-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1
Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2025 15:55 - 23.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Номер:
ae3f29c3d6d74700bbefb2d95a2aba34
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-18-010745-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір наданий Учасником у складі пропозиції.pdf 06.07.2025 03:16
- 1.1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf 06.07.2025 03:16
- Аналогічний договір наданий переможцем та накладна.zip 06.07.2025 03:16
- перелік доказів.pdf 07.07.2025 12:29
- Выдаткова.jpg 07.07.2025 12:29
- Договор_1.jpg 07.07.2025 12:29
- Договор_2.jpg 07.07.2025 12:29
- sign.p7s 07.07.2025 12:35
- рішення від 09.07.2025 №10779.pdf 09.07.2025 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2025 №11230.pdf 18.07.2025 15:03
- рішення від 17.07.2025 №11230.pdf 22.07.2025 17:11
- Протокол 229-0725.pdf 23.07.2025 09:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2025 12:47
Дата розгляду скарги:
17.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2025 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2025 17:11
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2025 09:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2052bf9b79c847a3acffd3b5d860f9c7
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
18.06.2025 р. Замовником, УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПРОЕКТНЕ ЛІСОВПОРЯДНЕ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ, в електронній системі було опубліковано Протокольне рішення № 217/0725 від 02.07.2025 р. про відхилення пропозицї учасника ПП "МОНУСКРИПТ".
Скаржник (ПП "МОНУСКРИПТ", код ЄДРПОУ 31593761, місцезнаходження 31362, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, село Розсоша) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції, вважає відхилення безпідставним та неправомірним, зважаючи на наступне.
За результатами електронного аукціону у закупівлі UA-2025-06-18-010745-a пропозиція учасника ПП "МОНУСКРИПТ" була визнана в електронній системі найбільш економічно вигідною.
Однак, при аналізі тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було виявлено невідповідності, та 01.07.25 р. в електронній системі було опубліковано вимогу про виправлення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу Органу оскарження на текст вимоги замовника про виправлення невідповідностей:
"Надайте документи відповідно Додатку 1".
Вважаємо що Замовник не мав підстав звертатись до учасника з повідомленням про виправлення таких невідповідностей.
Додатком № 1 до Тендерної документації встановлено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Однак повідомлення Замовника не містило зазначеної інформації – який саме пункт Додатка № 1 не виконав Учасник, який документ повинен подати Учасник для виправлення невідповідностей.
Учасником у складі пропозиції 25.06.2025 р. було надано файл "Довідка про виконання аналогічного договору.pdf.p7s", який включає як довідку про виконання аналогічних договорів так і Договір № 88 від 04.06.2025 р., предметом закупівлі якого є друкарська продукція – карти та плакати формату Ф1.
Не зважаючи на таке неповне та необгрунтоване повідомлення Замовника, яке не містило детального опису встановлених невідповідностей у пропозиції, перелік інформації та документів які повинен подати учасник, 02.07.2025 р. Учасник повторно завантажив документи за списком згідно Додатку № 1.
Однак очевидно Замовник все-таки вирішив що такого виправлення зі сторони Учасника не достатньо, та 02.07.2025 р. Замовник дискваліфікував пропозицію учасника згідно Протоколу 217/0725 від 02.07.2025 р., що був оприлюднений в електронній системі закупівель.
В вищезазначеному оскаржуваному рішенні Замовник наголошує "під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника в частині кваліфікаційних вимог (Додаток 1), щодо аналогічного договору за кодом 79820000-8 ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника".
Проте учасник не вважає що не виконав вимогу замовника в частині надання аналогічного договору.
Відповідно до п.1.1 Додатка № 1, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії аналогічного Договору за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому Тендерна документація Замовника не містить будь-якої роз'яснення по те, що є аналогічним за предметом закупівлі договором. Та тим більше не містить інформації про те що аналогічним договором є саме договір за кодом 79820000-8 ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Замовником не виставлено жодних критеріїв до аналогічного договору та не вказано види послуг/товарів які мали б виконуватись в цьому аналогічному договорі.
На виконання зазначеної вимоги Замовника Учасником було завантажено як у складі пропозиції, так і повторно під час виправлення помилок, файл "1.1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf", в якому міститься як довідка про виконання аналогічного договору так і сам аналогічний договір.
Предметом закупівлі UA-2025-06-18-010745-a відповідно до Тендерної документації є: Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1 за ДК 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком.
Учасник надав у складі пропозиції Договір № 88 від 04.06.2025 р., предметом закупівлі якого є друкарська продукція – карти та плакати формату Ф1.
В результаті зазначених необгрунтованих висновків замовник приходить до абсолютно безпідставного на нашу думку рішення:
"Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення."
Просимо звернути увагу Комісії на наступні вимоги тендерної документації.
Відповідно до п.1 р.ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації в т.ч.: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатка № 1 — встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Постановою КМУ № 1178 чітко визначено право Учасника виправити виявлені невідповідності, які незабезпечення тендерної пропозиції та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Замовник в порушення зазначеної норми та ч.16 ст.29 ЗУ “Про публічні закупівлі” розмістив повідомлення яке не містило детальних пояснень щодо того які невідповідності наявні в пропозиції учасника, не зазначив які саме документи повинен виправити Учасник, не містило посилання на конкретну вимогу Тендерної документації.
Ми вважаємо, що у складі пропозиції учасника був аналогічний договір, що відповідає предмету закупівлі. Також Учасник завантажив документи згідно Додатку №1 незважаючи на неповне повідомлення Замовника.
Наголошуємо, що Замовник не мав права застосувати підставу для відхилення абз. 5 пп.1 п. 44 Особливостей - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, -
так як він не надав повідомлення про виправлення невідповідностей згідно Закону, не зазначив які саме невідповідності були виявлені та що має виправити Учасник. Вважаємо пропозиція Учасника не містила невідповідностей.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо безпідставними та неправомірними дії та рішення замовника, а саме – встановлення вимоги про виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника в частині надання саме всіх документів згідно Додатка № 1 до тендерної документації, та вбачаємо неправомірною в результаті дискваліфікацію учасника ПП "МОНУСКРИПТ" згідно Протокольного рішення № 217/0725 від 02.07.2025 р. відповідно до пункту 1 частини 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на підставі невиправлення зазначених замовником невідповідностей.
Слід звернути увагу комісії - що в противагу зазначеному рішенню замовник прийняв пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛВЕР" з аналогічним договором, предметом закупівля якого не були Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1 за ДК 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком.
Скаржник вважає, що замовник порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", ст. 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі".
Згідно ч.15 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Скаржник вважає що документи, що були надані у складі пропозиції та на виправлення, повністю відповідали вимогам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник порушив ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", не визнавши переможцем учасника, пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації.
Скаржник (ПП "МОНУСКРИПТ", код ЄДРПОУ 31593761, місцезнаходження 31362, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, село Розсоша) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції, вважає відхилення безпідставним та неправомірним, зважаючи на наступне.
За результатами електронного аукціону у закупівлі UA-2025-06-18-010745-a пропозиція учасника ПП "МОНУСКРИПТ" була визнана в електронній системі найбільш економічно вигідною.
Однак, при аналізі тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було виявлено невідповідності, та 01.07.25 р. в електронній системі було опубліковано вимогу про виправлення таких невідповідностей.
Звертаємо увагу Органу оскарження на текст вимоги замовника про виправлення невідповідностей:
"Надайте документи відповідно Додатку 1".
Вважаємо що Замовник не мав підстав звертатись до учасника з повідомленням про виправлення таких невідповідностей.
Додатком № 1 до Тендерної документації встановлено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Однак повідомлення Замовника не містило зазначеної інформації – який саме пункт Додатка № 1 не виконав Учасник, який документ повинен подати Учасник для виправлення невідповідностей.
Учасником у складі пропозиції 25.06.2025 р. було надано файл "Довідка про виконання аналогічного договору.pdf.p7s", який включає як довідку про виконання аналогічних договорів так і Договір № 88 від 04.06.2025 р., предметом закупівлі якого є друкарська продукція – карти та плакати формату Ф1.
Не зважаючи на таке неповне та необгрунтоване повідомлення Замовника, яке не містило детального опису встановлених невідповідностей у пропозиції, перелік інформації та документів які повинен подати учасник, 02.07.2025 р. Учасник повторно завантажив документи за списком згідно Додатку № 1.
Однак очевидно Замовник все-таки вирішив що такого виправлення зі сторони Учасника не достатньо, та 02.07.2025 р. Замовник дискваліфікував пропозицію учасника згідно Протоколу 217/0725 від 02.07.2025 р., що був оприлюднений в електронній системі закупівель.
В вищезазначеному оскаржуваному рішенні Замовник наголошує "під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника в частині кваліфікаційних вимог (Додаток 1), щодо аналогічного договору за кодом 79820000-8 ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника".
Проте учасник не вважає що не виконав вимогу замовника в частині надання аналогічного договору.
Відповідно до п.1.1 Додатка № 1, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії аналогічного Договору за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому Тендерна документація Замовника не містить будь-якої роз'яснення по те, що є аналогічним за предметом закупівлі договором. Та тим більше не містить інформації про те що аналогічним договором є саме договір за кодом 79820000-8 ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Замовником не виставлено жодних критеріїв до аналогічного договору та не вказано види послуг/товарів які мали б виконуватись в цьому аналогічному договорі.
На виконання зазначеної вимоги Замовника Учасником було завантажено як у складі пропозиції, так і повторно під час виправлення помилок, файл "1.1. Довідка про виконання аналогічного договору.pdf", в якому міститься як довідка про виконання аналогічного договору так і сам аналогічний договір.
Предметом закупівлі UA-2025-06-18-010745-a відповідно до Тендерної документації є: Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1 за ДК 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком.
Учасник надав у складі пропозиції Договір № 88 від 04.06.2025 р., предметом закупівлі якого є друкарська продукція – карти та плакати формату Ф1.
В результаті зазначених необгрунтованих висновків замовник приходить до абсолютно безпідставного на нашу думку рішення:
"Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення."
Просимо звернути увагу Комісії на наступні вимоги тендерної документації.
Відповідно до п.1 р.ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації в т.ч.: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатка № 1 — встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Постановою КМУ № 1178 чітко визначено право Учасника виправити виявлені невідповідності, які незабезпечення тендерної пропозиції та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Замовник в порушення зазначеної норми та ч.16 ст.29 ЗУ “Про публічні закупівлі” розмістив повідомлення яке не містило детальних пояснень щодо того які невідповідності наявні в пропозиції учасника, не зазначив які саме документи повинен виправити Учасник, не містило посилання на конкретну вимогу Тендерної документації.
Ми вважаємо, що у складі пропозиції учасника був аналогічний договір, що відповідає предмету закупівлі. Також Учасник завантажив документи згідно Додатку №1 незважаючи на неповне повідомлення Замовника.
Наголошуємо, що Замовник не мав права застосувати підставу для відхилення абз. 5 пп.1 п. 44 Особливостей - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, -
так як він не надав повідомлення про виправлення невідповідностей згідно Закону, не зазначив які саме невідповідності були виявлені та що має виправити Учасник. Вважаємо пропозиція Учасника не містила невідповідностей.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо безпідставними та неправомірними дії та рішення замовника, а саме – встановлення вимоги про виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника в частині надання саме всіх документів згідно Додатка № 1 до тендерної документації, та вбачаємо неправомірною в результаті дискваліфікацію учасника ПП "МОНУСКРИПТ" згідно Протокольного рішення № 217/0725 від 02.07.2025 р. відповідно до пункту 1 частини 44 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на підставі невиправлення зазначених замовником невідповідностей.
Слід звернути увагу комісії - що в противагу зазначеному рішенню замовник прийняв пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛВЕР" з аналогічним договором, предметом закупівля якого не були Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1 за ДК 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком.
Скаржник вважає, що замовник порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", ст. 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі".
