-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Продукція для чищення
Торги не відбулися
111 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 555.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 555.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2018 10:41 - 07.11.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію у зв’язку з невідповідністю технічного завдання
Номер:
8ac2b1196b5947348356271855edcbde
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-22-000472-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію у зв’язку з невідповідністю технічного завдання
Вимога:
Замовником у тендерній документації щодо предмету закупівлі «Продукція для чищення»
ID:UA-2018-10-22-000472-b, щодо технічного завдання були допущені технічні та арифметичні помилки, а саме:
До назви товару №1
Вимоги замовника: Миючий засіб Антіжир:… наявність не менше 6 концентрацій з виходом від 20 до 500 літрів робочого розчину з одного літру засобу, …пляшка 750 мл з дозатором.
Поросимо пояснити:
1. Для чого у пляшці дозатор, якщо потрібно за вимогами Замовника миючий засіб з 6 концентрацій ( концентрат 6% )?
2. Миючий засіб Антіжир Замовник замовляє у кількості 292 шт, при тому не зрозуміло для чого така кількість концентрату, якщо можна його зберігати в пляшці іншого об’єму?
3. Об’єм Миючого засобу Антіжир становить 219000 мл. Його вартість буде залежити від фасування у різні пляшки.
До назви товару № 2
1.Замовник вимагає продукцію за застарілою технологією, а саме вироблення Миючого засіб для туалетів повинне бути на основі ортофосфорної та азотної кислот-в межах 15-30%%. Вважаємо що ця норма є дискримінаційна, яка не відповідає екологічним прагненням України до стандартів ЄС і пропонуємо наступну редакцію, яка дозволить екологічному товару застосовуватися в Україні: «на основі ортофосфорної та азотної кислот-в межах 15-30%%, або на базі інших екологічних сполук».
2. Вимога застосування ортофосфорної та азотної кислот-в межах 15-30%% , вважаємо що є дискримінаційною, по відношенню до інших постачальників.
Також хочемо звернути увагу Замовника на Екологічні проблеми пов’язані з технічними вимогами цієї закупівлі.
Відомий екологічний факт - при попаданні в водойми біогенних речовин (в якості добрив) таких як фосфор і азот, відбувається інтенсивне розмноження водоростей, особливо синьо-зелених, які в процесі свого біологічного розвитку зменшують вміст кисню у воді, утворюють токсичні речовини і викликають масову загибель гідрофауни. Прісна вода стає непридатною для пиття і небезпечною для життя.
Для вирішення цієї глобальної світової проблеми ще в 70-і роки під егідою ООН був заключений міжнародний договір про захист Світового океану і прісноводних ресурсів. Він визначає основні напрями діяльності для зменшення забруднення. А першим з них є - зменшення і повне припинення забруднення водних ресурсів біогенними речовинами, особливо фосфором. Основним джерелом забруднення водойм фосфатами є комунальні стоки з залишками пральних порошків та миючих засобів. Довгий час противники обмеження фосфатів (лобіюються транснаціональними виробниками фосфатних порошків) висували теорію про те, що забруднення водойм відбувається із-за попадання мінеральних (фосфатних) добрив. Проте, досліди проведені в деяких країнах, показали, що фосфатні добрива - це малорухливі з'єднання і в грунті вони знаходяться до 5-8 років. Доля забруднення водойм мінеральними фосфатними добривами складає від 10 до 30 процентів від всього поступлення фосфору. Більше ніж 60% фосфатів поступає в водойми із-за використання фосфатних пральних порошків.
Щоб не допустити глобальної екологічної катастрофи водойм світове товариство реалізує наступні заходи:
• в більшості розвинутих країн світу (більше 40 країн) в 80-90-і роки були введені законодавчі обмеження і повна заборона на використання фосфатних пральних порошків. Їм на заміну біли розроблені і впроваджені малофосфатні і повністю безфосфатні на базі цеолітів;
• одночасно в багатьох країнах світу почалось будівництво спеціальних очисних споруд для видалення фосфору і азоту із стічних вод. Так в Німеччині затрати на додаткові очисні споруди склали 50 млрд. доларів США тільки на річці Рейн. В США для захисту Великих Озер - більше 200 млрд. доларів. В Китаї - більше 100 млрд. доларів.
Зараз в Європі, США і інших розвинутих країнах ведеться науковий пошук по створенню пральних порошків і інших миючих засобів без фосфатів, цеолітів і інших небезпечних речовин.
Висновок:
Технічні вимоги – дискримінаційні! Вважаємо що Замовник сформував технічне завдання під певного постачальника, адже вимоги до фасування в пляшки, каністри, застосування дозаторів, не є визначальним для Замовника. Так саме Замовник не визначився з кількістю мила: Рідке дитяче мило для миття рук ; Рідке дитяче мило для миття рук з дозатором. Яке він хоче купити не зная остаточного обсягу закупівлі та чим створює конкурентні переваги до певних учасників торгів. На прикладі розрахунку пояснюємо: Рідке дитяче мило для миття рук Замовник замовляє з розфасуванням не більше 5 л.в кількості 5 шт. Учасник може розфасувати 100 мл. в кількості 5 шт. , а інший сумлінний може розфасувати в 5 л. каністри з кількістю 5 шт. Різниця буде в 4,5 л Рідкого дитячого мила для миття рук.
Виходячи з виші наведеного просимо внести зміни до тендерної документації та визначити потрібність Замовника у об’ємі миючих засобів, для прикладу пропонуємо наступне:
№ Назва товару К-сть
1
Миючий засіб Антижир - лужний мийний засіб, призначений для видалення особливо стійких жирових і білкових забруднень, нагарів, кіптяви, димової смоли з кераміки, скла, пластику, нержавіючої сталі, емальованих поверхонь, газових та електричних плит, посуду, засіб на основі аніонних ПАР- менше 5%,
не повинен містити перекису водню, кислот, четвертинних амонійних сполук, спиртів, активний хлор, гліоксаль, альдегідів, повинен ефективно видаляти особливо стійкі жирові та білкові забруднення,нагар,кіптяву з вказаних в п.1 поверхонь, наявність не менше 6 концентрацій з виходом від 20 до 500 літрів робочого розчину з одного літру засобу, можливість зливання відпрацьованних робочих розчинів в каналізацію, мийна здатність по відношенню до еталону не менше 88%,рівень здатності до біологічного розкладу не менше 80%, що підтверджено протоколом випробовувань встановленого зразка, виданого уповноваженим державним органом фасування: від пляшки 750 мл до каністри 5 л 292 шт
219000 мл
2 Миючий засіб для туалетів - засіб мийний, призначений для видалення іржі, вапняного нальоту, сечового каменю, органічних забруднень з поверхонь з кераміки, скла, нержавіючої сталі, пластмаси, на основі ортофосфорної та азотної кислот-в межах 15-30%% (або на базі інших екологічних сполук),та неіоногенних ПАР-менше 5%, засіб не повинен містити активний хлор, перекис водню, гліоксаль, альдегідів, четвертинних амонійних сполук, можливість зливання відпрацьованого та невикористаного засобу в каналізацію, Ефективність видалення вапняного нальоту не менше 95%, ефективність видалення іржі не менше 70%, що підтверджено протоколом випробовувань встановленого зразка, виданого уповноваженим державним органом, фасування: пляшка 1л. 924 шт
3 Засіб для чищення – універсальний засіб для чищення (порошок) ефективно очищує тверді поверхні, освіжає, видаляє неприємний запах і мікроби, плями від кави, чаю, овочів, фруктів дезінфікує, використовується для чищення посуду, умивальників, туалетів, кухонних плит,кахелю тощо, фасування: 500 гр. 1045шт
4 Рідке дитяче мило для миття рук , для очищення, живлення, зволоження, пом'якшення шкіри рук, з антибактеріальним ефектом , розфасування не
більше 5 л. 5 шт
25 л
5 Рідке дитяче мило для миття рук з дозатором, для очищення, живлення, зволоження, пом'якшення шкіри рук, з антибактеріальним ефектом , розфасування не більше 0,5 л 20 шт
10 л
7 Засіб для миття посуду- універсальний рідкий засіб для миття посуду, видаляє стійкі забруднення та жир, плями від кави, чаю, овочів, фруктів і неприємні запахи, фасування: 1л. 1260шт
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію у зв.pdf 26.10.2018 14:56
- протокол від 26.10.2018.pdf 26.10.2018 16:16
Дата подачі:
26.10.2018 14:57
Вирішення:
Доброго дня..Вашу вимогу розглянуто.
Статус вимоги:
Задоволено