-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Торги не відбулися
3 613 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 065.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2025 22:16 - 01.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на переможця
Номер:
575aba96f77b4899a0b0ebfb9239f835
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-18-014000-a.a1
Назва:
Скарга на переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ (1).docx 16.08.2025 21:37
- 99_Протокол_кваліфікації_125_11_08_25.docx 16.08.2025 21:37
- рішення від 17.07.2025 № 11228 (1).pdf 16.08.2025 21:37
- sign.p7s 16.08.2025 21:42
- Рішення від 19.08.2025 № 12768.pdf 19.08.2025 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2025 № 13183.pdf 28.08.2025 14:08
- Рішення від 27.08.2025 № 13183.pdf 29.08.2025 15:12
- Відповідь на_скаргу_UA-2025-06-18-014000-a.pdf 21.08.2025 16:36
- Відповідь на_скаргу_UA-2025-06-18-014000-a.docx 21.08.2025 16:36
- 109_Протокол_Виконання рішення АМКУ_04.09.25.docx 05.09.2025 09:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2025 21:53
Дата розгляду скарги:
27.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.08.2025 15:12
Дата виконання рішення Замовником:
05.09.2025 09:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 11.08.2025 року № 99 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (далі — Учасник), було визначено переможцем процедури закупівлі Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 13183-р/пк-пз від 27.08.2025 року, зобов’язано комунальну установу "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси" (код ЄДРПОУ: 40703235) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" (код ЄДРПОУ: 41962557) переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-18-014000-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Скасувати рішення від 11.08.2025 року № 99 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (далі — Учасник), було визначено переможцем процедури закупівлі Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df3d488fd06d419c949cdb9c309ef0b4
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.2 додатку 2 до тендерної документації: у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 3.2 додатку 2 до тендерної документації: у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- об’єктний кошторис;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт.
Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна бути визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічного завдання. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт з надання послуги/виконання робіт або зміну обсягів та складу робіт/послуг (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові розрахунку ціни тендерної пропозиції не повністю узгоджуються між собою за усіма кількісними та вартісними показниками та не заповнені в повному обсязі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.
Відповідно до відомості обсягів робіт додатку 2 до тендерної документації:
Середній розряд робіт – розряд – 4.3.
В складі пропозиції учасником надано кошторисні розрахунки, в тому числі підсумкові відомість ресурсів та локальні кошториси (файл: 44. Кошторис.pdf), які суперечать вимогам тендерної документації.
Зокрема, відповідно до наданої підсумкової відомості ресурсів вказано середній розряд робіт – розряд – 4.3.
Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 вказано середній розряд робіт – розряд – 3.8.
Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02 вказано середній розряд робіт – розряд – 3.3.
Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02 вказано середній розряд робіт – розряд – 6.0.
Отже, відомості про середній розряд робіт не узгоджуються між кошторисними документами учасника та тендерною документацією.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 11228-р/пк-пз від 17.07.2025 року.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № № 99 від 11.08.2025.
2. Рішення № 11228-р/пк-пз від 17.07.2025.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
1. Відповідно до пункту 3.2 додатку 2 до тендерної документації: у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена у програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії з наданням ліцензії/сертифікату/свідоцтва на програмний комплекс, в якому буде розрахована ціна тендерної пропозиції, з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість обсягів робіт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- об’єктний кошторис;
- локальний(-і) кошторис(-и);
- календарний графік виконання робіт.
Надані розрахунки повинні підтверджувати відповідність встановленим в технічному завданні вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників. Договірна ціна повинна бути визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічного завдання. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами. Кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd. При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт з надання послуги/виконання робіт або зміну обсягів та складу робіт/послуг (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові розрахунку ціни тендерної пропозиції не повністю узгоджуються між собою за усіма кількісними та вартісними показниками та не заповнені в повному обсязі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.
Відповідно до відомості обсягів робіт додатку 2 до тендерної документації:
Середній розряд робіт – розряд – 4.3.
В складі пропозиції учасником надано кошторисні розрахунки, в тому числі підсумкові відомість ресурсів та локальні кошториси (файл: 44. Кошторис.pdf), які суперечать вимогам тендерної документації.
Зокрема, відповідно до наданої підсумкової відомості ресурсів вказано середній розряд робіт – розряд – 4.3.
Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 вказано середній розряд робіт – розряд – 3.8.
Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02 вказано середній розряд робіт – розряд – 3.3.
Відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-02 вказано середній розряд робіт – розряд – 6.0.
Отже, відомості про середній розряд робіт не узгоджуються між кошторисними документами учасника та тендерною документацією.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні № 11228-р/пк-пз від 17.07.2025 року.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № № 99 від 11.08.2025.
2. Рішення № 11228-р/пк-пз від 17.07.2025.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Рішення № 11228-р/пк-пз від 17.07.2025.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 17.07.2025 № 11228 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
99_Протокол_кваліфікації_125_11_08_25.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ».