.
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 10334/25 від 09.05.2025 року наданий ТОВ «А-ЕНЕРГО» (дозвільний документ) не містить право на оброблення відходів, що є предметом закупівлі відповідно до Національному переліку відходів в частині:
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 02 (частина тіла та органи, включаючи посудину з кров’ю та консервовану кров)
- Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 01 04.
Просимо також звернути увагу Комісії, що зазначені вимоги тендерної документації не оскаржувалися потенційними учасниками.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі передбаченим технічною специфікацією додатку 3 до тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО» , пропозиція якого не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі визначених у тендерній документації, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за № UA-2025-06-24-008611-a Замовником Комунальним підприємством «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради.
3) Зобов'язати Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради скасувати Протокольне рішення від 10.07.2025 № 479 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО».
×
-
Назва доказу:
Продовження додатку 3 Дозволу з реєстру
-
Повʼязаний документ:
Продовження додатку 3 Дозволу з реєстру.pdf
-
-
Назва доказу:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів
-
Повʼязаний документ:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності
-
Повʼязаний документ:
Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол 479
-
Повʼязаний документ:
Протокол 479.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Комунальне підприємство «Криворізька міська лікарня №1» Криворізької міської ради скасувати Протокольне рішення від 10.07.2025 № 479 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «А-ЕНЕРГО»