-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Помідори консервовані, скл.банка 3 л - 67шт.; Огірки консервовані скл.банка 3 л - 67шт..; Ікра кабачкова - 196шт.; Томатна паста 25% "Чумак" або "еквівалент" -18 кг; Суміш сухофруктів - 67 кг.
Завершена
16 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161.25 UAH
мін. крок: 1% або 161.25 UAH
Період оскарження:
04.10.2018 14:20 - 09.10.2018 14:00
Вимога
Відхилено
Порушення законодавства України
Номер:
47c33f01ea2f45b48f42aa726c00266b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001684-c.a5
Назва:
Порушення законодавства України
Вимога:
Але тим самим ігноруючи виявлені отенційним Учасником порушення у вашому оголошенні ви порушуєте Закон України. Невже для вас це не важливо?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.10.2018 12:20
Вирішення:
Доброго дня! Прийнято до уваги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконні вимоги до документації при закупівлі продуктіів харчування
Номер:
5534011e00bf4424abeedde5b384b188
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001684-c.a1
Назва:
Незаконні вимоги до документації при закупівлі продуктіів харчування
Вимога:
Шавновний Замовнику. Просимо надати відповідь на підставі якого чинного законодавчого акту України ви вимагаєте згідно п.10 Вимог до кваліфікації та спосіб ії підтвердження Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі "Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтверженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів". В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами).", але в даному Положенні у п.п.4.4 Зазначено, що "Вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі із способами їх підтвердження зазначаються замовником в окремому документі, який одночасно публікується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції.". Як у даній закупівлі може приймати участь Учасник, який є новозареєстрованим і досвіду у виконанні аналогічних договорів він не має? Тому можна зробити висновок, що ви порушуєте вимоги Рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)., згідно якого повинні діяти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 12:09
Вирішення:
Додаток 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі та Оголошення про проведення допорогової закупівлі розролено з урахуванням рекомендацій Дніпровської міської ради (за основу взято примірні документи з сайту Прозоре Дніпро)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінація Учасників
Номер:
90eb70c422ee4986aa94e8f30871f676
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001684-c.c4
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
У тендерній документації ви вимагаєте у Додатку 3 у п. 8 Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином у разі визнання його переможцем протягом 5 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі, але у рішенні Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)." у п.п. 4.15. вказано, що документи, що підстверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та/або відповідність предмета закупівлі вимогам, надаються замовнику переможцем у разі, якщо така вимога була визначена в оголошенні про проведення закупівель. Тобто Учасники повинні надати до системи електронних закупівель документи, що підстверджують кваліфікаційні вимоги, але зверніть вашу увагу не в паперовому вигляді. Також у додатку 3 ви вимагаєте 10. Довідка складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів., але у п2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказаний критерій "наявність документально підствердженого досвіду виконання аналогічного договору" - тобто ОДНОГО, а ви вимагаєте підтверджений досвід виконання аналогічнх договорів, тобто ДВОХ або більше. На яких підставах? Ще у додатку 3 ви вимагаєте 7. Копія Свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку)., але у п.3 ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовних не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також , згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На офіційній сторінці Електронного кабінету сайту ДФС України (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod) є відкритий реєстр платників єдиного податку, де Ви з легкістю, зазначивши ЄДРПОУ/ІПН, можете перевірити у якому статусі платника єдиного податку перебуває юридична особа або ФОП. Ваші вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію між Учасниками!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 16:28
Вирішення:
Додаток 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі та Оголошення про проведення допорогової закупівлі розролено з урахуванням рекомендацій Дніпровської міської ради (за основу взято примірні документи з сайту Прозоре Дніпро)
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Невідповідність документів
Номер:
6e1e3ee375b54e1e8234113c2b6a633c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001684-c.b3
Назва:
Невідповідність документів
Вимога:
Де в Оголошенні конкретне посилання на ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 14:58
Вирішення:
рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 № 30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді» (із змінами) розроблено з урахуванням ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Некоректно надана відповідь
Номер:
67fe12415d4f4f3fad4b98b72c7e9468
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001684-c.a2
Назва:
Некоректно надана відповідь
Вимога:
Де посилання в Оголошенні на даний законодавчий акт? В Оголошенні до даної закупівлі вами було вказано, що "Закупівля проводиться відповідно до рішення Дніпровської міської ради від 08.06.2016 №30/9 "Про затвердження системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді" (із змінами)."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 14:30
Вирішення:
Основою для здійснення процедури закупівель є ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні