• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434510-4), НК 024:2023: 57840 Цитометр проточний IVD (діагностика in vitro ) напівавтоматичний)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 18 робочих днів

12 870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 350.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2025 15:10 - 22.08.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на тендерну документацію, у порядку визначеному статтею 18 Закону з урахуванням Особливостей

Номер: d8bf52f80d974b2dbcdc4dac12f11f03
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-17-009996-a.a2
Назва: Скарга на тендерну документацію, у порядку визначеному статтею 18 Закону з урахуванням Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2025 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.07.2025 17:37
Дата виконання рішення Замовником: 19.08.2025 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючі РІШЕННЯ №11441-р/пк-пз від 22.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника вніс зміни до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2025-06-17-009996-a та оприлюднив нову редакцію тендерної документації та/або зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Автор: ТОВ "ЛОРЕТТО", Олександр Колос +380680607580 lorettomedical@gmail.com http://www.lorettomedical.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b3eba381c63d4c069ef09c171ce39f80
Заголовок пункту скарги: Скарга на тендерну документацію, у порядку визначеному статтею 18 Закону з урахуванням Особливостей. Детальна інформація викладена в зазначеній скарзі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скарга на тендерну документацію, у порядку визначеному статтею 18 Закону з урахуванням Особливостей

Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний центр Онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434510-4), НК 024:2023: 57840 Цитометр проточний IVD (діагностика in vitro ) напівавтоматичний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-06-17-009996-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).

Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Відповідно до абзацу 1 пункту 60 Особливостей, Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни, після закінчення встановленого для подання скарг строку, передбаченого абзацом першим пункту 59 цих особливостей, положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися, не підлягають оскарженню.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лоретто» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних до потенційних учасників процедури закупівлі та обмеження участі в процедурі закупівлі.

Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Ознайомившись зі змістом тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 17 червня 2025 року № 336, встановлено, що в цілому та вимогами, які встановлені до учасників торгів ми дійшли до висновку що ТОВ «Лоретто», не має можливості взяти участь у зазначеній закупівлі у зв’язку з наявністю в тендерній документації незаконних вимог, які штучно обмежують конкуренцію та мають дискримінаційний характер.

ТОВ «Лоретто» 21.06.2025 року було подано скаргу за № UA-2025-06-17-009996-a.a1, щодо дискримінаційних вимогу тендерної документації у редакції від 17.06.2025.

Комісією антимонопольного комітету, було розглянуто скаргу та згідно рішення № 10399 – р/пк-пз від 01.07.2025 року, було зобов’язано замовника внести зміни до тендерної документації.

09.07.2025 року, замовником було виконано рішення комісії антимонопольного комітету № 10399 – р/пк-пз від 01.07.2025 року, та оприлюднено нову редакцію тендерної документації, що затверджена протоколом №354 від 09.07.2025 року.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, що затверджена Протоколом уповноваженої особи від 09 липня 2025 року № 354, встановлено, що в цілому та вимогами, які встановлені до учасників торгів ми дійшли до висновку що ТОВ «Лоретто», не має можливості взяти участь у зазначеній закупівлі у зв’язку з наявністю в тендерній документації незаконних вимог, які штучно обмежують конкуренцію та мають дискримінаційний характер, а також те що замовником не виконано в повній мірі рішення комісії антимонопольного комітету № 10399 – р/пк-пз від 01.07.2025 року.
Замовником маніпулятивно внесено зміни до тендерної документації, разом з тим не внесено зміни до оскаржуваних пунктів.


Вважаємо, що такими прийнятими діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст.5 Закону «Про публічні закупівлі».

«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»

Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо що вона містить вимоги та положення які є протиправними і дискримінаційними та суперечать нормам чинного законодавства, а саме:
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, викладеним у Тендерній документації.
Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим медико-технічним вимогам (опис предмета закупівлі), викладеним у Додатку 2 до Тендерної документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідний(і) розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням його копій. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим медико-технічним вимогам, надається Учасником у формі заповненої таблиці №1 Додатку2 Тендерної Документації.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме цитометра проточного, та сукупні вимоги до нього.
Слід зазначити, що враховуючи саме сукупні вимоги до позиції цитометр проточний, відсутні щонайменше два виробники, цитометра проточного які відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації.
Звертаємо особливу увагу на те, що, оскільки закупівля щодо предмета закупівлі здійснюється Замовником в цілому (без поділу на лоти), то безпосередньо потенційний учасник (виробник) повинен запропонувати цитометр проточний, який повинен відповідати всім сукупним вимогам ТД.
А також, повідомляємо про зазначення конкретних характеристик товару, що визначені необґрунтовано та не дають змогу нам прийняти участь у закупівлі.

Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 1) дискримінаційними є наступні вимоги:
1. Згідно пункту 10 медико технічних параметрів Наявність вбудованого пристрою для завантаження пробірок зі зчитувачем штрих-кодів для ідентифікації номера каруселі чи штативу, номера позиції пробірки в каруселі чи штативі та штрих-коду пробірки для виключення помилок при ідентифікації зразків. Кількість зразків, які одночасно можуть бути завантажені – не менше 30.
Пробірки, доступні для використання, мають включати розмір 12х75 мм з круглим дном.
Звертаємо увагу на формулювання – «Наявність вбудованого пристрою для завантаження пробірок зі зчитувачем штрих-кодів для ідентифікації номера каруселі чи штативу, номера позиції пробірки в каруселі чи штативі та штрих-коду пробірки для виключення помилок при ідентифікації зразків.»
Згадане формулювання є надто обмежувальним та унеможливлює участь систем, які реалізують еквівалентну функціональність без зчитувача штрих-коду, але з автоматичною системою трекінгу позицій пробірок.
Протоколи автоматичної ідентифікації зразків без зчитувача штрих-коду реалізовані у приладах, що мають регуляторний статус CE-IVD.
Наприклад, Cytek Northern Light має офіційну CE-IVD сертифікацію автоматизовані протоколи і CE-IVD програмне забезпечення SpectroFlo®. Для автоматичної ідентифікації зразків без зчитувача штрих-коду використовуються цифрові ідентифікатори та шаблони, що забезпечують відстежуваність і ефективність, що дозволяє:
- унеможливити плутанину зразків,
- автоматично реєструвати зразки за заздалегідь заданою матрицею,
Це еквівалентно до функції «ідентифікації зразків», яку описав Замовник, і повністю відповідає клінічним стандартам.
Тобто, вимога зчитувача штрих-кодів не є стандартом, а лише одним з можливих способів реалізації контролю.
Скаржник наполягає змінити формулювання вимоги на:
«Наявність функціоналу для ідентифікації зразків у завантажувачі (за допомогою вбудованого зчитувача штрих-кодів або еквівалентного методу).»
Така редакція:
- забезпечує потрібну функціональність,
- не знижує рівень безпеки чи точності,
- не обмежує конкуренцію штучною апаратною деталлю.
Зазначена характеристика цитометра проточного, що пропонує скаржник міститься в посібнику користувача медичного виробу та буклету, що додаються до скарги як докази.

