• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт гуртожитку №22 (кімнати 5-21; 4-21; 3-11; 2-17; 5-19; 5-15; 6-22; 4-18; 2-20; 3-13; 2-13) /заміна вікон - 24 шт; заміна балконних дверей - 13 шт/ ) КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ, вул. Михайла Брайчевського, 6

538

Завершена

437 919.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 189.60 UAH
Період оскарження: 23.06.2025 16:51 - 29.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 34521f506781424b837e9c886966585d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-23-012428-a.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, протоколом уповноваженої особи від 09.07.2025 № 25310/1 визначено переможцем процедури закупівлі за № UA-2025-06-23-012428-a Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД» (далі – Учасник, Переможець). Повідомляємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню з огляду на наступне. 1. Відповідно до вимог підпункту 2.3 пункту 2 додатку 6 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 3 додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «Довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання послуг (не більше 4 осіб), які пройшли спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці для виконання робіт підвищеної небезпеки, з підтвердженням трудових відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці. Мінімально необхідний перелік інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій/спеціальностей: а) керівник (директор, або головний інженер, або виконроб, або інженер-проектувальник); б) інженер з охорони праці; в) працівники робітничих професій (не більше 2-х осіб). Надати підтверджуючі документи про наявність у цих працівників: - посвідчень та протоколів з перевірки знань з питань пожежної безпеки НАПБ А.01.001-2014; - посвідчень та протоколів з перевірки знань з питань охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; - посвідчень та протоколів з перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; - посвідчень з перевірки знань щодо безпечного виконання робіт із застосуванням електроінструменту групи електробезпеки не нижче 2-ї, дійсних на строк надання послуг». Так, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В довідці Учасник зазначив чотирьох працівників: 1) виконавець робіт – Лукін Андрій Валерійович; 2) інженер з охорони праці – Смоловик Валерій Григорович; 3) маляр – Бондаренко Геннадій Сергійович; 4) монтажник-складальник металопластикових конструкцій – Трусов Володимир Олегович. Також Учасником завантажено файл «2.3.2. Охорона праці.pdf», у якому знаходяться скан-копії документів, що підтверджують наявність у зазначених працівників посвідчень та протоколів з перевірки знань з питань охорони праці. Дослідивши вищевказані документи, нами встановлено, що Учасник не надав документи (посвідчення та протоколи), які підтверджують проходження навчання з перевірки знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 такими працівниками, як виконавець робіт – Лукін Андрій Валерійович та інженер з охорони праці – Смоловик Валерій Григорович. 2. Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору, Учасник відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 6 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 1 додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», у складі тендерної пропозиції має надати: «Копію договору (договорів) (не більше трирічної давнини відносно кінцевої дати подання документів) та документи, які підтверджують факт його виконання / часткового виконання належним чином (акт (акти) наданих послуг / виконаних робіт). Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти наданих послуг (виконаних робіт) та позитивний лист-відгук до наданого договору про співпрацю з Учасником від Замовника. Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) Замовник розуміє договір (договори), подібний (подібні) за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме: Основні види послуг (робіт), які мають бути враховані в Акті (Актах) наданих послуг (виконаних робіт): 1. Демонтаж віконних коробок. 2. Демонтаж дверних коробок. 3.Заповнення віконних прорізів готовими блоками. 4. Заповнення дверних прорізів готовими блоками. Учасник повинен надати окрему довідку з наступною інформацією: Назва послуг (робіт) Договір №____ від _____ Акт № ____ від ______ п. _____ в Акті Демонтаж віконних коробок Демонтаж дверних коробок. Заповнення віконних прорізів готовими блоками. Заповнення дверних прорізів готовими блоками. Так, Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД» у складі тендерної пропозиції надав скан-копії чотирьох аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання, а також листи-відгуки від замовників по цим договорам. Також Учасник надав файл «2.1. Довідка про анлогічні договори.pdf». Однак інформація, зазначена у довідці не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, оскільки у ній не міститься інформація щодо аналогічних договорів, які містять усі «Основні види послуг (робіт), які мають бути враховані в Акті (Актах) наданих послуг (виконаних робіт)», а саме: 1. Демонтаж віконних коробок. 2. Демонтаж дверних коробок. 3.Заповнення віконних прорізів готовими блоками. 4. Заповнення дверних прорізів готовими блоками. 3. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «Графік надання послуг на об’єкті (Форма 1). Кінцевий строк надання послуг до 31.08.2025р. Форма 1 Графік надання послуг Назва об’єкту______________________________________________________________ № Найменування послуг Обсяг послуг (місяць) (відлік з дати підписання акта)* _________ (місяць) _______________ (місяць) (кінцева дата надання послуг згідно з Договором) 1 Демонтаж віконних та дверних коробок 2 Заповнення віконних та дверних прорізів готовими блоками * Надання доступу Виконавцю до будівельного майданчика (Об’єкта) Замовника на період надання послуг здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладення Договору на підставі відповідного акта, що підписується Сторонами». Так, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД» у складі тендерної пропозиції надав файл «3.2. Графік надання послуг.pdf», в якому зазначив інформацію щодо графіку надання послуг на об’єкті Замовника. Однак інформація, надана Учасником, не відповідає вимогам, які встановлені Замовником у пункті 2 додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)». Учасник повинен був надати графік надання послуг за формою 1, яка визначена Замовником, але учасник надав інформацію за формою яку визначив самостійно, без дотримання вимог форми 1, зокрема Учасник видалив колонку з Графіку надання послуг, де мала бути зазначена наступна інформація: «(місяць)(відлік з дати підписання акта)*» Ураховуючи зазначене вище, Переможцем не надано документи, які підтверджують відповідність його пропозиції тендерній документації та технічній специфікації Замовника. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Ураховуючи зазначене, пропозиція Переможця - ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та має бути відхилена Замовником на підставі вимог частини 2 пункту 44 Особливостей: 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Аналогічним прикладом задоволення скарги Антимонопольним комітетом України є закупівля за № UA-2023-07-27-003906-a. Ураховуючи наведене вище, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію Переможця ТОВ «ЦЕНТРА-БУД», без надання 24 годин на виправлення невідповідностей. В іншому випадку змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що подана на відкриті торги UA-2025-06-23-012428-a (в ЦБД), код ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт гуртожитку №22 (кімнати 5-21; 4-21; 3-11; 2-17; 5-19; 5-15; 6-22; 4-18; 2-20; 3-13; 2-13) /заміна вікон - 24 шт; заміна балконних дверей - 13 шт/ ) КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м. Київ, вул. Михайла Брайчевського, 6) пропозиція Переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі та не підлягає відхиленню з огляду на наступне: 1. Відповідно до вимог підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 6 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД», у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та скан-копії документів, що підтверджують наявність у зазначених працівників посвідчень та протоколів з перевірки знань з питань охорони праці. 2. Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору, Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД», відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 6 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», у складі тендерної пропозиції надав скан-копії чотирьох аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання, а також листи-відгуки від замовників по цим договорам. Також Учасник надав Довідку про аналогічні договори в якій міститься інформація про основні види послуг (робіт), яка врахована в Актах наданих послуг, а саме: 1. Демонтаж віконних коробок. 2. Демонтаж дверних коробок. 3.Заповнення віконних прорізів готовими блоками. 4. Заповнення дверних прорізів готовими блоками. 3. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)», Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА-БУД», у складі тендерної пропозиції надав графік надання послуг на об’єкті, в якому зазначив інформацію щодо графіку надання послуг на об’єкті Замовника. Надана Учасником інформація, відповідає вимогам, які встановлені Замовником у пункті 2 Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)».
Статус вимоги: Відхилено