-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги у сфері рослинництва
послуги в сфері рослинництва по обробці сільськогосподарських земель в обсязі повного сільськогосподарського циклу
Завершена
11 182 365.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 260.80 UAH
мін. крок: 0% або 2 260.80 UAH
Період оскарження:
16.07.2018 14:43 - 03.09.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
151017b5c28c4537911fc477372e0d0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001002-b.a4
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Скаржник: СТОВ "АФ "МАЯК"
Код ЄДРПОУ 32075297
Адреса: Дніпропетровська область,
Криничанський район, п. Покровка,
вул. Центральна,28
Електронна пошта: af.mayak@gmail.com
Телефон : (05654) 24-221
Замовник: Павлоградський механічний завод
Державне підприємство «Виробниче
об’єднання Південний машинобудівний
завод ім. О.М. Макарова»
Адреса: 51412, Дніпропетровська об-ласть,
м. Павлоград, вул. Корольова Сергія,10
т.095-610-54-54
електронна адреса zmeyi69@meta.ua
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015-77300000-3 ( закупів-ля
послуг в сфері рослинництва
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-07-16-001002-b
ID d8e232ce1f474541a07ec1ce72f6d5f7
Дата коли суб’єкту оскарження стало
Відомо про неправомірні дії Замовни-ка -
20.09.2018
Плата за подання скарги – 5 000,0 грн.
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Павлоградським механічним заводом Державне підприємство «Виро-бниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» (далі Замовник) розпочато процедуру закупівлі – від-криті торги Ідентифікатор закупівлі: №2700029 UA-2018-07-16-001002-b, ID d8e232ce1f474541a07ec1ce72f6d5f7.
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю Аг-ро Фірма «Маяк» Код ЄДРПОУ 32075297 (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у вищезазначеному тендері, та згідно затвердженої рішенням тендерного комітету Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
19 вересня 2018 року Тендерним комітетом Павлоградського механі-чного заводу за результатами розгляду поданих пропозицій прийнято рі-шення відхилити від участі в процедурі закупівлі СТОВ АФ «Маяк». Про вказане свідчить Протокол засідання Тендерного комітету Павлоградського механічного заводу Державне підприємство «Виробниче об’єднання Пів-денний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» № 9 від 19 вересня 2018 року щодо розгляду тендерної документації на послуги в сфері рос-линництва Код: ДК 021:2015-77300000-3) у зв’язку з тим, що Скаржник грубо порушив ст. 3 та ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Інструкції для подачі тендерної пропозиції в публічних торгах системи «ПРОЗОРО» (Відкриті торги та Відкриті торги з публікацією англійською мовою), а саме надав цінову пропозицію на лоти № 1,2,5,6,7,8 чим грубо порушив вимоги вищезазначених нормативних актів так як цінова пропози-ція має бути розкрита тільки після аукціону (копія протоколу додається).
Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з наступних підс-тав.
Відповідно до статті 1 Закону публічна закупівля це - придбання за-мовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою ви-значення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим За-коном (крім переговорної процедури закупівлі).
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регу-люються виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпе-чення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом, і не мо-жуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім за-конів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (ст. 2 За-кону).
Скаржник вважає, що ним повністю дотримано вим
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника.PDF 24.09.2018 22:48
- Платіжне доручення.PDF 24.09.2018 22:48
- протокол9.1.pdf 24.09.2018 22:48
- Додаток 1.pdf 24.09.2018 22:48
- Додаток 1 2.pdf 24.09.2018 22:48
- Додаток 1 5.pdf 24.09.2018 22:48
- Додаток 1 6.pdf 24.09.2018 22:48
- Додаток 1 7.pdf 24.09.2018 22:48
- Додаток 1 8.pdf 24.09.2018 22:48
- Платіжне доручення 1.PDF 25.09.2018 16:25
- Рішення від 27.09.2018 № 9975.pdf 27.09.2018 18:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.10.2018 № 10524.pdf 12.10.2018 13:09
- Рішення від 12.10.2018 №10524.pdf 18.10.2018 18:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2018 22:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.10.2018 18:02
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.10.2018 18:02
Задовільнена:
Так
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
78e2e3b998514517b28dcd587404969e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001002-b.a3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Скаржник: СТОВ «АФ Маяк»
Код ЄДРПОУ 32075297
Адреса: Дніпропетровська область,
Криничанський район, п. Покровка,
вул. Центральна,28
Електронна пошта: af.mayak@gmail.com
Телефон : (05654) 24-221
Замовник: Павлоградський механічний завод
Державне підприємство «Виробниче
об’єднання Південний машинобудівний
завод ім. О.М. Макарова»
Адреса: 51412, Дніпропетровська область,
м. Павлоград, вул. Корольова Сергія,10
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015-77300000-3 ( закупівля
послуг в сфері рослинництва
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-07-16-001002-b
ID d8e232ce1f474541a07ec1ce72f6d5f7
Дата коли суб’єкту оскарження стало
Відомо про неправомірні дії Замовника -
20.09.2018
Плата за подання скарги – 5 000,0 грн.
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Павлоградським механічним заводом Державне підприємство «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» (далі Замовник) розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги Ідентифікатор закупівлі: №2700029 UA-2018-07-16-001002-b, ID d8e232ce1f474541a07ec1ce72f6d5f7.
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю Агро Фірма «Маяк» Код ЄДРПОУ 32075297 (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у вищезазначеному тендері, та згідно затвердженої рішенням тендерного комітету Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
19 вересня 2018 року Тендерним комітетом Павлоградського механічного заводу за результатами розгляду поданих пропозицій прийнято рішення відхилити від участі в процедурі закупівлі СТОВ АФ «Маяк». Про вказане свідчить Протокол засідання Тендерного комітету Павлоградського механічного заводу Державне підприємство «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» № 9 від 19 вересня 2018 року щодо розгляду тендерної документації на послуги в сфері рослинництва Код: ДК 021:2015-77300000-3) у зв’язку з тим, що Скаржник грубо порушив ст. 3 та ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Інструкції для подачі тендерної пропозиції в публічних торгах системи «ПРОЗОРО» (Відкриті торги та Відкриті торги з публікацією англійською мовою), а саме надав цінову пропозицію на лоти № 1,2,5,6,7,8 чим грубо порушив вимоги вищезазначених нормативних актів так як цінова пропозиція має бути розкрита тільки після аукціону (копія протоколу додається).
Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з наступних підстав.
Відповідно до статті 1 Закону публічна закупівля це - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (ст. 2 Закону).
Скаржник вважає, що ним повністю дотримано вимоги передбачені ст.ст. 16, 17 Закону та Тендерної документації замовника.
Замовник відхиляючи Скаржника від участі в процедурі закупівлі посилається на ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», проте, диспозиція статті має інший інформативний характер, а с
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника.pdf 24.09.2018 16:57
- Платіжне доручення.PDF 24.09.2018 16:57
- Додаток 1.pdf 24.09.2018 16:57
- Додаток 1 2.pdf 24.09.2018 16:57
- Додаток 1 5.pdf 24.09.2018 16:57
- Додаток 1 6.pdf 24.09.2018 16:57
- Додаток 1 7.pdf 24.09.2018 16:57
- Додаток 1 8.pdf 24.09.2018 16:57
- протокол9.1.pdf 24.09.2018 17:00
- Рішення від 27.09.2018 № 9973.pdf 27.09.2018 18:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.10.2018 № 10523.pdf 12.10.2018 13:08
- Рішення від 12.10.2018 №10523.pdf 18.10.2018 17:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2018 16:57
Дата прийняття рішення по скарзі:
18.10.2018 17:59
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
840828d9b22b4ec3bd4c727ab6bff6ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001002-b.b2
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Скаржник: СТОВ «АФ Маяк»
Код ЄДРПОУ 32075297
Адреса: Дніпропетровська область,
Криничанський район, п. Покровка,
вул. Центральна,28
Електронна пошта: af.mayak@gmail.com
Телефон : (05654) 24-221
Замовник: Павлоградський механічний завод
Державне підприємство «Виробниче
об’єднання Південний машинобудівний
завод ім. О.М. Макарова»
Адреса: 51412, Дніпропетровська область,
м. Павлоград, вул. Корольова Сергія,10
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015-77300000-3 ( закупівля
послуг в сфері рослинництва
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2018-07-16-001002-b
ID d8e232ce1f474541a07ec1ce72f6d5f7
Дата коли суб’єкту оскарження стало
Відомо про неправомірні дії Замовника -
20.09.2018
Плата за подання скарги – 5 000,0 грн.
