-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 66510000-8 — Страхові послуги (Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті)
Торги відмінено
500 112.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.56 UAH
Період оскарження:
19.06.2025 17:32 - 26.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
eb59e41d757e4b55aa90ae5b126052e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-19-013338-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s 23.06.2025 16:02
- Ultra Alians DMS dohovir.pdf 23.06.2025 16:02
- 01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf 23.06.2025 16:03
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР.pdf.p7s 23.06.2025 16:03
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР.docx 23.06.2025 16:03
- ТОВ БВН ЕВ ГРУП.pdf 23.06.2025 16:03
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s 23.06.2025 16:03
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР.pdf 23.06.2025 16:03
- sign.p7s 23.06.2025 16:04
- Рішення від 25.06.2025 №10067.pdf 25.06.2025 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2025 №10472.pdf 03.07.2025 13:55
- Рішення від 02.07.2025 №10472.pdf 04.07.2025 16:38
- Відповідь АМКУ.doc 01.07.2025 11:01
- Відповідь АМКУ скан.pdf 01.07.2025 11:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2025 16:57
Дата розгляду скарги:
02.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.07.2025 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
24.07.2025 19:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) №10472-р/пк-пз від 02.07.2025, Замовник вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Код ДК 10 021:2015 66510000-8 — Страхові послуги (Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-19-013338-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині вищезазначеного рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ba8df478b61d46c1bf51ce314c5a7ebd
Заголовок пункту скарги:
Пунктами 1.1., 2.1., 2.2. додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які , на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктами 1.1., 2.1., 2.2. додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, а саме: учасник повинен мати місцезнаходження страхової компанії або свого відокремленого підрозділу (філії, відділення, дирекції) у м. Черкаси, про що необхідно надати довідку та засвідчені нотаріально копії документів, які підтверджують право користування та/або власності, зазначених у довідці приміщень у м. Черкаси. Додатково необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з врегулювання збитків в межах м. Черкаси, а також мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не менше 4 (чотирьох) осіб, з яких не менше 2 (двох) осіб фахівців контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо).
1. Щодо місцезнаходження учасника та його структурних підрозділів (п.п. 1.1., 2.1., 2.2. дод. 1 до ТД)
Прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який знаходиться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) якого знаходиться у м. Черкаси.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не знаходяться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) яких не знаходиться у м. Черкаси, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, які в свою чергу мають у своїй структурі відповідний вимогам Замовника штат працівників.
Скаржник та його структурні підрозділи не розташовані у м. Черкаси, - відповідно, Скаржник і не може надати про це вказані Замовником довідки та підтверджуючі документи на власність або користування приміщеннями у м. Черкаси, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати місцерозташування та/або місцерозташування їх відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Місцезнаходженням Скаржника є м. Київ, також Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, а відтак,- не може прийняти участь в даній закупівлі.
Враховуючи те, що місцезнаходженням Скаржника не є м. Черкаси та Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, в тому числі й зазначених Замовником працівників у м. Черкаси, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
В той же час, Скаржник має договір-доручення, згідно якого та ТОВ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА», забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду (цілодобова безкоштовна клієнтська підтримка), виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, супровід під час лікування, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й в м. Черкаси (копія договору № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
1. Щодо місцезнаходження учасника та його структурних підрозділів (п.п. 1.1., 2.1., 2.2. дод. 1 до ТД)
Прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який знаходиться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) якого знаходиться у м. Черкаси.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не знаходяться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) яких не знаходиться у м. Черкаси, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, які в свою чергу мають у своїй структурі відповідний вимогам Замовника штат працівників.
Скаржник та його структурні підрозділи не розташовані у м. Черкаси, - відповідно, Скаржник і не може надати про це вказані Замовником довідки та підтверджуючі документи на власність або користування приміщеннями у м. Черкаси, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати місцерозташування та/або місцерозташування їх відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Місцезнаходженням Скаржника є м. Київ, також Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, а відтак,- не може прийняти участь в даній закупівлі.
Враховуючи те, що місцезнаходженням Скаржника не є м. Черкаси та Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, в тому числі й зазначених Замовником працівників у м. Черкаси, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
В той же час, Скаржник має договір-доручення, згідно якого та ТОВ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА», забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду (цілодобова безкоштовна клієнтська підтримка), виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, супровід під час лікування, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й в м. Черкаси (копія договору № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
5. Договір № 14012022 від 14.01.2022 р.
-
Повʼязаний документ:
ТОВ БВН ЕВ ГРУП.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Договір про надання асистанських послуг № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s
-
-
Назва доказу:
2. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s
-
-
Назва доказу:
1. Договір доручення № INA 02/08 від 01.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4ce35d6d5cbc418694159ceed5f60df8
Заголовок пункту скарги:
Пунктами 1.2, 1.3, додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги, які , на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктами 1.2, 1.3, додатку № 1 до Тендерної документації Замовником регламентовано обов'язок учасника надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю, зокрема, визначено обов’язкову наявність власного контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо) і необхідність надати документ, що підтверджує наявність в структурі страховика (без участі асистуючих компаній) власного контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо).
2. Щодо структурного складу учасника та його працівників (п.п. 1.2., 1.3. дод. № 1 до ТД)
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має власний (без участі асистуючих компаній) контакт-центр (департаменту клієнтської підтримки тощо).
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного (без участі асистуючих компаній) контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо), але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг відповідно до чинного в Україні законодавства.
Скаржник не має власного (без участі асистуючих компаній) контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо), - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки та підтверджуючі документи, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власного (без участі асистуючих компаній) контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо) і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договори-доручення із ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна», ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» та ТОВ «БВН ЕВ ГРУП» (асистуючі компанії), які окремо мають у своєму складі потужний контакт-центр (в т. ч. медичний асистанс) договори про співпрацю із переважною більшістю медичних закладів в Україні, безкоштовну цілодобову підтримку (в т. ч. і юридичну) клієнтської бази Скаржника, здійснюють отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду (цілодобова безкоштовна клієнтська підтримка), виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, оцінки події, супровід під час лікування, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо (копії договорів додаються).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
2. Щодо структурного складу учасника та його працівників (п.п. 1.2., 1.3. дод. № 1 до ТД)
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має власний (без участі асистуючих компаній) контакт-центр (департаменту клієнтської підтримки тощо).
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного (без участі асистуючих компаній) контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо), але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг відповідно до чинного в Україні законодавства.
Скаржник не має власного (без участі асистуючих компаній) контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо), - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки та підтверджуючі документи, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власного (без участі асистуючих компаній) контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо) і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договори-доручення із ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна», ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» та ТОВ «БВН ЕВ ГРУП» (асистуючі компанії), які окремо мають у своєму складі потужний контакт-центр (в т. ч. медичний асистанс) договори про співпрацю із переважною більшістю медичних закладів в Україні, безкоштовну цілодобову підтримку (в т. ч. і юридичну) клієнтської бази Скаржника, здійснюють отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду (цілодобова безкоштовна клієнтська підтримка), виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, оцінки події, супровід під час лікування, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо (копії договорів додаються).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
5. Договір № 14012022 від 14.01.2022 р.
-
Повʼязаний документ:
ТОВ БВН ЕВ ГРУП.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Договір про надання асистанських послуг № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s
-
-
Назва доказу:
2. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s
-
-
Назва доказу:
1. Договір доручення № INA 02/08 від 01.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Скарга
Відхилено
КЕП
Незаконне скасування закупівлі
Номер:
7a02a653de094c9d8967143cf00cbd59
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-19-013338-a.a2
Назва:
Незаконне скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 11.08.2025 №12340.pdf 13.08.2025 16:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2025 №12340.pdf 12.08.2025 11:55
- рішення від 04.08.2025 №11957.pdf 04.08.2025 17:33
- Відповідь АМКУ 3.docx 06.08.2025 12:51
- PDF_image2pdf_20250806124527.pdf 06.08.2025 12:51
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР. Скасування.pdf 01.08.2025 07:57
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР. Скасування.docx 01.08.2025 07:57
- Скарга до АМКУ - КНП ОЦЕМД та МК ЧОР. Скасування.pdf.p7s 01.08.2025 07:57
- sign.p7s 01.08.2025 08:04
- протокол відміна торгів остаточний.docx 01.08.2025 07:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.08.2025 10:26
Дата розгляду скарги:
11.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 17:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.08.2025 16:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ff6e062ead274127928ec963c6824b93
Заголовок пункту скарги:
30.07.2025 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до Протоколу № 26 від 25.06.2025 р. на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей, що, на думку Скаржника, є незаконним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
30.07.2025 р. Замовник розпочав відміну (скасування) закупівлі відповідно до Протоколу № 26 від 25.06.2025 р. (далі - Рішення) на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей.
У своєму Рішенні, відміну закупівлі Замовник обґрунтовує відсутністю потреби в саме цій закупівлі у зв'язку з проведенням процедури закупівлі на ці ж самі страхові послуги із такою ж самою запропонованою ціною за ідентифікатором UA-2025-06-24-012502-a.
Оскільки Скаржник є переможцем торгів (єдиний учасник) цієї процедури закупівлі та очікує рішення про визнання переможцем в закупівлі, - зазначеними діями Замовник порушує права та законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі.
Згідно пп. 1 п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, чи послуг.
Скаржник звертає увагу Комісії АМКУ на той факт, що твердження Замовника про відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг за цією процедурою з ідентифікатором UA-2025-06-19-013338-a є надуманими та такими, що не відповідають дійсності враховуючи наступне.
19.06.2025 р. Замовником було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2025-06-19-013338-a щодо цієї закупівлі страхових послуг за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті) із запропонованою ціною 500 112,00 грн.
24.06.2025 р. Замовником вдруге було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2025-06-24-012502-a щодо закупівлі цих же страхових послуг за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті) із запропонованою такою же ціною 500 112,00 грн. (доказ: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-06-24-012502-a).
Тобто, Замовником було розміщено два однакових оголошення з періодичністю 6 днів на закупівлю одних і тих же страхових послуг з однією і тією же запропонованою ціною.
В обгрунтування підстав щодо відміни цієї закупівлі (першої), Замовник посилається на наявність переможця такої ж самої другої закупівлі (ідентифікатор UA-2025-06-24-012502-a), оголошення якої відбулось пізніше.
Необхідно зауважити на тому, що згідно пп. 1 п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, чи послуг!
Розміщення, проведення та відсутність факту скасування другої закупівлі цих же послуг є прямим доказом того, що у Замовника не відпала подальша потреба в закупівлі страхових послуг за цією (першою) процедурою закупівлі з ідентифікатором UA-2025-06-19-013338-a.
Слід також наголосити й на тому, що Замовником закуповується послуга зі страхування від нещасного випадку на транспорті, укладення договору страхування за яким є обов’язком Замовника (п. 4 розд. 1 Порядку та умов страхування на автомобільному та міському електричному транспорті, затвердженим Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22.07.2024 р. № 671). Що є додатковим підтвердженням неможливості відсутності потреби у даній закупівлі!
Скасовуючи дану закупівлю (UA-2025-06-19-013338-a) із вигіднішою для Замовника ціновою пропозицією Скаржника 126 115,20 грн. та продовжуючи процедуру другої (пізнішої) закупівлі (UA-2025-06-24-012502-a) із ціновою пропозицією ПрАТ «УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ» 391 392,00 грн., - Замовником прямо порушено п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності!!!
На переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
У своєму Рішенні, відміну закупівлі Замовник обґрунтовує відсутністю потреби в саме цій закупівлі у зв'язку з проведенням процедури закупівлі на ці ж самі страхові послуги із такою ж самою запропонованою ціною за ідентифікатором UA-2025-06-24-012502-a.
Оскільки Скаржник є переможцем торгів (єдиний учасник) цієї процедури закупівлі та очікує рішення про визнання переможцем в закупівлі, - зазначеними діями Замовник порушує права та законні інтереси Скаржника щодо даної закупівлі.
Згідно пп. 1 п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, чи послуг.
Скаржник звертає увагу Комісії АМКУ на той факт, що твердження Замовника про відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг за цією процедурою з ідентифікатором UA-2025-06-19-013338-a є надуманими та такими, що не відповідають дійсності враховуючи наступне.
19.06.2025 р. Замовником було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2025-06-19-013338-a щодо цієї закупівлі страхових послуг за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті) із запропонованою ціною 500 112,00 грн.
24.06.2025 р. Замовником вдруге було оголошено про проведення відкритих торгів UA-2025-06-24-012502-a щодо закупівлі цих же страхових послуг за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті) із запропонованою такою же ціною 500 112,00 грн. (доказ: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-06-24-012502-a).
Тобто, Замовником було розміщено два однакових оголошення з періодичністю 6 днів на закупівлю одних і тих же страхових послуг з однією і тією же запропонованою ціною.
В обгрунтування підстав щодо відміни цієї закупівлі (першої), Замовник посилається на наявність переможця такої ж самої другої закупівлі (ідентифікатор UA-2025-06-24-012502-a), оголошення якої відбулось пізніше.
Необхідно зауважити на тому, що згідно пп. 1 п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, чи послуг!
Розміщення, проведення та відсутність факту скасування другої закупівлі цих же послуг є прямим доказом того, що у Замовника не відпала подальша потреба в закупівлі страхових послуг за цією (першою) процедурою закупівлі з ідентифікатором UA-2025-06-19-013338-a.
Слід також наголосити й на тому, що Замовником закуповується послуга зі страхування від нещасного випадку на транспорті, укладення договору страхування за яким є обов’язком Замовника (п. 4 розд. 1 Порядку та умов страхування на автомобільному та міському електричному транспорті, затвердженим Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22.07.2024 р. № 671). Що є додатковим підтвердженням неможливості відсутності потреби у даній закупівлі!
Скасовуючи дану закупівлю (UA-2025-06-19-013338-a) із вигіднішою для Замовника ціновою пропозицією Скаржника 126 115,20 грн. та продовжуючи процедуру другої (пізнішої) закупівлі (UA-2025-06-24-012502-a) із ціновою пропозицією ПрАТ «УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ» 391 392,00 грн., - Замовником прямо порушено п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності!!!
На переконання Колегії АМКУ, Скаржник вважає, що оскаржуване Рішення є необґрунтованим, незаконним та таким, що не відповідає чинному законодавству та порушує права та законні інтереси Скаржника, в першу чергу як переможця щодо даної закупівлі, у зв’язку з чим підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
1. Копія протоколу замовника № 26 від 30.07.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
протокол відміна торгів остаточний.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» скасувати протокол № 26 від 30.07.2025 р. щодо відміни закупівлі UA-2025-06-19-013338-a.