-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в СЗШ № 184 Дніпровського району м. Києва
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 57 робочих днів
1 299 651.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 498.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 498.26 UAH
Період оскарження:
19.06.2025 13:43 - 27.06.2025 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА на рішення замовника про відміну відкритих торгів
Номер:
b92a597db3d442a0a9d431b111313a49
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-19-007306-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення замовника про відміну відкритих торгів
Скарга:
КОМІСІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник)
Код ЄДРПОУ: 37397216
Адреса: 02105, Україна, Київська область, м. Київ, пр-т Миру, 6-А
Електронна пошта: dnepr-osvitakkt@ukr.net
Телефон: +380633197098
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС – СЕРВІС» (далі – ТОВ «БК « ЛС-СЕРВІС», Скаржник);
Код ЄДРПОУ: 43087425
Адреса: 01030, Україна, місто Київ, вулиця Пирогова, будинок, 10г, офіс, 14
Електронна пошта: ls-servise@ukr.net
Телефон: +38(096) 356-37-58
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-19-007306-a
Узагальнена назва закупівлі:
«Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в Гімназії № 184 Дніпровського району м. Києва) (далі – Процедура закупівлі).
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 12.08.2025 № 12419.pdf 14.08.2025 17:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2025 № 12419.pdf 13.08.2025 13:54
- рішення від 05.08.2025 № 12011.pdf 05.08.2025 15:40
- sign.p7s 02.08.2025 21:40
- Скарга до АМКУ на скасуквання рішення Змовника по Гімназії №184 .docx 02.08.2025 21:39
- протокол скасув. процед. (пот. рем. найпрос. укриття Гімназія № 184).pdf 02.08.2025 21:39
- Скарга до АМКУ на скасуквання рішення Змовника по Гімназії №184 .pdf 02.08.2025 21:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2025 21:44
Дата розгляду скарги:
12.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2025 15:40
Дата прийняття рішення по скарзі:
14.08.2025 17:45
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de5498bebec34d509cfee380d7b9690f
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на рішення замовника про відміну відкритих торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Фактичні обставини
19.06.2025 Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-19-007306-a, Поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в Гімназії № 184 Дніпровського району м. Києва.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС-СЕРВІС»» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 01 липня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Найменування учасника Ідентифікаційний код
учасника в ЄДР
Первинна пропозиція з ПДВ Остаточна пропозиція з ПДВ
ТОВ"БК"ЛС-СЕРВІС" (Скаржник) 43087425 1 200 197,72 1 200 197,72
ТОВ "РУБІН - УКРАЇНА" 21620706 1 299 604,69 1 299 604,69
23.07.2025 на стадії Оцінки пропозиції Скаржника, Замовник ухвалив рішення на підставі ПРОТОКОЛУ (РІШЕННЯ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРО ВІДМІНУ ТЕНДЕРУ № 07/570 від 23.07.2025 року що відміняє процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в Гімназії № 184 Дніпровського району м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-19-007306-a з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), по причині неможливості усунення порушень, а саме: у зв’язку з доопрацювання тендерної документації.
Відміна торгів свідчить про недобросовісність Замовника та умисну спробу уникнути укладення договору з економічно вигідною пропозицією Учасника, чия пропозиція на 99 406,97 грн дешевша.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни закупівлі UA-UA-2025-06-19-007306-a та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження.
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період
дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування" (надалі – Особливості).
Також, порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Щодо неправомірної відміни торгів
Замовник у електронній системі закупівель вказує на те, що причина відміни є
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: у зв’язку з доопрацювання тендерної документації.
На нашу думку, це твердження Замовника не відповідає дійсності. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за 7 днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом зі змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Починаючи з 19.06.2025 року по 27.06.2025 року, Замовник мав час та можливість внести з власної ініціативи будь-які зміни до оголошення та / або тендерної документації.
Тобто, Замовник мав алгоритм дій. Однак, Замовник вирішив зловживати своїми правами з метою відміни торгів.
Зазначене свідчить, що Замовник саме за наслідком своїх же дій (бездіяльності) відміняє цю закупівлю.
Ці торги є торгами з особливостями, а відтак, у даному випадку необхідно застосовувати положення Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Згідно частини 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Тобто, з аналізу даних положень вбачається, що Замовник має право відмінити тендер тільки у разі неможливості усунення порушень, що виявлені – тобто повинен бути факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, рішення щодо відміни торгів повинно бути обґрунтованим, підтвердженим, а не ґрунтуватись на самоуправстві і порушеннях порядку проведення торгів Замовником.
Отже, для відміни на вказаній підставі Особливостей обов'язковим фактором повинно бути виявлення порушень у встановленому законом порядку.
Зазначимо, що виявлення (встановлення) порушень також повинно відбуватись в прядку, що передбачений законодавством України, зокрема:
Відповідно до пункту 22 Особливостей, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно частини 4 статті 7 Закону, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Також, з аналізу статті 8 Закону вбачається, що встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель може центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Крім того, з положень статті 18 Закону вбачається, що Орган оскарження має право встановлювати порушення у сфері публічних закупівель.
Звертаємо увагу Комісії, що UA-2025-05-06-012928-a Замовником вже було оприлюднено процедуру відкритих торгів «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в СЗШ № 184 Дніпровського району м. Києва), де 15.05.2025 ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС» прийняла участь у Аукціоні. На стадії Оцінки пропозиції учасника з більш вигідною пропозицією -991 602,48 грн. з ПДВ. 29.05.2025 року Замовник приймає рішення згідно ПРОТОКОЛУ (РІШЕННЯ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРО ВІДМІНУ ТЕНДЕРУ №05/336 від 29.05.2025р. про скасування закупівлі, а саме: у зв’язку з доопрацювання тендерної пропозиції.
Зазначене свідчить, що Замовник саме за наслідком своїх же дій (бездіяльності) відміняє вдруге дану закупівлю.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації – скасувати Протокол (рішення) уповноваженої особи № 07/570 від 23.07.2025 року про відміну процедури відкритих торгів з особливостями.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
19.06.2025 Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-19-007306-a, Поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в Гімназії № 184 Дніпровського району м. Києва.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС-СЕРВІС»» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 01 липня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Найменування учасника Ідентифікаційний код
учасника в ЄДР
Первинна пропозиція з ПДВ Остаточна пропозиція з ПДВ
ТОВ"БК"ЛС-СЕРВІС" (Скаржник) 43087425 1 200 197,72 1 200 197,72
ТОВ "РУБІН - УКРАЇНА" 21620706 1 299 604,69 1 299 604,69
23.07.2025 на стадії Оцінки пропозиції Скаржника, Замовник ухвалив рішення на підставі ПРОТОКОЛУ (РІШЕННЯ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРО ВІДМІНУ ТЕНДЕРУ № 07/570 від 23.07.2025 року що відміняє процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в Гімназії № 184 Дніпровського району м. Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-19-007306-a з підстави, що передбачена підпунктом 2 пункту 50 відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), по причині неможливості усунення порушень, а саме: у зв’язку з доопрацювання тендерної документації.
Відміна торгів свідчить про недобросовісність Замовника та умисну спробу уникнути укладення договору з економічно вигідною пропозицією Учасника, чия пропозиція на 99 406,97 грн дешевша.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни закупівлі UA-UA-2025-06-19-007306-a та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження.
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період
дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування" (надалі – Особливості).
Також, порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Щодо неправомірної відміни торгів
Замовник у електронній системі закупівель вказує на те, що причина відміни є
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: у зв’язку з доопрацювання тендерної документації.
На нашу думку, це твердження Замовника не відповідає дійсності. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за 7 днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовник має право з власної ініціативи або в разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом зі змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Починаючи з 19.06.2025 року по 27.06.2025 року, Замовник мав час та можливість внести з власної ініціативи будь-які зміни до оголошення та / або тендерної документації.
Тобто, Замовник мав алгоритм дій. Однак, Замовник вирішив зловживати своїми правами з метою відміни торгів.
Зазначене свідчить, що Замовник саме за наслідком своїх же дій (бездіяльності) відміняє цю закупівлю.
Ці торги є торгами з особливостями, а відтак, у даному випадку необхідно застосовувати положення Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Згідно частини 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Тобто, з аналізу даних положень вбачається, що Замовник має право відмінити тендер тільки у разі неможливості усунення порушень, що виявлені – тобто повинен бути факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, рішення щодо відміни торгів повинно бути обґрунтованим, підтвердженим, а не ґрунтуватись на самоуправстві і порушеннях порядку проведення торгів Замовником.
Отже, для відміни на вказаній підставі Особливостей обов'язковим фактором повинно бути виявлення порушень у встановленому законом порядку.
Зазначимо, що виявлення (встановлення) порушень також повинно відбуватись в прядку, що передбачений законодавством України, зокрема:
Відповідно до пункту 22 Особливостей, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно частини 4 статті 7 Закону, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Також, з аналізу статті 8 Закону вбачається, що встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель може центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Крім того, з положень статті 18 Закону вбачається, що Орган оскарження має право встановлювати порушення у сфері публічних закупівель.
Звертаємо увагу Комісії, що UA-2025-05-06-012928-a Замовником вже було оприлюднено процедуру відкритих торгів «Інші завершальні будівельні роботи» код 45450000-6 за ЄЗС ДК 021:2015 (Поточний ремонт підвального приміщення облаштованого під найпростіше укриття в СЗШ № 184 Дніпровського району м. Києва), де 15.05.2025 ТОВ «БК «ЛС-СЕРВІС» прийняла участь у Аукціоні. На стадії Оцінки пропозиції учасника з більш вигідною пропозицією -991 602,48 грн. з ПДВ. 29.05.2025 року Замовник приймає рішення згідно ПРОТОКОЛУ (РІШЕННЯ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРО ВІДМІНУ ТЕНДЕРУ №05/336 від 29.05.2025р. про скасування закупівлі, а саме: у зв’язку з доопрацювання тендерної пропозиції.
Зазначене свідчить, що Замовник саме за наслідком своїх же дій (бездіяльності) відміняє вдруге дану закупівлю.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації – скасувати Протокол (рішення) уповноваженої особи № 07/570 від 23.07.2025 року про відміну процедури відкритих торгів з особливостями.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Зобов’язати Замовника – Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації – скасувати Протокол (рішення) уповноваженої особи 07/570 від 23.07.2025 року про відміну процедури відкритих торгів з особливостями. 3) Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛС-СЕРВІС»» в законному порядку (розглянути пропозицію із дотриманням вимог статті 5 Закону, виставити протокол, укласти договір за результатами закупівлі). Додатки: 1) Копія протоколу №07/570 від 23.07.2025р. про відміну процедури відкритих торгів з особливостями.