• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи Заходи з енергозбереження будівлі - капітальний ремонт фасаду корпусу № 1. Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (45450000-6)

Завершена

9 527 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 635.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2025 15:50 - 29.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: 5b21d8b755384988a26fce637cdbd4b5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-17-011411-a.a1
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-17-011411-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи Заходи з енергозбереження будівлі - капітальний ремонт фасаду корпусу № 1. Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (45450000-6)». Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВ «СТРОЙРЕФІР» -(надалі Переможець). 2. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ»-( надалі Скаржник). 3. ТОВ "АЛЬППРОМ" 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ КАНТРІІНВЕСТБУД" 5. ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ 10 липня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙРЕФІР» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню. 1.Порушення при визначенні Переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.07.2025 14:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.07.2025 11:58
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ», Володимир Лихіцький 380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c7928679f33140a881787dd19751de1e
Заголовок пункту скарги: 1.Порушення при визначенні Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Згідно Додатку 1 до тендерної документації:
«Пропозиція учасника повинна також включати: розрахунок ціни пропозиції (зведений кошторисний розрахунок, об’єктний кошторис, договірна ціна, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів), виконаний відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» наказ від 01.11.2021 № 281 (далі – Кошторисні норми), а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень, відповідно до переліку та об’ємів робіт, наведених у додатку 3 до тендерної документації.

До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів (Кошторисні норми. Додаток 4 до Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2,№ 3, № 4 (пункт 3.21));
- інформацію щодо розміру кошторисної заробітної плати, яку прийняти в мінімальному розмірі для звичайних умов будівництва, за розрядом складності робіт – 3,8».

1.2.Заперечення на визначення Переможця
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації.
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що у складі пропозиції Переможця відсутні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів (Кошторисні норми. Додаток 4 до Настанови з визначення вартості будівництва з урахуванням змін № 1, № 2,№ 3, № 4 (пункт 3.21));
- інформація щодо розміру кошторисної заробітної плати, яку прийняти в мінімальному розмірі для звичайних умов будівництва, за розрядом складності робіт – 3,8.
Крім того, у Підсумковій відомості ресурсів Переможця не вказано країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, що є порушенням Закону України « Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2022-11-17-006108-a та UA-2023-08-28-012277-a (додаються до скарги).
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙРЕФІР» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір