-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт вхідних груп зі сходами, облаштування фальцевих козирків та ремонт вимощення навколо укриття в КЗ «Ліцей «Науковий» Кропивницької міської ради» за адресою вул. Юрія Коваленка, 9А, м. Кропивницький)
Завершена
3 353 862.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 538.62 UAH
мін. крок: 1% або 33 538.62 UAH
Період оскарження:
19.06.2025 13:32 - 26.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
de04c13c214444eaa0062c702e485223
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-19-003273-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 7.Досвід робіт розділ 5 п.47.pdf 12.07.2025 12:14
- 2.Рішення-ВК-КМР-154_11-02-2025.pdf 12.07.2025 12:14
- 1.Додаток-2-Технічна специфікація.pdf 12.07.2025 12:14
- 4.Договірна ціна.pdf 12.07.2025 12:14
- 6.Локальний кошторис_.pdf 12.07.2025 12:14
- 3.Протокол-переможець-Ліцей-Науковий-10.07.25.pdf 12.07.2025 12:14
- 5.Підсумкова відом_.pdf 12.07.2025 12:14
- sign.p7s 12.07.2025 12:15
- рішення від 15.07.2025 № 11050.pdf 15.07.2025 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2025 № 11434.pdf 23.07.2025 17:02
- рішення від 22.07.2025 № 11434.pdf 25.07.2025 16:58
- АМКУ оскарження переможця.pdf 17.07.2025 13:47
- АМКУ оскарження переможця.doc 17.07.2025 13:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2025 12:19
Дата розгляду скарги:
22.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2025 16:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.07.2025 16:58
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d5f433eb4a1bd45b822ba77be1997dc0
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця – ПП «РБК Купол», код ЄДРПОУ 33877991
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
10.07.2025 о 08:45 Замовником, Управління освіти Кропивницької міської ради, код ЄДРПОУ 05403286, опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем закупівлі ПП «РБК Купол» та про намір укладення договору.
Дана процедура закупівлі, UA-2025-06-19-003273-a (надалі – Закупівля), проводиться із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
У відповідності до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація замовника формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник Закупівлі встановив зазначені вимоги в додатку 2 Тендерної документації, та визначив наступне: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
1) Учасник повинен надати підтвердження досвіду роботи, перелік яких визначені
Розділ №5 Вхід № 2 козирки Обсяг надання послуг;
2) Розділ №5 . Козирки п. 47 Улаштування покриття з фальцевих панелей. Обсяг
надання послуг.
Для підтвердження досвіду виконання робіт Улаштування покриття з фальцевих панелей надати акти виконаних робіт КБ-2в, довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: Договірна ціна; Локальний/ні кошторис/и на будівельно-монтажні роботи; будівельно-ремонтні роботи; Підсумкова відомість ресурсів до локального/них кошторису/кошторисів (в сканованому вигляді можливе надання Учасником тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому інші підтверджуючі розрахунки, що визначені даною документацією можуть бути надані у форматі EXEL або WORD).
Учасник у складі пропозиції має надати лист-гарантію, що матеріали, які будуть застосовуватися під час виконання об’єму робіт, не будуть завдавати шкоди навколишньому середовищу та екології та не будуть походити із країн щодо яких застосовано санкційне законодавство України.
Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі пропозиції.
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості ОБ’ЄКТА згідно рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №154 від 11.02.2025 встановлено розмір заробітної плати на 2025 рік у розмірі 20 380,00 грн.
Розрахунки договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі повинні бути розроблені в програмному комплексі АВК-5.»
ПП «РБК Купол» до своєї пропозиції на виконання вищеозначених вимог надав:
«Договірна ціна.pdf»
«Підсумкова відом_. pdf»
«Локальний кошторис_. pdf»
«Досвід робіт розділ 5 п.47. pdf»
«Акт обстеження.pdf»
ПП «РБК Купол не надало лист-гарантію, що матеріали, які будуть застосовуватися під час виконання об’єму робіт, не будуть завдавати шкоди навколишньому середовищу та екології та не будуть походити із країн щодо яких застосовано санкційне законодавство України.
