-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
моноблоки в комплекті
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2018 10:41 - 06.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на прийняте рішення ЗАМОВНИКА, щодо визначення переможцем торгів ТОВ "Гарант Прінт Сервіс", яке відбулося після оцінки пропозицій учасників
Номер:
72b939e85dac46589417710f6d9c7121
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-23-000299-c.c2
Назва:
Скарга на прийняте рішення ЗАМОВНИКА, щодо визначення переможцем торгів ТОВ "Гарант Прінт Сервіс", яке відбулося після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
Тендерна пропозиція ТОВ «Гарант прінт сервіс» подана з порушенням вимог додатку №2 до Тендерної документації та повинна бути відхилена НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИМ ЦЕНТРОМ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ згідно п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам Тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в її складі документів, необхідних для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Прийняте тендерним комітетом НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ рішення №26 від 21.09.2018р., яким ТОВ «Гарант прінт сервіс» визначено переможцем торгів, порушує норми чинного законодавства України, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «АВІСТА ГРУП» та інших учасників процедури закупівлі.
Рішення тендерного комітету ЗАМОВНИКА №26 від 21.09.2018р., яким ТОВ «Гарант прінт сервіс» визначено переможцем торгів, прийняте із порушенням норм ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв'язку з вище зазначеним та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу для розгляду.
2. Прийняти рішення про призупинення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ скасувати рішення тендерного комітету №26 від 21.09.2018р., яким ТОВ «Гарант прінт сервіс» визначено переможцем торгів, та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
4. Зобов’язати тендерний комітет НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гарант прінт сервіс» згідно ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», через її не відповідність умовам Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АВІСТА ГРУП щодо рішення замовника.pdf 28.09.2018 15:01
- Квитанція за подання скарги АМКУ.pdf 28.09.2018 15:01
- Рішення від 02.10.2018 № 10081 (+лист Замовнику).pdf 02.10.2018 16:54
- інформацію про резолютивну частину рішення від 19.10.2018 № 10734.pdf 22.10.2018 15:20
- Рішення від 19.10.2018 № 10734.pdf 24.10.2018 18:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2018 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2018 18:53
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2018 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вимог частини дванадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19 жовтня 2018 року № 10734-р/пк-пз, тендерним комітетом НАВЧАЛЬНО-НАУКОВОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ прийнято рішенням від 31.10.2018 № 32 про скасування рішення тендерного комітету від 21.09.2018 № 26 про визначення ТОВ «ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021:2015 – 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (моноблоки в комплекті)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-08-23-000299-c
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень.
Номер:
a16058ef8d484c28acca6517af21b45d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-23-000299-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Відповідно до протоколу розкриття пропозицій Замовником було розглянуто та законно відхилено згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ФОП Лукянчук Андрій Борисович, яка не відповідає умовам документації.
Однак Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Гарант прінт сервіс», яка також не відповідає умовам тендерної документації, тому що ТОВ «Гарант прінт сервіс» не надав копію декларацію про відповідність (або інший документ), яким підтверджується відповідність моноблоків Dell Inspiron 3277 державним нормам та стандартам. Надана ТОВ «Гарант прінт сервіс» декларація відповідності не відповідає моделі моноблоків Dell Inspiron 3277. Тому пропозиція ТОВ «Гарант прінт сервіс» повинна бути відхилена Замовником згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що не прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гарант прінт сервіс» порушує норми чинного законодавства, наші права та охоронювані законом інтереси інших учасників закупівлі, порушує вимоги ст.3 Закону, згідно з яким закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
У зв'язку з вище зазначеним та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО:
1. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Гарант прінт сервіс» та відхилити її згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо Замовника про те, що у випадку незадоволення нашої Вимоги, вимушені будем вживати необхідні заходи для захисту наших законних інтересів та повідомити Департамент внутрішнього фінансового контролю КМДА, профільного заступника голови КМДА, голову КМДА, компетентні правоохоронні органи, в тому числі Національне антикорупційне бюро України та громадські організації про грубі та свідомі порушення посадовими особами Замовника законодавства у сфері закупівель та економічної конкуренції, що мають наслідком втрати для бюджету.
Крім того, вимушені будем оскаржувати дії Замовника в Антимонопольному комітеті України, а також залишити негативний відгук в системі впливу та контролю закупівель DOZORRO, за результатами якого будуть також зроблені відповідні висновки Державною аудиторською службою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.pdf 17.09.2018 11:48
- Рішення про визначення переможця та про намір укласти договір.pdf 28.09.2018 06:36
Дата подачі:
17.09.2018 11:48