2. Згідно пункту 13 медико технічних параметрів Ширина діапазону регулювання швидкості потоку зразка, мкл/хв: не менше 15 … 70.
Звертаємо увагу на формулювання – «Ширина діапазону регулювання швидкості потоку зразка, мкл/хв: не менше 15 … 70 мкл/хв», таке формулювання, є неоднозначним та юридично некоректним, оскільки:
1. Невідомо, що саме означає «не менше» в контексті діапазону: мінімальне значення, максимальне чи весь інтервал. Запропоноване значення «не менше 15 … 70 мкл/хв» вимагає, щоб проточний цитометр обов’язково мав максимальну швидкість не менше 70 мкл/хв, хоча це не є обґрунтованою клінічною потребою. Така вимога унеможливлює участь у закупівлі рішень, які працюють у визнаному клінічному діапазоні 15–60 мкл/хв, зокрема сучасного цитометра Cytek Northern Lights, який повністю відповідає усім іншим критеріям закупівлі, у т.ч. вимогам до пропускної здатності (35 000 подій/с).
2. У відповіді на попередню вимогу Скаржника сам Замовник визнав, що: «Межі обумовлені внутрішніми протоколами використання реагентів і потребою уніфікованого обслуговування пацієнтів у короткі терміни». Для клінічних застосувань (наприклад, діагностика лейкемії, виявлення мінімальної залишкової хвороби) зазвичай використовують низькі або середні швидкості потоку (наприклад, 10–60 мкл/хв), щоб максимізувати роздільну здатність, особливо для виявлення рідкісних подій (наприклад, чутливість 0,01% для MRD).
3. Формулювання «не менше 15 … 70» не допускає технічно рівноцінних рішень. У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні вимоги мають бути: об’єктивно необхідними, недискримінаційними, сформульованими з урахуванням еквівалентних рішень.
4. Параметр швидкості потоку не впливає самостійно на якість або продуктивність аналізу без урахування інших характеристик (оптики, програмного забезпечення тощо), тому жорстке обмеження за цим параметром є технічно і юридично необґрунтованим.
5. Скаржником запропоновано формулювання як єдина об’єктивна альтернатива:
«Ширина діапазону регулювання швидкості потоку зразка, мкл/хв: мінімальна не більше 15 мкл/хв, максимальна не менше 60 мкл/хв»
- відповідає клінічним потребам (забезпечить максимальну швидкість реєстрації, подій/секунда: >20 000);
- є оптимальною межею, яка дозволяє технічно рівноцінну конкуренцію та не обмежує участь жодного з основних світових виробників, оскільки дозволяє проходити як проточним цитометрам із діапазоном швидкості 15–70 мкл/хв (як зараз у вимозі Замовника), 15–60 мкл/хв (наприклад, Cytek Nothern Light), так і з ширшими діапазонами 10–120 мкл/хв і більше;
- виключає маніпулятивну інтерпретацію;
- не суперечить Закону.

Зазначена характеристика цитометра проточного, що пропонує скаржник міститься в посібнику користувача медичного виробу та буклету, що додаються до скарги як докази.

3. Згідно пункту 9 Додатку 4 до тендерної документації, Комплектація стартового набору реагентів, необхідних для перевірки обладнання в процесі інсталяції:
 наявність набору(-ів) моноклональних антитіл з регуляторним статусом для діагностики in vitro для визначення вмісту головних популяцій лімфоцитів методом проточної цитометрії, а саме: CD3+/CD4+/CD8+/ CD56+/CD19+ -клітин на 50 досліджень;
 Наявність набору моноклональних антитіл з регуляторним статусом для діагностики in vitro, призначеного для лімфоїдного скринінгу гематологічних зразків на предмет ідентифікації патологічних клітинних популяцій за допомогою імунофенотипування методом проточної цитометрії.
Набір має складатись з не менше ніж 25 пробірок, кожна з яких повинна містити дванадцять попередньо змішаних на виробництві антитіл, які використовуються для ідентифікації клітин, що експресують антигени: Kappa, Lambda, CD8, CD4, CD19, CD56, CD10, CD34, CD5, CD20, CD3, CD45.
 Наявність для кожного з вищезазначених наборів моноклональних антитіл рекомендованих виробником контрольних матеріалів з регуляторним статусом для діагностики in vitro.
 Наявність набору реагентів з регуляторним статусом для діагностики in vitro для ідентифікації та підрахунку відсоткових значень популяції (CD45+) -клітин та подвійно-позитивної популяції (CD45+CD34+) -клітин, а також їх абсолютного числа в біологічних зразках людини за допомогою проточної цитометрії. Набір повинен містити: реагент CD45-FITC/CD34-PE – 1 од; реагент CD45-FITC/Isoclonic Control-PE – 1 од.; барвник життездатних клітин 7-AAD – 1 од; лізуючий розчин на основі NH4Cl – 2 од; флюоросфери – 1 од. Кількість тестів в наборі - не менше ніж для 50 пацієнтів.
Вироби медичного призначення з регуляторним статусом для діагностики in vitro, як компоненти стартового набору реагентів, повинні мати експлуатаційну документацію українською мовою.
На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті, Інструкції до реагентів та Декларації.
Звертаємо увагу на формулювання – «Комплектація стартового набору реагентів, необхідних для перевірки обладнання в процесі інсталяції:…», таке формулювання, суперечить декларованій меті (перевірка обладнання при інсталяції), є надмірною, непропорційною та необґрунтовано завищує обсяг реагентів.
Інсталяція (згідно з ISO/IEC 17025, ISO 13485) — це первинне встановлення та перевірка працездатності обладнання, що включає:
- збирання апарата,
- підключення,
- тестування за стандартними зразками,
- валідація базових функцій: оптика, флюїдика, лазери, ПЗ.
Інсталяція не передбачає розширеного діагностичного аналізу.
Формулювання «стартовий набір реагентів, необхідних для перевірки обладнання в процесі інсталяції» суперечить власному ж обсягу вимог, які далеко перевищують технічні потреби етапу інсталяції.
Скаржник наполягає на внесенні змін до тендерної документації шляхом заміни чинного формулювання на наступне:
«У комплект поставки обов’язково має входити стартовий комплект реагентів, необхідний для первинної перевірки функціонування обладнання під час інсталяції та введення його в експлуатацію:
- базовий комплект антитіл, які забезпечують ідентифікацію основних популяцій лейкоцитів (CD3, CD19, CD45, CD4, CD8, CD56);
- кількість тестів — не менше 10 досліджень.».
Запропоноване формулювання є достатнім для тестування працездатності приладу згідно з інструкцією виробника і забезпечує чесну конкуренцію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 5 – недискримінація учасників, ст. 22 – пропорційність вимог).

Повідомляємо, що наразі існують інші виробники, які мають свої уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ «Лоретто», та мають можливість запропонувати згаданий вище цитометр проточний, однак з іншими технічними характеристиками, який відповідає загальновстановленим стандартам.
Зокрема, перелік технічних характеристик до цитометра проточного, які пропонує Скаржник наведений у скарзі та посібнику користувача медичного виробу та буклету. Даним виробником є «Cytek Boisciences, Inc..»
Таким чином, наявність встановлених Замовником дискримінаційних сукупних вимог до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні Виробники, які можуть запропонувати цитометра проточного саме з такими сукупними вимогами) позбавляє потенційного учасника ТОВ «Лоретто» можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ «Лоретто» має можливість поставити цитометр проточний згідно переліку предмета закупівлі, який відповідає встановленим вимогам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, замовник порушив вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій:
- Посібник користувача Cytek Northern Lights (NL)-CLC;
- Буклет товару;
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434510-4), НК 024:2023: 57840 Цитометр проточний IVD (діагностика in vitro ) напівавтоматичний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-06-17-009996-a.
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» внести зміни до тендерної документації за закупівлею по предмету Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434510-4), НК 024:2023: 57840 Цитометр проточний IVD (діагностика in vitro ) напівавтоматичний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-06-17-009996-a.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний центр Онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015

Номер: fc1652d428394d638a35575d26bb46c2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-17-009996-a.a1
Назва: Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний центр Онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2025 15:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2025 18:02
Дата виконання рішення Замовником: 09.07.2025 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючі РІШЕННЯ №10399-р/пк-пз від 01.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Замовника є необхідність внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації. Для цього розроблено проєкт нової редакції Тендерної документації та перелік змін, що вносяться (ДОДАТОК до ПРОТОКОЛУ- ПЕРЕЛІК ЗМІН ). Зазначені документи відповідають вимогам Замовника та нормам чинного законодавства. Внесено зміни до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Закупівля: UA-2025-06-17-009996-a (в т.ч. нова редакціятендерної документації (з Додатками до неї), Оприлюднено нову редакцію тендерної документації та/або зміни в оголошення про проведення відкритих торгів та перелік змін, що вносяться, в електронній системі закупівель.
Автор: ТОВ "ЛОРЕТТО", Олександр Колос +380680607580 lorettomedical@gmail.com http://www.lorettomedical.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 96d671bd22bc43d2b368032f521961cb
Заголовок пункту скарги: Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний центр Онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Прийняти дану скаргу до розгляду.
Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434510-4), НК 024:2023: 57840 Цитометр проточний IVD (діагностика in vitro ) напівавтоматичний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-06-17-009996-a.
Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Клінічний центр онкології, гематології, трансплантології та паліативної допомоги Черкаської обласної ради» внести зміни до тендерної документації за закупівлею по предмету Проточний цитофлуориметр на 10 параметрів флуоресценції з модулем автоматичної подачі проб (ДК 021:2015 - 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434510-4), НК 024:2023: 57840 Цитометр проточний IVD (діагностика in vitro ) напівавтоматичний), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-06-17-009996-a.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації