• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери

Завершена

307 476.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 4 612.14 UAH
Період оскарження: 19.06.2025 15:33 - 25.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП "БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"

Номер: e3b77148ec3245ad89481ffdefd751a8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-19-010408-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП "БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.07.2025 13:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.08.2025 14:56
Автор: ФОП "БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ", Андрій Григорович Бортнік +380679201030 andriybortnik@meta.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2d9a75d4682d4dafa74669259b39c04a
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ФОП "БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ»
У відповідності до Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предметом даної закупівлі є кондиціонери з характеристиками вказаними нижче (ілюстрація - додається).

Отже, Замовником зазначено в найменуванні предмету даної Закупівлі кондиціонери тільки однієї серії Arctic, а саме:
 кондиціонер CH-S12FTXLA2-NG* з монтажем – 7 штук;
 кондиціонер Cooper Hunter CH- S09FTXLA2- NG* з монтажем – 1 штука.

Але при цьому в описі і основних технічних характеристиках до предмету закупівлі згідно п.3 Додатку 4 до тенлерної документації Замовник зазначає, що предметом закупівлі є кондиціонери не однієї, а двох різних серій – Arctic і Vital і відповідно з різними технічними характеристиками.

У відповідності до опису і основних технічних характеристиках до предмету закупівлі згідно п.3 Додатку 4 до тендерної документації, учасником ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» було подано тендерну пропозицію з кондиціонерами ТМ Cooper&Hunter двох серій, а саме CH-S12FTXFLA2-NG ( серія Arctic) і CH-S09FTXF2-NG (серія Vital), які не є еквівалентом товару предмету закупівлі, а є його точною номенклатурою. На підтвердження вищенаведеного, надаються технічний паспорт та керівництво з експлуатації від виробника, в яких зазначаються назви серій і назви моделей що їм відповідають.

Таким чином, твердження Замовника, що тендерна пропозиція ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» не відповідає умовам технiчної специфiкацii щодо предмета закупiвлi тендерноi документацii не відповідає дійсності.

Отже, у Замовника були відсутніі підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, пропозицію ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» було неправомірно відхилено у процедурі відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі № 529 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» від 25 липня 2025 року, яким було відхиленно тендерну пропозицію процедури закупівлі – ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Оскарження неправовірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: e44142c16f8740ecbe13ca272e71fdd3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-19-010408-a.b2
Назва: Оскарження неправовірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Керуючись абзацом 2 пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей ви вiдхилили тендерну пропозицiю учасника Фоп "БортнIк Андрій Григорович", оскiльки тендерна пропозицiя не вiдповiдає умовам технiчноi специфiкацii та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерноi документацii через відсутність складi тендерноi пропозицii учасника порiвняльної таблиці iз зазначенням технiчних характеристик запропонованого товару. Дане рішення вважаємо неправомірним, оскільки запропоновані кондиціонери в пропозиції Фоп "БортнIк Андрій Григорович" не є еквівалентом обладнання, а є їх точною номенклатурою, а саме виробник Cooper&Hunter і серії Arctic та Vital, які заявлені вами в технічному завданні і повністю відповідають усім переліченим технічним характеристикам. Також просимо звернути увагу на те що вами в технічних вимогах у назві моделі товару зазначена тільки одна серія - Arctic, а в переліку технічних характеристик дві різні серії Arctic та Vital. Враховуючи вищенанаведене просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції Фоп "БортнIк Андрій Григорович".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Замовник) уважно проаналізована вимога від 26.07.2025 № UA-2025-06-19-010408-a.b2 (далі – Вимога) щодо визначення переможця процедури закупівлі «Код ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)» за результатами розгляду повідомляємо наступне. Пропозиція учасника - ФОП "БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" (ЄДРПОУ 3169606719) була відхилена на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11293-р/пк-пз від 18.07.2025 р. Відповідно до абз. 1 ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи вищезазначене, Ваша Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: f16fa743184d4f0c8a54c385eafbddfc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-19-010408-a.c1
Назва: скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-19-010408-a ПП «СПЕЦСЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП «СПЕЦСЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по процедурі закупівлі UA-2025-06-19-010408-a та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: Протокол № 498 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» від 04 липня 2025 року. Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 18.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.07.2025 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.07.2025 15:58
Дата виконання рішення Замовником: 25.07.2025 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11293-р/пк-пз від 18.07.2025 вирішила скасувати рішення про визначення ФОП "БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" (ЄДРПОУ 3169606719) переможцем процедури закупівлі – «Код ДК 021-2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-19-010408-a.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС", Анастасія Вікторівна 380933840500 tender@spec-servis.com.ua https://spec-servis.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7a4ed5df8094420299f26ef1600cf60e
Заголовок пункту скарги: скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем
ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» та прийняття рішення
про намір укласти договір

У відповідності до Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» предметом даної закупівлі є кондиціонери з характеристиками вказаними нижче (ілюстрація - додається).

Отже, предметом закупівлі є наступні кондиціонери:
 кондиціонер CH-S12FTXLA2-NG* з монтажем – 7 штук;
 кондиціонер Cooper Hunter CH- S09FTXLA2- NG* з монтажем – 1 штука.

При цьому, у наведеному вище додатку є примітка, згідно якої позначення «*»
означає: «Або еквівалент за технічними та якісними характеристиками. При наданні учасником еквіваленту(ів) предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються) Замовником, учасник у складі пропозиції повинен надати на своєму фірмовому бланку, з № та датою, порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого(их) товару(ів), вказаних у відповідних технічних паспортах, та предмета закупівлі, який(і) вимагається(ються)».

Таким чином, у тендерній документації Замовника була чітко та однозначно встановлена вимога щодо надання порівняльної таблиці із технічними характеристиками у випадку надання еквіваленту предмету закупівлі.

В свою чергу, ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» у складі своєї тендерної пропозиції було подано файли:
1) Тендерна пропозиція.pdf (ілюстрація - додається)


2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf (ілюстрація - додається)


Отже, учасником ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» було запропоновано наступні кондиціонери:
 кондиціонер Cooper Hunter CH-S12FTXLA2-NG – 7 штук;
 кондиціонер Cooper Hunter CH-S09FTXF2-NG – 1 штука.

Таким чином, учасником ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» було частково запропоновано інший товар, а саме: замість кондиціонеру Cooper Hunter CH-S09FTXLA2- NG – 1 штука, як того вимагав Замовник, було запропоновано кондиціонер Cooper Hunter CH-S09FTXF2-NG – 1 штука.

Як бачимо в найменуванні моделі, що потрібна Замовнику та пропозиції учасника існують певні відмінності, що в свою чергу дозволяє стверджувати, що це не ідентичний товар, а інший, можливо його еквівалент.

В розрізі публічних закупівель, еквівалент означає товар, який за своїми технічними та якісними характеристиками є рівнозначним, рівноцінним або взаємозамінним з тим, що зазначено в тендерній документації.

Як наслідок, виходячи з вимог тендерної документації Замовника у випадку пропонування еквіваленту товару, учасник повинен був додатково надати порівняльну таблицю із технічними характеристиками запропонованого товару, для того, щоб Замовник мав змогу скласти загальну уяву про технічні та якісні характеристики товару.

Натомість, учасником ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» цього зроблено не було, зокрема не було надано порівняльну таблицю із технічними характеристиками запропонованого товару, як того вимагав Замовник у тендерній документації.

Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

При цьому, такі невідповідності в інформації та/або документах, не могли бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.

А отже, у Замовника були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

В результаті, Замовник не мав права визнавати ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ».

Натомість, Замовником Протоколом № 498 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» від 04 липня 2025 року було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Таким чином, з огляду на все викладене, ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі № 498 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» від 04 липня 2025 року, яким було визначено переможцем процедури закупівлі – ФОП «БОРТНІК АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір