• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Черевики однострою поліцейських та персоналу воєнізованої охорони

Згідно умов тендерної документації

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2025 10:41 - 26.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: c574c954011841eda341f02f83b51fdf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-20-002774-a.c1
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
У складі пропозиції виявлено суперечливу та/або недостовірну інформацію, що не підтверджує відповідність умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановна Ольго Миколаївно! Відповідно до вимог таблиці 1 Додатку №4 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» експертний висновок або сертифікат відповідності та протокол випробувань на вироби, на відповідність ТО 1881.40108578-601:2024, ТО 1881.40108578-603:2024 повинні бути видані акредитованим органом сертифікації на ім’я Учасника. Замовником експертних висновків, сертифікатів відповідності повинен бути безпосередньо Учасник закупівлі. У разі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає скановані копії протоколів випробувань (досліджень), виданих незалежними акредитованими лабораторіями (або іншим органом з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність основних матеріалів Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, що видані іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно використання таких протоколів та/або отримання (придбання, використання тощо) текстильних матеріалів, що є предметом проведення таких випробувань. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП РУДЬ О.М. був поданий сертифікат відповідності, що виданий іншій юридичній особі ТОВ «ЕЖІМО». Згідно підпункту 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі — Особливості): «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Отже пункт 43 Особливостей містить виключення для можливості усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та, відповідно, для права замовника направити такому учаснику повідомлення з вимогою усунення таких невідповідностей, зокрема: не передбачено усунення учасником невідповідностей у інформації (та / або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в тендерній пропозиції. Вказане вище свідчить про те, що Замовник без розміщення повідомлення про усунення невідповідностей повинен відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі – ФОП РУДЬ О.М., тому в Замовника відсутні були підстави для прийняття Рішення про визнання ФОП РУДЬ О.М. переможцем. Що стосується Кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та способу їх документального підтвердження, що визначені в п. 3 та 4 Додатку №2 до Тендерної документації, повідомляємо, що дані довідки повинні зазначати інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі, та інформацію про наявність в учасника працівників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до постачання товару за предметом закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з Цивільним кодексом України, договір оренди (наймання) - це угода, за якою наймодавець (орендодавець) передає або зобов'язується передати наймачеві (орендарю) майно у користування за плату на певний строк. Господарський кодекс України регулює оренду майна у сфері господарювання. Законодавством не передбачена оренда працівників, до працівників застосовується трудовий договір або договір цивільноправового характеру. А дилер – це особа або компанія, яка закуповує товари оптом у виробника або дистриб'ютора, а потім продає їх в роздріб або дрібним оптом кінцевим споживачам, діючи від свого імені та за свій рахунок. Іншими словами, дилер не орендує обладнання та працівників, тому що не виробляє продукцію самостійно, а здійснює посередницькі функції між виробником та кінцевим споживачем. З цього можна зробити висновок, що ФОП РУДЬ О.М. в складі тендерної пропозиції були надані недостовірні дані, а саме «Договір пр.pdf» та «Договір оренди обл. pdf» де зазначено, що ТОВ «ЕЖІМО» надає ФОП РУДЬ ОЛЬЗІ МИКОЛАЇВНІ персонал та обладнання для виконання визначених договором функцій ФОП РУДЬ О.М.. Разом ці документи формують враження, що ФОП РУДЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА має самостійне виробництво та буде виконувати умови договору власними силами. Окремо ФОП РУДЬ О.М. надано у складі тендерної пропозиції «Свідоцтво дилера.pdf» та «Договір дилера (з виробником).pdf» з чого можна зробити висновок, що в даній закупівлі ФОП РУДЬ О.М. виконує посередницькі функції від імені ТОВ «ЕЖІМО». Так, Закон України "Про публічні закупівлі" не встановлює жорстких вимог до правового статусу володіння матеріально-технічною базою та технологіями, що використовуються учасником для виконання робіт або надання послуг. Учасник може підтвердити наявність необхідної бази та технологій, наприклад, шляхом надання договорів оренди, лізингу, або через залучення субпідрядників/співвиконавців, які вже володіють необхідними ресурсами. Звертаємо Вашу увагу, що оренда, найм, партнерські відносини та інше не заборонені тендерною документацією. Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Вказане вище свідчить про те, що Замовник без розміщення повідомлення про усунення невідповідностей повинен відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі – ФОП РУДЬ О.М., та в Замовника відсутні були підстави для прийняття Рішення про визнання ФОП РУДЬ О.М. переможцем. Криворізький МВ УПО відкритий для всіх учасників, жодним чином не упереджений у розгляді пропозицій, прийнятті рішень та зацікавлений в залученні максимальної кількості учасників, конкуренції й зниженні ціни, що призводить до економії коштів.
Статус вимоги: Відхилено