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Павлоградським механічним заводом Державне підприємство «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» (далі Замовник) розпочато процедуру закупівлі – відкриті торги Ідентифікатор закупівлі: №2700029 UA-2018-07-16-001002-b, ID d8e232ce1f474541a07ec1ce72f6d5f7.
Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю Агро Фірма «Маяк» Код ЄДРПОУ 32075297 (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у вищезазначеному тендері, та згідно затвердженої рішенням тендерного комітету Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
19 вересня 2018 року Тендерним комітетом Павлоградського механічного заводу за результатами розгляду поданих пропозицій прийнято рішення відхилити від участі в процедурі закупівлі СТОВ АФ «Маяк». Про вказане свідчить Протокол засідання Тендерного комітету Павлоградського механічного заводу Державне підприємство «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» № 9 від 19 вересня 2018 року щодо розгляду тендерної документації на послуги в сфері рослинництва Код: ДК 021:2015-77300000-3) у зв’язку з тим, що Скаржник грубо порушив ст. 3 та ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Інструкції для подачі тендерної пропозиції в публічних торгах системи «ПРОЗОРО» (Відкриті торги та Відкриті торги з публікацією англійською мовою), а саме надав цінову пропозицію на лоти № 1,2,5,6,7,8 чим грубо порушив вимоги вищезазначених нормативних актів так як цінова пропозиція має бути розкрита тільки після аукціону (копія протоколу додається).
Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з наступних підстав.
Відповідно до статті 1 Закону публічна закупівля це - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (ст. 2 Закону).
Скаржник вважає, що ним повністю дотримано вимоги передбачені ст.ст. 16, 17 Закону та Тендерної документації замовника.
Замовник відхиляючи Скаржника від участі в процедурі закупівлі посилається на ч. 2 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», проте, диспозиція статті має інший інформативний характер, а с
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника.pdf 24.09.2018 16:22
- Додаток 1.pdf 24.09.2018 16:22
- протокол9.1.pdf 24.09.2018 16:22
- Платіжне доручення.PDF 24.09.2018 16:22
- Скарга на рішення замовника.pdf 24.09.2018 16:41
- Додаток 1 2.pdf 24.09.2018 16:45
- Додаток 1 5.pdf 24.09.2018 16:45
- Додаток 1 6.pdf 24.09.2018 16:45
- Додаток 1 7.pdf 24.09.2018 16:45
- Додаток 1 8.pdf 24.09.2018 16:45
- Рішення від 27.09.2018 № 9974.pdf 27.09.2018 18:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2018 16:22
Опис причини скасування:
Помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.09.2018 16:59
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.09.2018 18:47
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
4dc0c8e3e3e54bfb96dfee0a40f9ad92
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-16-001002-b.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Олімпіас груп» (код ЄДРПОУ 39924672)
Адреса: вул. Гарматна 8, м. Київ, 03115
електронна пошта: olimpiasgroup@gmail.com
телефон: 093-911-04-16
Замовник: ДП "Виробниче об'єднання Південний
машинобудівний завод ім. О.М. Макарова"
(код ЄДРПОУ 14310170)
Адреса: 51413, Україна, Дніпропетровська обл., Павлоград, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Тельмана, 10.
електронна пошта: zmeyi69@meta.ua
телефон: 095-610-54-54
Інформація про закупівлю
ID: d8e232ce1f474541a07ec1ce72f6d5f7
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-16-001002-b
код CPV 77300000-3
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
27.07.2018
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
16 липня 2018 року ДП "Виробниче об'єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю послуги у сфері рослинництва (код CPV 77300000-3). Ознайомившись з Тендерною документацією, в ній було виявлено вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. В пункті 5.3 частини 5 розділу III «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, зазначено, що з метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимагається, зокрема, сканована довідка про досвід виконання аналогічного договору про надання послуг з рослинництва за 2015 та/або 2016 рік.
Нашим підприємством, в порядку статті 23 Закону «Про публічні закупівлі», було запрошено роз’яснення щодо тендерної документації, та задане питання : «враховуючи, те що послуги, які є предметом закупівлі надаються в 2018 році, просимо надати роз’яснення, чи може вважатися підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям досвід виконання аналогічних договорів в 2017 році?».
