• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове - Лонья»

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 112 робочих днів

2 671 104.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 80 133.12 UAH
Період оскарження: 24.06.2025 13:24 - 30.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: f37b67c4d84f4abe9c8ce39f614fa167
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-006971-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2025 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.09.2025 16:24
Дата виконання рішення Замовником: 02.10.2025 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа Замовника повідомила, що відповідно до рішення АМКУ від 03.09.2025 року, №13563-р/пк-пз, Замовника зобов’язано: • скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «РАУН»; • скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС". Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 19.08.2025 №190 (далі – Рішення), згідно з яким вирішено відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС". Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2025 №13563-р/пк-пз, Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області зобов’язано скасувати рішення про відхилення Учасника ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС". Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 20.08.2025 №198 (далі – Рішення), згідно з яким вирішено визначити переможцем процедури Учасника ТОВ РАУН. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2025 №13563-р/пк-пз Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області, зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ РАУН. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bec9514f65774487aacb87add36c162c
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення згідно протоколу №190 від 19.08.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 19.08.2025 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» на виконання наданої вимоги БУЛО НАДАНО:
- договір про надання послуг з асенізації №45/1 від 09.06.2025 року, укладений з Комунальним підприємством «Воловецький селищний «Водоканалсервіс» (файл «14.3_Договір_асенізація.pdf»);
- договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами №45/2 від 09.06.2025 року, укладений з Комунальним підприємством «Воловецький селищний «Водоканалсервіс» (файл «14.4_Договір_ТПВ.pdf»);
- рішення виконавчого комітету Воловецької селищної ради Мукачівського району Закарпатської області №792 від 30.09.2024 року про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами;
що повністю задовольняє вимоги тендерної документації в цій частині.
Де, така є необґрунтованою та порушує наші права як повноцінного учасника ринку оскільки, ніяким чином не відноситься до даної процедури закупівлі.
Тендерною документацією НЕ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО окремих вимог до оформлення таких договорів, в тому числі в частині обов’язкового зазначення місця надання послуг, що свідчить про неправомірні дії Замовника, що було наголошено Скаржником у додатково завантаженому листі-роз’ясненні №01 від 16.08.2025 року (файл «1_Лист-роз'яснення_неправомірна вимога»).

Окрім цього, посилання у вимозі щодо усунення невідповідностей на попереднє рішення Комісії аналогічно є некоректним оскільки, мотивувальна частина такого рішення НЕ МІСТИТЬ інформації щодо необхідності застосування п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) щодо наданих нами документів.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник НЕ ПОВИНЕН був звертатись до нас на підставі вимог п. 43 Особливостей щодо наведених вище документів.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави в цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: a5f5fa3518cc4bd1ae06a8f94223d6f8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-006971-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.07.2025 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.08.2025 11:15
Дата виконання рішення Замовником: 15.08.2025 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 23.07.2025 №125 (далі – Рішення), згідно з яким вирішено відхилити тендерну пропозицію Учасника (ТОВ «Гріффін Сервіс»). Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.08.2025 №12196 зобов’язано Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 23.07.2025 №125.
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cbd213f364f34891a68537ffba79e5c6
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного відхилення. Протокол №125 від 23.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника та форма протоколу розкриття тендерних пропозицій від 23.07.2025 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» БУЛО НАДАНО:
- інформацію про виконання аналогічного договору №13 від 27.06.2025 року (файл «19_Довідка_аналог.договори.pdf»);
- договір №07/27/24 від 17.09.2024 року (файл «20.1_Договір_07_27_24 від 17.09.2024 року.pdf»);
- лист-відгук №483/09 25 11/10.5 від 24.06.2025 року (файл «20.2_Лист-відгук.pdf»);
- акти приймання виконаних послуг (файл «20.3_Акти.pdf»)
чим повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині.

Натомість, в порушення норм чинного законодавства Замовником було завантажено вимогу про усунення невідповідностей до 12.07.2025 року до 17:12:
«1) Перелік виявлених невідповідностей:
… до договору від 17.09.2024 № 07/27/24 надано акти виконаних робіт форми КБ-2в, а акти форми КБ-3 відсутні у складі тендерної пропозиції учасника

3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
… акти форми КБ-3 до аналогічного договору від 17.09.2024 № 07/27/24 акти на загальну суму, що відповідає сумам, вказаних у листі-відгуку від 24.06.2025 № 483/09 25 11/10.5 та у довідці від 27.06.2025 № 13 про надання інформації про виконання аналогічного договору»

Скаржник зазначає, що в рамках наданого договору №07/27/24 від 17.09.2024 року (згідно п.5.4 такого договору):
- форма № КБ‑2в — це документ «Акт приймання виконаних робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості»,
- форма №КБ-3 — це документ «Довідка про вартість виконаних робіт та/або наданих послуг та витрати».

По-перше, тендерною документацією НЕ БУЛО встановлено вимоги надати САМЕ довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3, а тому вимога про усунення невідповідностей в цій частині встановлена неправомірно.
По-друге, норми чинного законодавства НЕ ВИЗНАЧАЮТЬ наявність терміну «акт форми №КБ-3», документу з формулюванням «акт №КБ-3» НЕ ІСНУЄ.
По-третє, тендерною документацією НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО необхідність надання ніяких «актів №КБ-3».
Отже, з урахуванням зазначеного Замовник НЕ ПОВИНЕН був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині.

Окремо, Скаржником ДОДАТКОВО було все ж таки завантажено довідки про вартість наданих послуг та витрати (форма №КБ-3) (файл «5.2_Довідки про вартість.pdf»), які є додатковими документами та задовольняють вимоги тендерної документації.
Наголошуємо, що нормами чинного законодавства НЕ ПЕРЕБАЧЕНА форма таких довідок для послуг з утримання, а тому посилання Замовником на Настанову з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Є НЕКОРЕКТНИМ оскільки стосується будівництва та умисно застосованим.
Згідно п.4.1 р.І тендерної документації назва предмета закупівлі - послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове - Лонья» ДК 021:2015 (79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою), та аж ніяк НЕ БУДІВНИЦТВО ЧИ МОНТАЖ.
З урахуванням зазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» з наведеної підстави відхилена неправомірно, чим порушено наші права та законні інтереси як повноцінного учасника ринку.
2. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» БУЛО НАДАНО:
- інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «21_Довідка_працівники.pdf»);
- договори про надання послуг (файл «24_ЦПХ.pdf»);
- накази про прийняття на роботу/переведення (файл «23_Накази.pdf»)
чим повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині.

Натомість, в порушення норм чинного законодавства Замовником було завантажено вимогу про усунення невідповідностей до 12.07.2025 року до 17:12:
«1) Перелік виявлених невідповідностей:
… в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14 в рядках: 2,5,6,7,8,9,10,11,14,15,16,17,18 зазначено в колонці 6 «цивільно-правова угода», але в складі документів ТОВ «Гріффін Сервіс» не надано цивільно-правових угод, а тільки договори надання послуг, які не завірені належним чином згідно умов тендерної документації (п.1.4 розділу ІІІ тендерної документації)

3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
… належним чином завірені цивільно-правові угоди, на осіб, які вказані у рядках 2,5,6,7,8,9,10,11,14,15,16,17,18 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2025 № 14»

По-перше, відповідно до частини 1 статті 626 Цивільного кодексу України, цивільно-правовий договір — це: "домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків."
Згідно зі статтею 901 Цивільного кодексу України, договір про надання послуг є окремим видом цивільного договору: "За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу (вчинити певну дію або здійснити певну діяльність), а замовник зобов'язується оплатити цю послугу..."
Таким чином, договір про надання послуг є повністю легітимною формою цивільно-правової угоди, що прямо передбачено нормами Цивільного кодексу України.
Це підтверджується також офіційними роз’ясненнями Державної служби України з питань праці та практикою укладання договорів в сфері господарської діяльності, де договір про надання послуг визнається однією з форм ЦПУ, нарівні з договорами підряду, авторськими договорами тощо.
Отже, надані нами у складі тендерної пропозиції договори про надання послуг, є цивільно-правовими угодами в розумінні норм Цивільного кодексу України. Вимоги до надання цивільно-правових угод в межах тендерної документації виконані в повному обсязі.
По-друге, вимога тендерної документації в цій частині містить фразу «інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці», де договір про надання послуг є в тому числі й іншим документом, що підтверджує наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці, що аналогічно задовольняє вимоги тендерної документації в цій частині.
Окремо зазначаємо, що відповідно до положень ст. 632 і 903 Цивільного кодексу України, а саме:
- ст. 903 ЦКУ: "...ціна визначається договором або відповідно до нього..."
- ст. 638 ЦКУ: "...договір вважається укладеним, якщо сторони досягли згоди щодо істотних умов..."
Тобто, ціна може бути не фіксована в самому договорі, а передбачена в додаткових документах (заявках, специфікаціях, кошторисах).
Судова практика підтримує це:
Постанова ВС у справі № 922/3552/21 (2022):
"...рамковий договір, в якому погодження ціни здійснюється в заявках, є таким, що відповідає вимогам ЦКУ. Його укладення не потребує повторного підписання договору...".
З урахуванням зазначеного, Замовник документально НЕ ДОВІВ ТА НЕ ПІДТВЕРДИВ, що надані нами договори є неукладеними, а відповідно відсутніми.
Тендерна пропозиція Скаржника є такою, яка неправомірно була відхилена Замовником з наведеної підстави, що порушує його права та інтереси як повноцінного учасника ринку.
3. ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» на виконання наданої вимоги БУЛО НАДАНО:
- договір про надання послуг з асенізації №45/1 від 09.06.2025 року, укладений з Комунальним підприємством «Воловецький селищний «Водоканалсервіс» (файл «14.3_Договір_асенізація.pdf»);
- договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами №45/2 від 09.06.2025 року, укладений з Комунальним підприємством «Воловецький селищний «Водоканалсервіс» (файл «14.4_Договір_ТПВ.pdf»);
- рішення виконавчого комітету Воловецької селищної ради Мукачівського району Закарпатської області №792 від 30.09.2024 року про встановлення (коригування) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами(файл «14.2_Рішення уповноваженого органу.pdf»)
чим повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині.

Відхилення Замовника з причини надання нами недостовірної інформації є НЕПРАВОМІРНИМ оскільки:

- по-перше, умовами тендерної документації НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО!!! обов’язкове подання рішень КОНКРЕТНОГО виконавчого органу місцевого самоврядування щодо визначення виконавця послуги саме в межах пунктів пропуску;

- по-друге, згідно з п. 2 Постанови КМУ № 835 від 08.08.2023 р., виконавцем послуг з управління побутовими відходами може бути:
• або суб’єкт господарювання, що здійснює збирання і перевезення побутових відходів,
• або адміністратор послуги, визначений рішенням органу місцевого самоврядування.
Комунальне підприємство «Водоканалсервіс» є зареєстрованим суб’єктом господарювання, що має необхідні документи/ліцензії та технічні засоби для здійснення послуг із вивезення ТПВ та асенізації.
Окремо зазначаємо, що:
- чинне законодавство НЕ ВСТАНОВЛЮЄ виключного переліку виконавців послуг по територіальному принципу;
- рішення виконавчого органу про визначення виконавця може бути прийнято у разі укладення відповідного договору між КП та органом місцевого самоврядування або уповноваженим органом.

Комунальне підприємство може після укладення договору з переможцем отримати відповідне рішення або погодження органу місцевого самоврядування для роботи у відповідних пунктах пропуску!!!!

А оскільки, умовами тендерної документації НЕ БУЛО встановлено обмежень в цій частині, а прив’язка була лише до Закарпатської області, то й вимога була виконана в повному обсязі, факт надання недостовірної інформації не підтверджено, а більш того документально спростовано Скаржником.

-по-третє, на Скаржника не може бути покладено обов’язок доводити або пояснювати механізм реалізації послуг його контрагентом на конкретній території.
Укладення відповідного договору з належним суб’єктом господарювання (що має право, технічну спроможність і дозвільну документацію) є достатнім підтвердженням відповідності Скаржника вимогам тендерної документації.
Зобов’язання щодо організації процесу надання послуг, включаючи можливе погодження з органами місцевого самоврядування, є виключною відповідальністю сторони, яка надає такі послуги, тобто виконавця за договором.
Вимога щодо подання додаткового підтвердження технічної реалізації послуг на конкретних пунктах пропуску виходить за межі тендерної документації і не ґрунтується на законодавстві.

