• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")

Торги не відбулися

28 698 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 143 490.39 UAH
Період оскарження: 18.06.2025 17:21 - 13.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження дискримцінаційних вимог тендерної документації

Номер: f9a19f4858394ab284f11fd560dfd758
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-18-013088-a.a1
Назва: Оскарження дискримцінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Скаржник просить зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2025 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.07.2025 15:42
Дата виконання рішення Замовником: 11.08.2025 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП", Олена Гаркуша 380966405014 smart.UG.2012@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fd9c25fe360646a1b565380438e212ef
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо сертифікату ISO 19011:2018
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації до тендерної документації вимагається:

- наявність сертифіката на систему управління якістю наявність сертифіката на систему управління якістю ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018.
Відповідно до Наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2019 № 435 Про прийняття та скасування національних стандартів затверджено ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) Настанови щодо проведення аудитів систем управління.
Згідно вступу даного стандарту, він ідентичний щодо ISO 19011:2018 (версія en) «Guidelines for auditing management systems». Сфера застосування стандарту – проведення аудитів систем управління, зокрема принципи проведення аудитів, керування програмою аудиту та проведення аудитів систем управління, а також настанови щодо оцінювання компетентності осіб, залучених до процесу аудиту. Такі заходи мають стосуватись особи(осіб), яка(-і) керує(-ють) програмою аудиту, аудиторів і груп аудиту.
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі здійснюється закупівля робіт: Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Таким чином технічним завданням не передбачено здійснення аудитів систем управління.
Скаржник здійснює господарську діяльність з будівництва об’єктів та виконання будівельних робіт, про що має ліцензію на виконання робіт, передбачених технічним завданням, згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Але Скаржник не має сертифікату ISO 19011:2018, оскільки не здійснює господарської діяльності з аудиту систем управління. При цьому для виконання робіт, передбачених технічним завданням Скаржник і не повинен здійснювати таку господарську діяльність, та, відповідно, не повинен мати такого сертифікату.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності сертифіката ISO 19011:2018.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: fe670eee991f4da6969a3b7b3a0c7c66
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо нечіткості місця виконання робіт
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 4.3 Розділу 1 тендерної документації встановлено:
Обсяг виконання робіт: згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (завдання) викладених у Додатку 2 до тендерної документації
Місце виконання робіт село Чайка Бучанського району Київської області

Відповідно до оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено:
Предмет закупівлі: Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08130 Україна Київська область Петропавлівська Борщагівка Ярослава Мудрого 1-А

Відповідно до технічного завдання, оприлюдненого в Додатку № 2 до тендерної документації передбачається закупівля:
«Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області»

Таким чином наявна в оголошенні інформація не узгоджується з інформацією в тендерній документації. При цьому дана інформація є ключовою для підготовки пропозицій та для підтвердження відповідності технічним вимогам, які встановлюються Замовником.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення закупівлі та коректно викласти місце виконання робіт.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ff0e1f231593485fa04111485e4ab70d
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо гарантійних листів від власника техніки
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 30. Додатку 7 до тендерної документації вимагається надати:
Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи.