На наш запит від контактної особи Замовника була отримана відповідь, яка була оприлюднена в системі електронних закупівель Prozorro, про те, що «враховуючи складність виконання робіт у сфері рослинництва, тендерним комітетом Павлоградського механічного заводу ДП "Виробниче об’єднання "Південний машинобудівний завод ім. О.М.Макарова" було прийнято рішення, що виконавець робіт повинен мати досвід аналогічних робіт не менш ніж 3(три) роки».
Вважаємо, що наведені в тендерній документації вимоги є дискримінаційними, такими що порушують норми статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» та направленні на обмеження кола учасників, які мають доступ до торгів, а роз’яснення контактної особи Замовника, в свою чергу, фактично висувають нові дискримінаційні вимоги, які, при тому, не передбачені та прямо суперечать вимогам, викладеним в тендерній документації.
Так, вимога Замовника щодо надання учасником переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, в частині виконання аналогічного договору, сформульована наступним чином: «Сканована довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору щодо надання послуг у сфері рослинництва за 2015 та/або 2016 рік…». Це свідчить, що наявність відносин за аналогічним договором в будь-якому з наведених років буде являтися підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи те, що технологічний сільськогосподарський цикл виробництва, передбачений умовами закупівлі, враховуючи сезонність виробництва та його залежність від природно-кліматичних умов, складає в середньому 8 - 9 місяців, учасник, який мав досвід виконання аналогічного договору на умовах, зазначених в тендерній документації, не буде мати трьохрічного досвіду (всупереч роз’ясненням контактної особи замовника), а матиме саме досвід сезонного виконання робіт, які виконувалися в 2015 або в 2016 роках за укладеним в одному з цих років договором. При тому замовником жодним чином не обґрунтовано чому для відповідності кваліфікаційним критеріям обрані саме 2015 та/або 2016 роки, а досвід виконання аналогічного договору в 2017 та/або 2018 роках не може вважатися відповідністю учасника кваліфікаційним критеріям.
Щодо роз’яснень контактної особи Замовника про необхідність наявності досвіду аналогічних робіт не менш ніж 3(три) роки, звертаємо увагу на те, що по-перше: як було зазначено вище такі вимоги прямо суперечать вимогам, що викладені безпосередньо в тендерній документації, а по-друге є дискримінаційними, та необґрунтованими, внаслідок того, що учасник, який має досвід виконання аналогічних робіт/послуг за договорами, укладеними в 2017 та/або 2018 роках, враховуючи сезонність сільськогосподарського виробництва, може мати значно більший досвід за виконаними договорами, ніж учасник, який має один договір, але ж який укладений 3 роки тому, при тому, виходячи з роз’яснень Замовника, саме останній учасник буде вважатися таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо що Замовник таким чином надав перевагу тим підприємствам, які набули досвід виконання аналогічних договорів в окремий період, без належного обґрунтування вибору зазначеного періоду, тим самим обмежив доступ до торгів таким підприємствам, як ТОВ «Олімпіас груп», які набули досвід виконання аналогічних договорів в 2017 та 2018 роках.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки зазначені вимоги тендерної документації не мають відношення до безпосереднього досвіду виконання учасником аналогічних договорів, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
2. З аналізу тендерної документації було встановлено неможливість виконання умов Замовника, внаслідок ненадання Замовником інформації про агрохімічні властивості ґрунтів та сівозміни на кожній з земельних ділянок вказаних в п. 4.2 розділу І Тендерної документації.
Враховуючи специфіку сільськогосподарського виробництва, вартість предмета закупівлі, а саме послуг у сфері рослинництва, складається в тому числі з вартості насіння, добрив та гербіцидів, які будуть застосовуватися суб’єктом надання послуг із рослинництва. Вид та характеристики насіння, добрив та гербіцидів залежать в першу чергу від показників родючості ґрунту, які визначаються за допомогою агрохімічних паспортів земельних ділянок та інформації стосовно культур, які вирощувалися на відповідних земельних ділянках протягом останніх 3 років (сівозміни).
Так, понаднормове внесення хімічних добрив та багаторазове вирощування однієї й тієї самої культури на одних площах без сівозміни призводить до виснаження ґрунтів, що може призвести взагалі до неможливості надання послуг із рослинництва на таких земельних ділянках на умовах які висуваються Замовником.
Статтею 1 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» передбачено обов'язкове агрохімічне обстеження ґрунтів з видачею агрохімічного паспорта поля, земельної ділянки, в якому фіксуються початкові та поточні рівні забезпечення поживними речовинами ґрунтів, рівні їх забруднення токсичними речовинами та радіонуклідами.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2011 №536 передбачено, що Агрохімічна паспортизація орних земель здійснюється через кожні 5 років, сіножатей, пасовищ і багаторічних насаджень - через кожні 5-10 років і є обов'язковою для всіх землевласників та землекористувачів.
Таким чином, саме інформація, яка міститься в агрохімічному паспорті земельної ділянки дозволяє дати чітку оцінку стану продуктивності (рівня можливої врожайності) та екологічного рівня безпечності земельної ділянки, на підставі якої здійснюється розрахунок норм внесення добрив.
Внаслідок ненадання Замовником такої інформації, потенційні учасники, такі як ТОВ «Олімпіас груп», не мають змоги сформувати об’єктивну ціну послуг, внаслідок неможливості визначення якісних показників насіння, добрив та гербіцидів, які будуть необхідні для забезпечення якісної обробки земель, посіву, обробки посівів.
Крім того, в технічній документації не міститься інформації про наявність або відсутність забрудненості земель, на яких планується надання послуг з рослинництва. У випадку, якщо такі землі є забрудненими, виконавцю послуг буде неможливо виконати умови договору щодо якості продукції, що вирощується. Інформація про наявність забруднення земель також міститься в Агротехнічному паспорті.
Внаслідок неможливості формування реальної ціни, ставиться під загрозу можливість належного виконання Договору про закупівлю, якщо він буде укладений за ціною, запропонованою учасником без урахування інформації про родючість ґрунтів та їх забруднення, які пропонуються для обробки та засіву.
При цьому, якщо потенційний учасник закупівлі раніше вже співпрацював із Замовником в сфері надання послуг сфері рослинництва, та як наслідок має відповідну інформацію щодо родючості ґрунтів, яка складається з інформації про агрохімічні властивості ґрунтів та сівозміни на кожній з земельних ділянок, він буде мати суттєві переваги перед іншими учасниками торгів за рахунок можливості детального розрахунку власних витрат, та як наслідок можливості формування реальної ціни послуг, при якої буде можливо належним чином виконати Договір про закупівлю.
Відповідно до статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. В даному випадку, враховуючи специфіку предмету закупівлі, інформація про агрохімічні властивості ґрунтів (агрохімічні паспорти) та сівозміни на кожній з земельних ділянок за останні три роки повинна вважатися відповідною технічною специфікацією предмету закупівлі, без якої неможливо формування реальної тендерної пропозиції, та оцінка можливості надання послуг в рослинництві, на умовах Замовника, що в свою чергу може призвести к дискримінації та пріоритету тих потенційних учасників, які таку інформацію мають.
Наявність порушених прав ТОВ «Олімпіас груп», обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Олімпіас груп» є суб’єктом надання послуг у рослинництві, бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення Договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «Олімпіас груп» не має можливості прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено 15 серпня 2018 року.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
- Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, а саме:
1. Внести зміни до підпункту 4 пункту 5.3 частини 5 розділу III «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації, з метою надання можливості кваліфікації потенційним учасникам, які мають досвід виконання аналогічних договорів в 2017 та/або 2018 роках, а саме після слів "… за 2015 рік та/або 2016 рік" додати фразу " та/або 2017 рік та/або 2018 рік".
2. Зобов’язати Замовника оприлюднити інформацію про агрохімічні властивості ґрунтів (агрохімічні паспорти) та сівозміни по кожній з земельних ділянок, на яких планується надання послуг з рослинництва, за останні три роки, з метою надання можливості потенційним учасникам розрахунку своїх майбутніх витрат та формування ціни тендерної пропозиції, яка забезпечить реальне виконання Договору про закупівлю.
3. За неможливості виправити допущені порушення, просимо відмінити процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 10.08.2018 12:10
- Скарга до АМКУ.pdf 10.08.2018 12:10
- sign.p7s 10.08.2018 12:25
- Рішення від 14.08.2018 № 8234+лист Замовнику.pdf 15.08.2018 10:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2018 № 8938.pdf 31.08.2018 14:58
- Рішення від 30.08.2018 № 8938.pdf 04.09.2018 18:53
- 1_Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2018 № 8938.pdf 01.09.2018 12:01
- 1 ТД ОЗИМІ 2018.doc 01.09.2018 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2018 12:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.09.2018 18:54
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2018 08:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Задоволена