Окремо наголошуємо, що документи в цій частині надаються на підтвердження наявності обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, що є способом підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
А тому, навіть при наявності, на думу Замовника, невідповідностей в цій частині такий повинен був би скористатись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості):
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Де, порушення в цій частині аналогічно свідчить про неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на відміну процедури закупівлі

Номер: c137c1f8f6eb46acb7dcf66d1e117e56
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-006971-a.c3
Назва: Скарга на відміну процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.10.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2025 16:28
Дата прийняття рішення по скарзі: 27.10.2025 15:16
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e18aa9b8354c4927846fc8580283bde7
Заголовок пункту скарги: Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №297 від 06.10.2025 року (файл «Протокол Дзвінкове 061025.pdf») та інформації про відміну від 06.10.2025 року процедура закупівлі за № у ЦБД UA-2025-06-24-006971-a була відмінена.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» або Скаржник) будучи учасником з найбільш економічно вигідною ціною за результатами аукціону не погоджується з таким рішенням Замовника та повідомляє наступне.

Відповідно до п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної
сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №297 від 06.10.2025 року:
«На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: 06.10.2025 року, під час перевірки тендерної документації та технічного завдання (Додаток 3) встановлено, що у складі предмета закупівлі об’єднано послуги різного економічного змісту, зокрема: комплекс послуг по утриманню пунктів пропуску, а також постачання електричної енергії. Таке поєднання не відповідає вимогам пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель (постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. у редакції, чинній на дату оголошення) та частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено визначення предмета закупівлі відповідно до ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Підпунктом 2 пункту 50 Особливостей зазначено, що замовник відміняє відкриті торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.»

Хочемо звернути увагу на те, що перевірити технічне завдання Замовник вирішив САМЕ після двох скарг до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС».
Де, згідно рішень АМКУ обидва відхилення були визнані неправомірними.
Відповідно, не знайшовши більше підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник скористався можливістю відміни процедури закупівлі, а все заради того, щоб не укладати з нами договір.

Майже через 4 місяці після публікації процедури закупівлі Замовником НАВМИСНО було вирішено, що тендерну документацію потрібно переробити на даному етапі, і саме на цьому етапі визначено, що з технічного завдання потрібно щось виключити.
Саме на цьому етапі, коли тендерна пропозиція ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» є найнижчою за результатами аукціону, а не до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, коли на те була законна можливість.
Разом з тим, неуважний підхід до характеристик предмету закупівлі та несвоєчасне внесення змін до умов тендерної документації не може слугувати законною підставою для відміни процедури закупівлі на етапі після розкриття тендерних пропозицій та є виключно відповідальністю Замовника.
Водночас, пункт 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як «потрібно змінити технічне завдання».

Окрім цього звертаємо увагу, відповідно п.14 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10, 13, 80, 86, 88, 89, 91 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.
Де, п.19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10, 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13 цих особливостей, крім договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону), 80, 86, 88, 89, 91 цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника..

Отже, з урахуванням усього вищезазначеного, Замовник не довів правомірність відміни даної процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи інформацію, наведену вище, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.

Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель / Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила аналогічні позиції Скаржника рішення, в тому числі № 14132-р/пк-пз від 05.09.2023 року за № у ЦБД UA-2023- 07-10-000957-a, № 19029-р/пк-пз від 27.11.2023 року за № у ЦБД UA-2023-09-25-013031-a, № 14537-р/пк-пз від 12.09.2023 року за № у ЦБД UA-2023-08-15-003388-a, № 11080-р/пк-пз від 15.07.2025 року за № у ЦБД UA-2025-05-19-010088-a, тощо.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Запити Органу оскарження


Оскарження скарги

Номер: 1f80e8eeaf3d4b3ab0f74efd4a0840cd
Опис суті оскарження: Визнати протиправним та скасувати Рішення №15922-р/пк-пз від 22.10.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про зобов'язання Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області (код ЄДРПОУ: 25449824) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон "Дзвінкове - Лонья", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-24-006971-a.
Стаття закону: 18.23
Номер закону: 922-VIII
Посилання на закон: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1284
Пов'язані документи:
Дата опублікування: 03.11.2025 12:07