-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області
Торги не відбулися
24 377 875.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121 889.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 121 889.38 UAH
Період оскарження:
27.08.2018 14:30 - 07.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника щодо визання ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія "СПЕЦМОНТАЖБУД"» перемежцем закупівлі
Номер:
6cc114ef87194cb7b8c682788ac3dabe
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-27-000779-a.a1
Назва:
Оскарження рішення Замовника щодо визання ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія "СПЕЦМОНТАЖБУД"» перемежцем закупівлі
Скарга:
СКАРГА
(відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
№ 922-VIII зі змінами та доповненнями)
Виконавчим комітетом Української міської ради (надалі по тексту - Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію щодо робіт з «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Товариством з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП» (надалі по тексту - Скаржник) була подана тендерна пропозиція у відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі по тексту - Закон «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до опублікованого Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель Протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 19.09.2018 року, переможцем Процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-27-000779-a) «Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД», код ЄДРПОУ 38807940.
Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель 19.09.2018 року в 13:46.
Повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель 19.09.2018 року в 13:47.
Скаржник не може погодитись з рішенням Тендерного комітету Замовника згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 19.09.2018 року та вважає, що порушені його права та інтереси, норми Закону «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», одним з принципів закупівлі є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до ст .28 Закону «Про публічні закупівлі»:
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (ч.4).
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом (ч.6).
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (ч.1). Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ч.2).
Вважаємо, що Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, не перевірив належним чином відповідність тендерної пропозиції переможця кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією, а також незважаючи на існування правових підстав передбачених Законом «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» визнав його переможцем процедури закупівлі, що підтверджується наступними фактичними обставинами.
Так, детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» (надалі по тексту – ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД»»), зазначаємо, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації, а також не містить документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним в Тендерній документації, оприлюдненої Замовником при оголошенні закупівлі, а саме:
1. Згідно умов п.1. Додатку 1 до Тендерної документації учасник тендеру обов’язково має надати довідку, складену згідно Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання замовлення.
У Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що відомість матеріалів та обладнання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужностей повинна бути надана у відповідності з проектом організації будівництва (копія додається Додатком №2 до Скарги).
Разом з тим в інформації, що подана до тендерної пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» не зазначено про наявність у ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» наступного обладнання, що передбачено проектом організації будівництва та є необхідним для виконання замовлення:
- автомобільний кран КС-55713 в/п 25 тн - 1 шт.;
- компресор типу ЗУ-9 – 1 шт.;
- бульдозер по. до 100 кВт – 1 шт.;
2. Згідно умов п.1. Додатку 1 до Тендерної документації учасник тендеру обов’язково має надати довідку, складену згідно Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання замовлення.
У Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що відомість матеріалів та обладнання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужностей повинна бути надана у відповідності з проектом організації будівництва.
Разом з тим в інформації, що подана до тендерної пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» зазначено про наявність у ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» наступного обладнання, що за технічними характеристиками не відповідає обладнанню, яке передбачено проектом організації будівництва та є необхідним для виконання замовлення, а саме:
- гідробур JCB ED6000 не є аналогом установки обертального буріння УРБ-ЗАМ, так як гідробур JCB ED6000 має максимальну глибину буріння 1,5 м і не спроможний виконати роботи, передбачені Технічним завданням до предмету закупівлі (поз. 104 «Роторне бурiння свердловин iз прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною бурiння до 50 м у грунтах групи 1 /застосування долiт дiаметром до 200мм/»; поз. 134 «Ударно-канатне бурiння свердловин установками типу БС-1М глибиною бурiння до 40 м у грунтах групи 1 /застосування долiт дiаметром до 200мм/»; поз. 262 «Роторне бурiння свердловин iз прямою промивкою установками з дизельним двигуном глибиною бурiння до 50 м у грунтах групи 1 /застосування долiт дiаметром до 300мм/ кількість: 112х4»; поз. 287 «Ударно-канатне бурiння свердловин установками типу БС-1М глибиною бурiння до 40 м у грунтах групи 1 /застосування долiт дiаметром до 200мм/ кількість: 42+42+42+51+51+136+136+136+255+210»);
- лебідка маневрова ТЛ-8Б має максимальне тягове зусилля 5 тн, при цьому проектом організації будівництва передбачено використання лебідки тяговим зусиллям до 10 тн.
