-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Масло вершкове, масова частка жиру не менше 72,5%, фасування в пачках (200-500гр). - 224 кг;
Завершена
42 448.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 424.48 UAH
мін. крок: 1% або 424.48 UAH
Період оскарження:
04.10.2018 14:08 - 09.10.2018 14:00
Вимога
Відхилено
Порушення законодавства України
Номер:
ab5061c0f4c94015964d9de2a413b910
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001614-c.c5
Назва:
Порушення законодавства України
Вимога:
Але тим самим ігноруючи виявлені отенційним Учасником порушення у вашому оголошенні ви порушуєте Закон України. Невже для вас це не важливо?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2018 12:23
Вирішення:
Доброго дня! Прийнято до уваги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконні вимоги до документації при закупівлі продуктів харчування
Номер:
c2f2da160f0748d782b0ba71e86c309b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001614-c.b1
Назва:
Незаконні вимоги до документації при закупівлі продуктів харчування
Вимога:
Шавновний Замовнику. Просимо надати відповідь на підставі якого чинного законодавчого акту України ви вимагаєте згідно п.10 Вимог до кваліфікації та спосіб ії підтвердження Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі "Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтверженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів". В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами).", але в даному Положенні у п.п.4.4 Зазначено, що "Вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі із способами їх підтвердження зазначаються замовником в окремому документі, який одночасно публікується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції.". Як у даній закупівлі може приймати участь Учасник, який є новозареєстрованим і досвіду у виконанні аналогічних договорів він не має? Тому можна зробити висновок, що ви порушуєте вимоги Рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)., згідно якого повинні діяти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 12:12
Вирішення:
ст. 16 Закону України "про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінація Учасників
Номер:
0d37808117aa44359fea1223c13bf736
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001614-c.b4
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
У тендерній документації ви вимагаєте у Додатку 3 у п. 8 Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином у разі визнання його переможцем протягом 5 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі, але у рішенні Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)." у п.п. 4.15. вказано, що документи, що підстверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та/або відповідність предмета закупівлі вимогам, надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель. Тобто Учасники повинні надати до системи електронних закупівель документи, що підстверджують кваліфікаційні вимоги, але зверніть вашу увагу не в паперовому вигляді. Також у додатку 3 ви вимагаєте 10. Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів., але у п2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказаний критерій "наявність документально підствердженого досвіду виконання аналогічного договору" - тобто ОДНОГО, а ви вимагаєте підтверджений досвід виконання аналогічнх договорів, тобто ДВОХ або більше. На яких підставах? Ще у додатку 3 ви вимагаєте 7. Копія Свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)., але у п.3 ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовних не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також , згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На офіційній сторінці Електронного кабінету сайту ДФС України (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod) є відкритий реєстр платників єдиного податку, де Ви з легкістю, зазначивши ЄДРПОУ/ІПН, можете перевірити у якому статусі платника єдиного податку перебуває юридична особа або ФОП. Ваші вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію між Учасниками!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 16:31
Вирішення:
Додаток 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі та Оголошення про проведення допорогової закупівлі розролено з урахуванням рекомендацій Дніпровської міської ради (за основу взято примірні документи з сайту Прозоре Дніпро)
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Невідповідність документів
Номер:
df7767c0f03743669ca94882393b9d40
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001614-c.c3
Назва:
Невідповідність документів
Вимога:
Де в Оголошенні конкретне посилання на ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 14:57
Вирішення:
рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами) розроблено з урахуванням ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Некоректно надана відповідь
Номер:
eb4b2558c2dd4fd08dae322d1471551d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001614-c.c2
Назва:
Некоректно надана відповідь
Вимога:
Де посилання в Оголошенні на даний законодавчий акт? В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 14:28
Вирішення:
Основою для здійснення процедури закупівель є ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні