• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція (Бортезоміб)

33600000-6 Фармацевтична продукція (Бортезоміб)

Завершена

115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2018 12:57 - 14.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30, частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 0d473d74239649b398272567c0f46661
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-03-001343-c.c1
Назва: ВИМОГА (відповідно до частини 3 статті 30, частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
ТОВ «Людмила-Фарм» (далі – Учасник) бере участь у закупівлі, що проводить Комунальний заклад «Черкаський обласний онкологічний диспансер» Черкаської обласної ради (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-03-001343-c; предмет закупівлі – «33600000-6 Фармацевтична продукція (Бортезоміб)». Замовником 25.10.2018 р. у системі електронних закупівель ProZorro було оприлюднено Протокол від 25.10.2018 р. розгляду тендерних пропозицій на закупівлю UA-2018-10-03-001343-c, яким відповідно до п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» було відхилено тендерну пропозицію Учасника. Протокол від 25.10.2018 р. не містить жодного посилання на невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) принципами здійснення закупівель є: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. За приписами положень ст. 5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону). Відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» без будь-якої вказівки на те, в чому саме полягає невідповідність такої тендерної пропозиції, вказує на порушення Замовником принципів відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Статтею 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону). Згідно з положенням ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У разі відмови у наданні відповіді та/або несвоєчасної відповіді, та/або відмови в задоволенні цієї Вимоги, ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» змушене буде звернутися до Антимонопольного комітету України у зв`язку з порушенням Комунальним закладом «Черкаський обласний онкологічний диспансер» Черкаської обласної ради норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вимагати притягнення винних осіб до відповідальності, встановленої законом. Враховуючи викладені порушення, допущені Комунальним закладом «Черкаський обласний онкологічний диспансер» Черкаської обласної ради при проведенні відкритих торгів на закупівлю «33600000-6 Фармацевтична продукція (Бортезоміб)»; ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-03-001343-c, керуючись ч. 3 ст. 30, ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Розглянути цю Вимогу відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та надати відповідь у п’ятиденний строк з дня її надходження. 2. Надати інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» умовам тендерної документації Замовника та дискваліфікації тендерної пропозицій Учасника ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Ваше звернення щодо наявності порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та надання аргументованої відповіді про підстави відхилення (причини невідповідності) Вашої пропозиції тендерний комітет КЗ «ЧООД» Черкаської обласної ради повідомляє про наступне: Ваша пропозиція відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) у складі тендерної пропозиції ТОВ «Людмила-Фарм» подано копію договору від 11 червня 2018 року № 237, який не містить всіх додатків, які передбачені пунктом 12.1 зазначеного договору і є його невід’ємними частинами (невід’ємною частиною договору є копія документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи (свідоцтва про державну реєстрацію або витягу з Єдиного державного реєстру або виписка з Єдиного державного реєстру)); 2) форма тендерної пропозиції ТОВ «Людмила-Фарм» не відповідає додатку 3 до тендерної документації (у першому абзаці не зазначено адресу учасника, у таблиці не зазначено загальну вартість без ПДВ, ПДВ та загальну вартість з ПДВ).
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2018 11:08
Підтвердження вирішення: У відповідь на Ваше звернення щодо наявності порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та надання аргументованої відповіді про підстави відхилення (причини невідповідності) Вашої пропозиції тендерний комітет КЗ «ЧООД» Черкаської обласної ради повідомляє про наступне: Ваша пропозиція відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) у складі тендерної пропозиції ТОВ «Людмила-Фарм» подано копію договору від 11 червня 2018 року № 237, який не містить всіх додатків, які передбачені пунктом 12.1 зазначеного договору і є його невід’ємними частинами (невід’ємною частиною договору є копія документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи (свідоцтва про державну реєстрацію або витягу з Єдиного державного реєстру або виписка з Єдиного державного реєстру)); 2) форма тендерної пропозиції ТОВ «Людмила-Фарм» не відповідає додатку 3 до тендерної документації (у першому абзаці не зазначено адресу учасника, у таблиці не зазначено загальну вартість без ПДВ, ПДВ та загальну вартість з ПДВ). Щодо порушення принцу відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель повідомляємо про наступне: цей принцип забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедур закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. Перелік документів та строки оприлюднення зазначені в статті 10 Закону. Тому є не зрозумілим яким чином Замовником було порушено зазначений принцип оскільки «забезпечення вільного доступу до документів невизначеного кола осіб (вільного доступу) і недостатня аргументованість підстав відхилення – це різні поняття. В свою чергу, положення ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», дають право учаснику у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.