-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Завершена
216 693 954.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 166 939.54 UAH
мін. крок: 1% або 2 166 939.54 UAH
Період оскарження:
23.06.2025 13:43 - 19.07.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
50c1a514c4a744ddb9397fb08eb2e0c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-23-006794-a.c2
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Скаржник не погоджується з дискримінаційними вимогами Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ до п.1. Аналогічний договір1.pdf 18.07.2025 15:42
- Доказ до п.1. Аналогічний договір2.pdf 18.07.2025 15:42
- Скарга UA-2025-06-23-006794-a - 2.docx 18.07.2025 15:42
- Скарга UA-2025-06-23-006794-a - 2.pdf 18.07.2025 15:42
- sign.p7s 18.07.2025 15:42
- рішення від 22.07.2025 № 11391.pdf 22.07.2025 17:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2025 № 11754.pdf 30.07.2025 11:46
- рішення від 29.07.2025 № 11754.pdf 01.08.2025 12:11
- Пояснення 190-КР по суті скарги Будівництво 186 ПРУ 23.07.2025 .pdf 23.07.2025 16:15
- Пояснення 190-КР по суті скарги Будівництво 186 ПРУ 23.07.2025 .docx 23.07.2025 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2025 16:08
Дата розгляду скарги:
29.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2025 17:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.08.2025 12:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dff46461a865417d891a5e668e10dbc3
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3 Розділу «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання подібних робіт визначених у відомості обсягів робіт (капітальний ремонт, реконструкції, будівництво укриттів або сховищ) виконаний або в процесі виконання протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання має бути не менше 6 % від вартості закупівлі.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);
3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України.
3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1.
Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 6% від вартості закупівлі складає 13 001 637,24 грн. Отже, аналогічним вважається договір, виконаний, вартість виконання не менше 13 001 637,24 грн.
Скаржник має в наявності досвід виконання аналогічних договорів в сховищах або укриттях, зокрема:
- Договір субпідряду № 05-08/22 від 05.08.2022 р. «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Бучанському навчально-виховному комплексі «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 3 Бучанської міської ради Київської області за адресою: м. Буча, вул. Вокзальна, 46-А.». Договір виконано в повному обсязі на суму 5 351 040,74 грн.
- Договір підряду № 146/1-к-2024 від 14.08.2024 р. «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель). Ціна договору – 176 481 526,33 грн. Договір виконується, виконаний частково на суму: 70 543 886,01 грн.
Отже, Скаржник має в наявності два аналогічні договори: повністю виконаний щодо капітального ремонту на суму 5 351 040,74, що складає менше 6 % вартості закупівлі, а також не виконаний (з нового будівництва сховища чи укриття), вартість виконання 70 543 886,01 грн., що є більше 6 % вартості закупівлі, але інформація про невиконаний договір не приймається згідно вимог тендерної документації.
При цьому Скаржник не має виконаний договір з капітального ремонту, реконструкції, будівництва укриттів або сховищ, виконаний або в процесі виконання протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання якого не менше 13 001 637,24 грн., виконаний договір.
Через наявну дискримінаційну вимогу Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник оскаржував подібну вимогу щодо обсягу виконання аналогічного договору щодо цієї ж закупівлі (Скарга UA-2025-06-23-006794-a.c1), за результатом розгляду Скарги Рішенням № 11005-р/пк-пз від 14.07.2025 було визначено, що вартість виконання аналогічного договору саме в певному обсязі (50% згідно Скарги UA-2025-06-23-006794-a.c1) є дискримінаційним для Скаржника. Інформація про аналогічні договори Скаржника, які містяться в якості доказів до даної Скарги, містились і в якості доказів до Скарги UA-2025-06-23-006794-a.c1. Вважаємо, що під час виконання Рішення № 11005-р/пк-пз від 14.07.2025 Комісії АМКУ та внесення змін до тендерної документації, встановивши вимогу щодо виконаного аналогічного договору, вартість виконання по якому має бути не менше 6 % від вартості закупівлі, Замовник не виконав рішення АМКУ, встановивши обсяг виконання, який Скаржник не міг і не може підтвердити у своїй пропозиції. Встановлена (з урахуванням змін до тендерної документації) вимога в цій частині продовжує бути дискримінаційною для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 6% від вартості закупівлі.
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання подібних робіт визначених у відомості обсягів робіт (капітальний ремонт, реконструкції, будівництво укриттів або сховищ) виконаний або в процесі виконання протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання має бути не менше 6 % від вартості закупівлі.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);
3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України.
3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1.
Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 6% від вартості закупівлі складає 13 001 637,24 грн. Отже, аналогічним вважається договір, виконаний, вартість виконання не менше 13 001 637,24 грн.
Скаржник має в наявності досвід виконання аналогічних договорів в сховищах або укриттях, зокрема:
- Договір субпідряду № 05-08/22 від 05.08.2022 р. «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Бучанському навчально-виховному комплексі «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 3 Бучанської міської ради Київської області за адресою: м. Буча, вул. Вокзальна, 46-А.». Договір виконано в повному обсязі на суму 5 351 040,74 грн.
- Договір підряду № 146/1-к-2024 від 14.08.2024 р. «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель). Ціна договору – 176 481 526,33 грн. Договір виконується, виконаний частково на суму: 70 543 886,01 грн.
Отже, Скаржник має в наявності два аналогічні договори: повністю виконаний щодо капітального ремонту на суму 5 351 040,74, що складає менше 6 % вартості закупівлі, а також не виконаний (з нового будівництва сховища чи укриття), вартість виконання 70 543 886,01 грн., що є більше 6 % вартості закупівлі, але інформація про невиконаний договір не приймається згідно вимог тендерної документації.
При цьому Скаржник не має виконаний договір з капітального ремонту, реконструкції, будівництва укриттів або сховищ, виконаний або в процесі виконання протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання якого не менше 13 001 637,24 грн., виконаний договір.
Через наявну дискримінаційну вимогу Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Скаржник оскаржував подібну вимогу щодо обсягу виконання аналогічного договору щодо цієї ж закупівлі (Скарга UA-2025-06-23-006794-a.c1), за результатом розгляду Скарги Рішенням № 11005-р/пк-пз від 14.07.2025 було визначено, що вартість виконання аналогічного договору саме в певному обсязі (50% згідно Скарги UA-2025-06-23-006794-a.c1) є дискримінаційним для Скаржника. Інформація про аналогічні договори Скаржника, які містяться в якості доказів до даної Скарги, містились і в якості доказів до Скарги UA-2025-06-23-006794-a.c1. Вважаємо, що під час виконання Рішення № 11005-р/пк-пз від 14.07.2025 Комісії АМКУ та внесення змін до тендерної документації, встановивши вимогу щодо виконаного аналогічного договору, вартість виконання по якому має бути не менше 6 % від вартості закупівлі, Замовник не виконав рішення АМКУ, встановивши обсяг виконання, який Скаржник не міг і не може підтвердити у своїй пропозиції. Встановлена (з урахуванням змін до тендерної документації) вимога в цій частині продовжує бути дискримінаційною для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 6% від вартості закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір підряду № 146/1-к-2024 від 14.08.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.1. Аналогічний договір2.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір субпідряду № 05-08/22 від 05.08.2022 р
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.1. Аналогічний договір1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 6% від вартості закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
6fbc6bc6c9ac4eb9ab7259fe72278a8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-23-006794-a.c1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Скаржник не погоджується з дискримінаційними вимогами Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ до п.2. Бетононасос ATEGO.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.1. Договір Відходи Смарт.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.2. Бульдозери.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.2. Бурова установка.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.2. Віброплита Хонда.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.2. Екскаватор навантажувач JCB 4CX SITEMASTER.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.2. Договір послуг машин Ягуар.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.2. Самоскид МАЗ 6501С5.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.2. Крани.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.3. ISO 9001 НААУ.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.3. ISO 45001 НААУ.pdf 03.07.2025 13:42
- доказ до п.4. фінзвіт 2022-2024.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.3. ISO 14001 НААУ.pdf 03.07.2025 13:42
- Скарга UA-2025-06-23-006794-a.docx 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.5. Аналогічний договір 2.pdf 03.07.2025 13:42
- Доказ до п.5. Аналогічний договір 3.pdf 03.07.2025 13:42
- Скарга UA-2025-06-23-006794-a.pdf 03.07.2025 13:42
- sign.p7s 03.07.2025 13:42
- рішення від 07.07.2025 № 10611.pdf 07.07.2025 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2025 № 11005.pdf 15.07.2025 12:47
- рішення від 14.07.2025 № 11005.pdf 16.07.2025 16:11
- Пояснення 154-КР по суті скарги Будівництво 186 ПРУ 09.07.2025.pdf 09.07.2025 12:06
- Пояснення 154-КР по суті скарги Будівництво 186 ПРУ 09.07.2025.docx 09.07.2025 12:06
- Протокол_УО 172-КР відкриті торги зміни в ТД 186 ПРУ.docx 17.07.2025 10:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2025 15:59
Дата розгляду скарги:
14.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2025 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2025 16:11
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2025 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Усунення порушень відповідно до рішення Комісії АКМУ від 14.07.2025 №11005-р/пк-пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1ef5c2ab8c484065b3f8c75fe030b21f
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо договору на вивіз будівельного сміття
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 4.6 Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
4.6. У складі пропозиції Учасник надає договір між Учасником та компанією перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інший документ, який дає право Учаснику це зробити на весь період дії договору.
