• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з цілодобового центрального пожежного спостерігання та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації

Категорія замовника - органи соціального страхування

Торги відмінено

7 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35.40 UAH
Період оскарження: 18.06.2025 11:09 - 23.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про неправомірну дискваліфікацію

Номер: 13fd7ae764894542ac049bce66075ad8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-18-003535-a.c1
Назва: Вимога про неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
Відповідно до п.46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Користуючись своїм правом звертаємося до Вас саме через недостатню аргументацію зазначену Вами в повідомленні та протокольному рішенні про відхилення. Отже вами шановний Замовнику оприлюднено протокольне рішення № 180 від 02.07.2025 року щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» з наступним формулюванням «Учасником закупівлі не виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».Відповідно до п.2 ч.16 ст 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити інформацію з посиланням на вимогу(вимоги) тендерної документації щодо якої (яких) виявлено невідповідності .В зазначеній невідповідності Замовник не надав інформацію з посиланням на вимогу Документації щодо якої на його думку було виявлено невідповідність у пропозиції ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ». Також зазначаємо, що Документація не містила вимогу ,що щодо надання сертифікатів саме виданих органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ). Таким чином, сертифікати в складі пропозиції надані в повному обсязі та згідно умов Тендерної документації та Додатків до неї та ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» виконав всі умови тендерної документації. Вимагаємо скасувати протокольне рішення № 180 від 02.07.2025 року щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» в протилежному разі будемо вимушені звернутися для оскарження вашого рішення в АМКУ. Надаємо для ознайомлення рішення АМКУ від 05.01.2023 № 184 (UA-2022-12-09-018757-a) та від 12.06.2023 № 8497 (UA-2023-04-10-010830-a ) з розгляду аналогічного випадку де АМКУ задовільнило скаргу учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Після розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ “ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ” на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено відсутність сертифікатів на відповідність вимогам ДСТУ 8828:2019 “Пожежна безпека. Загальні положення”, та/або ДСТУ 8965:2019 “Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення”, та/або ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту” та ДСТУ 9047:2020 “Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності”, та/або ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 “Системи пожежної сигналізації та оповіщення”, виданих органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ). Згідно зі статтєю 1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу органу з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування орган, що призначає, - центральний орган виконавчої влади, що призначає органи з оцінки відповідності, розширює чи скорочує сферу їх призначення, призупиняє, анулює або поновлює їх призначення, а також забезпечує оцінювання та моніторинг таких органів з оцінки відповідності Виходячи з вищенаведеного - сертифікат, що підтверджує відповідність Державним стандартам України, має видаватися органом з оцінки відповідності, що призначений центральним органом виконавчої влади. Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності” визначено, що акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Акредитація здійснюється національним органом України з акредитації, який проводить акредитацію органів з оцінки відповідності, в тому числі прийняття рішення про акредитацію, відмову в акредитації, розширення та обмеження сфери акредитації, тимчасове зупинення і поновлення дії та скасування атестата про акредитацію, тощо.
Статус вимоги: Відхилено