Скаржник має ряд власної техніки, але залучає і техніку згідно договорів надання послуг / виконання робіт, наприклад, Договір № 01-09-23-О від 01.09.2023 р. з ТОВ «ЯГУАР», відповідно до якого планує залучати компресор марка ПКСД-5,25 для підтвердження відповідності вимоги надати обладнання «компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність 2,2 м3/хв. – 1 одиниця». Договір є чинним, договором передбачено надання послуг будівельних машин на об’єктах будівництва, капітального ремонту або відновлення, що вказані в замовленнях ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», обмежень щодо конкретних об’єктів не встановлено. Договором передбачено, що виконавець повинен якісно та в повному обсязі надати послуги, передбачені договором. Таким чином Замовник цього договору (Скаржник) не переймається готовністю до використання чи щодо комплектації техніки чи щодо її робочого стану – це відповідальність виконавця (ТОВ «ЯГУАР»). Таким чином Скаржник може гарантувати Замовнику закупівлі, що залучена техніка буде в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, оскільки це узгоджується з договором надання послуг № 01-09-23-О від 01.09.2023 р. Але вимога тендерної документації додатково просить такий гарантійний лист від власника техніки, що ставить Скаржника в залежність від ТОВ «ЯГУАР», який не зобов’язаний згідно умов укладеного між сторонами договору надавати такого роду листи.
Також відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля Будівництво зовнішніх мереж водопостачання в селі Чайки Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь"), а не постачання комплектованої, готової до використання техніки. Таким чином наявна умова не узгоджується з технічним завданням закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо надання гарантійних листів від власників техніки, що техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 89fb62eee5cd4bf8a928cdb9e5aedfc0
Заголовок пункту скарги: 4. Щодо електростанцій пересувних
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 26 Додатку 7 до тендерної документації вимагається надати:
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- електростанції пересувні, потужність 4 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 10 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 12 кВт. – 1 одиниця;
Даний пункт не містить конкретного переліку можливих документів, які б підтверджували право власності / володіння / користування. Але такий конкретний перелік міститься в п. 28 Додатку 7 до тендерної документації:
У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає:
- Учасник повинен надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою, устаткуванням, механізмами, машинами (н-д технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договори найму/оренди та ін.), зазначених у довідці.
Скаржник планує залучити власну електростанцію пересувну – дизель-генератор моделі Е RC EG 0070 торгової марки EMSA. Потужність даної електростанції – 52 кВт, тобто один генератор може одночасно виконувати функції усіх електростанцій, які передбачені п. 26 Додатку 7 до тендерної документації, одночасно (4+10+12=26 кВт). Скаржник не має в наявності окремих електростанцій пересувних потужністю 4, 10 та 12 кВт відповідно, але має одну, яка може виконувати їх функції одночасно. Проте Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, оскільки Замовник вимагає саме окремі електростанції відповідних чітко визначених потужностей.
Також Скаржник може підтвердити наявність електростанції пересувної шляхом надання видаткової накладної № 72 від 21.09.2018 р. Проте даний документ не міститься в переліку документів, які можуть підтвердити право власності обладнанням згідно вимог п. 28 Додатку 7 до тендерної документації, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, надати можливість надання однієї потужної електростанції замість трьох з чітко визначеною потужністю, а також надати можливість підтвердити право власності техніки, яка не потребує свідоцтва про державну реєстрацію, іншими документами, наприклад, накладна, оборотно-сальдова відомість підприємства тощо.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 4189ae8df20948b9859dd10ffbaf25c2
Заголовок пункту скарги: 5. Щодо чітко визначених характеристик обладнання для підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 26 Додатку 7 до тендерної документації вимагається надати:
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т. – 1 одиниця;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т. не менше 2 одиниць;
- компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7ат), продуктивність 2,2 м3/хв. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 4 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 10 кВт. – 1 одиниця;
- електростанції пересувні, потужність 12 кВт. – 1 одиниця;
- апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт. – 1 одиниця;
- апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 630 мм, потужність 3,7 кВт. – 1 одиниця;
- бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] – 1 одиниця;
Таким чином, тендерна документація містить перелік техніки, яка має чітко визначені характеристики (потужність для електростанцій, апаратів для стикового зварювання, бульдозерів; вантажопідйомність для автомобіля бортового чи автокрану тощо).
Скаржник має в наявності:
- автомобіль бортовий MAN TGA 26.390, вантажопідйомність 14 т;
- кран на автомобільному ходу МАЗ 533702-240, вантажопідйомність більше 20 т.
- компресор пересувний ПКСД-5,25, продуктивність до 5,25 м3/хв;
- електростанція пересувна дизель-генератор моделі Е RC EG 0070 торгової марки EMSA потужність 52 кВт;
- бульдозер B11.6000-1E1, потужність 139,7 кВт
Те ж саме стосується і апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб, які Скаржник поки підбирає.
Отже, Скаржник має в наявності техніку, необхідну для виконання робіт, але яка має кращі характеристики від чітко встановлених в тендерній документації. Замовник не використовує при формулюванні вимоги слів «не менше» чи «не більше» тощо, а тому чіткі характеристики обладнання Скаржник не може підтвердити наявними ресурсами, яких достатньо для виконання робіт, але які є надмірними для виконання умов тендерної документації, що є дискримінаційним для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити ширші вимоги до технічних характеристик обладнання та техніки, з використанням слів «не більше», «не менше» тощо.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: c29419d9f7494625a0187e9fdec33018
Заголовок пункту скарги: 6. Щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 37 Додатку 7 до тендерної документації вимагається:
Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання будівельних робіт аналогічних за предметом закупівлі* із зазначенням не менше одного договору, укладеного протягом останніх 4-х років підтвердженням наявності наданого (-их) існуючого (-их) договору(-ів) у системі державних закупівель Прозорро
Відповідно до п. 38 Додатку 7 до тендерної документації:
*Під аналогічними роботами розуміються роботи із будівництва, перенесення зовнішніх мереж водопроводу виконанні протягом останніх 4-х років, які виконувались на підставі договору на нове будівництва та/або капітальний ремонт.
Учасники надають інформацію про підтвердження факту проведення електронних торгів, за якими було укладено договори, інформація про які подається учасником, як про аналогічні, зазначаючи посилання на публічне розміщення інформації про укладені договори.
Таким чином тендерною документацією передбачено надання інформації саме про договір, який існує в системі державних закупівель Prozorro, а також щодо якого можливо підтвердити факт проведення електронних торгів.
Скаржник має в наявність Договір підряду № 100222-КНС від 10.02.2022 р., відповідно до якого Скаржник виконував роботи з реконструкції зовнішніх інженерних мереж водовідведення. Проте даний договір укладений не з державним замовником, не міститься в системі Prozorro, і щодо якого не проводились електронні торги. Також договір стосується робіт з реконструкції, які є більш складними, ніж капітальний ремонт. Проте тендерна документація вимагає саме договори щодо нового будівництва чи капітального ремонту.
Також договір стосується реконструкції зовнішніх інженерних мереж водовідведення, що подібне до будівництва та/або перенесення зовнішніх мереж водопроводу, зокрема, виконуються подібні роботи тощо. Проте Скаржник не може прийняти участь у даній закупівлі, оскільки конкретний предмет аналогічного договору не звучить як будівництво або перенесення зовнішніх мереж водопроводу.
Таким чином Скаржник має можливість підтвердити наявність аналогічного досвіду виконання робіт, але не може прийняти участь у закупівлі, оскільки встановлені в тендерній документації вимоги є дискримінаційними для Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме виключити вимогу щодо підтвердження факту проведення електронних торгів, підтвердження наявності договору в системі Prozorro, доповнити можливістю підтвердити встановлений кваліфікаційний критерій договорами щодо реконструкції, а також доповнити можливістю підтвердити критерій договором щодо реконструкції зовнішніх інженерних мереж водовідведення.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: 015f6f258fb548f5a35d696d6bba4b8c
Заголовок пункту скарги: 7. Щодо акту огляду
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 40 Додатку 7 до тендерної документації вимагається:
У зв’язку зі складністю виконанням робіт на місці їх здійснення необхідно здійснити обстеження ділянки та отримати Акт огляду Об’єкта будівництва, складений у довільній формі та підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника

Відповідно до п. 28 Особливостей 28. Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у тендерній документації зазначається:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання положень Особливостей та Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація містить технічне завдання, викладене в Додатку 2 до тендерної документації. Зазначене технічне завдання містить повний перелік видів робіт, які необхідні для виконання у разі укладання договору про закупівлю за результатом процедури закупівлі.
Інформації, що викладена в Додатку 2 до тендерної документації, достатньо для складання пропозиції для участі у закупівлі.
Таким чином оформлення акту огляду об’єкта не потрібне для підготовки до участі у процедурі закупівлі.
Також Скаржник вважає, що встановлена вимога щодо отримання акту огляду об’єкта порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Необхідність отримання підпису та печатки представника Замовника на акті огляду обстеження ставить Скаржника в залежне становище від Замовника, який може неправомірно та необгрунтовано відмовити в коректному оформленні цього документа Скаржнику, що порушує права Скаржника. Окрім того після обстеження об’єкта інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною, що не узгоджується з необхідністю дотримання конфіденційності учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (ст. 12 Закону "Про публічні закупівлі").
Окрім того необхідність складання протоколу обстеження передбачає необхідність звернення до Замовника без використання електронної системи закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, що не узгоджується з п. 54 Особливостей, згідно якого звернення повинні відбуватись через електронну систему закупівель.
Також така вимога є дискримінаційною для Скаржника через необхідність подолання відстані до об’єкту.
місце виконання робіт згідно Розділу 1 тендерної документації - село Чайка Бучанського району Київської області.
Місцезнаходження Скаржника: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Виговського 5-В
Дистанція між цими локаціями складає майже 17 км в одну сторону

Це спричиняє додаткові витрати Скаржнику, які не підлягають компенсації.
Окрім того на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 No 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та Указів Президента України про продовження строку дії воєнного стану в Україні), на багатьох територіях пересування є небезпечним, виїзд на об’єкт для окремих Учасників на момент подачі тендерної

Просимо зобов’язати Замовника виключити дискримінаційну вимогу щодо обстеження ділянки та отримання акту огляду об’єкта будівництва.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 8
Номер: 3e47696ee28945ab93d0d2be21a5781a
Заголовок пункту скарги: 8. Щодо документів для підтвердження залученого обладнання
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1. Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати:
Якщо обладнання, машини, механізми, устаткування не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються:
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт) та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством);

Скаржник має ряд власної техніки, але залучає і техніку згідно договорів надання послуг / виконання робіт, наприклад, Договір № АК59/01092023 від 01.09.2023 р. з ТОВ «АКОЛ», відповідно до якого планує залучати вантажний спеціальний автокран більше 20 т-с XCMG XCT75L6 для підтвердження відповідності вимоги надати обладнання «крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т.». Договір є чинним на даний момент, п. 7.1 договору передбачено, що договір діє 12 календарних місяців з автоматичною пролонгацією на той самий період за відсутності письмового заперечення будь-якої Сторони.
До 01.09.2024 р. Скаржник не отримував заперечень від ТОВ «АКОЛ» та сам не надавав таких, тому договір діє принаймні до 01.09.2025 р. Проте Скаржник не може підтвердити відсутність заперечень від ТОВ «АКОЛ» в майбутньому.
Строк виконання робіт згідно оголошення про проведення закупівлі – до 31.12.2025 р., тобто наданий договір надання послуг має бути чинним принаймні до 31.12.2025 р. Скаржник, маючи в наявності чинний договір, не може і повинен звертатись до ТОВ «АКОЛ» з проханням укласти новий договір чи додаткову угоду до існуючого настільки заздалегідь до можливого терміну дії існуючого договору.
Скаржник має в наявності договір, який підтверджує залучення необхідної техніки, проте через дискримінаційну вимогу щодо строку дії таких договорів не може прийняти участь у закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо строку укладання договорів оренди, суборенди, лізингу та ін. саме на строк надання послуг / виконання робіт
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації