• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Пелети з деревини

Завершена

6 253 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 266.67 UAH
Період оскарження: 20.06.2025 11:23 - 26.06.2025 12:00
Вимога
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: 3c1f600214cd4336a70dcc119c0704e0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-20-004028-a.b1
Назва: Скарга до АМКУ
Вимога:
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо про таке. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Закон України “Про оборонні закупівлі” від 17.07.2020 № 808-ІХ (далі – Закон про оборонні закупівлі) визначає загальні правові засади планування, порядок формування обсягів та особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, а також порядок здійснення державного і демократичного цивільного контролю у сфері оборонних закупівель. Відповідно до приписів частин першої-третьої статті 30 Закону про оборонні закупівлі особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Відповідно до статті 30 Закону про оборонні закупівлі, абзацу сьомого підпункту 1 пункту 3 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 24 лютого 2023 р. № 2958-IX “Про внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі” щодо запровадження прозорості в оборонних закупівлях (крім відомостей про закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні” Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану”, пунктом 1 якої Затверджено, зокрема: особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості). Згідно із пунктом 1, 2, 4 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі – державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану. Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до цих особливостей. Пунктом 8 Особливостей визначено, Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., N 84, ст. 5176; 2023 р., N 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. N 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію у випадку, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. (частина 13 статті 14 Закону); 5) коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (абзац 9 пункту 8 Особливостей). Отже, на виконання вимог підпункту 2 пункту 4.11. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель на підтвердження відповідності запропонованого товару ТОВ “ФГ “СПЕЦ ПОСТАВКА” у складі пропозиції мало надати, зокрема, сертифікат якості або протокол випробувань товару, виданий на ім’я учасника торгів не раніше І кварталу 2025 року, із зазначенням якісних показників. Якщо учасник не є власником зазначеного документу, то він повинен надати лист від його власника на право використання зазначеного документу, чинний на момент подання пропозиції. Водночас, у Додатку 3 до Оголошення, а саме у пункті 2 на підставі таблиці 2 ДСТУ 8358:2015 визначено характеристики (показники) яким має відповідати товар: геометричні розміри, щільність, вологість, зольність, нижча теплота згоряння. На виконання даної вимоги ТОВ “ФГ “СПЕЦ ПОСТАВКА” надало ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ № 07/342 від 04.07.2025 (файл з назвою “Протокол_випробування_пелета.pdf”), у якому відображені необхідні результати випробувань зразків товару (паливні гранули з деревини хвойних порід (сосна), що відповідають ДСТУ 8358:2015 “Брикети та гранули паливні з деревинної сировини”. Тобто є таким, що підтверджує відповідність запропонованого до постачання товару технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим в Додатку 3 до Оголошення, та відповідає ДСТУ 8358:2015 “Брикети та гранули паливні з деревинної сировини”. Що стосується матеріалів з яких виготовляється товар, то слід зазначити наступне. Згідно Додатку 3 до Оголошення, а саме у пункті 2 визначено, що матеріал товару (пелети) має бути, зокрема, з деревини хвойних порід та відповідати ДСТУ 8358:2015. Відповідно ТОВ “ФГ “СПЕЦ ПОСТАВКА” запропонувало товар – паливні гранули з деревини хвойних порід (сосна), який відповідає вимогам Оголошення. Тож, Ваше твердження про те, що пропозиція ТОВ “ФГ “СПЕЦ ПОСТАВКА” не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі встановленим ДСТУ 8358:2015 є не обґрунтованим та не відповідає дійсності. Тому, враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможця прийнято виключно на підставі, в межах та у спосіб, що передбачений Законом та Особливостями, дотримуючись принципів здійснення оборонних закупівель. Тож, наразі ми вдячні Вам за участь, однак вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення.
Статус вимоги: Відхилено