Згідно ч.15 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Скаржник вважає що документи, що були надані у складі пропозиції та на виправлення, повністю відповідали вимогам тендерної документації. Вважаємо, що Замовник порушив ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", не визнавши переможцем учасника, пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір наданий Скаржником
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір наданий Учасником у складі пропозиції.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером UA-2025-06-18-010745-a. 3. Просимо зобов'язати замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції учасника ПП "МОНУСКРИПТ" згідно Протокольного рішення № 217/0725 від 02.07.2025 р.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
dcd6e82652164c50a6c0484c85628230
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного обрання переможця процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
03.07.2025 р. Замовником, УКРАЇНСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ПРОЕКТНЕ ЛІСОВПОРЯДНЕ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ, в електронній системі було опубліковано Протокольне рішення № 221/0725 від 03.07.2025 р. про визнання переможцем Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛВЕР".
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції, вважає відхилення безпідставним та неправомірним, зважаючи на наступне.
Відповідно до п.1 р.ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації в т.ч.: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатка № 1 — встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п.1.1 Додатка № 1, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії аналогічного Договору за предметом закупівлі договору (договорів).
У складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛВЕР" був наданий договір поставки № 08/07-1 від 08.07.2019 р. та видаткова накладна № 77 від 19.08.2029 р. (файли Договор_1.jpg,Договор_2.jpg, Выдаткова.jpg). Відповідно до наданого аналогічного договору вбачається що він за своєю суттю є договором поставки товару а не виконання Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1 за ДК 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком - Учасник поставив готову поліграфічну продукцію згідно видаткових накладних, які були надані у складі пропозиції.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В противагу вищенаведеному законодавству, Замовник не розмістив повідомлення про виправлення невідповідностей, а прийняв пропозицію ТОВ "ЕЛВЕР". Вважаємо, Замовник не мав права приймати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛВЕР", так як учасником не була виконана вимога відповідно до п.1.1 Додатка № 1.
Таким чином вважаємо Замовник, прийнявши пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, порушив п.44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., адже пропозиція яка не відповідає тендерній документації мала бути відхилена.
Такі дії Замовника явно свідчать про надання переваги одному з Учасників, що порушує основоположні принципи закупівель встановлені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- недискрімінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі,запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції, вважає відхилення безпідставним та неправомірним, зважаючи на наступне.
Відповідно до п.1 р.ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації в т.ч.: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатка № 1 — встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до п.1.1 Додатка № 1, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії аналогічного Договору за предметом закупівлі договору (договорів).
У складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛВЕР" був наданий договір поставки № 08/07-1 від 08.07.2019 р. та видаткова накладна № 77 від 19.08.2029 р. (файли Договор_1.jpg,Договор_2.jpg, Выдаткова.jpg). Відповідно до наданого аналогічного договору вбачається що він за своєю суттю є договором поставки товару а не виконання Послуги з друку лісовпорядних матеріалів на форматі А1 за ДК 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком - Учасник поставив готову поліграфічну продукцію згідно видаткових накладних, які були надані у складі пропозиції.
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В противагу вищенаведеному законодавству, Замовник не розмістив повідомлення про виправлення невідповідностей, а прийняв пропозицію ТОВ "ЕЛВЕР". Вважаємо, Замовник не мав права приймати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛВЕР", так як учасником не була виконана вимога відповідно до п.1.1 Додатка № 1.
Таким чином вважаємо Замовник, прийнявши пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, порушив п.44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., адже пропозиція яка не відповідає тендерній документації мала бути відхилена.
Такі дії Замовника явно свідчать про надання переваги одному з Учасників, що порушує основоположні принципи закупівель встановлені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"- недискрімінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі,запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір наданий Переможцем
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір наданий переможцем та накладна.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером UA-2025-06-18-010745-a. 3. Просимо зобов'язати замовника скасувати неправомірне рішення про визнанням переможцем ТОВ "ЕЛВЕР" № 221/0725 від 03.07.2025 р.