Таким чином умовами тендерної документації встановлено вимогу, що договір із компанією перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття бути чинний на весь термін виконання робіт.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Скаржник має в наявності Договір № 09/05-2024 на вивезення негабаритних (будівельних) відходів від 09.05.2024 р. Термін дії договору, відповідно до п. 6.2 даного договору – до 31.12.2024 р. Відповідно до п. 6.3 визначено, що якщо замовником не буде письмово повідомлено про розірвання договору до 31.12.2024 року, даний договір продовжує свою дію на той самий строк і на тих самих умовах. Скаржник не подавав письмового повідомлення про розірвання договору, тому договір вважається діючим до 24.08.2025 р. Скаржник не планує подавати письмового повідомлення до завершення цього строку, тому, за відсутності інших обставин, договір вважатиметься чинним і на наступний строк.
Принаймні на момент подання даної Скарги договір, а також станом на кінцеву дату подання пропозицій, є чинним, тобто підтверджує можливість вивозу будівельного сміття з будівельного майданчику Замовника.
Таким чином Скаржник має можливість вивозу будівельного сміття з будівельного майданчику Замовника, при цьому Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі через те, що договір на вивезення будівельного сміття не є чинним на весь термін виконання робіт, передбачений предметом закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити примітку «чинний на весь термін виконання робіт» з вимог тендерної документації.
4.6. У складі пропозиції Учасник надає договір між Учасником та компанією перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інший документ, який дає право Учаснику це зробити на весь період дії договору.
Таким чином умовами тендерної документації встановлено вимогу, що договір із компанією перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття бути чинний на весь термін виконання робіт.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Скаржник має в наявності Договір № 09/05-2024 на вивезення негабаритних (будівельних) відходів від 09.05.2024 р. Термін дії договору, відповідно до п. 6.2 даного договору – до 31.12.2024 р. Відповідно до п. 6.3 визначено, що якщо замовником не буде письмово повідомлено про розірвання договору до 31.12.2024 року, даний договір продовжує свою дію на той самий строк і на тих самих умовах. Скаржник не подавав письмового повідомлення про розірвання договору, тому договір вважається діючим до 24.08.2025 р. Скаржник не планує подавати письмового повідомлення до завершення цього строку, тому, за відсутності інших обставин, договір вважатиметься чинним і на наступний строк.
Принаймні на момент подання даної Скарги договір, а також станом на кінцеву дату подання пропозицій, є чинним, тобто підтверджує можливість вивозу будівельного сміття з будівельного майданчику Замовника.
Таким чином Скаржник має можливість вивозу будівельного сміття з будівельного майданчику Замовника, при цьому Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі закупівлі через те, що договір на вивезення будівельного сміття не є чинним на весь термін виконання робіт, передбачений предметом закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити примітку «чинний на весь термін виконання робіт» з вимог тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Договір № 09/05-2024 на вивезення негабаритних (будівельних) відходів від 09.05.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.1. Договір Відходи Смарт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити примітку «чинний на весь термін виконання робіт» з вимог тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f8ffa93428fd4dc28ac48509f92bd93b
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо обладнання та матеріально-технічної бази
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 4 Розділу «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
1.1. Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування (власне, орендоване та ін.). Обов’язково вказати електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт.
…
1.2.5 Перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, основних машинах і механізмах:
- Кран автомобільний (в/п 25 Т) – 1 шт.
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
- Бурова установка – 1 шт.
- Екскаватор (міскість ковша 1,2 м3) – 1 шт.
- Бульдозер (Потужність 121 кВт) – 1 шт.
- Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Автосамоскид (Вантажопідйомність 15т) – 2 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Каток дорожній масою 13 т (Маса 13т) – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Вібратор (Глибинний) – 4 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Агрегат зварювальний (потужність 33 кВт) – 1 шт.
- Ручна вібротрамбівка (потужність 2,2 кВт) – 2 шт.
- Компресорна станція (об’єм 24 л) – 1 шт.
- Віброзанурювач – 1 шт.
Таким чином умовами тендерної документації встановлено вимогу надати інформацію про наявність:
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
Також тендерна документація містить чітко визначені характеристики механізмів, наприклад, вантажопідйомність автосамоскида саме 15т, не більше, не менше. Коток дорожній масою саме 13 т, Екскаватор з місткістю ковша саме 1,2 м3, бульдозер потужність саме 121 кВт, агрегат зварювальний потужністю саме 33 кВт, ручна вібротрамбівка потужністю саме 2,2 кВт, компресорна станція об’ємом саме 24 л тощо.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Технічне завдання викладене в Додатку 2 до тендерної документації, де міститься «Підсумкова відомість ресурсів». Розділом ІІ даного документу визначено перелік будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням та перелічених у документі Додатку 2 «Відомість обсягів робіт». Серед будівельних машин наявна інформація про:
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т
Причіпи тракторні, вантажопідйомність 2,0 т
Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 20 кВт [27 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВт [240 к.с.]
Крани баштові, вантажопідйомність 5 т
Крани баштові, вантажопідйомність 8 т
Крани баштові, вантажопідйомність 12,5 т
Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т
Кран переносний, вантажопідйомність 1 т
Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 10 т
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т
Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 50-63 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т
Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т
Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т
Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м
Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м
Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м
Автогідропідіймачі, висота підйому 28 м
Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т
Електростанції пересувні, потужність 2 кВт
Електростанції пересувні, потужність 4 кВт
Електростанції пересувні, потужність 7 кВт
Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А
Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]
Автоматичний зварювальній апарат гарячого повітря Varimat V2, потужність 4,6 кВт
Випрямлячі зварювальні однопостові з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С
Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв
Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,5 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3
Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]
Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.]
Бульдозери, потужність 132 кВт [180 к.с.]
Скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткість ковша 3,0 м3
Установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин на воду глибиною до 500 м, початковий діаметр до 394 мм, кінцевий діаметр до 190 мм, вантажопідйомність 12,5 т
Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год
Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л
Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.]
Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т
Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т
Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т
Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70 м3/год
Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6,3 т
Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т
Верстати трубозгинальні для труб діаметром до 1000 мм
Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м
Крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність 10 т
Комплексна машина для горизонтального проколу ґрунта на базі автомобіля
Вагонетки неперекидальні, місткість 1,4 м3
Тельфери електричні, вантажопідйомність 0,5 т
Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції)
Машини свердлильні електричні
Верстат трубозгинальний гідравлічний Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм
Прес гідравлічний з електроприводом
Прес листозгинальний
Прес-ножиці комбіновані
Машини листозгинальні спеціальні [вальці]
Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
Верстати свердлильні
Щітки дорожні навісні на базі трактора
Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт
Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год
Трактори орні гусеничні сільськогосподарські загального призначення, потужність 55 кВт [74,8 к.с.]
Укладальник самохідний Plano Matic Р703 для еластичних шарів багатофункціональних спортивних поверхонь (працює від пересувної електростанції)
Міксер електричний, об'єм 4 м3 (працює від пересувної електростанції)
Скаржник має в наявності:
- Вантажний автокран XCMG XCT75L6, вантажопідйомність 75 т.
- Бурова установка HDD UNI 36*50;
- Автобетононасос (Довжина стріли 41,1 м) – 1 шт.
- Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER, одноковшевий, дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3;
- Екскаватор гусеничний HITACHI ZX200LC, одноковшевий, місткість ковша 1,5 м3.
- Бульдозер В11.6000ЕН, потужність 139.7 кВт.
- Самоскид МАЗ 6501С5, вантажопідйомність 21,5 т.;
- Коток YZ14JC-2, маса 14 т.;
- Компресор ПКСД-5,25, об’єм 190 літрів;
- Ручна вібротрамбівка (віброплита) MS250-4, потужність 6,6 кВт,
Отже, Скаржник має в наявності техніку, кращу за характеристиками від тієї, що передбачена тендерною документацією, але не може прийняти участь у закупівлі, оскільки не має обладнання саме з тими характеристиками, які визначені тендерною документацією. Замовник не використовує при формулюванні вимоги слів «не менше» чи «не більше» тощо, а тому чіткі характеристики обладнання Скаржник не може підтвердити наявними ресурсами, яких достатньо для виконання робіт, але які є надмірними для виконання умов тендерної документації, що є дискримінаційним для Скаржника.
Окрім того ряд обладнання, що вимагається, не передбачений технічним завданням, а саме:
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
Скаржник не має в наявності такого обладнання, або має подібне, але невідповідне за характеристиками, проте неправомірно обмежений в участі у закупівлі, оскільки документацією встановлено вимоги до переліку обладнання, які не потребуються для виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо. Також просимо зобов’язати Замовника виключити з вимог перелік обладнання, яке не передбачене до використання під час виконання робіт, визначених технічним завданням.
1.1. Довідка в довільній формі про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості, технічного стану та правової підстави володіння / користування (власне, орендоване та ін.). Обов’язково вказати електроінструмент, який учасник планує використовувати при виконанні робіт.
…
1.2.5 Перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, основних машинах і механізмах:
- Кран автомобільний (в/п 25 Т) – 1 шт.
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
- Бурова установка – 1 шт.
- Екскаватор (міскість ковша 1,2 м3) – 1 шт.
- Бульдозер (Потужність 121 кВт) – 1 шт.
- Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Автосамоскид (Вантажопідйомність 15т) – 2 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Каток дорожній масою 13 т (Маса 13т) – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Вібратор (Глибинний) – 4 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Агрегат зварювальний (потужність 33 кВт) – 1 шт.
- Ручна вібротрамбівка (потужність 2,2 кВт) – 2 шт.
- Компресорна станція (об’єм 24 л) – 1 шт.
- Віброзанурювач – 1 шт.
Таким чином умовами тендерної документації встановлено вимогу надати інформацію про наявність:
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
Також тендерна документація містить чітко визначені характеристики механізмів, наприклад, вантажопідйомність автосамоскида саме 15т, не більше, не менше. Коток дорожній масою саме 13 т, Екскаватор з місткістю ковша саме 1,2 м3, бульдозер потужність саме 121 кВт, агрегат зварювальний потужністю саме 33 кВт, ручна вібротрамбівка потужністю саме 2,2 кВт, компресорна станція об’ємом саме 24 л тощо.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля: Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва за адресою: вул. Сєченова, 8 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Технічне завдання викладене в Додатку 2 до тендерної документації, де міститься «Підсумкова відомість ресурсів». Розділом ІІ даного документу визначено перелік будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням та перелічених у документі Додатку 2 «Відомість обсягів робіт». Серед будівельних машин наявна інформація про:
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т
Автомобілі бортові, вантажопідйомність 8 т
Причіпи тракторні, вантажопідйомність 2,0 т
Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 20 кВт [27 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Трактори на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВт [240 к.с.]
Крани баштові, вантажопідйомність 5 т
Крани баштові, вантажопідйомність 8 т
Крани баштові, вантажопідйомність 12,5 т
Крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32 т
Кран переносний, вантажопідйомність 1 т
Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 10 т
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т
Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т
Крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 50-63 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т
Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т
Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т
Підіймачі гідравлічні, висота підйому 8 м
Підіймачі гідравлічні, висота підйому 10 м
Автогідропідіймачі, висота підйому 12 м
Автогідропідіймачі, висота підйому 28 м
Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т
Електростанції пересувні, потужність 2 кВт
Електростанції пересувні, потужність 4 кВт
Електростанції пересувні, потужність 7 кВт
Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А
Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]
Автоматичний зварювальній апарат гарячого повітря Varimat V2, потужність 4,6 кВт
Випрямлячі зварювальні однопостові з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
Електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С
Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв
Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,5 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3
Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3
Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.]
Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.]
Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.]
Бульдозери, потужність 132 кВт [180 к.с.]
Скрепери причіпні [з гусеничним трактором], місткість ковша 3,0 м3
Установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння свердловин на воду глибиною до 500 м, початковий діаметр до 394 мм, кінцевий діаметр до 190 мм, вантажопідйомність 12,5 т
Розчинонасос, продуктивність 1 м3/год
Розчинозмішувачі пересувні, місткість 65 л
Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
Автогрейдери середнього типу, потужність 121 кВт [165 к.с.]
Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т
Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т
Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т
Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
Агрегати наповнювально-обпресовувальні, продуктивність до 70 м3/год
Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм, вантажопідйомність 6,3 т
Крани-трубоукладальники для труб діаметром до 700 мм, вантажопідйомність 12,5 т
Верстати трубозгинальні для труб діаметром до 1000 мм
Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м
Крани на автомобільному ходу для спорудження ліній електропередачі, вантажопідйомність 10 т
Комплексна машина для горизонтального проколу ґрунта на базі автомобіля
Вагонетки неперекидальні, місткість 1,4 м3
Тельфери електричні, вантажопідйомність 0,5 т
Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції)
Машини свердлильні електричні
Верстат трубозгинальний гідравлічний Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм
Прес гідравлічний з електроприводом
Прес листозгинальний
Прес-ножиці комбіновані
Машини листозгинальні спеціальні [вальці]
Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій
Верстати свердлильні
Щітки дорожні навісні на базі трактора
Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт
Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год
Трактори орні гусеничні сільськогосподарські загального призначення, потужність 55 кВт [74,8 к.с.]
Укладальник самохідний Plano Matic Р703 для еластичних шарів багатофункціональних спортивних поверхонь (працює від пересувної електростанції)
Міксер електричний, об'єм 4 м3 (працює від пересувної електростанції)
Скаржник має в наявності:
- Вантажний автокран XCMG XCT75L6, вантажопідйомність 75 т.
- Бурова установка HDD UNI 36*50;
- Автобетононасос (Довжина стріли 41,1 м) – 1 шт.
- Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER, одноковшевий, дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3;
- Екскаватор гусеничний HITACHI ZX200LC, одноковшевий, місткість ковша 1,5 м3.
- Бульдозер В11.6000ЕН, потужність 139.7 кВт.
