-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонт комп’ютерної техніки, перезарядка картриджів
Торги відмінено
121 430.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
05.11.2018 23:01 - 17.11.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
c6388b2332c945778204be7a53bb5558
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-11-05-002355-b.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника лише частково підпадає під класифікатор ДК 021:2015 (CPV) - 50310000-1. Частина послуг котрі хоче отримати замовник підпадають під класифікатор 50320000-4 та 50313000-2. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації і розділити тендерні закупівлі на 3 частини. (окремо обслуговування картриджів, окремо технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки і окремо послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів або технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання) Або ж здійснити багатолотову закупівлю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №260 (відміна).PDF 12.11.2018 18:37
Дата подачі:
08.11.2018 12:23
Вирішення:
Під час складання тендерної документації за предметом Ремонт комп’ютерної техніки, перезарядка картриджів (ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) тендерний комітет жодним чином не мав на меті встановити дискримінаційні вимоги до учасників. Проаналізувавши зміст тендерної документації закупівлі, з урахуванням зауважень наведених у вимозі, тендерний комітет прийшов до висновку, що більшість послуг дійсно краще віднести до коду ДК 021:2015 – 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів. В разі зміни коду предмета закупівлі ми отримаємо новий предмет закупівлі, який не внесено до річного плану закупівель Головного територіального управління юстиції у Житомирській області. А відповідно статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. Таким чином тендерним комітетом прийняте рішення відмінити процедуру закупівлі за предметом Ремонт комп’ютерної техніки, перезарядка картриджів (ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) це право, а не обов’язок Замовника. Послуги, які планувалося закупити відносяться до одного коду економічної діяльності за КВЕД-2010: Клас 95.11 «Ремонт комп'ютерів і периферійного устаткування» і будь-який учасник, який працює в даній сфері може приймати участь в закупівлі. Таким чином, закупівля послуг щодо обслуговування і ремонту персональних комп’ютерів, периферійних пристроїв та картриджів, як єдиного предмету закупівлі не містить жодних дискримінаційних та корупційних ознак.
Статус вимоги:
Задоволено