• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 3

ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги з санітарно-профілактичних заходів по дератизації, дезінсекції дезінфекції, послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень, послуги з проведення захисту від шкідників та комплексу протиепідемічних заходів на території та в будівлях)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

610 838.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 282.87 UAH
Період оскарження: 24.06.2025 11:19 - 30.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного визначення переможця

Номер: ac37ff0cc49b4237b50b993f09c190cb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-004103-a.a1
Назва: Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Визнавши переможцем закупівлі за Лотом № 6 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ були порушені вимоги тендерної документації. Відповідно до пп.1 п.4 Додатку 5 При наданні послуг учасники повинні використовувати препарати (засоби), які зареєстровані в переліку МОЗ і дозволені для застосування в Україні. Учасник повинен надати документи про якість та/або відповідність на препарати (засоби), які будуть використані при наданні вказаних послуг. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Учасник) для проведення дератизаційних та дезінсекційних заходів планує використовувати засіби «Капкан - принада №1 проти гризунів» та Гель принада “Фіпрогель” про що зазначено у довідці № 182 від 26.06.2025 «Довідка щодо засобів, які застосовуються при наданні послуг». Проте надані у складі пропозиції документи з якості на зазначені препарати не можуть бути використані для надання послуг: 1. Учасник надав сертифікат якості виданий ТОВ «УКРАВІТ-САЙЕНС ПАРК» на препарат Родентицид "Принада родентицидиа "Капкан - принада №1 проти гризунів", проте в державному реєстрі дезінфекційних засобів даний препарат зареєстрований за іншим заявником (надається скрін з реєстру). Тобто даний препарат не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути прийнятим Замовником. 2. Учасник зазначає що для проведення дезінсекційних заходів використовуються засіб «Фіпрогель» та надає у складі пропозиції документ під назвою «Засіб Фіпрогель- сертиф як» та «Засіб Фіпрогель – висн». Зазначаємо, що документ «Засіб Фіпрогель- сертиф як» складений іноземною мовою і не містить перекладу. Відповідно до п.7 Розділу I. Загальні положення «У разі якщо у складі тендерної пропозиції подаються оригінали або копії документів, які виконані іншою(ими) мовою (мовами) (крім російської), ніж передбачено умовами абзацу першого, учасник повинен додатково у складі тендерної пропозиції подати автентичний переклад таких документів мовою, передбаченою абзацом першим цього пункту.». Тобто даний документ з якості та препарат який Учасник планує використовувати не може бути прийняти Замовником. Висновок СЕС наданий Учасником на препарат Фіпрогель виданий 22.03.2020 року та має строк дії 5 років. Тобто на дату подання тендерної пропозиції не є дійсним і не може бути прийнятим Замовником. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) зазначаємо, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та має бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі за Лотом № 6 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. У випадку відмови Замовника нами буде ініційована скарга до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Під час проведення закупівель Замовник керується Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). У пункті 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником згідно з вимогами статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктами 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Так, у пункті 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника. Учасник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗІНФЕКЦІЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ надав у складі тендерної пропозиції необхідні документи щодо якості та відповідності препаратів та має державну реєстрацію на всі дезінфекційні засоби, що буде використовувати при наданні послуг. 1. В державному реєстрі дезінфекційних засобів заявником реєстрації препарату «Принада родентицидна "КАПКАН - принада № 1 проти гризунів» є ТОВ "Фабрика агрохімікатів". Згідно з інформацією з відкритих джерел таких як Opendatabot та Youcontrol, що збирають та надають дані про компанії на основі державних реєстрів, фірма ТОВ «Фабрика агрохімікатів» 14.08.2021 змінила назву на ТОВ «УКРАВІТ САЙЕНС ПАРК». Тобто, компанії ТОВ «Фабрика агрохімікатів» та ТОВ «УКРАВІТ САЙЕНС ПАРК» є одною й тою ж самою компанією. 2. На засіб «Фіпрогель», що використовується при наданні послуг учасник надав сертифікат якості та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Також, засіб зареєстровано в переліку дезінфекційних засобів із дійсним терміном реєстрації.
Статус вимоги: Відхилено