• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Природний газ

Торги не відбулися

9 775 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 650.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2018 14:56 - 25.10.2018 01:00
Вимога
Відхилено

щодо внесення змін

Номер: 1d211c06d3f3410f98a082df36689440
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-27-001549-a.c1
Назва: щодо внесення змін
Вимога:
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою усунення дискримінаційних умов під час проведення процедури закупівлі з метою підвищення добросовісної конкуренції під час закупівлі пропонуємо внести наступні зміни до Тендерної документації. Відповідно до оголошення про закупівлю кількість природного газу для потреб Замовника складає 8 710 000 грн. з ПДВ. Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не є безпосередньо його виробниками та\або не мають великих обсягів природного газу на зберіганні у сховищах АТ "УКРТРАНСГАЗ", придбаних у весняно-літній період за більш низькими цінами ніж ринкові ціни на сьогоднішній день, що підтверджується наступним. Станом на 1 жовтня 2018 року середньоринкові ціни на природний газ знаходяться в інтервалі від 13,9 до 15 грн.\куб.м.. Зазначена вище умова поставки природного газу за цінами, що значно нижче ринкових (по суті за демпінговими цінами) суттєво обмежують конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створюють бар’єри входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для учасників, які їй не відповідають. Виходячи з наведеного вище просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначену вище дискримінаційну умову (розрахувавши бюджет закупівлі виходячи із середньоринкових цін на природний газ на час проведення процедури закупівлі).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо Вам, що Замовник оголошує закупівлю, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Одним з основних принципів закупівлі відповідно до цього Закону є максимальна економія та ефективність. Мінекономрозвитку в листі № 3304-06/48844-06 від 28.12.2017, зокрема, зазначив, що під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, уповноваженим органом не зафіксовано обов’язок замовника під час визначення очікуваної вартості закупівлі керуватись максимальними цінами на товар, що закуповується. У зв’язку з вищевказаним, замовник Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова під час визначення орієнтовної вартості предмету закупівлі було здійснено вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із можливими постачальниками, моніторинг цін за укладеними протягом червня-серпень 2018 року аналогічними договорами через систему електронних закупівель Prozorro. Таким чином, очікувана вартість закупівлі газу, визначена замовником в умовах оголошення, є цілком конкурентною та в межах існуючих ринкових цін і пропозицій системи електронних закупівель PROZORRO у червні-серпень 2018 року
Статус вимоги: Відхилено