- Самоскид МАЗ 6501С5, вантажопідйомність 21,5 т.;
- Коток YZ14JC-2, маса 14 т.;
- Компресор ПКСД-5,25, об’єм 190 літрів;
- Ручна вібротрамбівка (віброплита) MS250-4, потужність 6,6 кВт,
Отже, Скаржник має в наявності техніку, кращу за характеристиками від тієї, що передбачена тендерною документацією, але не може прийняти участь у закупівлі, оскільки не має обладнання саме з тими характеристиками, які визначені тендерною документацією. Замовник не використовує при формулюванні вимоги слів «не менше» чи «не більше» тощо, а тому чіткі характеристики обладнання Скаржник не може підтвердити наявними ресурсами, яких достатньо для виконання робіт, але які є надмірними для виконання умов тендерної документації, що є дискримінаційним для Скаржника.
Окрім того ряд обладнання, що вимагається, не передбачений технічним завданням, а саме:
- Палевдавлююча установка (в/п 80т) – 1 шт.
- Каток грунтовий (Вага 5,5т) – 1 шт.
- Автобетонозмішувач (Обсяг змішувального барабану 5 м3) – 2 шт.
- Прицеп-роспуск – 1 шт.
- Тягач – 1 шт.
- Автобетононасос (Довжина стріли 42,0м) – 1 шт.
- Асфальтоукладальник (Макс. ширина укладання 3,5м) – 1 шт.
Скаржник не має в наявності такого обладнання, або має подібне, але невідповідне за характеристиками, проте неправомірно обмежений в участі у закупівлі, оскільки документацією встановлено вимоги до переліку обладнання, які не потребуються для виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо. Також просимо зобов’язати Замовника виключити з вимог перелік обладнання, яке не передбачене до використання під час виконання робіт, визначених технічним завданням.
×
-
Назва доказу:
підтвердження наявності Самоскид МАЗ 6501С5
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Самоскид МАЗ 6501С5.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження наявності автокран XCMG XCT75L6
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Крани.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження наявності Екскаватор JCB 4CX SITEMASTER
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Екскаватор навантажувач JCB 4CX SITEMASTER.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження наявності Коток YZ14JC-2, маса 14 т., Компресор ПКСД-5,2, Екскаватор гусеничний HITACHI ZX200LC
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Договір послуг машин Ягуар.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження наявності Ручна вібротрамбівка (віброплита) MS250-4,
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Віброплита Хонда.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження наявності Бурова установка HDD UNI 36*50
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Бурова установка.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження наявності Бульдозер В11.6000ЕН,
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Бульдозери.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження наявності Бетононасос ATEGO
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.2. Бетононасос ATEGO.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо. Також просимо зобов’язати Замовника виключити з вимог перелік обладнання, яке не передбачене до використання під час виконання робіт, визначених технічним завданням.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
e3bc1042b3f8440b921c66f99c37fc1d
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2 Розділу «2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ —юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).» Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати:
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника;
- оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника.
- оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління.Вимоги та настанови щодо застосування», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Отже, термін дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), повинен складати не менше ніж до 15.11.2026 р.
Вважаємо дану вимогу надмірною та дискримінаційною.
Скаржник має сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), на якому зазначено: дійсний до 03.09.2026 р.
Скаржник має сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), на якому зазначено: дійсний до 11.11.2026 р.
Скаржник має сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), на якому зазначено: дійсний до 11.11.2026 р.
Тобто Скаржник має сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які є чинними на кінцеву дату подання пропозицій, але не має сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDТ), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які були би чинними не менше, ніж до 15.11.2026 р.
Для того, щоб мати можливість прийняти участь у закупівлі Скаржник повинен буде звертатись до органу сертифікації та отримувати нові сертифікати, які мали би більший термін дії, що призведе до невиправданих зусиль та витрат Скаржника, які йому ніхто не компенсує.
Через встановлені вимоги Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, маючи чинний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо строку дійсності сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
- оригінал або копію сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника;
- оригінал або копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника.
- оригінал або копію сертифікату на систему екологічного управління, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система екологічного управління учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління.Вимоги та настанови щодо застосування», що є дійсним не менше, ніж на строк виконання робіт та виданий на ім’я Учасника.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Отже, термін дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), повинен складати не менше ніж до 15.11.2026 р.
Вважаємо дану вимогу надмірною та дискримінаційною.
Скаржник має сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), на якому зазначено: дійсний до 03.09.2026 р.
Скаржник має сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), на якому зазначено: дійсний до 11.11.2026 р.
Скаржник має сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), на якому зазначено: дійсний до 11.11.2026 р.
Тобто Скаржник має сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які є чинними на кінцеву дату подання пропозицій, але не має сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDТ), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які були би чинними не менше, ніж до 15.11.2026 р.
Для того, щоб мати можливість прийняти участь у закупівлі Скаржник повинен буде звертатись до органу сертифікації та отримувати нові сертифікати, які мали би більший термін дії, що призведе до невиправданих зусиль та витрат Скаржника, які йому ніхто не компенсує.
Через встановлені вимоги Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, маючи чинний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо строку дійсності сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT),
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.3. ISO 45001 НААУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.3. ISO 14001 НААУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.3. ISO 9001 НААУ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо строку дійсності сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
aeb3a1a1d4024e63b8afa62b4e6abe09
Заголовок пункту скарги:
4. Щодо фінансової звітності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 4 Розділу «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м).
4.3. Копії звіту про рух грошових, завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, якщо мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки становить не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Вважаємо дану вимогу надмірною та дискримінаційною.
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критерії встановлено наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто даним кваліфікаційним критерієм передбачено підтвердити саме фінансову спроможність виконувати роботи.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 50% від вартості закупівлі складає 108 346 977,00 грн. Отже, необхідно підтвердити середнє арифметичне значення річних оборотів за 2022-2024 роки не менше 108 346 977,00 грн.
При цьому згідно вимог тендерної документації відсутні підстави для підтвердження саме такого значення.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Відповідно до п. 3.1. Проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено:
3.1. Вартість робіт по договору визначена за Договірною ціною на основі приблизного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (додаток 3), і складає _________(______________________________) гривень ___ коп., у т.ч. ПДВ – __________ (___________________) гривень ___ коп.
З яких, на 2025рік – 13124720,08 грн грн.
на 2026 рік – _203569233,92 грн грн.
Відповідно до п. 14.2 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
14.2. Передача виконаних робіт по Об'єкту Підрядником і приймання їх Замовником оформлюється актом приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), який перевірений, містить підписи та печатки фахівців з технічного нагляду та інженера-консультанта, й у випадку відсутності зауважень підписується уповноваженими представниками Сторін.
Відповідно до п. 14.9 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
14.9. Підписання акту приймання-передачі є підставою для проведення остаточних розрахунків між сторонами.
Відповідно до п. 15.2 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
15.2. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Отже, проектом договору передбачено можливість здійснення оплати проміжними платежами в міру виконання робіт (тобто в міру підписання актів приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в). Також визначено, що на 2025 рік передбачається виконання робіт і їх фінансування лише в обсязі 13 124 720,08 грн. Отже, для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію необхідно підтвердити спроможність забезпечити фінансову спроможність виконувати роботи лише на 13 124 720,08 грн. на поточний рік.
Скаржник має можливість підтвердити річний оборот за 2022 рік 8978,8 тис.грн., за 2023 рік 30042,7 тис. грн., за 2024 рік - 61 682,6 тис.грн. Таким чином, середнє арифметичне річних оборотів за ці роки складає 33 568,03 тис. грн. Проте річний оборот за 2024 рік суттєво перевищує передбачений обсяг фінансування робіт на 2025 рік згідно проекту договору, що підтверджує спроможність забезпечити фінансування робіт в поточному році, що підтверджує фінансову спроможність виконання робіт Скаржником.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо мінімального розміру середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, встановити на рівні встановленого фінансування в поточному році.
4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м).
4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м).
4.3. Копії звіту про рух грошових, завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, якщо мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки становить не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Вважаємо дану вимогу надмірною та дискримінаційною.
Відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критерії встановлено наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто даним кваліфікаційним критерієм передбачено підтвердити саме фінансову спроможність виконувати роботи.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 50% від вартості закупівлі складає 108 346 977,00 грн. Отже, необхідно підтвердити середнє арифметичне значення річних оборотів за 2022-2024 роки не менше 108 346 977,00 грн.
При цьому згідно вимог тендерної документації відсутні підстави для підтвердження саме такого значення.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі строк виконання робіт: по 15.11.2026 р.
Відповідно до п. 3.1. Проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено:
3.1. Вартість робіт по договору визначена за Договірною ціною на основі приблизного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (додаток 3), і складає _________(______________________________) гривень ___ коп., у т.ч. ПДВ – __________ (___________________) гривень ___ коп.
З яких, на 2025рік – 13124720,08 грн грн.
на 2026 рік – _203569233,92 грн грн.
Відповідно до п. 14.2 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
14.2. Передача виконаних робіт по Об'єкту Підрядником і приймання їх Замовником оформлюється актом приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), який перевірений, містить підписи та печатки фахівців з технічного нагляду та інженера-консультанта, й у випадку відсутності зауважень підписується уповноваженими представниками Сторін.
Відповідно до п. 14.9 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
14.9. Підписання акту приймання-передачі є підставою для проведення остаточних розрахунків між сторонами.
Відповідно до п. 15.2 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації):
15.2. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Отже, проектом договору передбачено можливість здійснення оплати проміжними платежами в міру виконання робіт (тобто в міру підписання актів приймання-передачі виконаних робіт (форма КБ-2в). Також визначено, що на 2025 рік передбачається виконання робіт і їх фінансування лише в обсязі 13 124 720,08 грн. Отже, для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію необхідно підтвердити спроможність забезпечити фінансову спроможність виконувати роботи лише на 13 124 720,08 грн. на поточний рік.
Скаржник має можливість підтвердити річний оборот за 2022 рік 8978,8 тис.грн., за 2023 рік 30042,7 тис. грн., за 2024 рік - 61 682,6 тис.грн. Таким чином, середнє арифметичне річних оборотів за ці роки складає 33 568,03 тис. грн. Проте річний оборот за 2024 рік суттєво перевищує передбачений обсяг фінансування робіт на 2025 рік згідно проекту договору, що підтверджує спроможність забезпечити фінансування робіт в поточному році, що підтверджує фінансову спроможність виконання робіт Скаржником.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо мінімального розміру середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, встановити на рівні встановленого фінансування в поточному році.
×
-
Назва доказу:
Фінансова звітність за 2022-2024 роки
-
Повʼязаний документ:
доказ до п.4. фінзвіт 2022-2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо мінімального розміру середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2022 - 2024 роки не менше ніж 50% очікуваної вартості предмета закупівлі, встановити на рівні встановленого фінансування в поточному році.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
6bf85b9273ea487e88f9a24b5b013fff
Заголовок пункту скарги:
5. Щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3 Розділу «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання подібних робіт визначених у відомості обсягів робіт (капітальний ремонт, реконструкції, будівництво укриттів або сховищ) виконаний протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);
3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України.
3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1.
Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 50% від вартості закупівлі складає 108 346 977,00 грн. Отже, аналогічним вважається договір, виконаний в повному обсязі, вартість виконання не менше 108 346 977,00 грн.
Скаржник має в наявності досвід виконання аналогічних договорів в сховищах або укриттях, зокрема:
- Договір субпідряду № 05-08/22 від 05.08.2022 р. «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Бучанському навчально-виховному комплексі «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 3 Бучанської міської ради Київської області за адресою: м. Буча, вул. Вокзальна, 46-А.». Договір виконано в повному обсязі на суму 5 351 040,74 грн.
- Договір підряду № 146/1-к-2024 від 14.08.2024 р. «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель). Ціна договору – 176 481 526,33 грн. Договір виконується, виконаний частково на суму: 70 543 886,01 грн.
Отже, Скаржник має в наявності два аналогічні договори щодо капітального ремонту та нового будівництва сховища чи укриття. При цьому Скаржник не має виконаний договір з капітального ремонту, реконструкції, будівництва укриттів або сховищ, виконаний протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання якого не менше 108 346 977,00 грн. Через наявну дискримінаційну вимогу Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання подібних робіт визначених у відомості обсягів робіт (капітальний ремонт, реконструкції, будівництво укриттів або сховищ) виконаний протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);
3.1.3. акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України.
3.1.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано по аналогічних договорах зазначених у пункті 3.1.1.
Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі очікувана вартість закупівлі 216 693 954,00 грн. Відповідно 50% від вартості закупівлі складає 108 346 977,00 грн. Отже, аналогічним вважається договір, виконаний в повному обсязі, вартість виконання не менше 108 346 977,00 грн.
Скаржник має в наявності досвід виконання аналогічних договорів в сховищах або укриттях, зокрема:
- Договір субпідряду № 05-08/22 від 05.08.2022 р. «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) в Бучанському навчально-виховному комплексі «спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» № 3 Бучанської міської ради Київської області за адресою: м. Буча, вул. Вокзальна, 46-А.». Договір виконано в повному обсязі на суму 5 351 040,74 грн.
- Договір підряду № 146/1-к-2024 від 14.08.2024 р. «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: проспект Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель). Ціна договору – 176 481 526,33 грн. Договір виконується, виконаний частково на суму: 70 543 886,01 грн.
Отже, Скаржник має в наявності два аналогічні договори щодо капітального ремонту та нового будівництва сховища чи укриття. При цьому Скаржник не має виконаний договір з капітального ремонту, реконструкції, будівництва укриттів або сховищ, виконаний протягом трьох останніх років (2022-2024 роки), вартість виконання якого не менше 108 346 977,00 грн. Через наявну дискримінаційну вимогу Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір підряду № 146/1-к-2024 від 14.08.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.5. Аналогічний договір 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір субпідряду № 05-08/22 від 05.08.2022 р
-
Повʼязаний документ:
Доказ до п.5. Аналогічний договір 2.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо повністю виконаного аналогічного договору та/або про те, що вартість виконання має бути не менше 50% від вартості закупівлі.