• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насос відцентровий (ДК 021:2015 – 42120000-6 - Насоси та компресори)

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період оскарження: 24.06.2025 10:29 - 29.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: 570a2dd0c6134931a027d3b9e2c8bed1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-002523-a.c2
Назва: Скарга про неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції. Детальний опис в документі "Скарка в АМКУ2 неправомірне відхилення"
Дата розгляду скарги: 06.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.07.2025 15:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.08.2025 10:27
Автор: ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА, Валентина Дмитрик 380674690846 dmitrik-fop@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0fd26a02db514968a00158f7ee1a445a
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення замовника про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: І. Підстави подання скарги.
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 24.06.2025 року була оголошена закупівля товарів за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за предметом: Насос відцентровий (ДК 021:2015 – 42120000-6 - Насоси та компресори).
Очікувана вартість закупівлі становить 185 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 02.07.2025 року о 08:00.
Згідно результатів аукціону, який відбувся 03 липня 2025 о 15:40, прийняли участь наступні учасники:
1. ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА– остаточна пропозиція – 172 000,00 гривень з ПДВ;
2. ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" – остаточна пропозиція – 183 000,00 гривень з ПДВ.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція – ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА, проте згідно протоколу від 24 липня 2025 року Уповноваженої особи Олени Чепурко, Учасника ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА - відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та аргументувано наступним:
«Станом на 24.07.2025 року учасник ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА не виправила виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему потрібних документів.
Натомість ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА надала довідку Вих.№ 002523-a /3 від 23.07.2025 р.про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій прописала, що “Для виконання функцій менеджера зі збуту із Горбуненко Романом Сергійовичем укладено цивільно-правовий договір № № 30.05/2025 від 30.05.2025 р. (надається у складі пропозиції)”.
З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей»
Скаржник, як Учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією поданою на закупівлю, не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його таким, що порушує законні права та інтереси Учасника.

ІІ. Обґрунтування неправомірності Рішення:
З огляду на зазначене вище, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника, оскільки учасником надано документи для усунення невідповідності.

Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям
Вимога замовника, згідно з додатком №1 до тендерної документації Документи надані учасником, ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА

2.1.Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджера зі збуту, що буде здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок.
2.2. Наказ про призначення менеджера зі збуту, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить таку інформацію.

Вимога про усунення невідповідностей
Вимогами тендерної документації (Додаток 1 - Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - І. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:) зазначено, 2.1.Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджера зі збуту, що буде здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок. 2.2. Наказ про призначення менеджера зі збуту, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить таку інформацію. ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА не надала у своїй тендерній документації ці документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: .1.Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджера зі збуту, що буде здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок. 2.2. Наказ про призначення менеджера зі збуту, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить таку інформацію. Файл «24 години Довідки UA-2025-06-24-002523-a.pdf»
Вих.№ 002523-a /3 від 23.07.2025 р.
Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Фізична особа-підприємець Дмитрик Валентина Григорівна інформує про відсутність в штаті менеджера зі збуту, оскільки відповідно до законодавства України фізичні особи-підприємці мають право здійснювати господарську діяльність одноосібно або залучати осіб на підставі цивільно-правового договору.
Для виконання функцій менеджера зі збуту із Горбуненко Романом Сергійовичем укладено цивільно-правовий договір № 30.05/2025 від 30.05.2025 р. (надається у складі пропозиції).
Погодження замовлень із замовником та координацію поставок буде здійснювати фізична особа-підприємець Дмитрик Валентина Григорівна або Горбуненко Роман Сергійович.
Додатково інформую, що взаємовідносини фізичної особи і суб’єкта господарювання можуть виникати як на підставі трудового, так і на підставі цивільно-правового договору. При цьому сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами ст. 208 Цивільного кодексу України.
Загальне визначення цивільно-правового договору наведено у ст. 626 Цивільного кодексу України. Так, вказаною нормою встановлено, що договір - це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Згідно з ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
В листі Міністерства соціальної політики України ід 21.05.19 р. № 34/0/23-19/133 відзначено, що чинним законодавством про працю не передбачено обов’язковість фізичної особи-підприємця мати штатний розпис. Прийняття на посаду, не передбачену штатним розписом, можливе на підставі договору цивільно-правового характеру.
Згідно з роз’ясненням Державної служби України з питань праці, а також відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України, листів Міністерства соціальної політики України № 113/06/187-15 від 09.02.2015, № 4202/0/14-17/06 від 07.09.2017, від 21.05.19 р. № 34/0/23-19/133, п. 1.4 Інструкції № 58 про порядок ведення трудових книжок працівників (затвердженої наказом Мінпраці від 29.07.1993 № 58), працівники, які виконують роботу на підставі цивільно-правового договору, не підлягають оформленню наказом про прийняття на роботу, не вносяться до штатного розпису, та на них не ведеться трудова книжка.
Таким чином, наказ про прийняття на роботу та штатний розпис (витяг зі штатного розпису) щодо особи, найнятої за цивільно-правовим договором, не видаються, оскільки така особа не є штатним працівником, а є виконавцем за договором цивільно-правового характеру.

На етапі подання тендерних пропозицій потенційним учасником (Скаржником) ФОП Дмитрик В.Г. до замовника було надіслано звернення наступного змісту:
«Доброго дня! Вимогами Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання технічного паспорта автотранспортного засобу, що буде задіяний учасником для поставки товару, а у разі залучення до поставки товару третьої сторони, учасник надає діючий договір на надання автотранспортних послуг по перевезенню вантажів по території України. Враховуючи, що учасник може здійснювати поставку товару будь-якою кур’єрською доставкою за власний рахунок без укладання договорів просимо аргументувати, як надання вказаних документів впливають на якість та своєчасність поставки. Також, просимо пояснити як наявність в учасника менеджера зі збуту, а також надання наказу про призначення менеджера зі збуту, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить таку інформацію впливають на поставку товару. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки вже на етапі подання тендерних пропозицій виключають можливість участі фізичних-осіб підприємців, які здійснюють поставку товару за власний рахунок без укладання договорів та діють одноосібно (без менеджера зі збуту).»
На що отримано відповідь такого змісту:
«Шановний учаснику! Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом замовника. Встановлені замовником вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників, зміст інформації, яку необхідно надати, перелік документів, а також інші вимоги до закупівлі, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, замовник визначає самостійно виходячи зі специфіки підприємства замовника та предмету закупівлі.
Застосування замовником кваліфікаційних вимог, встановлених Законом, є критерієм відбору учасників тендеру, що дозволяє замовнику залучити тих постачальників, які мають достатній досвід та кваліфікацію для ефективного управління процесом закупівель і поставок. Це забезпечує можливість вибору надійного постачальника, здатного виконати умови договору про закупівлю на належному рівні. Незгода учасника процедури закупівлі з визначеними замовником вимогами, або нездатність їх виконувати не свідчить про дискримінаційний характер таких вимог».

Проаналізувавши відповідь замовника, автор звернення (Скаржник) зрозумів, що замовник має на меті залучити тих постачальників, які мають достатній досвід та кваліфікацію для ефективного управління процесом закупівель і поставок, що надасть можливість обрати надійного постачальника, здатного виконати умови договору про закупівлю на належному рівні.
На підтвердження цього, Скаржник надав цивільно-правовий договір № 30.05/2025 від 30.05.2025 р., в якому пунктом 1.1 наведено перелік зобов’язань Горбуненко Романа Сергійовича, серед яких, зокрема організовувати та координувати збутову діяльність відповідно до замовлень і укладених договорів, забезпечувати постачання продукції споживачам у встановлені терміни в повному обсязі; організовувати зв'язки з діловими партнерами, забезпечувати своєчасне виконання обов'язків перед контрагентами, добирати необхідну інформацію для розширення зовнішніх зв'язків; виконувати роботу з укладання договорів на постачання товарів і узгодження умов постачання; визначати потребу в різних транспортних засобах і робочій силі для своєчасного відвантаження готової продукції та оформлювати договори на перевезення продукції з транспортними організаціями; організовувати і контролювати своєчасне відвантаження готової продукції відповідно до укладених договорів; брати участь у здаванні, прийманні продукції покупцям (перевізникам) і перевірці її якості, кількості та комплектності, підписувати і візувати приймально-здавальні акти, супровідні документи; вживати заходів із забезпечення своєчасного надходження коштів за реалізовану продукцію; тощо.
Горбуненко Роман Сергійович має достатню кваліфікацію, знання та досвід для ефективного управління процесом закупівель і поставок, які дозволять повноцінно та своєчасно погоджувати замовлення із замовником та здійснювати координацію поставок, а також таку функцію може виконувати Скаржник.
Виходячи з вищенаведеного, Скаржник надав всі необхідні документи, які підтверджують можливість виконати умови договору про закупівлю на належному рівні.
З огляду на наведене - Замовник жодним чином не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.

Таким чином, аналізуючи вказані норми, вбачається, що на момент подання скарги, у Замовника відсутні будь-які обґрунтування, які вказували б на правомірність прийнятого рішення про ПОВТОРНЕ відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
У Скаржника є всі підстави вважати, що через неможливість визначити Переможцем бажаного Учасника та небажання Замовника співпрацювати з ФОП Дмитрик В.Г. і відповідно визнати Переможцем Скаржника, яким було надано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію та документально підтверджено відповідність вимогам тендерної документації, Замовник, зухвало відхиляє тендерну пропозицію Скаржника з необґрунтованих причин.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА порушують законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуване рішення беззаперечно порушує права Скаржника, який, виконавши всі вимоги тендерної документації Замовника, надавши всі необхідні документи, оформивши належним чином свою тендерну пропозицію, запропонувавши економічно вигідну ціну, очікував визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару. Однак, внаслідок неправомірного рішення Замовника, сплативши грошові кошти за участь у спірній закупівлі, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника про неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: dc4016ac65864aa09a1b9570600d16b6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-24-002523-a.c1
Назва: Скарга на рішення замовника про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції. Детальний опис в документі "Скарка в АМКУ неправомірне відхилення"
Дата розгляду скарги: 17.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2025 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.07.2025 17:07
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2025 09:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Щодо зазначеного зобов’язання повідомляємо, що КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення в установленому законодавством порядку шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дмитрик Валентини Григорівни та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" переможцем за процедурою закупівлі. Дані правопорушення були усунені 23.07.2025 року.
Автор: ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА, Валентина Дмитрик 380674690846 dmitrik-fop@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cd9e3a91cfee4803a27e38790e8491f2
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення замовника про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скарга
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції

І. Підстави подання скарги.
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 24.06.2025 року була оголошена закупівля товарів за процедурою «Відкриті торги з особливостями» за предметом: Насос відцентровий (ДК 021:2015 – 42120000-6 - Насоси та компресори).
Очікувана вартість закупівлі становить 185 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 02.07.2025 року о 08:00.
Згідно результатів аукціону, який відбувся 03 липня 2025 о 15:40, прийняли участь наступні учасники:
1. ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА– остаточна пропозиція – 172 000,00 гривень з ПДВ;
2. ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" – остаточна пропозиція – 183 000,00 гривень з ПДВ.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція – ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА, проте згідно протоколу від 04 липня 2025 року Уповноваженої особи Олени Чепурко, Учасника ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА - відхилено по причині не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовником в протоколі зазначено
«Додаток 1 - Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - І. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям:
Кваліфікаційний критерій Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* 1.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого вантажного автотранспортного засобу (зазначити правові підстави володіння/користування).
1.2. Технічний паспорт автотранспортного засобу, що буде задіяний учасником для поставки товару.
(Якщо учасник використовує автотранспортний засіб на підставі оренди, потрібно надати діючий договір оренди вантажного автотранспортного засобу разом із актом приймання-передачі, копію виписки з реєстру платежів учасника, завірену банком в установленому порядку, з підтвердженням сплати хоч одного орендного платежу за договором/рами оренди та гарантійний лист від орендодавця/ців в довільній формі з гарантією дії договору/ів не менш ніж до 31.12.2025 р. та щодо відсутності будь-яких обмежень або ризиків на використання орендованого майна (судових спорів, застави, арешту, тощо), технічний паспорт автотранспортного засобу, що підтверджує право власності орендодавця).
(У разі залучення до поставки товару третьої сторони, вищезазначені документи замовником не вимагаються).
1.3. У разі залучення до поставки товару третьої сторони, учасник надає діючий договір на надання автотранспортних послуг по перевезенню вантажів по території України.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* 2.1.Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджера зі збуту, що буде здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок.
2.2. Наказ про призначення менеджера зі збуту, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить таку інформацію.

ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА надала у своїй тендерній Довідку Вих.№ 002523-a /2 від 01.07.2025 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, де вказала що для здійснення поставки товару буде залучено товариство з обмеженою відповідальністю «БМК ВЕНТ» на підставі договору про перевезення вантажів №15 від 30.12.2024 року. Але в тендерній пропозиції відсутні: акт приймання-передачі, копія виписки з реєстру платежів учасника, завірена банком в установленому порядку, з підтвердженням сплати хоч одного орендного платежу за договором/рами оренди та гарантійний лист від орендодавця/ців в довільній формі з гарантією дії договору/ів не менш ніж до 31.12.2025 р. та щодо відсутності будь-яких обмежень або ризиків на використання орендованого майна (судових спорів, застави, арешту, тощо), технічний паспорт автотранспортного засобу, що підтверджує право власності орендодавця.
ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА не надала у своїй тендерній довідку в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджера зі збуту, що буде здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок та наказ про призначення менеджера зі збуту, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить таку інформацію.
Отже відсутність усіх необхідних документів для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які вимагалися замовником у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника за приписами 1 частини першої статті 31 Закону.»
Скаржник, як Учасник з найбільш вигідною ціновою пропозицією поданою на закупівлю, не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його таким, що порушує законні права та інтереси Учасника.
ІІ. Обґрунтування неправомірності Рішення:
З огляду на зазначене вище, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Скаржника оскільки:





Кваліфікаційний критерій Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям
Вимога замовника, згідно з додатком №1 до тендерної документації Документи надані учасником, ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА
та пояснення
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* 1.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого вантажного автотранспортного засобу (зазначити правові підстави володіння/користування).
1.2. Технічний паспорт автотранспортного засобу, що буде задіяний учасником для поставки товару.
(Якщо учасник використовує автотранспортний засіб на підставі оренди, потрібно надати діючий договір оренди вантажного автотранспортного засобу разом із актом приймання-передачі, копію виписки з реєстру платежів учасника, завірену банком в установленому порядку, з підтвердженням сплати хоч одного орендного платежу за договором/рами оренди та гарантійний лист від орендодавця/ців в довільній формі з гарантією дії договору/ів не менш ніж до 31.12.2025 р. та щодо відсутності будь-яких обмежень або ризиків на використання орендованого майна (судових спорів, застави, арешту, тощо), технічний паспорт автотранспортного засобу, що підтверджує право власності орендодавця).
(У разі залучення до поставки товару третьої сторони, вищезазначені документи замовником не вимагаються).
1.3. У разі залучення до поставки товару третьої сторони, учасник надає діючий договір на надання автотранспортних послуг по перевезенню вантажів по території України. Файл в складі тендерної пропозиції
«Довідки UA-2025-06-24-002523-a.pdf»
Вих.№ 002523-a /2 від 01.07.2025 р.
Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Фізична особа-підприємець Дмитрик Валентина Григорівна повідомляє, що для здійснення поставки товару буде залучено товариство з обмеженою відповідальністю «БМК ВЕНТ» на підставі договору про перевезення вантажів №15 від 30.12.2024 року.
Зазначений договір надається у складі тендерної пропозиції.

Учасник не використовує автотранспортний засіб на підставі оренди, а залучає до поставки товару третю сторону. Таким чином, на виконання п.1.3 Додатку №1 до тендерної документації надає у складі тендерної пропозиції діючий договір на надання послуг по перевезенню вантажів.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* 2.1.Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (у разі використання), що містить інформацію про наявність в учасника менеджера зі збуту, що буде здійснювати погодження замовлень із замовником та координацію поставок.
2.2. Наказ про призначення менеджера зі збуту, або штатний розпис (затверджений належним чином), що містить таку інформацію. Файл в складі тендерної пропозиції
«Довідки UA-2025-06-24-002523-a.pdf»

Вих.№ 002523-a /3 від 01.07.2025 р.
Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Фізична особа-підприємець Дмитрик Валентина Григорівна інформує про відсутність в штаті менеджера зі збуту, оскільки відповідно до законодавства України фізичні особи-підприємці мають право здійснювати господарську діяльність одноосібно.
Погодження замовлень із замовником та координацію поставок буде здійснювати фізична особа-підприємець Дмитрик Валентина Григорівна.

Виходячи з вищенаведеного, Скаржник надав всі необхідні документи, які вимагались замовником та, які передбаченні в Тендерній документації та додатках до неї.
Якщо, навіть, припустити, що скаржником дійсно не надано якісь з перерахованих документів, то відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо..
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику (скаржнику) можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на наведене - Замовник жодним чином не довів правомірність відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА порушують законні права та інтереси в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Так, Замовником порушено принципи, що передбачені ч.1 ст. 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуване рішення беззаперечно порушує права Скаржника, який, виконавши всі вимоги тендерної документації Замовника, надавши всі необхідні документи, оформивши належним чином свою тендерну пропозицію, запропонувавши економічно вигідну ціну, очікував визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару. Однак, внаслідок неправомірного рішення Замовника, сплативши грошові кошти за участь у спірній закупівлі, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "АУЛЬСЬКИЙ ВОДОВІД" скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ДМИТРИК ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА.

Додатки:
1. Протокольне рішення.
2. Файл в складі тендерної пропозиції «Довідки UA-2025-06-24-002523-a.pdf».
3. Тендерна документація.
4. Договір про перевезення вантажів №15 від 30.12.2024 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника