• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади )

Завершена

190 768.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 953.84 UAH
Період оскарження: 24.06.2025 11:16 - 29.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 25485600334449ab96ed02f1e5a6deeb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-004013-a.c3
Назва: скарга на неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-06-24-004013 замовник Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" вирішив визначити переможцем процедури закупівлі «Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015-397100000-2 Електричні побутові прилади)» ПП «Спецсервіс»: оголошення UA-2025-06-24-004013-а та вирішив прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. Вважаємо визнання переможцем ПП «Спецсервіс» не обґрунтованим і незаконним, а дискваліфікацію ТОВ «Ватіс» відповідно до Протокольного рішення (протокол) № 203 УО М від 21.07.2025 – незаконною. У протоколі № 205 УО М прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» наведено: «Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Відповідно до п.2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Наведене роз’яснення у протоколі «… та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» вважаємо не обґрунтованим. Також в переліку документації до закупівлі документа з назвою «Технічна специфікація» не наведено, тому саме чому не відповідає пропозиція ТОВ «Ватіс» не зрозуміло. Відповідно до п. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» : У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «Ватіс» ПРОСИТЬ 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Надати роз’яснення щодо конкретних вимог невідповідності нашої пропозиції умовам закупівлі з деталізацією роз’яснень по всім пунктам 3. Надати документ Технічна специфікація через невідповідність до якої було відхилено пропозицію і підтвердити його наявність в переліку тендерної документації Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. Документи , що додаються ПРОТОКОЛ № 205 УО М прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник, на виконання рішення № 11176-р/пк-пз Комісіі Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 16.07.2025 в якому Комісія постановила зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" (код ЄДРПОУ: 05484161) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Ватіс" (код ЄДРПОУ: 33965930) переможцем за процедурою закупівлі — "Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-24- 004013-a, Замовником було виконано рішення Комісії АМКУ (рішення додається). Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

скарга на неправомірне визначення переможцем

Номер: 0d1e391ad0b84b42ab9da0bb7c755c4b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-004013-a.c2
Назва: скарга на неправомірне визначення переможцем
Скарга:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-06-24-004013 замовник Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" вирішив визначити переможцем процедури закупівлі «Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015-397100000-2 Електричні побутові прилади)» ПП «Спецсервіс»: оголошення UA-2025-06-24-004013-а та вирішив прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. Вважаємо визнання переможцем ПП «Спецсервіс» не обґрунтованим і незаконним.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.07.2025 16:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.08.2025 19:07
Автор: ТОВ Ватіс, Джеджула В'ячеслав Васильович +380432696968 djedjulavv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f15dd1a846b44829a0428853c4bd001a
Заголовок пункту скарги: Виклад обставин
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги: В закупівлі UA-2025-06-24-004013 взяли участь два учасники ТОВ «Ватіс» і ПП «Спецсервіс». ТОВ Ватіс надав пропозицію на 3440 грн. нижчу за пропозицію іншого учасника дотримавшись при цьому всіх вимог закупівлі щодо технічних характеристик обладнання і надання необхідного пакету документів. Головною умовою закупівель є саме цінова перевага учасників.
Таким чином, замовником було прийнято рішення визначити переможцем ТОВ «Ватіс», але представниками ПП «Спецсервіс» було подано скаргу до Антимонопольного комітету України, де основною причиною необхідності дискваліфікації ТОВ «Ватіс» названо не дотримання вимог Додатку № 2 до тендерної документації. Так, Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю та монтаж кондиціонера в центральному холі 1-го поверху в будівлі поліклініки КНП «ПРЦО ВОР»» містить інформацію про параметри та характеристики товару. Зокрема у вищевказаному додатку, замовником чітко зазначена споживна потужність кондиціонера при охолодженні/нагріві (кВт) – не більше 6170/4906. Скаржник (ПП «Спецсервіс») посилається на те, що запропонований ТОВ «Ватіс» кондиціонер має перевищення потужності над встановленим у технічних вимогах закупівлі.
Відповідно до Протоколу відхилення тендерної пропозиції № 205 УО М від 21.07.2025 Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ Ватіс, при цьому замовником не зазначено конкретної причини відхилення, а наведено: «Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» - яким саме іншим вимогам не зрозуміло.
Обґрунтування.
Вважаємо, що дії (бездіяльність) відповідача підпадають під визначення «порушення законодавства» про захист економічної конкуренції і мають безпосередній негативний вплив на діяльність ТОВ «Ватіс». Зазначивши в додатку граничну споживану потужність охолодження/нагріву (кВт) – не більше 6170/4906 замовник таким чином розширив діапазон кондиціонерів, які відповідають даному критерію на весь спектр існуючих напівпромислових кондиціонерів, тому що НЕ ІСНУЄ кондиціонерів з холодопродуктивністю 60000 BTU які би споживали більше 6170/4906 кВт !!! при своїй роботі. Для підтвердження цього додаємо до даної скарги копії таблиць технічних характеристик запропонованого нами кондиціонера і подібного йому CH-F160NK/CH-U160NM де можна легко визначити, що діапазон потужностей не перевищує навіть 10 кВт, не те що 4957 кВт . Значення споживаної потужності запропонованих ТОВ «ВАТІС» кондиціонерів складає 6176/4957 Вт ! , що і зазначено у пропозиції без вказання одиниць вимірювання. Дана інформація підтверджується і копією таблиці з офіційного каталога кондиціонерів Bergen. Якщо у замовника виникли сумніви щодо потужності даного обладнання він мав би звернутися з вимогою про уточнення до учасника закупівлі, а не протизаконно дискваліфікувати учасника – ТОВ «Ватіс». Отже, Замовник не мав права визнавати ПП «Спецсервіс» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ПП «Спецсервіс», а мав обов’язок визнати переможцем ТОВ «Ватіс». Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

На виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-24-004013-a Документи на тендер

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на неправомірне визначення переможцем

Номер: 284a38f0a7e14051b964d92add069a63
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-004013-a.a1
Назва: скарга на неправомірне визначення переможцем
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної ради» оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-24-004013-a ПП «СПЕЦСЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП «СПЕЦСЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по процедурі закупівлі UA-2025-06-24-004013-a та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: Протокол № 189 УОМ прийняття рішення уповноваженою особою від 04 липня 2025 року. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 16.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2025 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.07.2025 19:00
Дата виконання рішення Замовником: 21.07.2025 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порядок денний: 1. Про скасування рішення про визначення переможцем ТОВ Ватіс на підставі рішення органу оскарження " 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про виконання рішення органу оскарження. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 24 червня 2025 №181 УОМ оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади ), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-24-004013-a (далі — Закупівля). Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей (п. 55 Особливостей). Відповідно до пункту 19 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються: 1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; 2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; 3) підстави та обґрунтування прийняття рішення; 4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково – зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. 07 липня 2025 16:21 товариство з обмеженою відповідальністю ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" (надалі – Скаржник) розмістив в електронній системі закупівель скаргу № UA-2025-06-24-004013-a.a1 (далі – скарга), у якій вимагав скасувати рішення замовника від 04.07.2025 року №189 УОМ «Про визнання ТОВ Ватіс переможцем процедури закупівлі». За результатами розгляду скарги 16.07.2025 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 09.07.2025 року № 11176-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення 16.07.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 11176-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства "СПЕЦСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 30518990) від 07 липня 2025 № UA-2025-06-24-004013-a.a1, Комісія постановила зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" (код ЄДРПОУ: 05484161) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Ватіс" (код ЄДРПОУ: 33965930) переможцем за процедурою закупівлі — "Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-24- 004013-a. На виконання рішення Комісії АМКУ замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ Ватіс від 04.07.2025 року №189 УОМ. Після виконання рішення замовником відкриті торги відновлюються на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 3 пункту 67 Особливостей у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. З огляду на це, на виконання рішення Комісії АМКУ № 11176-р/пк-пз від 16.07.2025 в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11176-р/пк-пз від 16.07.2025р рішення про визначення ТОВ Ватіс переможцем за процедурою закупівлі — " Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015 - 39710000-2 Електричні побутові прилади ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-24- 004013-a. скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі». ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення від 04.07.2025 року №189 УОМ «Про визнання ТОВ Ватіс переможцем процедури закупівлі». 2. Забезпечити розміщення в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного змісту.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e38a54a510d24156a2359db7121ea6a0
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «Ватіс» та прийняття рішення про намір укласти договір

Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі № 189 УОМ прийняття рішення уповноваженою особою від 04 липня 2025 року,
ВИРІШИЛА:
1. Визначити переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ватіс» «Кондиціонери (за кодом ДК 021:2015-397100000-2 Електричні побутові прилади)», оголошення UA-2025-06-24-004013-а та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель, у встановлений строк, рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Ватіс».

У відповідності до підпункту 3.6.2 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - «Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації».
Так, Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю та монтаж кондиціонера в центральному холі 1-го поверху в будівлі поліклініки КНП «ПРЦО ВОР»» містить інформацію про параметри та характеристики товару. Зокрема у вищевказаному додатку, Замовником чітко зазначена споживна потужність охолодження/нагріву (кВт) – не більше 6170/4906.
В свою чергу, ТОВ «Ватіс» у складі своєї тендерної пропозиції подано Додаток № 2 до тендерної документації, в якому запропоновано Товар в показниками
споживної потужності охолодження/нагріву (кВт) – 6176/4957 (ілюстрація додається).

Отже, Замовник у своїй тендерній документації встановив межу споживаної потужності не більше 6170/4906 кВт, натомість ТОВ «Ватіс» у своїй тендерній пропозиції було вказано товар з показниками вищими, ніж зазначив Замовник, а саме 6176/4957 кВт. Вважаємо, що показник споживної потужності є одним з ключових для Замовника, оскільки був зазначений в тендерній документації. В свою чергу, збільшення споживаної потужності призведе до збільшення витрат Замовника.

Таким чином, ТОВ «Ватіс» у складі своєї тендерної пропозиції було подано товар з технічними характеристиками, що відрізняються від тих, що були потрібні Замовнику, в частині споживаної потужності, у бік її збільшення, що в свою чергу призведе до збільшення додаткових витрат Замовника.
Враховуючи викладене, вбачається невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ватіс» вимогам тендерної документації Замовника.

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «Ватіс» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ватіс» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «Ватіс» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ватіс», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Ватіс». Натомість, Замовником Протоколом № 189 УОМ прийняття рішення уповноваженою особою від 04 липня 2025 року було визначено ТОВ «Ватіс» переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «Ватіс» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі № 189 УОМ прийняття рішення уповноваженою особою від 04 липня 2025 року, яким було визначено переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Ватіс» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.

На виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-24-004013-a
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір