-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)
Завершена
2 585 229.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 926.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 926.15 UAH
Період оскарження:
20.06.2025 09:21 - 29.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
95d57b3fb28948478293dcc0fbc3fd30
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-20-000487-a.b2
Назва:
Оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Замовник відхиляє пропозицію Учасника , посилаючись на вимогу, яка не була визначена в в Тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції 10.07.2025 09:13
- Протокол №60 ВТ від 08.07.2025 10.07.2025 09:13
- Тендерна документація 10.07.2025 09:13
- Додаток 2 Перелік документів 10.07.2025 09:13
- Листи від виробника 10.07.2025 09:13
- sign.p7s 10.07.2025 09:21
- Платіжна інструкція І1888 10.07.2025 09:47
- sign.p7s 10.07.2025 10:38
- рішення від 14.07.2025 № 10934.pdf 14.07.2025 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2025 № 11333.pdf 22.07.2025 18:40
- рішення від 21.07.2025 № 11333.pdf 24.07.2025 17:47
- Лист_до_АМКУ_відповідь_скарга_.docx 16.07.2025 13:36
- Лист_до_АМКУ_відповідь_скарга_.pdf 16.07.2025 13:36
- Протокол 63.pdf 01.08.2025 13:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2025 09:31
Дата розгляду скарги:
21.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2025 17:47
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2025 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.07.2025 року № 11333-р/пк-пз КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ з метою усунення порушень скасовано рішення від 08.07.25 № 60 ВТ згідно з якими відхилено тендерну пропозицію ФОП Бурдак Іван Власович, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-20-000487-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
17f6d3922c474e11b2446da687a61805
Заголовок пункту скарги:
Оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
в ПРОТОКОЛІ № 60 ВТ від 08.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник посилається на вимогу, якої не має в тендерній документації. Внесення змін до тендерної документації Замовник не робив
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прошу 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника, ПРОТОКОЛ № 60 ВТ від 08.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою - Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Бурдак Іван Власович згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей, неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника, ПРОТОКОЛ № 60 ВТ від 08.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою - Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Бурдак Іван Власович згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей. 4. Зобов’язати Замовника провести повторний розгляд пропозицій з урахуванням наведених роз’яснень
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
b24956f47df044848a39b544d66acf21
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-20-000487-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Скарга на рішення тендерного комітету у процедурі закупівлі"
UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025.
код ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні
(Лабораторні реактиви)
Замовник : Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та
швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (код 05498677)
69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Работягова Наталія тел. 050-374-49-06
Е-mail: tender.shmd@ukr.net
Скаржник : Фізична особа-підприємець Бурдак Іван Власович (код 1844435274)
61206 м. Харків, вул. Ак.Павлова, 162 кв.343
тел. 098-83-71-115
Е-mail: bukdak.iv24@gmail.com
Закупівля : UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025 08:53 . Назва предмета
закупівлі код ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви).
Оскаржується рішення про відхилення тендерної пропозиції
ФОП Бурдак І.В. учасник закупівлі UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025р. вважає недостатньою аргументацію, зазначену в ПРОТОКОЛ № 60 ВТ від 08.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бурдак Іван Власович згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей.
1.
Згідно документа, Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги"Запорізької міської ради ПРОТОКОЛ № 60 ВТ від 08.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою (завантажено в ЦБД Prozorro: 09.07.2025 10:24)
На вимогу Додатку 3 до тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО
ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ код ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні
(Лабораторні реактиви) Розділ 2 пункт 2.3.З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару на строк постачання товару відповідно до розділу 1 пункту 4 підпункту 4.4. Тендерної документації.
В протоколі зазначена інформація яка не відповідає дійсності.
Згідно з документами які оприлюднені на сайті www.dzo.com.ua, в оголошені про закупівлю UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025 08:53, а саме документ «Тендерна Пропозиція» Додаток 3 до тендерної документації Розділ 2 пункт 2.3. та документ «Критерії прийнятності» Додаток 2 пункт 4.4. до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) вимога замовника:
2.3 З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару.
В Тендерній документації UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025 08:53 документ «Тендерна документація» Додаток 3 Розділ 2 пункт 2.3. та «Критерії прийнятності» Додаток 2 пункт 4.4.
Вимоги « на строк постачання товару відповідно до розділу 1 пункту 4 підпункту 4.4. Тендерної документації» - не прописано.
Згідно «Тендерна документація» Розділ 2. п.2. Внесення змін до тендерної документації
2.2. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення..
Внесення змін до тендерної документації UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025 08:53 на сайти www.dzo.com.ua Замовником Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради зроблено Не було. В окремому документі перелік змін, що вносяться НЕ оприлюднено.
Таким чином, під час Оцінки тендерної пропозиції, вимога - термін дії гарантійного листа від виробника до 31 грудня 2026 - вимога не обґрунтована.
Вимоги про термін дії гарантійного листа від виробника в Тендерній документації UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025 не зазначено.
2.
Згідно Тендерної документації UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025 08:53 документ «Тендерна документація» Додаток 3 Розділ 2 пункт 2.3. та «Критерії прийнятності» Додаток 2 пункт 4.4.
2.3. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару.
На виконання цієї вимоги ФОП Бурдак І.В. в складі пропозиції надав: Гарантійний лист від ТОВ «Санімед-М», Авторизаційний лист від ТОВ «УКРБІО», Гарантійний лист від ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Агар ЮА» в яких зазначені всі вимоги Замовника до гарантійного листа від виробника, а саме : дату та номер оголошення, назву предмету закупівлі згідно оголошення, назву Замовника.
Виконання Вимоги своєчасного постачання товару в термін визначений тендерною документацією, в гарантійних листах від виробника -гарантовано.
Тендерна Пропозиція ФОП Бурдак І.В. файл «Листи від виробника»:
сторінка 1
Гарантійний лист від ТОВ «САНІМЕД-М»: підтверджує можливість поставки товарів, які є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості що відповідає стандартам виробника, зі строками придатності та в погоджені терміни, згідно з пропозицію Учасника та тендерною документацією Замовника.
сторінка 6
Авторизаційний лист від «УКРБІО» : Якщо Фізична особа-підприємець Бурдак Іван Власович буде проголошено переможцем даного тендеру, ми гарантуємо, що продукція, яка є предметом закупівлі в даному тендері, буде поставлена Покупцеві відповідної кількості, якості та в терміни, які вимагаються в тендерній документації та тендерній пропозиції.
сторінка 26
Гарантійний лист ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Агар ЮА» : «….у кількості, зі строками придатності та в терміни визначені тендерною документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів учасника …»
За вимогою Тендерної документації Розділ 1 п.4.4. Строк поставки товарів: до 31 грудня 2026 року. В гарантійних листах від виробників, наданих ФОП Бурдак І.В. в своїй пропозиції -виробники гарантують поставку товару в терміни, які вимагаються в тендерній документації.
Підставу для відхилення Тендерної пропозиції ФОП Бурдак І.В., зазначену в ПРОТОКОЛІ № 60 ВТ від 08.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою , а саме
У зв’язку з тим, що у складі пропозиції Учасника ФОП Бурдак Іван Власович надані гарантійні листи від виробника, що не відповідають вимогам замовника щодо своєчасного постачання товару в термін визначений тендерною документацією та не відповідають медико-технічним вимогам Додатку 3 до предмета закупівлі, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель неможливо.
Вважаю не обґрунтованою і прошу Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради публічно надати додаткові роз’яснення :
1. на якій підставі в Протоколі № 60 ВТ від 08.07.2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою в посиланні на Додатку 3 Розділ 2 пункт 2.3. з’явилася вимога « … на строк постачання товару відповідно до розділу 1 пункту 4 підпункту 4.4. Тендерної документації» , якої в Тендерній документації UA-2025-06-20-000487-a від 20.06.2025 08:53 не має.
2.
чим саме, надані ФОП Бурдак І.В. гарантійні листи від виробника, в яких зазначена гарантія поставки товару, в терміни визначені тендерною документацією конкурсних торгів,
не відповідають вимогам замовника, щодо своєчасного постачання товару в термін визначений тендерною документацією та не відповідають медико-технічним вимогам Додатку 3 до предмета закупівлі.
3.
чим саме пропозиція ФОП Бурдак І.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, які саме вимоги щодо предмета закупівлі не відповідають тендерної документації, прошу їх перерахувати.
Прошу Замовника провести повторний розгляд пропозицій з урахуванням наведених роз’яснень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення тендерного комітету 09.07.2025 15:46
Дата подачі:
09.07.2025 15:46
Вирішення:
Відповідно до Розділ 1 пункт 4 підпункт 4.4. тендерної документації Замовником встановлено строк поставки товарів: до 31 грудня 2026 року. На вимогу Додатку 3 до тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ код ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви) Розділ 2 пункт 2.3. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), чи іншого уповноваженого на це виробником (з документальним підтвердженням такого), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару на строк постачання товару. Згідно з розділом 1 пункт 4 підпункт 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів до 31 грудня 2026 року.
Учасником ФОП Бурдак Іван Власович у складі своєї пропозиції надані гарантійні листи від виробника: ТОВ «САНІМЕД-М», ТОВ «УКР Біо», ТОВ «Науково виробниче підприємство «Агар ЮА» строком дії до 31.12.2025 року. Замовником встановлено вимогу строк поставки товарів до 31.12.2026р.
Гарантійні листи від виробника, що надані в пропозиції ФОП Бурдак Іван Власович не відповідають вимогам замовника, щодо своєчасного постачання товару в термін визначений тендерною документацією та не відповідають Додатку 3 до тендерної документації МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Розділ 2 пункт 2.3.
Статус вимоги:
Відхилено