3. Згідно умов Додатку 1 до Тендерної документації стаж роботи інженерно-технічного персоналу має становити не менше 5 років. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД», а саме в Додатку 3, у переліку основних інженерно-технічних працівників, що будуть залучені до виконання договору, у поз. 9 вказано Інженера виробничо-технічного відділу, що має стаж роботи 2 роки.
4. Згідно умов п.21 Додатку 1 до Тендерної документації учасник тендеру обов’язково має надати розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітний період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась.
Разом з тим в тендерній пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» відсутня вищезазначена інформація.
5. Технічним завданням до предмету закупівлі передбачені роботи з Промивання без дезінфекції трубопроводiв. Дані роботи потребують використання води у кількості 8647,385 м. куб., що складає 241 988,42 грн. (згідно розцінок АВК).
Разом з тим в кошторисі, що є частиною тендерної пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» відсутня вода для виконання вищезазначених робіт. Враховуючи цей факт можна зробити висновок про те, що цінова пропозиція ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія "СПЕЦМОНТАЖБУД» є неповною та не відповідає умовам Тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, можна зробити висновок, що Замовник в порушення вимог ст.16, 30 Закону «Про публічні закупівлі», незважаючи на існування правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД», визначив останнього переможцем закупівлі та ухвалив неправомірне рішення оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №1 від 19.09.2018 року.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Після завершення відкритих торгів пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною, відповідає умовам Тендерної документації, а отже Скаржник мав бути визначений переможцем Процедури закупівлі, разом з цим, Замовник, порушивши права та законні інтереси Скаржника, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД» та визначив переможцем Процедури закупівлі зазначеного учасника, тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм Закону «Про публічні закупівлі», після чого Замовник мав у відповідності до вимог вказаного Закону перейти до етапу розгляду тендерної пропозиції Скаржника та визначити його переможцем Процедури закупівлі.
Таким чином, рішення Замовника порушує, права Скаржника, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси Скаржника.
Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД», яка у законодавчому порядку підлягає відхиленню) розглянув тендерну пропозицію Скаржника і у відповідності до вимог Закону визначив би Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
В зв’язку з викладеним вище, керуючись ст. ст. 3, 18, 16, 28, 30 Закону «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «КСМ-ГРУП»,
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Здійснити органом оскарження ретельну перевірку всієї (в цілому) тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД», код ЄДРПОУ 38807940 на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у Тендерній документації.
3. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
4. Зобов'язати замовника - Виконавчий комітет Української міської ради скасувати своє рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій №1 від 19.09.2018 року про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремонтно-будівельна Компанія «СПЕЦМОНТАЖБУД», код ЄДРПОУ 38807940 переможцем Процедури закупівлі «Реконструкції самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м. Українка Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-27-000779-a) та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також переглянути всі пропозиції закупівлі знову.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Проект організації будівництва 357-400-19-16-ПОБ,ЕП.
Файли/документи, які можуть підтвердити викладене у цій скарзі, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від ТОВ КСМ-ГРУП 21.09.2018 14:37
- Платіжне доручення про сплату за подання скарги 21.09.2018 14:37
- Проект організації будівництва 357-400-19-16-ПОБ,ЕП 21.09.2018 14:37
- Рішення від 25.09.2018 № 9884 + лист Замовнику.pdf 25.09.2018 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2018 № 10396.pdf 10.10.2018 16:30
- Рішення від 09.10.2018 № 10396.pdf 12.10.2018 17:39
- Лист.PDF 02.10.2018 09:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.09.2018 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.10.2018 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
01.11.2018 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення від 09.10.2018р. №10396 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовано рішення зафіксоване Протоколом №1 від 19.09.2018р. про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю даноого виду робіт.