Крім того, до договірної ціни ПП «БРК Купол» не надано пояснювальної записки, у якій відображатиметься розмір кошторисної заробітної плати, визначений Замовником в Технічній специфікації, додатку 2 до Тендерної документації Замовника, та відповідно врахований під час здійснення розрахунку договірної ціни.
Крім того, у долученій до пропозиції ПП «БРК Купол» підсумковій відомості («Підсумкова відом_. pdf») також не відображено врахування саме означеної Замовником кошторисної заробітної плати.
Згідно із рішення Виконавчого комітету Кропивницької міської ради №154 від 11.02.2025, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів Кропивницької міської територіальної громади, коштів комунальних підприємств, установ та організацій Кропивницької міської територіальної громади, а також кредитів, наданих під державні гарантії, у розмірі 20 380,0 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 при звичайних умовах будівництва.
Із долучених до пропозиції ПП «БРК Купол» документів, щодо підтвердження досвіду роботи, зокрема п.47 Об’єму робіт - Улаштування покриття з фальцевих панелей, не вбачається виконання аналогічних робіт.
Крім того, з питання підтвердження досвіду виконання робіт із улаштування покриття з фальцевих панелей, було підставою винесення вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «Будівництво майбутнього 2019» (вимога від 03.07.2025 опублікована о 14:56 год), та зокрема в якій було зазначено, про підтвердження досвіду робіт улаштування покриття з фальцевих панелей.
Жодних рішень/дій із означених недоліків Замовником щодо ПП «БРК Купол» у відповідності до вимог Закону та Особливостей не приймалось/вчинялось.
Згідно із пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Вимога Замовоника щодо усунення невідповідностей до ПП «БРК Купол» (від 08.07.2025 опублікована о 15:16 год) стосувалась виключно надання підтвердженння підстав володіння/користування приміщенням, яке зазначено ПП «БРК Купол як фактична адреса перебування ("Відомості про учасника", фактична адреса ПП "Ремонтно-будівельна компанія КУПОЛ" - м. Кропивницький, бульвар Студентський, 1 оф. 202.).
Однією із підставі відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відтак, у Замовника наявні підстави для відхилення ПП «БРК Купол».
Дана процедура закупівлі, UA-2025-06-19-003273-a (надалі – Закупівля), проводиться із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
У відповідності до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація замовника формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник Закупівлі встановив зазначені вимоги в додатку 2 Тендерної документації, та визначив наступне: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
1) Учасник повинен надати підтвердження досвіду роботи, перелік яких визначені
Розділ №5 Вхід № 2 козирки Обсяг надання послуг;
2) Розділ №5 . Козирки п. 47 Улаштування покриття з фальцевих панелей. Обсяг
надання послуг.
Для підтвердження досвіду виконання робіт Улаштування покриття з фальцевих панелей надати акти виконаних робіт КБ-2в, довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: Договірна ціна; Локальний/ні кошторис/и на будівельно-монтажні роботи; будівельно-ремонтні роботи; Підсумкова відомість ресурсів до локального/них кошторису/кошторисів (в сканованому вигляді можливе надання Учасником тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому інші підтверджуючі розрахунки, що визначені даною документацією можуть бути надані у форматі EXEL або WORD).
Учасник у складі пропозиції має надати лист-гарантію, що матеріали, які будуть застосовуватися під час виконання об’єму робіт, не будуть завдавати шкоди навколишньому середовищу та екології та не будуть походити із країн щодо яких застосовано санкційне законодавство України.
Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі пропозиції.
Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості ОБ’ЄКТА згідно рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ №154 від 11.02.2025 встановлено розмір заробітної плати на 2025 рік у розмірі 20 380,00 грн.
Розрахунки договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі повинні бути розроблені в програмному комплексі АВК-5.»
ПП «РБК Купол» до своєї пропозиції на виконання вищеозначених вимог надав:
«Договірна ціна.pdf»
«Підсумкова відом_. pdf»
«Локальний кошторис_. pdf»
«Досвід робіт розділ 5 п.47. pdf»
«Акт обстеження.pdf»
ПП «РБК Купол не надало лист-гарантію, що матеріали, які будуть застосовуватися під час виконання об’єму робіт, не будуть завдавати шкоди навколишньому середовищу та екології та не будуть походити із країн щодо яких застосовано санкційне законодавство України.
Крім того, до договірної ціни ПП «БРК Купол» не надано пояснювальної записки, у якій відображатиметься розмір кошторисної заробітної плати, визначений Замовником в Технічній специфікації, додатку 2 до Тендерної документації Замовника, та відповідно врахований під час здійснення розрахунку договірної ціни.
Крім того, у долученій до пропозиції ПП «БРК Купол» підсумковій відомості («Підсумкова відом_. pdf») також не відображено врахування саме означеної Замовником кошторисної заробітної плати.
Згідно із рішення Виконавчого комітету Кропивницької міської ради №154 від 11.02.2025, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів Кропивницької міської територіальної громади, коштів комунальних підприємств, установ та організацій Кропивницької міської територіальної громади, а також кредитів, наданих під державні гарантії, у розмірі 20 380,0 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 при звичайних умовах будівництва.
Із долучених до пропозиції ПП «БРК Купол» документів, щодо підтвердження досвіду роботи, зокрема п.47 Об’єму робіт - Улаштування покриття з фальцевих панелей, не вбачається виконання аналогічних робіт.
Крім того, з питання підтвердження досвіду виконання робіт із улаштування покриття з фальцевих панелей, було підставою винесення вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «Будівництво майбутнього 2019» (вимога від 03.07.2025 опублікована о 14:56 год), та зокрема в якій було зазначено, про підтвердження досвіду робіт улаштування покриття з фальцевих панелей.
Жодних рішень/дій із означених недоліків Замовником щодо ПП «БРК Купол» у відповідності до вимог Закону та Особливостей не приймалось/вчинялось.
Згідно із пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Вимога Замовоника щодо усунення невідповідностей до ПП «БРК Купол» (від 08.07.2025 опублікована о 15:16 год) стосувалась виключно надання підтвердженння підстав володіння/користування приміщенням, яке зазначено ПП «БРК Купол як фактична адреса перебування ("Відомості про учасника", фактична адреса ПП "Ремонтно-будівельна компанія КУПОЛ" - м. Кропивницький, бульвар Студентський, 1 оф. 202.).
Однією із підставі відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відтак, у Замовника наявні підстави для відхилення ПП «БРК Купол».
×
-
Назва доказу:
7.Досвід робіт розділ 5 п.47
-
Повʼязаний документ:
7.Досвід робіт розділ 5 п.47.pdf
-
-
Назва доказу:
6.Локальний кошторис_
-
Повʼязаний документ:
6.Локальний кошторис_.pdf
-
-
Назва доказу:
5.Підсумкова відом_
-
Повʼязаний документ:
5.Підсумкова відом_.pdf
-
-
Назва доказу:
4.Договірна ціна
-
Повʼязаний документ:
4.Договірна ціна.pdf
-
-
Назва доказу:
3.Протокол-переможець-Ліцей-Науковий-10.07.25
-
Повʼязаний документ:
3.Протокол-переможець-Ліцей-Науковий-10.07.25.pdf
-
-
Назва доказу:
2.Рішення-ВК-КМР-154_11-02-2025
-
Повʼязаний документ:
2.Рішення-ВК-КМР-154_11-02-2025.pdf
-
-
Назва доказу:
1.Додаток-2-Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
1.Додаток-2-Технічна специфікація.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі ПП «БРК Купол» та повідомлення про намір укласти договір із ПП «БРК Купол».