-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Завершена
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2018 16:29 - 26.10.2018 16:00
Вимога
Вирішена
Щодо написаного замовником
Номер:
ff09a1bc2d3345edba9afc731fba4089
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-23-002787-b.a2
Назва:
Щодо написаного замовником
Вимога:
Дивуємось, на що здатні посадові-особи замовника-корупціонера для виправдення своїх корупційних дій, як корупціонери можуть перекручувати свої права. Це ви в крамниці за власні кошти з кишені можете купити те, що забажаєте. Це Державні кошти, які замовник повинен використати з максимальною економією, чого ви не робите, бо ваше головне завдання - отримання хабаря. Ми більше не гаємо час на спулкування з корупціонерами - направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2018 13:37
Вирішення:
Шановний учасник!
Ви маєте право діяти так як вважаєте за потрібне, за умови що це не суперечить чинному законодавству!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
41c612bd8d0646f384fd25a1389976e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-23-002787-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументами наведеними в протоколі відхилення нашої пропозиції. Ви зазначили, що запропоновані нами засоби не відповідають вимогам документації. Яким, Ви не вказали! Характеристика дезінфекційних засобів жодним чином не визначається такими параметрами, які були зазначені в документації, як склад діючих речовин з вказанням масової долі, ph, відповідність ISOЯКА НЕ ОБОВ"ЯЗКОВА В УКРАЇНІ і т.д. Посилання на такі характеристики дезінфекційних засобів свідчить про делітанство та відсутність професіоналізму фахівців Замовника! Характеристика дезінфекційних засобів наводиться за такими параметрами, як: групи діючих речовин, сфера застосування, режими використання, економічність, спектр антимікробної дії, клас безпеки, умови зберігання та використання. Саме за такими характеристиками ми запропонували повні еквіваленти. Замовник же, прописавши дискримінаційні вимоги до документації з заначенням складу та ph навмисно виключив можливість подання еквівалентів інших виробників, тому що таким вимогам одночасно відповідають тільки зазначені в документації торгові марки, а подання еквівалентів є неможливим. Це зроблено навмисно, бо є корупційна домовленість між "своїм" постачальником та посадовими особами замовника. Згідно п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України Замовник може вказати, які еквіваленти він буде розглядати, але жодним чином не дає права Замовнику НЕ розглядати еквіваленти! Ще раз акцентуємо увагу, що вони є повними еквівалентами тим засобам, що вказані в документації, при цьому значно економічніші та зручніші в роботі. Такий підхід Замовника вказує лише на одне – корупційний зговір з Учасником, якого він запланував заздалегідь у переможці, пропозицію якого він акцептував! Це вже є справою Антикорупційних органів, куди ми плануємо направити лист. Враховуючи вищевикладене вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідним листами до Департаменту охорони здоров?я, Фінансової інспекції, Антикорупційного бюро, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2018 09:43
Вирішення:
Шановний учаснику, щодо розгляду Вашої вимоги надаємо наступну інформацію:
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні, характеристики предмету закупівлі та інше. Також має право сам визначати потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
Жодних порушень вимог Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р. нашим закладом не допущено.
Ваше трактування на свій розсуд п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України «Замовник може вказати, які еквіваленти він буде розглядати, але жодним чином не дає права Замовнику НЕ розглядати еквіваленти», є дивним та незрозумілим, бо в вищезазначеному пункті зазначено, що замовник може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Якщо це не зазначено то замовник в обов’язковому порядку не повинен розглядати інші еквіваленти або аналоги, але за вашої логіки, або власного трактування цієї норми замовник може вказати які аналоги він буде розглядати, та крім цих аналогів він все одно зобов’язаний розглядати всі інші аналоги, в чому логіка?
Така позиція може говорите про те, що ви намагаєтеся вести наш заклад в оману та таким чином тиснете на нас, або про делітанство та відсутність професіоналізму фахівців учасника, а от безпідставні звинувачення які вбачаються з тексту вашої скарги, трактується як наклеп на нашу установу та призводять саме вами до порушення норм діючого законодавства.
В пункті 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено.
Враховуюче вищевикладене та діючи виключно до норм законодавства України, повідомляємо, що нашим закладом була проведена неупереджена оцінка пропозицій учасників. Саме на підставі проведеної неупередженої оцінки вашу пропозицію було відхилено. Якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України але не в якому разі ставити Замовнику ультиматум.
Ваша вимога щодо повернення вашої пропозиції не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні